МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ
СПОРАЗУМЕНИЕ
между правителството на Република България и Световната метеорологична организация,
представляванa от Междуправителствения панел по изменение на климата,
относно 61-вата сесия на Междуправителствения панел по изменение на климата
(Одобрено с Решение № 320 от 2 май 2024 г. на Министерския съвет.
В сила от 6 май 2024 г.)
Правителството на Република България
(наричано по-долу „Правителството“)
и
Световната метеорологична организация
(наричана по-долу „СМО“)
от името на
Междуправителствения панел по изменение на климата
(наричан по-долу „МПИК“),
Като се взе предвид, че Междуправителственият панел по изменение на климата (МПИК) е орган на Организацията на обединените нации, създаден от Световната метеорологична организация (СМО) и Програмата на ООН за околната среда (UNEP) за извършване на оценка на научните данни, свързани с изменението на климата;
Като се взе предвид, че правителството на Република България (наричано по-нататък „Правителството“) покани МПИК да проведе Шестдесет и първата сесия на МПИК заедно със свързаните с нея подготвителни срещи в гр. София, Република България (наричани по-нататък „Сесиите“);
В резултат на гореизложеното правителството и СМО от името на МПИК (наричани по-долу заедно „Страните“) се договарят за следното:
Член I
Предмет, дата и място
Правителството организира 61-вата сесия на МПИК, която ще се проведе в Гранд Хотел „Милениум“, гр. София, бул. „Витоша“ № 89Б, 1463 София, от 26 юли до 2 август 2024 г.
Член II
Правен статут
Страните се съгласяват, че нищо, което се съдържа в настоящото Споразумение, не може да се счита за отказ от която и да е от привилегиите или имунитетите, с които се ползват Световната метеорологична организация (СМО) съгласно Конвенцията за привилегиите и имунитетите на специализираните организации, съставена на 21 ноември 1947 г. в Ню Йорк, към която България се е присъединила съгласно Указ № 388 на Президиума на Народното събрание от 3.V.1968 г., включително по отношение на Световната метеорологична организация.
Член III
Присъствие и участие в сесиите
1. В сесиите могат да участват представители или наблюдатели на:
(а) всички членове на МПИК;
(б) заинтересовани междуправителствени и неправителствени/международни организации, по покана на МПИК;
(в) и от служители на Секретариата на МПИК, както и от други лица, поканени от МПИК.
2. Секретариатът на МПИК определя длъжностните лица, определени да присъстват на заседанията с цел подпомагането му.
Член IV
Място, помещения, оборудване, средства и консумативи
1. Предложеното място се приема от МПИК въз основа на изискванията, посочени в Контролния списък с изисквания за конференцията, посочен в Приложение I към настоящото Споразумение. Правителството ще осигури необходимите помещения, включително конферентни зали за официални и неофициални срещи, офис пространство, работни зони, оборудване, комунални услуги, консумативи и други подобни съоръжения, както е посочено в Контролния списък с изискванията за конференцията, съдържащ се в Приложение I към настоящото Споразумение. Правителството гарантира, че помещенията и съоръженията са обзаведени, оборудвани и се поддържат в добро състояние по начин, който МПИК счита за подходящ за ефективното провеждане на сесиите.
2. Основната конферентна зала трябва да бъде оборудвана с кабини за симултанен превод на английски, арабски, китайски, френски, руски и испански език, както и да разполага със съоръжения за звукозапис на два езика (оригинален и английски).
3. Помещенията следва да бъдат на разположение на МПИК 24 часа в денонощието през периодите, посочени в Приложение I към настоящото Споразумение.
4. Правителството поема отговорността да осигури ИТ инфраструктура и телекомуникационни съоръжения, необходими за ефективното провеждане на сесиите, както е посочено или се подразбира от Контролния списък с изискванията на конференцията от Приложение I към настоящото Споразумение.
Член V
Настаняване
Правителството предоставя информация за подходящо настаняване в хотели или резиденции, които са на разположение на разумни търговски цени, за лицата, участващи или присъстващи на сесиите, както и за персонала на МПИК.
Член VI
Медицински съоръжения
1. Правителството ще гарантира, че на разумно разстояние в близост до помещенията на сесиите е осигурено медицинско оборудване, подходящо за оказване на медицинска помощ при спешни състояния.
2. При сериозни спешни случаи Правителството ще осигури незабавно транспортиране и приемане в болница.
Член VII
Визи за пътуване
1. Всички лица, участващи в сесиите, както е посочено в Член II, имат право да влизат и излизат от България и няма да бъдат налагани никакви пречки за тяхното преминаване към и от помещенията на сесиите. Ще им бъдат осигурени условия за бързо пътуване. Визите и разрешенията за влизане в страната, когато такива се изискват, ще се издават съгласно българското законодателство възможно най-бързо за ефективно участие през цялото времетраене на срещата, при условие че заявлението за издаване на виза е подадено достатъчно рано. Разрешенията за напускане на страната, когато са необходими, ще се предоставят възможно най-бързо и във всички случаи не по-късно от три дни преди датата на заминаване. Правителството и МПИК се споразумяват да бъдат направени визови договорености за безплатно издаване на визи на притежателите на дипломатически и служебни паспорти.
2. Правителството ще определи лице за контакт по всички въпроси, свързани с издаването на визи.
Член VIII
Сигурност и неприкосновеност на помещенията
1. За ефективното протичане на сесиите Правителството ще осигури атмосфера на сигурност и спокойствие без каквато и да е намеса в помещенията на сесиите. Подробностите за необходимите отговорни служители по сигурността за тези сесии са посочени в Контролния списък с изискванията за конференцията.
2. Помещенията, посочени в Член IV по-горе, се считат за помещения на МПИК и достъпът до тях е подчинен на правомощията на МПИК. Помещенията са неприкосновени за времето на сесиите, включително подготвителния етап от 23 юли 2024 г. до приключването им на 3 август 2024 г. Наетият персонал, обслужващ мястото на провеждане на сесията с цел подпомагане нейното успешно провеждане, има право да работи в помещенията.
Член IX
Местен персонал
1. Правителството ще назначи служител за връзка, който отговаря, след консултация с МПИК, за извършването и изпълнението на административните и кадровите договорености за сесиите, както се изисква съгласно настоящото Споразумение.
2. При нужда Правителството осигурява достатъчен брой местен персонал, който може да е необходим за правилното функциониране на сесиите. Точните изисквания в това отношение се установяват от МПИК след консултация с Правителството и са посочени в Приложение I.
Член X
Отговорност
1. Правителството носи отговорност за разглеждането на всякакви искове, претенции и други искания срещу МПИК или негови служители, доколкото това е в съответствие с разпоредбите на Конвенцията за привилегиите и имунитетите на специализираните организации, съставена на 21 ноември 1947 г. в Ню Йорк.
2. Правителството ще предпази и освободи от отговорност МПИК и неговите служители във връзка с всякакви искове, претенции или други искания, освен когато тези щети, загуби или вреди са причинени от небрежност или умишлено нарушение на МПИК или негови служители, доколкото това е в съответствие с разпоредбите на Конвенцията за привилегиите и имунитетите на специализираните организации, съставена на 21 ноември 1947 г. в Ню Йорк.
Член XI
Отговорности на Страните
1. В Контролния списък на изискванията за конференцията, изложен в Приложение I към настоящото Споразумение, се посочва кои елементи, като помещения, оборудване, комунални услуги, консумативи и персонал, ще бъдат осигурени от Правителството и кои от тези елементи ще бъдат осигурени от МПИК. С цел да се избегнат съмнения, в Приложение I „Страна домакин“ се отнася за Правителството, а „МПИК“ се отнася за МПИК.
2. Въпреки че Правителството е свободно да сключи всякакъв вид публично-частно партньорство с цел финансиране на разходите, които трябва да бъдат платени от Правителството, както е отбелязано по-горе, и както е посочено в Контролния списък с изискванията на конференцията в Приложение I, то е единственият субект, отговорен за подписването и спазването на това споразумение с МПИК.
3. Сметките на МПИК подлежат на одит съгласно финансовите правила на СМО.
Член XII
Уреждане на спорове
Всички спорове между МПИК и Правителството, възникнали във връзка с тълкуването, прилагането или изпълнението на настоящото Споразумение, ще се решават по взаимно съгласие.
Член XIII
Заключителни разпоредби
1. Настоящото Споразумение и Приложение I към него могат да бъдат изменяни или прекратявани с писмено споразумение между МПИК и Правителството.
2. Настоящото Споразумение влиза в сила незабавно след подписването му от Страните и остава в сила за срока на сесиите и за такъв период след това, какъвто е необходим за уреждане на всички въпроси, свързани с неговите разпоредби.
Изготвено в две копия на английски език в Женева, Швейцария.
Правителството осигурява официален превод на настоящото Споразумение на български език.
За правителството
на Република България:
Петър Димитров,
министър на околната среда
и водите
|
За Световната метеорологична
организация, представлявана от
Междуправителствения панел
по изменение на климата:
Селесте Сауло,
генерален секретар на СМО
|
Дата: 2.05.2024 г. Дата: 6.05.2024 г.
Приложение I
ИЗИСКВАНИЯ ЗА КОНФЕРЕНЦИЯТА
61-вата пленарна сесия на МПИК (IPCC)
26 юли – 2 август 2024 (8 дни)
Контролен списък с изисквания
IPCC Сесия: P61
Зони за срещи
|
Заседателни зали
|
Тип среща
|
Технически изисквания
|
Местоположение
|
Дати
|
Предоставена от
|
ИТ спецификации и свързани коментари
|
Бележки
|
Основна конферентна зала
|
Пленарна зала (до 450 – 550 души)
ООН разположение с маси
Подиум за сядане за 8 души
|
Преводачески кабини за 6 езика съгласно ISO стандартите (4 кабини за 2-ма преводачи и 2 кабини за 3-ма преводачи – за китайски и арабски език);
2 големи екрана на задната част на подиума;
2 проектора (с висока осветеност);
7 микрофона на подиума;
3 удобни монитора (поставени на земята между подиума и първия ред с маси);
6 LCD екрана за преводачите;
Електрически контакти за лаптопи в цялата зала (включително на подиума);
Система за озвучаване;
Цифрово записване на звука (оригинален + английски преводаческа кабина);
Микрофони за делегатите (по 1 микрофон на делегация);
По 1 комплект – слушалки и приемник за всеки делегат с много канали (мин. 6 канала);
Система за участие на делегатите и екран на подиума за преглед на заявките (по възможност с RFID карти);
Система за следене на говорителите с камери;
Радиостанция на подиума за комуникация с режисьорския пулт;
Превключвател за смяна между проектиране от лаптоп, проследяване на говорителя и задържане на слайда.
|
|
От ден -3 (всички дни)
|
Страна домакин (СД)
|
1 лаптоп на подиума, свързан с проектора;
Достъпен Wi-Fi;
Лаптопът трябва да бъде с английска клавиатура, операционната система (Windows) и офис приложенията (Office) да бъдат с интерфейс на английски език.
|
Възможност за използване на залата за вечерни сесии, при необходимост;
Настройка и цялостно тестване един ден преди началната дата;
Проекторът може да бъде заменен с множество LED стени;
Аудиозаписите трябва да бъдат предоставени на Секретариата в MP3 формат на FAT форматиран външен твърд диск за каналите на езика на говорителя и английски език;
По един микрофон на делегация (първи ред), общо 250 микрофона в система за изчакване (+10% резерв) и
7 микрофона на подиума (отворени);
500 комплекта – слушалки и приемник – по 1 за всеки делегат с много канали (мин. 6 канала) (+10 % резерв);
Система от камери за следене на говорителя (автоматизирани с възможност за ръчно управление (мин. 4);
Преводаческите кабини следва да отговарят на ISO стандарта.
|
Зала за допълнителни срещи 1
|
160 – 180 души
Главна маса/Подиум (4 – 5)
Класна стая/Заседателна зала/Театър
|
Проектор/LED стена;
2 екрана;
Система за озвучаване;
3 фиксирани микрофона на подиума;
Микрофони за делегати (3 безжични);
LCD екран за главната маса (комфорт монитор);
Електрически контакти за потребители на лаптопи (включително на подиума).
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
1 лаптоп на подиума, свързан с проектора;
Достъпен Wi-Fi;
Лаптопът трябва да бъде с английска клавиатура, операционната система (Windows) и офис приложенията (Office) да бъдат с интерфейс на английски език.
|
NB – Възможност за използване на стаята за вечерни и нощни сесии.
Настройка и тестване един ден преди това.
3 фиксирани микрофона за подиума.
3 безжични микрофона за делегатите.
|
Зала за допълнителни срещи 2
|
150 – 160 души
Главна маса/Подиум (4 – 5)
Класна стая/Заседателна зала/Театър
|
Проектор/LED стена;
1 екран;
Система за озвучаване;
3 фиксирани микрофона на подиума;
Микрофони за делегати (3 безжични);
LCD екран за главната маса (комфорт монитор);
Електрически контакти за потребители на лаптопи (включително на подиума).
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
1 лаптоп на подиума, свързан с проектора;
Достъпен Wi-Fi;
Лаптопът трябва да бъде с английска клавиатура, операционната система (Windows) и офис приложенията (Office) да бъдат с интерфейс на английски език.
|
NB – Възможност за използване на залата за вечерни сесии.
Настройка и тестване един ден преди това.
3 фиксирани микрофона за подиума.
3 безжични микрофона за делегатите.
|
Частна заседателна зала
|
25 – 30 души
Заседателна зала
|
Проектор/голям монитор;
Електрически контакти за потребители на лаптопи (включително на подиума).
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
Достъпен Wi-Fi;
HDMI свързан монитор.
|
NB – Възможност за използване на залата за вечерни сесии.
Настройка и тестване един ден преди това.
|
|
Конферентни зони
|
Конферентна зала
|
Изискване за стая
|
Технически изисквания
|
Местоположение
|
Дати
|
Предоставена от
|
ИТ спецификации и свързани коментари
|
Бележки
|
Фоайе
|
Удобни столове и др.
|
|
|
Всички дни
|
СД
|
Wi-Fi
Обществен Wi-Fi, достъпен навсякъде на мястото
|
В тази зона могат да бъдат разположени удобни столове за срещи и диван. В тази зона може да се сервира чай/кафе.
|
Регистрационно бюро
|
Щанд (2 линейни метра)
|
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
– 8 кабелни компютъра/лаптопа, свързани (кабелно) към мрежа с външна мишка;
– 8 цветни принтера, свързани към лаптопите;
– Лаптопите трябва да имат най-новия браузър FIREFOX;
– Лаптопите трябва да имат минимум 3 свободни USB порта;
– Принтер с възможност за отпечатване на пластмасови баджове (трябва да се предостави примерна хартия – достатъчно количество тонер);
– Трябва да има място/портове за добавяне на още лаптопи за пиковите часове.
|
След ден 2 са необходими само 2 лаптопа;
– 5 повдигнати стойки за камери (само стойките);
– уеб камера може да бъде предоставена от IPCC, ако е необходимо;
– фон за снимки.
|
Информационно бюро за конференцията
|
Щанд (2 линейни метра)
|
|
|
Всички дни
|
СД
|
|
Това е изцяло по избор и зависи от страната домакин.
|
Помощен пункт (Helpdesk)
|
Щанд (2 линейни метра)
|
|
|
Всички дни
|
СД
|
– Персоналът на бюрото за помощ трябва да има свои собствени лаптопи, за да помага на делегатите;
– Електрически контакт;
– Wi-Fi.
|
Като алтернатива това може да бъде и в пленарната зала.
|
|
Офис
|
офис
|
Изискване за стая
|
Технически изисквания
|
Местоположение
|
Дати
|
Предоставена от
|
ИТ спецификации и свързани коментари
|
Бележки
|
Офис 1
|
Председател, IPCC
1 бюро + стол
1 конферентна маса + 8 стола
1 заключващ се шкаф
|
Захранващи контакти за лаптопи
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
|
Заключващ се шкаф или заключваща се стая. Дивани за срещи.
|
Офис 2
|
Секретар и заместник – 2 души
Заседателна зала
1 заключващ се шкаф
8 стола
|
Захранващи контакти за лаптопи
|
|
От ден -1 (всички дни)
|
СД
|
|
Споделен принтер със секретариата; Заключващ се шкаф или заключваща се стая.
|
Офис 3
|
Секретариат на IPCC
Заседателна зала или П-образно подреждане
4 заключващи се шкафа
15 души
|
Захранващи контакти за лаптопи
|
|
От ден -2 (всички дни)
|
СД
|
– 1 кабелен компютър – мрежови цветен принтер за А3+А4 (комбиниран с копир + скенер); – Драйвери за принтери; – Кабелна интернет връзка + Wi-Fi; – Суич с 12 порта + 10 ethernet мрежови кабела – осигурени хартия (А3 и А4) и тонер за принтер
|
4 заключващи се шкафове.
|
Офис 4
|
ENB
Заседателна зала
5 души
|
Захранващи контакти за лаптопи
|
|
Всички дни
|
СД
|
|
|
Офис 5
|
Медицинско обслужване
|
|
|
Всички дни
|
СД
|
|
1 дежурен по всяко време. Всеки ден от сесията. Минимални услуги за първа помощ.
|
Офис 6 (TBC)
|
Зала за двустранна среща
|
|
|
Ден на официално откриване
|
СД
|
Стая за провеждане на двустранни срещи преди откриващата сесия
|
Капацитетът зависи от броя на VIP лицата, които присъстват на двустранната среща.
|
|
Работна сила
|
Брой
(8 часа)
|
Функция
|
Посещаемост
|
|
Дати
|
Предоставена от
|
ИТ спецификации и свързани коментари
|
Бележки
|
3+2
|
Служители на гише за регистрация*
|
|
Регистрационно бюро
|
|
СД
|
|
Подробният график ще бъде договорен по-късно.
– всички лица да бъдат обучени в ден (-1)
– необходими са 2 служители допълнително САМО за ден 1 сутрин.
|
1
|
Техници от IT Help Desk*
|
|
Целият обект
|
|
СД
|
|
Трябва да са компетентни компютърни техници. Предоставя се подробен график. Възможност за допълнителни (напр. нощни) сесии с кратко предизвестие, така че гъвкавостта е от съществено значение.
|
3
|
Обслужващи лица в конферентната зала*
|
|
Основна конферентна зала и зали за срещи
|
|
СД
|
|
– Необходими от ден -1 нататък за настройка и подготовка на стаите.
|
1
|
Асистент
|
|
Целият обект
|
|
СД
|
|
1 дежурен човек по всяко време ще поддържа и служителите в конферентната зала.
|
|
Аудио/Медия техници*
|
|
Заседателни зали
|
|
СД
|
|
За поддръжка на главната конферентна зала и другите зали.
|
1
|
Охрана
|
|
Целият обект
|
|
СД
|
|
Охрана пред/вход и/или пред стаите по всяко време.
|
1
|
Помещение за оказване на първа помощ
|
|
Медицинско обслужване
|
|
СД
|
|
1 дежурен по всяко време (часовете на сесиите). Работи всеки ден, с изключение на почивния ден.
|
* Целият обслужващ персонал трябва да може да общува (т.е. да чете, говори) на английски език. Освен това арабски, френски, испански или руски би било предимство.
|
* Целият обслужващ персонал трябва да носи мобилни телефони.
|
|
Други услуги и оборудване
|
Тип
|
Изискване
|
Местоположение
|
Дати
|
Предоставена от
|
|
Бележки
|
Услуги за устен превод
|
Арабски, китайски, английски, френски, руски, испански
|
Основна конферентна зала
|
|
IPCC
|
|
|
Съдействие при получаване на визи
|
|
|
|
СД
|
|
Искане да има координатор, който да се занимава с визови въпроси, за предпочитане от МВнР.
|
1 комплект табелки с имена на държави
|
Само на английски
|
|
|
IPCC
|
|
На английски
|
Държавни и други табели с имена + държачи
|
|
|
|
HC/IPCC
|
|
На английски
|
Значки (делегати + секретариат)
|
|
|
|
IPCC
|
|
|
Списък с хотели, цени и др.
|
|
|
|
СД
|
|
Това ще бъде част от информационната бележка, която ще бъде изготвена от приемащата страна и секретариата.
|
Чукче и блок
|
|
|
|
IPCC
|
|
|
Указателни табели за насочване на достъпа до заседателните зали
|
|
|
|
СД
|
|
|
|
ИТ услуги и оборудване
|
Интернет спецификации
|
– Минимална честотна лента (1 GB симетрична) – специализиран интернет за сесията (с Wi-Fi на хотела като резервен вариант) – Wi-Fi, наличен в целия обект.
|
Спецификации на компютър/лаптоп
|
Минимални спецификации: 2 GHz, 4 GB RAM, 80 GB HD, 3 USB; – американска клавиатура – минимум 3 свободни USB порта – английска клавиатура.
|
Система
|
Английска версия на Windows 11
– Английска версия на Microsoft Office 365.
– Английска клавиатура.
|
Принтери
|
Високоскоростни цветни мрежови принтери.
Осигурява се резервен тонер.
Предоставя се хартия (А4)
– в Секретариата принтерът трябва да може да печата и на страници с формат А3;
Двустранен печат.
|
Изисквания за кетъринг
|
Тип
|
Изискване
|
Местоположение
|
Дати
|
Предоставена от
|
|
Бележки
|
Вода
|
Водни фонтани или бутилки според нуждите.
|
Конферентни зали
|
Всички дни
|
СД
|
|
|
Вода
|
Водни фонтани или бутилки според нуждите.
|
Преводачески кабини
|
Всички дни
|
СД
|
|
|
Вода
|
Водни фонтани или бутилки според нуждите.
|
Офиси
|
Всички дни
|
СД
|
|
|
Освежителни напитки (кафе, чай, закуски)
|
|
Фоайе
|
Всички дни
|
СД
|
Броят на участниците се съгласува със СД.
|
Услугите трябва да бъдат планирани за целия ден, както и дните, когато са планирани вечерни и нощни сесии. Тази информация е достъпна само със сравнително кратко предизвестие. Би било за предпочитане към различни варианти, включително храна без глутен.
|
Официален прием (коктейл) – храна и напитки
|
|
ТВС
|
Ден на откриване
|
СД
|
|
Официален прием/коктейл в деня на откриване – определя се от страната домакин.
|
|
Определени служители по сигурността
|
|
|
|
|
|
|
|
|
График на срещите
|
График на срещите
|
Дата
|
Сутрин
|
Следобед
|
Вечер
|
|
МОЛЯ, ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ, ЧЕ ВЕЧЕРНИТЕ СЕСИИ МОЖЕ ДА БЪДАТ РЕШЕНИ В КРАТКО ПРЕДИЗВЕСТИЕ.
|
TBC
|
Монтаж, настройка и подготовка (първоначални срещи)
|
Ден -3; Ден -2 и Ден -1
|
х
|
х
|
TBC
|
Други странични срещи при необходимост
|
Залите/подиумът трябва да бъдат подготвени, всеки микрофон и система да се тестват, да се поставят табели с имена според плана за сядане и да се направи финална техническа настройка.
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 1
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
За Ден -1 е планирана сесия за развиващите се страни
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 2
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 3
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
– Почивен ден (неделя)
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 4
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 5
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 6
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 7
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
– Преглед на вечерната сесия
|
TBC
|
Сесия
|
Ден 8
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
– Преглед на вечерна сесия и нощна сесия – трудно е да се предвиди точният краен час, така че трябва да се осигурят мерки за непредвидени обстоятелства, в случай че пленарната сесия не приключи работата си по план.
|
TBC
|
Сесия (извъредно време/непредвиден случай)
|
Ден 9
|
х
|
х
|
TBC
|
Други сесии според нуждите
|
– Извънредна мярка, в случай че срещата не приключи работата си по план.
|
Да се проведе инструктаж на целия обслужващ персонал TBC.
|
РЕГИСТРАЦИОННО БЮРО
Ден -1 14:00-18:00 Ден 1-8 08:00 – 17:00
|
Часове на конференцията: TBC. Моля, обърнете внимание, че срещите може да започнат по-рано и да завършат по-късно от посоченото тук.
|
Ключове: Всички офиси да имат 1 комплект ключове.
|
Помещенията, описани по-горе, остават достъпни по всяко време, ако е необходимо, през периодите, посочени по-горе.
|
Пленум
|
|
вторник
|
сряда
|
четвъртък
|
петък
|
събота
|
неделя
|
понеделник
|
вторник
|
сряда
|
четвъртък
|
петък
|
събота
|
7/23/2024
|
7/24/2024
|
7/25/2024
|
7/26/2024
|
7/27/2024
|
7/28/2024
|
7/29/2024
|
7/30/2024
|
7/31/2024
|
8/1/2024
|
8/2/2024
|
8/3/2024
|
Изискване за място/офис
|
Ден -3
|
Ден -2
|
Ден -1
|
Ден 1
|
Ден 2
|
Ден 3
(почивка)
|
Ден 4
|
Ден 5
|
Ден 6
|
Ден 7
|
Ден 8
|
Ден 9 (преливане)
|
Основна конферентна зала
|
Техническа подготовка
|
Техническа подготовка
|
Тестване/ Настройване
|
х
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Зала за допълнителни срещи 1
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Зала за допълнителни срещи 2
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
Частна заседателна зала
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Офис стая 1 (Председател, IPCC)
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Офис стая 2 (секретар и Dy секретар)
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Офис стая 3 (Секретариат на IPCC)
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
Офис стая 4 (ENB)
|
|
|
|
х
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
Офис стая 5 (Медицинско обслужване)
|
|
|
|
х
|
х
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
Офис стая 6 (зала за двустранни срещи)
|
|
|
|
x (уточнява се)
|
|
|
x (уточнява се)
|
|
|
|
|
|
|
Регистрационно бюро
|
|
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
х
|
|
|
* Тази таблица е предоставена само за удобство и общ преглед и може да не се актуализира въз основа на CRC.
|
3516