Решение № РД-10-404 от 24/04/2012 г. за удължаване срока за получаване на оферти РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI. Възложител Тип възложител: по чл. 7, т. 1-4 от ЗОП (класически) I.1) Наименование и адрес Официално наименование: Община Плевен Пощенски код: 5800 За контакти: Цеца Овчарова Електронна поща: ir@pleven.bg Факс: 064 881296 Адрес: пл. Възраждане 2 Град: Плевен Лице за контакт: Цеца Овчарова Интернет адрес на възложителя: www.pleven.bg Телефон: 064 881296 Интернет адрес на профила на купувача Държава: България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган I.3) Основна дейност/и на възложителя, свързана/и с:(попълва се от възложител по чл. 7, т.5 или 6 от ЗОП)
Основна дейностБ) ЗА УДЪЛЖАВАНЕ НА СРОКА ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИ / ЗАЯВЛЕНИЯ ЗА УЧАСТИЕII: ПРАВНО ОСНОВАНИЕII. Правно основание Правно основание: Чл. 65, ал. 3 от ЗОП III: УДЪЛЖАВАМIII.1) Срока за получаване на офертите/заявленията за участие за: Тип на офертите/заявленията: процедура за възлагане на обществена поръчка Час: 17:00 Брой дни Дата: 11/05/2012 III.2) Срока за получаване на документация за участие, спецификации и допълнителни документи: Час: 16:30 Дата: 06/04/2012 III.3) Условия за отваряне на офертите/заявленията за участие: Място: Община Плевен, пл. Възраждане 2, Актова зала - І етаж Час: 14:30 Дата: 14/05/2012 III.4) Срока на валидност на офертите (когато е необходимо): Брой дни Дата Брой месециIII.5) Срока на изпълнение (когато е необходимо): Дата за завършване Срок в дни Дата за начало Срок в месециIV: ВИД НА ПРОЦЕДУРАТАПроцедура по ЗОП/НВМОП Процедура по ЗОП/НВМОП: по реда на ЗОП Вид на процедурата Вид на процедурата: Открита процедура V: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАV. Обект на поръчката Обект на поръчката: Услуги V.1) Описание на предмета на поръчката Описание: Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изработване на 3 пакета документации за избор на изпълнители на дейности по проект „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на Плевен”. Поръчката е разделена на две позиции, както следва: І Позиция - Изработване на 2 пакета документации за избор на изпълнители на дейности 5 и 7 по проект „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на Плевен” -Дейност 5 „Преценка за необходимостта от Екологична оценка, съгласно ЗООС, и оценка за съвместимост, съгласно ЗБР, и при необходимост извършване на ЕО и оценка за съвместимост на ИПГВР” и Дейност 7 „Преценка за необходимостта от Екологична оценка, съгласно ЗООС и оценка за съвместимост, съгласно ЗБР, и при необходимост извършване на ЕО и оценка за съвместимост на актуализираните ПУП”; ІІ Позиция - Изработване на документация за избор на изпълнител на дейност 6 по проект „Изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на Плевен” -Дейност 6 „Изработване на проекти за изменение(актуализация) на действащи ПУП за зоните на въздействие, включени в ИПГВР” V.2) Описание на самостоятелно обособените позиции (когато е приложимо), за които се удължава срока ОписаниеVI: ПУБЛИКУВАНО ОБЯВЛЕНИЕVI. Публикувано обявление Уникален номер: 00226 Уникален номер: 0009 Уникален номер: 2012 Номер: 141 Дата: 27/02/2012 VII: ПРОЦЕДУРАПроцедурата е открита с решение Номер: РД-10-168 Дата: 23/02/2012 VIII: ОБЖАЛВАНЕVIII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България VIII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОПIX: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ (когато е приложимо)IX. Друга информация Друга информацияX. ДАТА на изпращане на настоящото решение Дата: 24/04/2012 |