Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 53 от 29.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Свиленград
 Пощенски код: 6500
 За контакти: Общинска администрация, стая 310 и стая 316
 Електронна поща
 Факс: 0379 74371
 Адрес: бул. България № 32
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Свиленград
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: инж. Иванка Димитрова, Светлана Динкова, Христина Николова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0379 74310; 0379 74331
 Адрес на профила на купувача
 Държава: РБългария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Реставрация, консервация и експониране на Средновековната крепост в с. Мезек”, финансиран по договор № BG161PO001/3.1-02/2009/002 от 6.7.2011 год. по проект „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG422
 Място на изпълнение: с. Мезек, общ. Свиленград
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: „Реставрация, консервация и експониране на Средновековната крепост в с. Мезек”, финансиран по договор №BG161PO001/3.1-02/2009/002 от 6.7.2011 год. по проект „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45262700: Стрителни и монтажни работи по реставрация на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност: 634862.08
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 10

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е абсолютна сума в размер на: 5000 лв (пет хиляди лева). Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % (три на сто) от стойността на договора. Гаранциите се представят като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Забележка: Банкова гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансира се по проект „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”. Авансово плащане в размер на 5 % (пет на сто) от цената на СМР по клауза 3.1.1. от договора в срок до 30 работни дни след представяне от Изпълнителя на съответната фактура. Междинни плащания за действително извършени СМР в размер до 80% (осемдесет процента) от цената на СМР, които се изплащат на база действително извършени СМР в срок до 30 работни дни от представяне на: • протокол за действително извършените СМР, изготвен съгласно строителните правила и норми в Република България, подписан от лицето, упражняващо строителен надзор, упълномощен представител на Изпълнителя и лице представляващо Възложителя; • представяне на фактура за одобрената по протокола сума. При всяко междинно плащане Възложителят ще удържа 5% (пет процента) от одобрената в съответния протокол стойност за действително извършените СМР за сметка на авансовото плащане. Окончателно плащане в размер на 15 % (петнадесет на сто) от цената на СМР в срок до 1 (един) месец от представяне на: • одобрен и подписан без забележки Акт Образец №16 от Държавната приемателна комисия назначена от ДНСК • представяне на фактура за сума в размер на одобрената стойност в окончателния приемателно-предавателен протокол за действително извършени СМР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Копие от идентифициращ участника документ или ЕИК: когато участникът е местно търговско дружество или едноличен търговец се представя единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от ЗТР; когато участникът е друго местно юридическо лице, се представя удостоверение за актуално състояние по фирменото дело, издадено не по-рано от един месец преди подаване на офертата; когато участникът е физическо лице се представя копие от документа за самоличност; когато участникът е обединение се представя копие от документ за регистрация по ЗРБУЛСТТ; за чуждестранните юридически лица се представя еквивалентни документи, издадени от съдебен или административен орган, поддържащ търговския регистър в държавата, в която е тяхното седалище по регистрация, съгласно тамошното законодателство. Удостоверение (или копие, заверено от участника) за регистрация в ЦПРС (или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти първа група, първа категория с обхват съгласно чл.137, ал.1, т.1, б.”м” от ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие на Талон за 2012 г. декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) на участника за последните три години, оформени съгласно ЗСчет, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Декларация по образец (Приложение № 5), която съдържа информация за общия оборот от строителство и оборота от строителство с предмет подобен на предмета на поръчката (реставрация и/или консервация на обекти паметници на културата от местно, и/или национално, и/или световно значение) общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
 Минимални изисквания: участникът (сумарно обединението) да има общ оборот от строителство общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години не по-малко от 600 000 лв. без ДДС; участникът (сумарно обединението) да има оборот от строителство с предмет подобен на предмета на поръчката (реставрация и/или консервация на обекти паметници на културата от местно, и/или национално, и/или световно значение) общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години в размер минимум 300 000лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение (или копие, заверено от участника) за регистрация в ЦПРС (или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти първа група, първа категория с обхват съгласно чл.137, ал.1, т.1, б.”м” от ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие на Талон за 2012 г. 2. Декларация-съдържаща списък квалифицирания персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение № 7); 3. Професионални автобиографии на квалифицирания персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение № 7.2.), придружена от Декларация (Приложение№ 7.1.) и дипломи за придобита образователна степен, и/и ли удостоверения за квалификация, или сертификати за придобита квалификация, и копия от трудови книжки; За специалиста, отговарящ по безопасност и здраве, се представя и копие от документ за придобита квалификация (сертификат), съгласно Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности. 4. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет реставрация и/или консервация на обекти паметници на културата от местно, и/или национално, и/или световно значение, изпълнени през последните 5 (пет) години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011г.) (по Приложение № 6), придружена с препоръки (референции) за изпълнение на договори посочени в декларацията, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Тези препоръки (референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на строителството, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 5. Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентно) - с обхват строителство,и/или реконструкции, и/или ремонтни работи на сгради; ISO 14001:2004 (или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007 (или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 6. Декларация за разположение на кариера (свободен текст) и представяне на доказателства за разположение на ресурс от камък от посочената кариера (предварителен договор, договор за периодични доставки, собственост, наем, концесия и др. под.).
 Минимални изисквания: 1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти първа група, първа категория с обхват, съгласно чл.137, ал.1, т.1, б.”м” от ЗУТ.Всеки участник представя копие от удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя придружено от талона, от който да е виден валиден срок на регистрация. Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите за които е издадено. Когато участникът е обединение, поне един от участниците в обединението трябва да представи горепосоченото удостоверение. 2. Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия квалифициран персонал, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, включващ минимум следните служители: - Ръководител на консервационно-реставрационните работи на обекта – строителен инженер или архитект с минимум пет години опит, от които две години професионален опит в областта на реставрацията и консервацията на обекти паметници на културата от местно, и/или национално, и/или световно значение. - Технически ръководител - строителен инженер ССС/ПГС или строителен техник (с придобита професионална квалификация в област ”Архитектура и строителство”) с професионален опит не по-малко от 5 години, от които минимум 3 години като техн. ръководител; - Архитект, с минимум 2 години стаж в областта на опазване на паметници на културата, който може да съвместява и позицията ръководител на консервационно-реставрационните работи на обекта, ако отговаря на посочените условия. - Координатор по ЗЗБУТ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности. - Инженер-геодезист с професионален опит не по-малко от 2 години; 3. Участникът (сумарно обединението) да е изпълнил успешно през последните 5 (пет) години минимум 2 (два) договора с предмет подобен на обекта на поръчката (реставрация и/или консервация на обекти паметници на културата от местно, и/или национално, и/или световно значение). 4. Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008 (или еквивалентно) - с обхват строителство и/или реконструкции, и/или ремонтни работи на сгради: ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007 (или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. 5. Участникът да разполага с поне един източник на камък, необходим за СМР по обекта.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: техническа оценка (тежест : 40)
 Показател: цена (тежест : 50)
 Показател: срок за изпълнение(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 60
 Условия: Цената за закупуване на документацията е 60 лв. с ДДС. Документацията се заплаща в касата на информационен център на Общинска администрация – Свиленград, като предварително от стая 316 на ОбА се вземе талон за плащане, или по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000. След заплащането на документацията, същата се получава от стая 302 на Общинска администрация.
 Дата: 10/04/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 20/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Малката заседателна зала на Общинска администрация гр.Свиленград
 Час: 10:30
 Лица: участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация
 Дата: 24/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проект „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща
 Факс
 Адрес: бул.Витоша №18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9884070
 Държава: РБългария

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД
 Пощенски код: 6500
 За контакти: Общинска администрация, стая 302
 Електронна поща
 Факс: 0379 74371
 Адрес: бул.България №32, стая 302
 Град: Свиленград
 Лице за контакти: Даниела Георгиева
 Интернет адрес
 Телефон: 0379 74302
 Държава: РБългария