Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 45 от 29.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Пловдив
 Пощенски код: 4000
 Място/места за контакт:: Дирекция "Правно-нормативно обслужване"
 E-mail:: evelina_pal4eva@abv.bg
 Факс: 032 656713
 Пощенски адрес: пл. "Стефан Стамболов" 1
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Пловдив
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: Евелина Палчева
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 032 656736
 Адрес на профила на купувача
 Страна: РБългария

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: “Интегриран проект за водите на гр. Пловдив – Етап 1 ”Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. "Дунав" - "Брезовско шосе"

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: град Пловдив
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Предметът на поръчката е "Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част)1-1, 1-2, 2, 3 и бул. "Дунав"-"Брезовско шосе", съгласно „Договорни условия за строителство за строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя”, ФИДИК – червена книга, издание 1999 година. За възлагане на поръчката ще бъде проведена открита процедура по реда на Закона за обществените поръчки, в рамките на “Интегриран проект за водите на гр.Пловдив – Етап 1". Поръчката е разделена на три обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част)10 бул. "Дунав"-"Брезовско шосе" Обособена позиция 2: Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част) 1 (1-1 и 1-2) Обособена позиция 3: Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част) 2 и 3 Предметът на поръчката включва строителни дейности за реконструкция и подмяна на канализация и водопороводи от мрежата на гр. Пловдив, както и отговорност в периода на дефекти на обектите. В допълнение, Обособена позиция 1 предвижда и почистване, инспекция и проектно решение за рехабилитация на канализационен колектор.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45232150: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
 Доп. предмети: 45232410: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
 Доп. предмети: 71322000: Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Обособена позиция 1 - до 16 004 000 BGN - в случай, че участник предложи стойност, в това число и включени провизорни суми, по-висока, от посочената за обособена позиция1, същият се отстранява от участие за тази позиция. Обособена позиция 2 - до 7 287 000 BGN - в случай, че участник предложи стойност, в това число и включени провизорни суми, по-висока, от посочената за обособена позиция2, същият се отстранява от участие за тази позиция. Обособена позиция 3 - до 8 550 000 BGN - в случай, че участник предложи стойност, в това число и включени провизорни суми, по-висока, от посочената за обособена позиция 3, същият се отстранява от участие за тази позиция. Общата стойност на настоящата обществена поръчка е 31841000лв без ДДС. Поръчката включва строителни дейности за реконструкция и подмяна на канализация и водопороводи от мрежата на гр. Пловдив, както и отговорност в периода на дефекти на обектите. В допълнение, Обособена позиция 1 предвижда и почистване, инспекция и проектно решение за рехабилитация на канализационен колектор.
 Прогнозна стойност: 31841000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 23

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1.1. Гаранция за участие в размер на: - 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева за Обособена позиция 1; - 72 000 (седемдесет и две хиляди) лева за Обособена позиция 2 и - 85 000 (осемдесет и пет хиляди) лева за Обособена позиция 3. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1.1.Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие като парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Пловдив BIC: IORTBGSF IBAN: BG 57 IORT 73753302000003 В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка „Интегриран проект за водите на град Пловдив” и името на обособената позиция, за която участва участникът. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. 1.1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 120 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Същата следва да бъде в съответния размер, посочен по-горе, да бъде в полза на община Пловдив, да бъде посочено името на настоящата обществена поръчка и обособената позиция, за която участва участникът. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Представя се от определения за изпълнител най-късно до датата на сключване на договора под формата на парична сума или банкова гаранция. Изборът е на определения за изпълнител. В случай, че се избере банкова гаранция, в нея следва да се посочи, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Пловдив, да бъде посочен предметът на поръчката и съответната обособена позиция, както и размерът й, определен по описания по-горе начин, със срок на валидност - не по-малко от срока за завършване плюс срока за съобщаване на дефекти плюс 28дни. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. 1.3.Банкова гаранция за авансово плащане - 20 % от приетата договорна стойност в лева. Представя се от изпълнителя. Същата се представя при предявяване от изпълнителя на авансово плащане. Освобождава се съгласно условията на договора. Всички гаранции /за участие, за изпълнение и за авансово плащане/ - парични или банкови - се представят за всяка обособена позиция поотделно. 1.4.Гаранция за задържани пари - Банкова гаранция в полза на Възложителя. Представя се от Изпълнителя при издаването на Сертификата за Съществено Завършване и когато първата половина от Задържаните средства се удостовери за плащане. Банковите разходи, свързани с откриването и обслужването на горепосочените гаранции са за сметка на участниците, респ. изпълнителя/ите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Начинът и условията на плащане са уредени в Договора. Предвижда се авансово плащане в размер на 20% от договорната сума, което се изплаща срещу представена от Изпълнителя банкова гаранция за авансово плащане. Междинни плащания - сумата, заверена във всеки Сертификат за Междинно Плащане, в рамките на 98 дни след като Инженерът получи Отчета и придружителните документи. Минимален размер на актовете за междинни плащания - 5% от приетата договорна стойност. Окончателно плащане - сумата, заверена в Сертификата за Окончателно Плащане, в рамките на 98 дни, след като Възложителят получи Сертификата за Плащане. Плащанията се извършват в открита от Изпълнителя сметка в български лева.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: От участие се отстраняват участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи копие от валидна застр. полица за професионална отговорност за строителя съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора и четвърта група, втора категория строеж, когато за извършване на определената категория строеж се изисква такава по българското законодателство. Когато участникът, определен за изпълнител, притежава регистрация, различна от ЦПРС или съответна в държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство при подписване на договора той представя документ за регистрация, който му позволява да извършва съответната дейност в РБългария. Съгласно чл.3 ал.2 от ЗУТ вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Изпълнителят трябва да сключи застраховка на обекта, както и допълнителна, която покрива материалните вреди върху строежа, материалите, строителната механизация и оборудването на строителната площадка, настъпили през срока на строителството. За извършване на плащания изпълнителят следва да открие банкова сметка в български левове.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: ПЛИК 1. ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР 1. Попълнен образец на оферта (по образец) 2. Административни сведения (по образец) 3. Документ за правосубектност на участника - документ за регистрация – документ за регистрация или за единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за лица, които не са регистрирани в Р България) - /заверено от участника копие/; 4. Удостоверение за актуално състояние – ако е приложимо (заверено от участника копие) 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника) (оригинал) 6. При участие на обединение (дружество по ЗДД или консорциум), оригинал или нотариално заверено копие от документ/договор за неговото създаване и пълномощно на лицето, което го представлява, когато това не е изрично предвидено в Договорното споразумение - в договора за създаване на обединението следва да се направи разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите. 7. Документ за гаранция за участие (оригинал) 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно Раздел III.2.2.) „Икономически и финансови възможности” от настоящото обявление. 9. Доказателства за професионална квалификация и техническите възможности на участника, съгласно Раздел III.2.3.) „Технически възможности” от настоящото обявление. 10. Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП (по образец); 12.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител /при подизпълнители/ (по образец); 13.Декларация по чл. 56, ал.1, т.10 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (по образец); 14.Декларация за обособени позиции (по образец) 15.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 16. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура( копие); 17.Списък на документите, съдържащи се в офертата (по образец) (Приложение № 1) ПЛИК 2. ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА - Техническо предложение 2. Попълнен образец на „Техническо предложение” (Приложение № 2) 2.1. Обяснителна записка (Приложение № 2.1) 2.2. Работна програма (Приложение № 2.2) 2.3. Мерки за опазване на околната среда, безопасни и здравословни условия на труда и система за контрол на качеството (Приложение № 2.3) ПЛИК 3. ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА - Ценово предложение - Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от документацията за участие. Този документ заедно с приложенията към него задължително се поставя за всяка обособена позиция в отделен запечатан непрозрачен Плик № 3 с надпис: „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА за обществена поръчка с предмет ............, обособена позиция ................. /посочва се номера и името на обособената позиция, за който се участва/”, поставен/и в плика с офертата. Не се допуска поставянето на пликовете с ценовото предложение за всяка обособена позиция в един общ плик с надпис Плик №3 „Предлагана цена”. 3. Попълнен образец на ценово предложение (Приложение № 3) 3.1. Количествено-стойностни сметки (Приложение № 3.1) 3.2. Нестроителни дейности (Приложение № 3.2) 3.3. Ценови показатели за формиране на единични цени (Приложение № 3.)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /по образец/, придружена със заверени от участника копия от баланса и отчетите за приходите и разходите за 2009 и 2010г. За 2011г. документът, с който се доказва оборот е горепосочената справка. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ 3-годишен оборот или доход за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), в размер на: Обособена позиция 1 - 40 000 000 лева, без ДДС; Обособена позиция 2 – 17 000 000 лева, без ДДС и Обособена позиция 3 – 20 000 000 лева, без ДДС. Когато участник в процедурата е заявил участие за всички обособени позиции, участникът следва да има минимален документално доказан общ 3-годишен оборот или доход за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), в размер на 77 000 000лв без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък по образец за изпълнени договори за обекти, сходни с предмета на съответната обособена позиция през последните 5 години ( 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011г.), като към списъка за референтните обекти по т.1 участникът трябва да представи и препоръки за добро изпълнение от съответните Възложители, надлежно оформени с издател, съдържащи стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Документите по т.1 се представят за всяка обособена позиция поотделно. Участникът задължително следва да докаже, че е изпълнил съответните договори. Посочени в списъка като изпълнени договори, но неподкрепени с доказателства за изпълнението им договори, няма да бъдат взети предвид при определянето, дали участникът покрива определените от възложителя минимални изисквания. 2. Списък на ръководния персонал по образец и следните документи за тях: - Саморъчно подписана подробна автобиография, включително лицето, предложено за ръководител на проекта или за негов заместник - информация/описание на договора, възложител и лице за контакт/ дали има опит при изпълнение на минимум един обект, изпълнен с договорните условия на ФИДИК или еквивалентни., като в случаите, когато съответното лице /ръководител на проекта или заместника на ръководителя на проекта/ посочи, че притежава опит с договори с условия, еквивалентни на ФИДИК, той прилага за всеки вид договор, различен от ФИДИК, "Декларация за съответствие с договорните условия на ФИДИК" - по образец; - Копие от диплома за завършено висше образование за ръководителя на проекта и за заместника на ръководителя на проекта и диплома за минимум средно специално образование в областта на строителството за ръководителя на част СМР; - Копие от документи, доказващи трудовия стаж - – трудови книжки, служебни книжки и т.н.; Документите по т.2 се представят за всяка обособена позиция поотделно. 4. Документи за сертифициране (валидно удостоверение и/или сертификат и/или лиценз) по системи за управление на качеството ISO 9001 в областта на строителство на ВиК мрежи и пътно строителство, за управление на околната среда ISO 14001 в областта на строителството на ВиК мрежи и пътно строителство, за управление на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001 в областта на строителството на ВиК мрежи и пътно строителство или еквивалентни Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, сертификат ISO 9001 за управление на качеството се представя от всеки член на обединението, а по отношение на сертификатите за околна среда и безопасни и здравословни условия на труд, те трябва да бъдат представени от съответния/те член/ове в обединението, които съобразно разпределението на отговорностите, определени с договора за обединение, ще осъществяват дейности, налагащи наличието на съответния сертификат. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
 Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011г.), по обособени позиции, както следва: - за обособена позиция 1 – минимум един договор за обект, сходен с предмета на настоящата обособена позиция; -за обособена позиция 2 – договор/и за обекти, сходни с предмета на настоящата обособена позиция, с които са изпълнени общо ВиК мрежи с дължина не по-малко от 30км, като поне по един договор участникът да е изпълнил обект в градска среда, включващ строителни работи за изпълнение на ВиК мрежи с дължина не по-малко от 10км. -за обособена позиция 3 – договор/и за обекти, сходни с предмета на настоящата обособена позиция, с които са изпълнени общо ВиК мрежи с дължина не по-малко от 30км, като поне по един договор участникът да е изпълнил обект в градска среда, включващ строителни работи за изпълнение на ВиК мрежи с дължина не по-малко от 10км. Когато участникът в процедурата е изпълнявал такива договори като съдружник в обединение, то при определяне дали участникът отговаря на минималните изисквания, посочени по-горе, ще се вземат предвид изпълнените само от участника по договора дейности съобразно разпределението на отговорностите между членовете на обединението. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, изискването за изпълнение през последните пет години на договор за обект в градска среда, включващ строителни работи за изпълнение на ВиК мрежи с дължина не по-малко от 10км. следва да е изпълнено от обединението или поне от един от членовете на обединението. За обекти, сходни с предмета на съответната обособена позиция, ще се считат следните обекти: Обособена позиция 1 – обекти, изпълнявани в градска среда, и включващи строителни работи за канализационен колектор с проводимост над 6 м3/с, чугунен магистрален водопровод с диаметър равен или по-голям от 500 мм Обособена позиция 2 - обекти, изпълнявани в градска среда, и включващи строителни работи за изпълнение на ВиК мрежи. Обособена позиция 3 - обекти, изпълнявани в градска среда, и включващи строителни работи за изпълнение на ВиК мрежи. 2. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури, включва: - Ръководител на проекта - Заместник на ръководителя на проекта; - Ръководител на част строително –монтажни работи (СМР); -Лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд. Минималните изисквания към горепосочения състав на персонала са следните: - Ръководителят на проекта да има завършено висше образование с минимална степен „магистър” – строителен инженер, минимум пет години професионален опит - Заместникът на ръководителя на проекта да има завършено висше образование с минимална степен „магистър” – строителен инженер, минимум три години професионален опит - Ръководителят на част СМР минимум средно специално образование в областта на строителните дейности, минимум три години професионален опит; - Ръководителят на проекта или заместникът на ръководителя на проекта следва да има опит при изпълнение на минимум един обект, изпълнен с договорните условия на ФИДИК или еквивалентни. Под еквиваленти се разбира следното: Договори, които притежават следните характеристики: имат стандартни общи условия и променяеми специални условия; специалните условия не само допълват и изясняват общите, а могат и да ги променят или обезсилват; присъства функцията на Инженера /или подобен/, който измерва работите, сертифицира плащанията, нарежда промени, взима решения, счита се, че действа в полза на възложителя. 4. Участникът да е сертифициран по системи ISO 9001 за управление на качеството в областта на строителството на ВиК мрежи и пътно строителство и управление на околната среда ISO 14001 в областта на строителството на ВиК мрежи и пътно строителство и BS OHSAS в областта на строителството на ВиК мрежи и пътно строителство за управление на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентни.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 36
 Условия: Документация за участие се получава в сградата на община Пловдив, пл."Ст.Стамболов" № 1, деловодство, или по пощата за сметка на лицето, отправило искането, след представен документ за закупена документация на стойност 36,00 лв. с ДДС. Документацията се заплаща: 1. Плащане в брой - в касата на Община Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" № 1, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа. 2. Плащане по банков път - банков превод по банкова сметка на Община Пловдив,ТБ "ИНВЕСТБАНК" - АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IB AN: BG23IORT73753102000001, BIC:IORTBGSF
 Дата: 09/04/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 19/04/2012

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, етаж 2, заседателна зала
 Време: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 20/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Поръчката е свързана с Оперативна Програма "Околна Среда 2007-2013". Същата ще се финансира по Оперативна програма "Околна Среда 2007-2013" при условие на сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. “Интегриран проект за водите на гр.Пловдив – Етап 1 ” Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, Етап 1, квартал (част) 1-1, 1-2, 2, 3 и бул. "Дунав"-"Брезовско шосе"

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: За обществената поръчка на 23.02.2012 г. е изпратено обявление за предварителна информация до ОВ на ЕС с реф.№ 2012-028111 и до Държавен вестник.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Община Пловдив
 Пощенски код: 4000
 Място/места за контакт: Деловодство
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл."Стефан Стамболов"1
 Град: Пловдив
 На вниманието на: Десислава Зидарова
 Интернет адрес
 Телефон: 032 656724
 Страна: РБългария

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Пловдив
 Пощенски код: 4000
 Място/места за контакт: Деловодство
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл."Стефан Стамболов"1
 Град: Пловдив
 На вниманието на: Десислава Зидарова
 Интернет адрес
 Телефон: 032 656724
 Страна: РБългария

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Реконструкция на канализационната и водопроводна мрежи на гр. Пловдив, етап 1, квартал (част)10 бул. "Дунав"-"Брезовско шосе"
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Обособена позиция 1 включва следните подобекти: подобект 1.1. Канализация квартал (част) – 10 – бул. “Дунав” – “Брезовско шосе” подобект 1.1.А. Главен колектор VІІ подобект 1.2. Водопровод по бул. “Дунав” от бул.”Васил Априлов” до „Брезовско шосе”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45232150: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
 Доп. предмети: 45232410: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
 Доп. предмети: 71322200: Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 16004000
 Описание: Строителни работи за реконструкция и подмяна на водопроводната и канализационни мрежи, почистване и инспекция на главен канализационен колектор VІІ и предложение за неговата рехабилитация - предложената стойност не може да бъде по-висока от 16004000лв без ДДС.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 15

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация: Посочената максимална продължителност до 15 месеца включва СМР на обекта и проектирането. В същия не се съдържа срокът от 365 дни период за съобщаване на дефекти, през който изпълнителят остава обвързан с изпълнението на договора.

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Реконструкция и подмяна на канализация и водопроводи в квартал част 1-1 и 1-2"
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Обособена позиция 2 включва следните подобекти: Подобект 2.1. Канализация обособена позиция 2 част 1-1 Подобект 2.2. Водопровод обособена позиция 2 част 1-1 Подобект 2.3. Канализация обособена позиция 2 част 1-2 Подобект 2.4. Водопровод обособена позиция 2 част 1-2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45232150: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
 Доп. предмети: 45232410: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 7287000
 Описание: Строителни работи за реконструкция и подмяна на водопроводна и канализационна мрежи - предложената стойност не може да бъде по-висока от 7287000
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 23

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация: Посочената максимална продължителност до 23 месеца включва СМР на обекта. В същия не се съдържа срокът от 365 дни период за съобщаване на дефекти, през който изпълнителят остава обвързан с изпълнението на договора.

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: "Реконструкция и подмяна на канализация и водопроводи в квартал част 2 и 3"
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Обособената позиция включва следните подобекти: Подобект 3.1. Канализация обособена позиция 3 част 2 Подобект 3.2. Водопровод обособена позиция 3 част 2 Подобект 3.3. Канализация обособена позиция 3 част 3 Подобект 3.4. Водопровод обособена позиция 3 част 3

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45232150: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
 Доп. предмети: 45232410: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 8550000
 Описание: Строителни работи за реконструкция и подмяна на водопроводна и канализационни мрежи - предложената стойност не може да бъде по-висока от 8550000.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 23

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация: Посочената максимална продължителност до 23 месеца включва СМР на обекта. В същия не се съдържа срокът от 365 дни период за съобщаване на дефекти, през който изпълнителят остава обвързан с изпълнението на договора.

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)