Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 30 от 29.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Смолян
 Пощенски код: 4700
 За контакти: дирекция "ИРППММД" в община Смолян
 Електронна поща: smol@abv.bg
 Факс: 0301 62426
 Адрес: бул. "България" № 12
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Смолян
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: Мария Боготлиева
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.smolyan.bg
 Телефон: 0301 67637
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: ”Инженеринг за реставрация и ремонт на „Алибеев конак”, гр. Смолян”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG424
 Място на изпълнение: "Алибеев конак", кв. Райково, ул. "Шипка" 7, гр. Смолян, кв. 13, УПИ IV
 Тип доставки
 Тип строителство: Проектиране и изпълнение
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Поръчката касае изпълнение на ”Инженеринг за реставрация и ремонт на „Алибеев конак”, гр. Смолян, който включва следните дейности: 1. Изработване на работен инвестиционен проект за реставрация и ремонт на „Алибеев конак”, гр. Смолян; 2. Извършване на СМР дейности за реставрация и ремонт на "Алибеев конак", гр. Смолян; 3. Изработване и монтаж на информационни табели и билбордове.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45454100: Строителни работи по реставрация
 Доп. предмети: 71220000: Архитектурно проектиране
 Доп. предмети: 71320000: Инженерни услуги по проектиране и конструиране
 Доп. предмети: 45233290: Работи по поставяне на указателни табели

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: I. Проектирането е еднофазно във фаза Работен проект с включени към него подробни КСС по всички части, заверени от съответния проектант, вкл. И изготвени анализи на единичните цени. Инвестиционните роекти следва да се разработят в следните части:1. Част „Архитектура”2. Част „Конструкции”3. Част „Електроинсталации”4. Част „Отопление, вентилация и климатизация (ОВК)”5. Част „Водоснабдяване и канализация (ВиК)”6. Част „План за безопасност и здраве (ПБЗ)”7. Част „Пожарна безопасност”8. Част „Вертикална планировка”Всяка част следва да е придружена от Обяснителна записка и подроба КСС, подписана и подпечата от съответния проектант.За всички позиции от КСС следва да бъдат разработени и представени и Анализи на единичните цени. Инвестиционните проекти се изготвят и предават на Възложителя в 4 екземпляра на хартиен носител и на електронен носител – “pdf” формат, а КСС и анлизи на цените в “xls” формат, с въведени формули за изчисления.II. Изпълнителят следва да извърши изпълнение на СМР дейности на обект „Алибеев конак”, град Смолян по предмета на поръчката възоснова на съгласувани и одобрени работни инвестиционни проекти.III. Изпълнителят следва да изработи и монтира 4 бр. табели и билбордове /2 бр. табели и 2 бр. билборда/ в изпълнение на изискванията на Финансиращата програма за „Информация и публичност по проекта”.
 Прогнозна стойност: 1045100.29
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 10

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в общ размер от 10 000.00 /десет хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Смолян или чрез банков превод по банкова сметка на община Смолян IBAN:BG29IORT80193350005000 BIC код IORTBGSF, ТБ „ИНВЕСТБАНК”АД, клон Смолян, или банкова гаранция. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”: тя трябва да е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; с нея банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на оферти или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за изпълнението на обществената поръчка в законовия срок. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”: тя трябва да е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; с нея банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т. IV.3.7 от настоящото обявление, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – съгласно раздел IV от проекта на договор за обществена поръчка. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за участие са съгласно чл.61 и 62 от ЗОП. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Обществената поръчка се финансира по проект „По-добри възможности за работа чрез сътрудничество, образование и работа в интернет мрежа”, с акроним BECENET, който се осъществява с финансовата подкрепа на програма за „Европейско териториално сътрудничество Гърция - България - 2007-2013".Възложителят превежда аванс в размер на 20 % от цената по договора за обществена поръчка, в срок до 10 работни дни от сключването му. Стойността на авансовото плащане се приспада пропорционално от междинните плащания.Възложителят заплаща по банков път на изпълнителя сумата за изготвените проекти в срок от 30 (тридесет) календарни дни от приемането на инвестиционните проекти, срещу представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: 1.хонорар-сметка за проектиране и други дейности, свързани с извършеното проектиране; 2.акт образец №1 за изплащане на извършено проектиране, подписан и одобрен от възложителя; 3.оригинална фактура на стойност, равна на стойността на Акта.Възложителят извършва междинни плащания в размер до 80 % от стойността на договора. Възложителят извършва междинни плащания на изпълнените СМР, по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на подписан от възложителя, изпълнителя и извършващия строителен надзор:1.констативен протокол за действително извършените разходи, съгласно количествената сметка от работното проектиране, остойностени по единични цени, формирани на база ценовите показатели от ценовата оферта на изпълнителя;2.документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба №2/2003 г. и Наредба №3/2003 г.;3.оригинална фактура на стойност равна на стойността на констативния протокол издадена от изпълнителя на обекта.Възложителят извършва плащане в пълен размер на договорената цена по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на подписан от възложителя и изпълнителя - Акт 15 за обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: 1. Участникът следва да е внедрил и да прилага:- Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват строителни и монтажни работи на сгради и съоръжения.- Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент с обхват строителни и монтажни работи на сгради и съоръжения.- Система за управление по отношение на околната среда БДС EN ISO 14001:2007 или еквивалент с обхват строителни и монтажни работи на сгради и съоръжения.2. Участникът следва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от I група, I категория. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1.Оферта, подписана от участника, с посочен срок на валидност на офертата и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2.Удостоверение за актуално състояние (заверено от участника копие) и/или документи за регистрация на участника – копие от документ за регистрация и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от два месеца преди крайната дата за подаване на оферти или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност.3.Договор за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите, когато участникът е обединение.4.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП.5.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за участието или не на подизпълнители и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката.7.Декларации от подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители.8.Декларация за поемане на задължение за осигуряване на валидна застраховка “Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” за целия срок на изпълнение на поръчката.9.Декларация от участника, че е запознат с обекта предмет на поръчката.10.Документ за гаранция за участие. Когато участникът е избрал гаранцията за участие да е под формата на банкова гаранция, същата се представя в оригинал.11.Документ за закупена документация за участие в откритата процедура.12.Декларация, че участникът е запознат с клаузите на проектодоговора.13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.14.Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен за система за управление на качеството.15.Сертификат по OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за системи за управление на здравето и безопасността при работа.16.Сертификат ISO 14001:2007 или еквивалентен за система за управление на околната среда.17.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП, съгласно раздел III.2.2.18.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, съгласно раздел III.2.3.19.Проектодоговор, приложен без да са попълнени данни, суми или срокове, заверен на всяка страница, подписан и подпечатан.20.Удостоверение и талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи от I група, I категория или еквивалентен документ, в зависимост от държавата, в която е установен участникът. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.Наличието спрямо участника на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП води до отстраняването му от участие в процедурата. За повече подробности виж т. VI.3 от обявлението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Копие от застраховка “Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството”, в съответствие със Закона за устройство на територията.2.Справка за общия оборот от СМР дейности за последните 3 години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружена от копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, с изключение на новорегистрираните.Забележка: в случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящата буква могат да не се представят към офертата.В случай че към датата на подаване на офертата участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2011 г., представя съставните му части за последните две приключили финансови години (2009 и 2010), ведно с декларация за общия оборот и оборота от проектиране и строителство за 2011г., в която изрично посочва обстоятелството, че годишният му финансов отчет за 2011 г. не е изготвен.3.Извлечения от банкови сметки за налични собствени средства или документ от банка за свободни средства по кредит или кредитна линия. В документа от банката трябва изрично да е записан размерът на свободните средства по отпуснатия кредит или кредитна линия. Документът следва да е издаден не по-рано от датата на обявяване на откритата процедура.
 Минимални изисквания: 1.Участникът да притежава сключена застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”.2.Участникът да има общ оборот от извършени СМР за последните 3 години 3 000 000 лева без ДДС.3.Участникът да притежава достъп до осигурен финансов ресурс (налични собствени средства или свободни средства по кредит/кредитна линия) в размер минимум на 500 000 лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Списък с изпълнени договори/договор за СМР през последните 5 години до крайната дата за получаване на оферти, с предмет сходен с предмета на поръчката (за реконструкция/ремонт на обект паметник на културата; за СМР на сграда с обществено предназначение), с посочен/и възложители, период на изпълнение, предмет и стойност на договорите, включително вида и местоположението на строителните обекти; придружен от копия на договорите покриващи минималните изисквания и/или препоръки за добро изпълнение на тези договори, както и документ удостоверяващ, че обектът/обектите за реконструкция и ремонт е/са паметник/ци на културата. Препоръките посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък на проектантския екип от правоспособни лица, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, по изготвяне частите на инвестиционния проект. Списъкът трябва да бъде придружен от автобиографии, удостоверения за пълна проектантска правоспособност и референции, които да доказват съответствието на експертите с минималните изисквания, както и документи за специфична професионална квалификация и опит, копия от трудови и/или осигурителни книжки за проектанта по част „Архитектура”.3.Списък на инженерно-техническия състав (специалисти за изпълнение на строителството) на участника, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Инженерният и техническия състав трябва да е съобразен с минималните изисквания. Списъкът следва да е придружен от автобиографии и документи за квалификацията и опита на инженерния и техническия състав - копие от диплома за завършено образование, документ за съответната квалификация, трудови и/или осигурителни книжки, референции и други за специалистите за изпълнение на строителството, както и Удостоверение за регистрация по чл.165 ал.1 от ЗКН на изпълнителя на реставрационните работи.4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът, за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи), придружена от документи доказващи, че кандидатът разполага с декларираната техника. При представяне на договор за наем на техника, следва да се приложат и документи доказващи собствеността на наетата техника. Строителната техника и механизация трябва да е съобразена с минималните изисквания и техническото предложение за изпълнение.
 Минимални изисквания: 1.През последните 5 години до крайната дата за получаване на оферти, посочена в т. IV.3.4 от обявлението за обществена поръчка, участникът да има изпълнен/изпълнени договор/договори за всеки от следните видове СМР: - СМР за реконструкция/ремонт на обект паметник на културата;- СМР на сграда с обществено предназначение; 2.Участникът да разполага със следните специалисти с пълна проектантска правоспособност за извършване на проектирането.Част: Архитектура - АрхитектЧаст: Конструктивна - Инженер ПГС/СССЧаст: Електро - Електроинженер Част: Отопление и вентилация - Инженер “ОВКХТ”Част: ВиК - Инженер „ВиК”- Проектантът по част „Архитектура” да притежава удостоверение за успешно завършен курс по опазване на паметниците на културата, издадено от Националния институт за недвижимо културно наследство; общ професионален опит 5 г., минимум 1 бр. проектиран обект - паметник на културата с национално значение.- Проектантът по част „Конструктивна” да има опит в проектирането на поне един обект паметник на културата с национално значение. - Проектантът по част „ОиВ” да е проектирал минимум 1 бр. газова отоплителна инсталация/котелна централа на сграда.3.Участникът да разполага със следните специалисти за изпълнение на строителството:Технически ръководител, който:- да притежава диплома за завършено висше образование, специалност ПГС/ССС или еквивалентна, квалификация инженер или диплома за завършено средно специално образование с придобита професионална квалификация в областта "Архитектура и строителство" или еквивалентна, квалификация строителен техник;-да е участвал като ръководител при изпълнението на минимум 1 договор за СМР за реконструкция/ремонт на обект паметник на културата.Реставратор, който да е вписан в регистъра по чл.165 ал.1 от ЗКН.Специалист по дървообработване, който да притежава диплома за завършено висше образование, специалност дървообработване или еквивалентна.Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да отговаря на следните изисквания:- да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията;- да има минимум 1 година трудов стаж на тази позиция.4.Участникът да разполага минимум със следната механизация, обезпечена за тази поръчка:- Тръбно скеле 1500 м2;- Самосвал 1 бр.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена за изпълнение на СМР (тежест : 40)
 Показател: Срок за изпълнение на СМР (тежест : 20)
 Показател: Срок за изработване на инвестиционни проекти (тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 10
 Условия: Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да направят това в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 0301/ 62426, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ за закупуването й. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя и по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.smolyan.bg. Цената на документацията за участие е 10 (десет ) лева. Сумата от 10 (десет) лева може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян BG 38IORT80193150005000 BIC код IORTBGSF, ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Смолян.
 Дата: 27/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 06/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Зала 247 на II етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България 12
 Час: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 09/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Настоящата обществена поръчка се финансира по проект „По-добри възможности за работа чрез сътрудничество, образование и работа в интернет мрежа”, с акроним BECENET, който се осъществява с финансовата подкрепа на програма за „Европейско териториално сътрудничество Гърция - България - 2007-2013".

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: 1. Съгласно разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът по ал. 1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и пълен достъп до документацията за участие по електронен път се предоставя на следния интернет адрес на възложителя www.smolyan.bg.2. На основание чл. 47, ал. 3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:- Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.- Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, необходими за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП.- Участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.- Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.3. Възможност за възлагане на обществена поръчка на същия изпълнител при необходимост от повторение на строителството.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството, при което да е налице необходимост повторно строителни и монтажни работи да се извършат от същия изпълнител, да възложи повторните СМР чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.  

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: 1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник” на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. 4. Жалба може да се подава от: 4.1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Община Смолян
 Пощенски код: 4700
 За контакти: Малина Кръстева
 Електронна поща
 Факс: 0301 62426
 Адрес: бул. " България " № 12
 Град: Смолян
 Лице за контакти: деловодство - приемна № 1
 Интернет адрес
 Телефон: 0301 67619
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Община Смолян
 Пощенски код: 4700
 За контакти: Малина Кръстева
 Електронна поща
 Факс: 0301 62426
 Адрес: бул. " България " № 12
 Град: Смолян
 Лице за контакти: деловодство - приемна № 1
 Интернет адрес
 Телефон: 0301 67619
 Държава: Република България