РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Смолян Пощенски код: 4700 За контакти: дирекция "ИРППММД" в община Смолян Електронна поща: smol@abv.bg Факс: 0301 62426 Адрес: бул. "България" № 12 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Смолян Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II Лице за контакти: Мария Боготлиева Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя: www.smolyan.bg Телефон: 0301 67637 Адрес на профила на купувача Държава: Република България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Инженеринг за обект: Консервация, реставрация и експониране на късноантичната и средновековна крепост „Калето”, местността Турлука, гр. Смолян и изграждане на пешеходен достъп”. Консервация, реставрация и експониране на късноантичната и средновековна крепост „Калето” при проходната пещера, с. Кошница и изграждане на пешеходен достъп” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG424 Място на изпълнение: Крепостта „Калето”, местността Турлука, гр. Смолян и крепостта „Калето” при проходната пещера, с. Кошница Тип доставки Тип строителство: Проектиране и изпълнение Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута) ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предмет на обществената поръчка е: „Инженеринг за обект: Консервация, реставрация и експониране на късноантичната и средновековна крепост „Калето”, местността Турлука, гр. Смолян и изграждане на пешеходен достъп”. Консервация, реставрация и експониране на късноантичната и средновековна крепост „Калето” при проходната пещера, с. Кошница и изграждане на пешеходен достъп”. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45454100: Строителни работи по реставрация Доп. предмети: 71220000: Архитектурно проектиране Доп. предмети: 71320000: Инженерни услуги по проектиране и конструиране ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: В обхвата на инженеринговите дейности влиза проектиране във фаза работен проект и строително-монтажните работи по консервация, реставрация, експониране и изграждане на пешеходни достъпи на двата под обекта, както и авторски надзор от проектантите, осъществяван по време на изпълнение на строителните дейности, както следва:Подобект № 1: Късноантичната и средновековна крепост „Калето”, местността Турлука, гр. Смолян – изготвяне работен проект по всички части съгласно техническото задание за консервация, реставрация, експониране на археологическите ценности и изграждане на пешеходен достъп до обекта. Консервация по цялата дължина на крепостната стена, като зидовете на места трябва да бъдат укрепени или преизградени. Експониране посредством екскурзоводска пътека по цялата дължина на крепостната стена, както и изгледна площадка в югозападната част на крепостта. Предвижда се информационна инфраструктура и изграждането на пътеките, стъпалата, парапетите, изгледните площадки, местата за сядане и отдих.Подобект № 2: Късноантичната и средновековна крепост „Калето” при проходната пещера, с. Кошница – изготвяне работен проект по всички части съгласно техническото задание за консервация, реставрация, експониране на археологическите ценности и изграждане на пешеходен подход. Площта в крепостта трябва да бъде почистена и да се продължат археологическите проучвания. Тези проучвания не са в обхвата на обществената поръчка, но резултатите от тях следва да се вземат под внимание при изготвяне на работните проекти. Дейностите по консервация и реставрация включват: крепостната стена трябва да бъде почистена, проучена, консервирана и реставрирана с надзиждане с паднали от нея камъни и спойка, подобна на оригиналния хоросан. Същото се предвижда и за постройките, вътре в крепостта /каквито бъдат разкрити/. Налага се консервация на стената по цялата и дължина. Необходимо е да бъде направено прочистване и по пътеката до „Калето”. Също така, за да бъде видимо Калето от пътя, на отстояние 5 м. от стената растителността трябва да бъде премахната. За експонирането е предвидена е екскурзоводска пътека, чиито маршрут е съобразен така, че посетителят да се запознае с обекта в цялата му дълбочина. Пътеката минава от външната страна на крепостта. Поради голямата денивелация на места се налага изграждането на стълби и обезопасителни парапети и перила. Информационните табла ще осведомят посетителя за историята на обекта и местността, за неговата културно-историческа ценност. Чрез графичните реставрации посетителят ще може да си представи и види как е изглеждало това място стотици години назад. За постигане на по-голям експозиционен ефект се предвижда осветление със соларни прожектори, които да оформят светлинен контур по силуета на картината и който да е видим от пътя и близките населени места. Тези прожектори не изискват електрическо захранване. Подходът към крепостта „Калето” до село Кошница започва от паркинг (чието изграждане не е обект на проекта) непосредствено под пътя между селата Смилян и Кошница. Дължината на пътеката е 620 м, като приблизително по средата й трябва да бъде изграден кът за отдих - покрито място за сядане с информационно табло. Прогнозна стойност Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месеци ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата: 30/01/2013 Срок в дни Начална дата Срок в месеци РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранцията за участие в процедурата е в общ размер от 11 000.00 /единадесет хиляди/ лева. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Смолян или чрез банков превод по банкова сметка на община Смолян IBAN:BG29IORT80193350005000 BIC код IORTBGSF, ТБ „ИНВЕСТБАНК”АД, клон Смолян, или банкова гаранция. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”: тя трябва да е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; с нея банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на оферти или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за изпълнението на обществената поръчка в законовия срок. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”: тя трябва да е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян, в зависимост от претендираното обезщетение; с нея банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т. IV.3.7 от настоящото обявление, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – съгласно раздел V от проекта на договор за обществена поръчка. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за участие са съгласно чл.61 и 62 от ЗОП. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да усвои гаранцията за изпълнение до максималния й размер. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор за обществена поръчка. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Настоящата поръчка се финансира по договор за безвъзмездно финансиране между Община Смолян и Оперативна програма „Европейско териториално сътрудничество Гърция -България 2007-2013 г” за реализиране на проект „Тракийско и византийско културно наследство в Родопите и северното крайбрежие на Егейско море”.Схема на плащане: Авансово плащане- в размер на 30 (тридесет) % от стойността на договора без ДДС след представяне на фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане и начислено ДДС, както и Запис на заповед за стойността на сумата по авансовото плащане, се осъществява до 10 дни от депозиране на искането при получено авансово плащане за проекта по линия на Оперативна програма „Европейско териториално сътрудничество Гърция -България 2007-2013 г”/друго осигурено финансиране или до 10 дни от осъществяване на авансово плащане за проекта по линия на Оперативна програма „Европейско териториално сътрудничество Гърция -България 2007-2013 г”.;Междинни плащания за извършени СМР, се извършват до 10 дни след актуване и представяне на документи, съобразно ЗУТ и Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и фактурите по изпълнението (подписване на Акт/ Протокол за установяване на действително извършени видове строително – монтажни работи). На Изпълнителя се заплаща за съответното количество извършена от него работа, съгласно посочената в количествено-стойностната сметка единична цена за всяка позиция. Авторския надзор се заплаща в съответствие с представените доклади/ протоколи и фактура. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 80 % от стойността на Договора .Окончателното разплащане на Работните проекти се извършва след одобрението им от Възложителя и съответните инстанции и представяне на фактурата . Окончателното разплащане на СМР се допуска за всеки подобект и извършва след представяне на фактурата и издаден документ за въвеждане на обекта(подобекта в експлоатация по ЗУТ / разрешение за ползване, респективно удостоверение за въвеждане в експлоатация. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия Условия ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2.Оферта - образец № 21.3.Административни сведения - Образец №1.4.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър) участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние (заверено от участника копие).5.Пълномощно на лицето, което има право да подпише офертата за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка / представляващо участника / обединението - оригинал;6.Споразумение за създаване на обединение, в случай, че Участникът участва като обединение – нотариално заверено копие придружено от Декларации-Образец №2 от всеки управител, респективно член на управителните органи на дружество, което е член на обединението / консорциума, участник в настоящата процедура, а в случай че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган.7.Обстоятелства свързани с подизпълнители:7.1.Декларация за Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - Образец № 6.7.2.Декларация от Подизпълнителите, че са съгласни да участват като подизпълнители в посочената поръчка-Образец № 7.8.Обстоятелства, свързани с обществената поръчка:8.1. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката-Образец № 3.8.2.Декларация, че участникът е запознат с обекта-Образец №4 .8.3.Декларация по чл. 13, ал.1, т.8 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП-Образец № 5.9.Обстоятелства във връзка с административните изисквания:9.1.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП - Образец № 8.9.2.Декларация за липсата на обстоятелствата по с чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5 т. 2 от ЗОП - Образец № 9.9.3.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП -Образец № 10.9.4.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности-Образец № 11.10.Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централен професионален регистър на строителя за строителство на обекти по чл. 137, ал. 1, т.2, буква „з” или чл. 137, ал. 1, т.1, буква „м” от ЗУТ.11.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП, съгласно раздел III.2.2.12.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, съгласно раздел III.2.3.13.Копие на ISO 9001 сертификат или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват в проектирането и строителството.14.Копие на ISO 14001 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват в проектирането и строителството.15.Копие на OHSAS 18001 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват в проектирането и строителството.16.Документ за закупена документация за участие - копие.17.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата/ банкова гаранция за участие- оригинал Образец №19.Наличието спрямо участника на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП води до отстраняването му от участие в процедурата. За повече подробности вж т. VI.3 от обявлението. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1.Застрахователна/и полица/и за професионална отговорност в проектирането и строителството съгласно чл. 171 от ЗУТ за категорията строеж, в която попада обекта на поръчката-заверено от участника копие.2.Отчет за приходите и разходите и баланс за 2009, 2010 и 2011 г.Забележка: в случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящата буква могат да не се представят към офертата.В случай че към датата на подаване на офертата участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2011 г., представя съставните му части за последните две приключили финансови години (2009 и 2010), ведно с декларация за общия оборот и оборота от проектиране и строителство за 2011г., в която изрично посочва обстоятелството, че годишният му финансов отчет за 2011 г. не е изготвен.3.Информация за общия оборот, оборота от проектиране и оборота от строителство за 2009, 2010 и 2011 г.4.Удостоверение от Банка за наличности по сметка (с дата на издаване след дата на публикуване на обществената поръчка) или достъп до кредитна линия или друг финансов инструмент за финансиране предмета на поръчката – заверено от участника копие. Минимални изисквания: 1.Участникът да има общ оборот не по-малко от 3 000 000 лв. /три милиона лева/ за последните 3 години сумарно (2009, 2010 и 2011 г.).2.Достъп до финансов ресурс по собствена сметка или кредитна линия или друг финансов инструмент за финансиране предмета на поръчката за минимум 600 000 лв. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1.Списък–декларация на основните договори за проектиране за последните три години до крайната дата за получаване на оферти – подписан и подпечатан от участника- Образец № 13, придружен от най-малко две препоръки за добро изпълнение – с посочени обекти, възложители, стойности, период на изпълнение. Като доказателство могат да бъдат приложени и договори с възложители, писма за одобрение на проектите от НИНКН или друго по преценка на Участника.2.Списък–декларация на основните договори за строителство за последните пет години до крайната дата за получаване на оферти, подписан и подпечатан от участника Образец № 14, придружен от най-малко три препоръки за добро изпълнение. Като доказателство могат да бъдат приложени: препоръки за добро изпълнение – с посочени обекти, възложители, стойности, период на изпълнение се представят се и следните документи в посочения ред: договор за строителство, разрешение за ползване и референции на договори с предмет подобен на предмета на поръчката, за обекти минимум II категория съгласно чл.137, ал.1, т.2, буква „з” от ЗУТ или I категория съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „м” от ЗУТ.3.Списък-декларация за екипа от проектанти, необходими за изпълнение на поръчката - подписан и подпечатан от участника -Образец № 15. За доказване на посочените обстоятелства се представят: за всеки проектант–– професионални автобиографии (по Образец № 17), заверени от участника копия от дипломи, удостоверения за проектантска правоспособност с талон за валидност за съответната година и/ или удостоверения за придобити допълнителни квалификации, копия от трудови/осигурителни книжки и/или трудови и/или граждански договори др., заверени от участника. За доказване на опит по обект паметник на културата могат да бъдат представени референции, договори с възложители или друго по преценка на лицето.4.Списък-декларация на инженерно – техническия състав и изпълнителския състав, включително на тези, отговарящи за контрол на качеството и безопасността и охрана на труда, ангажирани в организацията и изпълнението на поръчката - подписан и подпечатан от участника Образец № 16. За доказване на посочените обстоятелства се представят: за всеки –– професионални автобиографии (свободен текст),декларации за ангажираност (по Образец № 17), заверени от участника копия от дипломи, удостоверения за правоспособност или удостоверения за придобити допълнителни квалификации, копия от трудови/осигурителни книжки и/или трудови и/или граждански договори др., заверени от участника. За доказване на опит по обект паметник на културата могат да бъдат представени референции, договори с възложители или друго по преценка на лицето.5.Справка–декларация (свободен текст ) за средно-списъчния състав на работниците и служителите към датата на подаване на офертата.6. Списък-декларация за собствено (на лизинг) или наето техническо оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката - подписан и подпечатан от участника Образец № 18. Като доказателства се прилагат заверени копия от: регистрационни талони на превозните средства; фактури за закупуване на техника и/или заверени копия от договори за наем/лизинг на съответната техника и оборудване, придружени с заверени документи за собственост на името на наемодателя/ лизингодателя (талони, фактури), съгласно договора за наем/лизинг. Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени договори на стойност не по-малко от 1 000 000 лв. /един милион лева/ сумарно за последните 5 години, считано до крайната дата за получаване на оферти, посочена в т. IV.3.4 от обявлението за обществена поръчка, от дейности в обхвата на поръчката (от които не по малко от 100 000 лв. от проектиране и не по-малко от 500 000 СМР, свързани с паметници на културата).2.Участникът да представи изпълнени най-малко два договора за проектиране на фаза Работна за реставрация, консервация и експониране на обекти паметници на културата с местно/национално значение, придружени от най-малко две препоръки за добро изпълнение, за последните 3 години, считано до крайната дата за получаване на оферти, посочена в т. IV.3.4 от обявлението за обществена поръчка.3.Участникът да представи изпълнени най-малко три договора за СМР на обекти паметници на културата с местно/национално значение, придружени от най-малко три препоръки за добро изпълнение, за последните 5 години, считано до крайната дата за получаване на оферти, посочена в т. IV.3.4 от обявлението за обществена поръчка.4.Участниците трябва да имат подходящ квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, включващ:4.1.проектанти с пълна проектантска правоспособност, както следва:- Архитект - притежаващ удостоверение за успешно завършен курс по опазване на паметниците на културата, издаден от Националния институт за недвижимо културно наследство, с общ професионален опит минимум 5г. и професионален опит в проектиране на обекти паметници на културата минимум 3г., както и поне един проектиран обект паметник на културата - крепост.- Проектанти по всички части съгласно техническото задание с опит в проектирането на обекти паметници на културата.4.2.следния инженерно – техническия състав и изпълнителския състав, включително на тези, отговарящи за контрол на качеството и безопасността и охрана на труда, ангажирани в организацията и изпълнението на поръчката:- Технически ръководител/и на обекта/тите, който да отговаря минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с опит минимум 5 години и ръководил СМР/дейностите на поне един обект втора категория съгл. чл. 137(1) т.2 буква „з” или първа категория съгласно чл. 137(1) т.1 буква „м” от ЗУТ; (броят на техническите ръководители зависи от това дали се предвижда последователно или паралелно изпълнение на подобектите).- Лице, отговорно за осъществяването и непосредственото ръководство на дейностите по консервация и реставрация, вписано в регистъра по чл. 165 от ЗКН - с опит минимум 5 години и осъществил/ръководил/взел участие при КРР дейностите на поне един обект втора категория съгл. чл. 137(1) т.2 буква „з” или първа категория съгласно чл. 137(1) т.1 буква „м”от ЗУТ.5.Участниците трябва да разполагат с налична техника (собствена или наета) за извършване на строителството: минимум товарни автомобили -2 бр., товарен автомобил с хидрокран. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчка ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотиви IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии Брой IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложенията ІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Техническо предложение (срок за изпълнение)(тежест : 35) Показател: Ценово предложение (предлагана цена)(тежест : 65) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация ІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) Номер ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо) ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:00 Цена: 10 Условия: Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да направят това в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 0301/ 62426, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ за закупуването й. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя и по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.smolyan.bg. Цената на документацията за участие е 10 (десет ) лева. Сумата от 10 (десет) лева може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян BG 38IORT80193150005000 BIC код IORTBGSF, ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Смолян. Дата: 26/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 17:00 Дата: 05/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) Дата ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/ци ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 120 Дата Брой месеци ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Зала 247 на II етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България 12 Час: 10:00 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 06/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявления VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Настоящата поръчка се финансира по договор за безвъзмездно финансиране между Община Смолян и Оперативна програма „Европейско териториално сътрудничество Гърция -България 2007-2013 г” за реализиране на проект „Тракийско и византийско културно наследство в Родопите и северното крайбрежие на Егейско море”. VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: 1. Съгласно разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът по ал. 1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и пълен достъп до документацията за участие по електронен път се предоставя на следния интернет адрес на възложителя www.smolyan.bg.2. На основание чл. 47, ал. 3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:- Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.- Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, необходими за изпълнение на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП.- Участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен.- Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: 1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията по т. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник” на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. 4. Жалба може да се подава от: 4.1. всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 3.1 и 3.3; 4.2. всеки заинтересован участник - в случаите по т. 3.2. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 24/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование: Община Смолян Пощенски код: 4700 За контакти: Малина Кръстева Електронна поща Факс: 0301 62426 Адрес: бул. " България " № 12 Град: Смолян Лице за контакти: деловодство - приемна № 1 Интернет адрес Телефон: 0301 67619 Държава: Република България ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование: Община Смолян Пощенски код: 4700 За контакти: Малина Кръстева Електронна поща Факс: 0301 62426 Адрес: бул. " България " № 12 Град: Смолян Лице за контакти: деловодство - приемна № 1 Интернет адрес Телефон: 0301 67619 Държава: Република България |