Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 21 от 29.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Костинброд
 Пощенски код: 2230
 За контакти
 Електронна поща: obshtina@kbrod.net
 Факс: 0721 68777
 Адрес: ул. Охрид 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Костинброд
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: инж. Станка Илиева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.kostinbrod.bg
 Телефон: 0721 68711
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа в с. Драговищица, община Костинброд

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS
 Място на изпълнение: с. Драговищица, община Костинброд
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Реконструкцията/рехабилитацията на вътрешната водопроводна мрежа на с. Драговищица ще се извършва на четири етапа – за източната, западната, северната и южната част на селото. Предмет на настоящата обществена поръчка са три от етапите – западната, северната и южната част на селотоІ-ви етап: „Реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа в село Драговищица – Запад” с дължина 2 817 м. л. и с диаметри на тръбите Ф 110 и Ф 90 ПЕВП тип 100 РN 10. Водопроводните отклонения са предвидени с диаметри от Ф25 мм като общата им дължина е 632 м. Всички водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от тръби ПЕВП тип 100 / 10 atm. Обща дължина на водопроводната мрежа етап „ЗАПАД” е 3 449 м.ІІ-ти етап: „Реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа в село Драговищица – Юг” с дължина 3 286 м. л. и с диаметри на тръбите Ф 110 и Ф 90 ПЕВП тип 100 РN 10. Водопроводните отклонения са предвидени с диаметри от Ф25 мм като общата им дължина е 284 м. Всички водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от тръби ПЕВП тип 100 / 10 atm. Обща дължина на водопроводната мрежа етап „ЮГ” е 3 570 м.ІІI-ри етап: „Реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа в село Драговищица – Север” с дължина 4 238 м. л. и с диаметри на тръбите Ф 110 и Ф 90 ПЕВП тип 100 РN 10. Водопроводните отклонения са предвидени с диаметри от Ф25 мм като общата им дължина е 850 м. Всички водопроводни отклонения са предвидени да се изпълнят от тръби ПЕВП тип 100 / 10 atm.Обща дължина на водопроводната мрежа етап „СЕВЕР” е 5 088 м.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45232151: Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: СМР предмет на настоящата обществена поръчка обхваща следния обем работи: Обща дължина на водопроводната мрежа етап „ЗАПАД” е 3 449 м.; Обща дължина на водопроводната мрежа етап „ЮГ” е 3 570 м.; Обща дължина на водопроводната мрежа етап „СЕВЕР” е 5 088 м.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 4506059.25
 Прогнозна стойност до: 5007116
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1. Гаранция за участие в размер на 50 000 лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: Гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Костинброд:IBAN BG11UNCR96603369039111; BIC UNCRBGSF; УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД – клон КостинбродОригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, съобразена с указания образец, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите.Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника2.Гаранция за изпълнение на договораУчастникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Костинброд- IBAN BG11UNCR96603369039111; BIC UNCRBGSF; УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД – клон Костинброд; оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя съобразно приложен образец. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането на поръчката е осигурено по Договор № 23/321/00843/12.12.2011 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.Плащанията ще се извършват съгласно предложената оферта и договорените условия: 1.Авансово плащане в размер на 50 % от стойността на договора. 2.Междинни плащания ще се извършват след представяне на Протокол образец 19 и фактура, с оглед обема на приетата работа. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания няма да надвишава 80 % /осемдесет процента/ от стойността на Договора. 3. Окончателно плащане в едномесечен срок след приемане на извършените СМР с подписването на акт обр.15 за приемане на обекта и след изготвяне на справки за извършените плащания и окончателната стойност на дължимата сума

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие, както и на специалните изисквания, предвидени във всички относими нормативни актове, свързани с изпълнение на договора.1.Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност.2.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.3.Копие на документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът е регистриран. 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП. 5.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП .6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участниккойто е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс /НК/; подкуп по чл. 301 - 307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; б) който е обявен в несъстоятелност; в) който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; г) при който лицата по чл. 47, ал. 4 ЗОП, включително и прокуристите, когато има такива, са свързани лице, по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси /ЗПУКИ/ с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ; е ) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ; ж) ) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; з) който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е) има парични задължения към държавата и към община Костинброд по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК; ж) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 7.Документ за закупена документация.8.Документ за внесена гаранция за участие.9Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП ; 10.Срок на валидност на офертата.11.Декларация по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.12.Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 14. Оферта по образец.15.Подписан от представляващия участника и подпечатан на всяка страница проекто-договор. 16. Документи удостоверяващи обстоятелствата по чл. 50 от 30П посочени от Възложителя. 17.Документи удостоверяващи обстоятелствата по чл. 51 от 30П посочени от Възложителя.18 Предложение за изпълнение на поръчката- Плик №2. 19.Предлагана цена - плик №3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие на Счетоводен баланс и на Отчет за приходите и разходите, за всяка една от последните три приключили финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е регистриран или е започнал дейността си.Изискването за представяне на Счетоводен баланс и на Отчет за приходите и разходите, не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър2.Справка по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - Информация за оборота от строителство на участника за 2008, 2009 и 2010 г., изготвена от участника, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си.3.Справка за краткотрайните активи и за краткосрочните пасиви за 2008, 2009 и 2010 г. на участника, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си - по образец.4.Копие заверено от участника на валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума 400 000,00 /четиристотин хиляди/ лева съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Забележка: За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.5.Банково удостоверение и/ или банково извлечение потвърждаващо достъпа на участника до финансови ресурси в размер на 1 500 000,00 /един милион и петстотин хиляди/ лева. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата и трябва да се отнася за конкретната процедура.Забележка: Когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи изискването се отнася общо за обединението/консорциума
 Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има положителен финансов резултат за всяка една от последните три приключили финансови години (2008, 2009 и 2010 г.).2.Участникът трябва да има оборот от строителство за последните три приключили финансови години (2008, 2009 и 2010 г.) общо в размер на минимум 9 500 000 /девет милиона и петстотин хиляди/ лева без ДДС .3.Участникът трябва да разполага с или да има достъп до финансови ресурси в размер на 1 500 000лв./един милион и петстотин хиляди лева/. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ с минимална застрахователна сума 400 000,00 /четиристотин хиляди/ лева съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството5.Участникът да има коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви на участника, равен или надвишаващ стойност от 1,0 за последните три отчетни години, а именно: 2008, 2009 и 2010 г.Посочените в т.2,3 и 5 по-горе минимални изисквания за икономическо и финансово състояние ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло.Посоченото в т.4 минимално изискване за икономически и финансови възможности ще се прилагат за поне един член на обединението/консорциума.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Справката трябва да е придружена от нотариално заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да вкючват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, следва да присъства в представения/-ите документ/-и.2. Справка по член 51, ал.1, т.4 от ЗОП придружена с:автобиографии на предложените специалисти; заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип, Опитът се удостоверява с копия от трудови книжки, копия от договори и др. 3.Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП и с приложени доказателства за собственост, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката.4.Заверени копия от валидни сертификати за внедрени: Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; Системи за управлението на здравето и безопасността при работи по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; Система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен. Сертификатите да са с обхват за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка. Сертификатите да са с обхват за дейности, включващи „Строителство на водопроводи” или еквивалентно. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation).
 Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнен не по-малко от един договор за рехабилитация и/или реконструкция и/или изграждане на водопроводи в урбанизирани територии през последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009 и 2010 г.) на стойност не по-малко от 4 750 000,00 /четири милиона седемстотин и петдесет хиляди/ лева без включен ДДС.2.Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически състав, включително координатор по безопасност и здраве и отговорник за контрола на качеството, както следва:2.1 Ръководител на договора – да имауниверситетско инженерно-техническо и/или икономическо образование или еквивалентно и минимум 10 години професионален опит в строителството. 2.2 Технически ръководител – 2/двама/ - да имат минимум завършено образование съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ; Всеки един от техническите ръководители да имат минимум 5 години опит като технически ръководител на строителен обект, от които - минимум 3 години на обекти, сходни с предмета на поръчката; 2.3 Координатора по безопасност и здраве в строителството – да има валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството” и минимум 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗЗБУТ; 2.4 Отговорник за контрола на качеството - да има инженерно-техническо образование или еквивалентно такова и минимум 3 години опит в осъществяването и контрола върху качеството при изпълнение на строителството.Забележка: Ръководителят на договора, техническите ръководители, отговорникът за контрол по качеството и координаторът по безопасност и здраве не могат да бъдат едно и също лице.3.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и механизация (собствени или наети), минимум: 3.1 багер (колесен или верижен) – 2 броя; 3.2 мини багер – 2 броя; 3.3 челен товарач – 2 броя; 3.4 товарни автомобили (самосвали) – 3 броя; 3.5 машина за челно заваряване – 1 брой; 3.6 ръчна трамбовка – 1 брой; 3.7 водна помпа – 1 брой; 3.8 ел. генератор – 1 брой;3.9 валяк вибрационен лек – 2 до 3 тона – 1 брой4.Участникът трябва да има валидни сертификати за внедрени системи за управление, както следва: по стандарт ISO 9001:2008 – Система за управление на качеството или еквивалентен; по стандарт ВS OHSAS 18001:2007 - Система за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентен; по стандарт ISO 14001:2004 Система за управление на околната среда или еквивалентен. Сертификатите да са с обхват за дейности, включващи „Строителство на водопроводи” или еквивалентни такива.В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе минимални изисквания в т.2 и 3 за технически възможности и квалификация ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло.Изискването в т. 4 за технически възможности и квалификация ще се прилагат за поне един член на обединението/консорциума.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Технически показатели(тежест : 50)
 Показател: Финансови показатели(тежест : 50)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 18
 Условия: Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Община Костинброд, адрес: гр. Костинброд, ул. Охрид № 1, от 8.00 до 16.00 часа всеки работен ден до изтичането на срока за закупуване на документация.Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е заплатена.При поискване от заинтересовано лице възложителят ще изпрати документацията след заплащането й, за негова сметка, на посочен от него адрес.Сумата от 18 (осемнадесет) лева следва да бъде внесена в касата на Община Костинброд или платена по банков път на следната сметка на Община Костинброд:IBAN- BG11UNCR96603369039111; BIC-UNCRBGSF; УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД – клон КостинбродПълен електронен достъп до документацията за участие е осигурена на интернет страницата на Възложителя Община Костинброд - www.kostinbrod.bg.
 Дата: 26/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 03/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: гр. Костинброд Малкия салон на сградата на Народно читалище „Иван Вазов-1947”, пл. Иван Вазов № 1
 Час: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
 Дата: 04/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Обектът на поръчката е възлагане извършването на строително-монтажните работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа в село Драговищица”, финансиран по Договор № 23/321/00843/12.12.2011 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Пълен електронен достъп до документацията за участие е осигурена на интернет страницата на Възложителя Община Костинброд - www.kostinbrod.bg. Възложителят си запазва правото, при необходимост, да възложи допълнително или повторение на строителството по реда и при условията на чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба се подава в 10-дневен срок от: изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; документацията не е публикувана едновременно с обявлението и документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП; получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл.83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8 от ЗОП; получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 988 40 70
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 23/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава