Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 51 от 28.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Агенция за социално подпомагане
 Пощенски код: 1051
 За контакти: отдел "Правно-нормативно обслужване"
 Електронна поща: a.kaisheva@asp.government.bg
 Факс: 02 9861198
 Адрес: ул. Триадица № 2
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Андреана Каишева
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.asp.government.bg
 Телефон: 02 8119608
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Социална закрила
 Вид на възложителя: Национална агенция/служба

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Извършване на строително-монтажни работи на сградите ползвани от ДСП в общини Пазарджик, Септември, Велинград, Панагюрище, Пещера, Белово и изграждане на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG42
 Място на изпълнение: гр. Пазарджик, гр. Септември, гр. Велинград, гр. Панагюрище, гр. Пещера, гр. Белово
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на строително-монтажни работи на сградите ползвани от ДСП в общини Пазарджик, Септември, Велинград, Панагюрище, Пещера, Белово и изграждане на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания”, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-03/2008/005.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обособена позиция 1 - полагане на нова подова настилка - ламиниран паркет. Работните помещения ще бъдат пребоядисани с латекс и ще бъдат шпакловани. Ще се направи вътрешна топлоизолация. Фаянс, теракот. Обособена позиция 2 - Подмяна на дограмата; ремонт на санитарния възел; пребоядисване на работните помещения с латекс; полагане на нова подова настилка – балатум; боядисване и изкърпване на външната фасада на сградата. Обособена позиция 3 - Подмяна на дограмата. Ремонт на ел. инсталация. Ремонт на санитарния възел – нови мивки, казанчета, нова подова настилка с теракот. Работните помещения ще бъдат пребоядисани с латекс и шпакловани. Подмяна на осветителни тела, на счупени ел. ключове и ел. контакти. Облицовка от гранитни плочи по фасада и настилка от мраморни плочи. Направа на рампа за инвалиди и парапет. Обособена позиция 4 - Подмяна на дограмата; Ремонт на ел. инсталация; Ремонт на санитарния възел; Пребоядисване на работните помещения с латекс и шпакловане; Подновяване съществуващата подова настилка с паркет; Монтаж на окачен таван и витрини; Боядисване и изкърпване външна фасада; Фаянс по стени; Монтаж на смесителна батерия.Обособена позиция 5 - Подмяна на дограмата. Усилване на електрическата инсталация. Подмяна на части от В и К инсталация. Ремонт на санитарния възел. Подмяна на осветителните тела, ел. ключове и ел. контакти. Пребоядисване на работните помещения с латекс и шпакловане. Направа на рампа за инвалиди и парапет. Обособена позиция 6 - Подмяна на дограмата; Пребоядисване на работните помещения с латекс и шпакловане; Полагане на нова подова настилка – паркет; Подмяна на В и К инсталацията – мивки, казанчета, батерии; Ремонт на санитарния възел; Полагане на гранитогрес по под, фаянс по стени; Боядисване на фасада. Обособена позиция 7 - Подмяна на дограмата; Пребоядисване на работните помещения с латекс; Топлоизолация с гипсокартон по стени; Тухлена зидария, армиран бетон, кофраж стени.
 Прогнозна стойност: 300604
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 3

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Участниците следва да представят гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер както следва: Обособена позиция 1 - 310.00 лв. Обособена позиция 2 - 150.00 лв. Обособена позиция 3 - 290.00 лв. Обособена позиция 4 - 610.00 лв. Обособена позиция 5 - 390.00 лв. Обособена позиция 6 - 350.00 лв. Обособена позиция 7 - 630.00 лв. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Преди подписване на договора, участникът определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС и със срок на валидност не по-малък от срока на изпълнение на договора. Гаранциите се представят под една от следните форми: 1. Банкова гаранция. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на частиили 2. Парична сума, която се превежда по банков път по сметка в БНБ ЦУ IBAN BG29 BNBG 9661 33001342 01, BIC BNBGBGSD.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Чл. 5 /1/ Възложителят ще извършва плащанията на извършените строително-монтажни работи в левове по банков път по посочената сметка на Изпълнителя по следния ред:- 20 % авансово от цената по чл.2 в срок до 15 работни дни от подписване на договора; - междинно плащане на извършените СМР се извършва след представяне на акт обр. 19, сметка 22 и фактура, като се приспада пропорционално авансовото плащане;- последните ........ % от сумата по чл.2 - след приключване изпълнението на договора при подписване на приемо-предавателен протокол за извършени строително-монтажни работи, представяне на акт обр. 19, сметка 22 и фактура./2/ Всички плащания се извършват от Възложителя след представена фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: В случай, че участникът участва като обединение (консорциум и др.), на изброените по - долу минимални изисквания за икономически и финансови възможности трябва да отговаря сумарно обединението или поне един член на обединението/консорциума. Работната програма на всеки участник следва да се проявява при обосноваване на предложения срок за изпълнение, с цел установяване дали всички видове работи са взети под внимание, подредени ли са в технологична последователност и дали са съобразени с конкретните технически възможности.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Участник в открития конкурс може да бъде всяко българско физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в обявлението и документацията по процедурата съгласно ЗОП и НВМОП.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Административни сведения за участника.3. Удостоверение за актуално състояние, издадено с дата, предшестваща датата на подаване на офертата не повече от два месеца или Единен индификационен код - за българско Юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност.4. Декларация за запознаване с условията за участие в процедурата.5. Пълномощно за представителство, за лицето, което ще представлява участника.6. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции.7. Оригинален документ за внесена гаранция за участие.8. Декларация за запознаване с обекта за извършване на СМР.9. Декларация за отстъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.10. Декларация за подизпълнителите, които ще участвата при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители.11.Декларация от подизпълнители.12. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП:12. 1. Копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранни физически и юридически лица.12.2. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009г., 2010г. и 2011г.12.3. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три години, в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си.13. Доказателства за технически възможности и / или квалификация по чл. 51 от ЗОП:13.1. Списък на договорите за стротилество, изпълнени през последните 5 години, придружен от пепоръки за добро изпълнение за най-важните стротелни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.13.2. Списък на служителите, участващи в реализирането на обществената поръчка.13.3. Документи, удостоверяващи образованието и професионланата квалификация на участника и / или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството.13.4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство.13.5. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.13.6. Сертификат за вписване в Централния професионален регистъ на строителя, който удостоверява, че строителя отговаря на изискванията за изпълнение на строежи съгласно чл.5, ал.1, т.1 от ПРВВЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранни физически и юридически лица.13.7. Срок за валидност на офертата.14.Копие от сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството или еквивалент.15. Сертификат по ONSAS 18001 за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалент.16. Попълнени Количествено-стойностни сметки за всеки обект по отделно с приложени подробни анализи за доказване крайните единични цени за изпълнение на видовете СМР.17. Ценова оферта.18. Техническо предложение за организация на изпълнение на СМР.29 . Срок за изпълнение на поръчката.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Минималните изисквания по чл.50 и чл.51 от ЗОП се отнасят за всяка обособена позиция по отделно. В случай, че участника участва и за 7-те обособени позиции, изискванията се прилагат сумарно.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копие от "Застраховка за професионална отговорност на строителя".2. Справка за общия оборот и оборота на строителството, сходни с обекта на поръчката/обособената позиция, когато се участва само за една позиция, а не за цялата поръчка/, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.3. Справка за наличност на банкова сметка или кредитна линия.
 Минимални изисквания: 1. Застрахователната полица за професионална отговорност следва да е валидна за срока на валидност на офертата, която да покрива минималната застрахователна сума по съответната обособена позиция. В случай на участие на обединение/консорциум застрахователна полица за професионална отговорност на строителя следва да се представи от всеки един от членовете на обединението/консорциума.2. Реализирания минимален обем на осъществените Строително-монтажни работи за последните три години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./ да е не по-малък от трикратния размер на прогнозната стойност на обособената позиция. Когато участва обединение, реализирания минимален обем да е сумарно за участниците в обединението. В случай, че участникът не е изготвил Годишен финансов отчет за 2011г., към момента на представяне на офертата, съгласно чл.37, ал.1 от ЗСч, ще бъде приложима възможността по чл.50, ал.2 от ЗОП.3. Доказателства за наличие на собствени средства /удостоверение от банка за наличност по сметка към датата на подаване на оферта/ или доказателства за наличност на кредитна линия в размер не по-малък от 50 % от максималната стойност на съответната обособена позиция, посочена в обявлението.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на настоящата поръчка за последните 5 години подкрепени с референции за добро изпълнение.2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите, както и броя на ръководните служители за последните 3 /три/ години.3. Сертификат по OНSAS 18001 за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалент.4. Списък на ръководния и техническия състав, ангажиран в организацията и изпълнението на поръчката, включително тези, които отговарят за контрола на качеството . 5. Автобиография и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническия състав на участника, както и на лицето/лицата, които ще ръководят изпълнението на поръчката.6. Копие от сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството или еквивалент.7. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителство (свободен текст) - Собствено и наето оборудване, строителна техника и механизация необходими за изпълнение на поръчката. 7. Копие на удостоверение и талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ.
 Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са регистрирани в регистъра 3-та категория на строежите; да са изпълнили минимум три договора с подобен предмет на настоящата процедура за последните 5 години /2007-2011г/. Същите трябва да са посочени в справката - декларация и подкрепени с референции. В препоръките се посочват стойността, датата и мястото на строителството, телефон за контакт на възложителя на когото му е изпълнено СМР, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.2. Участниците трябва да имат средно-списъчен състав на персонала през последните 3 /три/ години /2009, 2010 и 2011 г./ не по-малко от 20 /двадесет/ работници.3.Да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, което да докажат. Участниците трябва да имат на разположение минимален състав от 7 технически лица, които да бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката в т.ч.: Технически ръководител – 1 бр., Електротехник – 3 бр., отговорник ЗБУТ - 1 бр., ВиК - 2 бр., арматурист - 1 бр., монтажист - 1 бр. и общи работници строителство - 10 бр. Техническият ръководител на екипа за изпълнение на поръчката да има следната квалификация и професионален стаж - минимум V (пета) квалификационна група, най-малко 5 (пет) години.4. Да разполага със строителна техника и механизация за извършване на СМР / платформи, вишки, товаро-подемна техника , моторни триони, циркуляр, къртачни и пробивни машини, заготовки на арматури, валяци и бояджийски инструменти, специализирани инструменти по ВиК и Ел части и др. съпътстващи технологичния процес/. Наличието на изброената техника следва да се докаже със съответен документ за собственост/наем/лизинг.5. Трябва да са установени здравословни и безопасни условия на труд на служителите и работниците във фирмата на участника, за което следва да бъде представен Сертификат по ONSAS 18001 за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд в строителството или еквивалент.6. Участниците следва да представят сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството или еквивалент, за да гарантират, че отговарят на приложимите нормативни изисквания съгласно ЗУТ и системите за управление на качеството. 7. Удостоверение от ЦПРС с обхват на вписване, който му позволява изпълнение на ІІІ категория строеж. С тези документи участника удостоверява, че отговаря на изискванията за изпълнение на строежи от категорията, в която попада обекта на поръчката, съгласно § 2, ал. 1 и ал. 2 от Преходните и Заключителни разпоредби на Закона за камарата на строителите или еквивалентен документ. При обединения на физически и/или юридически лица, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: срок за изпълнение на СМР(тежест : 70)
 Показател: оценка на ценовото предложение (тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 19 от 20/02/2012
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: НЕ
 Час: 17:00
 Цена
 Условия
 Дата: 23/03/2012
 Валута

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 04/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Агенция за социално подпомагане
 Час: 14:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 06/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013г., схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-03/2008 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна социална инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали"

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП - Срокът за получаване на оферти е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита от конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул.Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 23/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Пазарджик, ул. "Екзарх Йосиф"
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Полагане на подова настилка, пребоядисване с латекс и шпакловане на стени, вътрешна топлоизолация, фаянс, теракот.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 31299.09
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Пазарджик, ул. Гурко № 8Б
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограма, ремонт на саниталния възел, пребоядисване на работните помещения с латекс, боядисване на външната фасада на сградата.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 15712.69
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Септември, ул „Юндола" № 7, гр. Белово
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограмата, ремонт на ел.инсталация, ремонт на санитарния възел, пребоядисване на работните помещения, подмяна на осветителни тела

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 29366.67
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 3

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Септември
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограмата, ремонт на ел.инсталация, пребоядисване наработните помещения, ремонт на санитарния възел, монтаж на окачен таван и витрини, боядисване и изкърпване на външна фасада.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 61055.8
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 3

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Велинград
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограмата, усилване на

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 39857
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 3

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Панагюрище
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограмата, пребоядисванена работните помещения, полагане на нова подова настилка - паркет, фаянс стени, боядисване фасада.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласно КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 35337.34
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Модернизиране на дирекция "Социално подпомагане" - Пещера
 Номер: 7

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Подмяна на дограмата, пребоядисване на работните помещения, топлоизолация с гипсокартон, тухлена зидария, армиран бетон, кофраж стени.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съгласон КСС към документацията
 Прогнозна стойност: 63759.45
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 3

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)