РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Бургас Пощенски код: 8000 За контакти: отдел "ООПК" Електронна поща: k.ganeva@burgas.bg Факс: 056 860912 Адрес: ул. "Александровска" № 26 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Бургас Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Калина Тошева - Ганева; л. арх. Св.Танева Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.burgas.bg Телефон: 056 907288 Адрес на профила на купувача Държава: Р.България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Корекция на източното дере кв. „Долно Езерово“ – ІV етап – Паркоустройство и благоустройство“, кв. „Долно Езерово“, гр. Бургас. ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG341 Място на изпълнение: Бургас Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута) ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: „Корекция на източното дере кв. „Долно Езерово“ – ІV етап – Паркоустройство и благоустройство“, кв. „Долно Езерово“, гр. Бургас. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Строителство на обект: ”Корекция на източното дере кв. Долно Езерово – IV етап изпълнение на благоусройствени мероприятия на дерето в участъка между улица „Георги Зограф“ и ул. “Дубровник“, кв. Долно Езерово обща площ 6600 м2, съгласно идеен проект по част „ПБ“. Терена който ще бъде дерето ще бъде благоустроен, като се направи цялостно насипване, подравняване, изграждане на алеи и тротоари, озеленяване. Обектът ще се изпълнява съгласно одобрен идеен проект по част „Паркоустройство и благоустройство“. Прогнозна стойност: 50833.33 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месеци ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни: 45 Начална дата Срок в месеци РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Размер и условие за участие в процедурата е парична сума в размер на 508 лв. (петстотин и осем лева) , внесена по банкова сметка на Община Бургас, № BG SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка"АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция за същия размер.Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката: При сключването на договора участникът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер до 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от датата на склячване на договора до датат на изтичане срока на договора, удостоверяващ извършените дейности по съответния договор или парична сума внесена по банкова сметка на Община Бургас № BG SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка"АД, клон Бургас. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: В срок до 20 (двадесет) работни дни след откриване на площадка и строителна линия на обекта, Възложителят превежда 20 % (двадесет процента) аванс на изпълнителя от стойността на договора без непредвидените разходи, след представяне на фактура за авансовата стойност. Авансовата сума се приспада пропорционално при всеки акт за действително извършена работа.Разплащането ще се извършва в срок от 20 (двадесет) работни дни, считано от датата на получаване на фактура за приетата от инвеститорския контрол с протокол извършена работа, подлежаща на заплащане.Допълнително възникналите СМР ще се разплащат след приемането им с двустранно подписан протокол от страните по настоящия договор, за действително извършените СМР, актувани на базата на приетите от Възложителя показатели за ценообразуване, фактури за закупени материали, анализи и норма време по УСН и ТНС . ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия Условия ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1.Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност.2. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие); 3. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава (заверено от участника копие);4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация , а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал). 6. Декларация по 47, ал. 2 от ЗОП (оригинал). 7. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал). 8. Оригинал на документ за банкова гаранция със срок на валидност на офертата или оригинал на документ за внесена гаранция за участие.9. Документ за закупена документация за участие (заверено копиe).10.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива/Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 11.Декларация за минимална цена на труда;12. Административни сведения на участника; 13. Непопълнен, подписан и подпечатан проект на договор14. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - четвърта група, ІІІ-та категория. - За доказване на това обстоятелство се представя четливо копие от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, придружен с копие на валиден талон за 2012 г.- За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право.15. Участникът да е направил предварителен оглед на обекта за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. Да представи декларация (свободен текст), че е посетил на място и е извършил оглед на обекта на настоящата обществена поръчка.16. Участниците трябва да представят декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката по образец. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец, която съдържа информация за общия оборот, както и за оборота от дейности по благоустрояване и паркоустрояване за последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.). 2.Копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните лица - документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.Участниците представят и декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали оборот в размер не по-малък от 100 000 ( сто хиляди) лв. с включен ДДС общо за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.). При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася за участника.2.Участниците трябва да притежават Застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1.Декларация по образец, съдържаща списък на основните договори с предмет благоустрояване и паркоустрояване, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена с препоръки за добро изпълнение, отнасящи се за посочените в декларацията договори. Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са изпълнили минимум 3 (три) броя договори, с предмет благоустрояване и паркоустрояване, изпълнени през последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчка ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотиви IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии Брой IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложенията ІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: предлагана цена(тежест : 60) Показател: срок за изпълнение(тежест : 40) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация ІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) Номер: 93-00-1262 ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо) ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 25 Условия: Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26, всеки работен ден до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 25,00 лв. с вкл. ДДС на касата на Община Бургас или по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC код : SOMBBGSF, код за вид плащане :447 000 и след извършена справка в счетоводството. Дата: 27/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:00 Дата: 06/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) Дата ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/ци ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месеци ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Сградата на Община Бургас : ул. " Александровска " № 26 Час: 12:00 Лица: Участници в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения ще бъде публикувана на сайта на Община Бургас, преди разглеждането им. Дата: 09/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявления VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ Проект/програма VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Настоящата процедура е одобрена с Решение на Заместник Кмет при Община Бургас. Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 64 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: На основание чл. 120 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 22/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |