Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 40 от 28.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Министерство на здравеопазването
 Пощенски код: 1040
 Място/места за контакт:: Министерство на здравеопазването
 E-mail:: vmitkova@mh.government.bg
 Факс: 02 9301451
 Пощенски адрес: пл. "Света Неделя" № 5
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: гр. София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Ваня Миткова
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.mh.government.bg
 Телефон: 02 9301461
 Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: здравеопазване
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Извършване на строително-монтажни работи в „СБАЛ по онкология” - ЕАД, гр. София и УМБАЛ „Св. Марина” - ЕАД, Варна, групирани в две обособени позиции: 1. „Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в клиника по лъчелечение на "СБАЛ по Онкология" ЕАД - гр. София”; 2. „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център в УМБАЛ "Света Марина" ЕАД - гр. Варна”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: РБългария
 Тип доставки
 Тип строителство: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителя
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Извършване на строителни работи в лъчетерапевтични болнични заведения в гр. София и гр. Варна, групирани в две обособени позиции: 1. обособена позиция № 1 "Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в клиника по лъчелечение на "СБАЛ по Онкология" ЕАД - гр. София"; 2. обособена позиция № 2 "Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център в УМБАЛ "Света Марина" ЕАД - гр. Варна".Възлагането на настоящата обществена поръчка е в изпълнение на проект, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45215120: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на специализирани лечебни заведения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: ДА

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: само една позиция

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: „ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ В „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД - ГР. СОФИЯ И УМБАЛ „СВ. МАРИНА” ЕАД – ВАРНА”, ГРУПИРАНИ В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ”:1. „РАЗШИРЯВАНЕ НА ЛЪЧЕТЕРАПЕВТИЧЕН КОМПЛЕКС В КЛИНИКА ПО ЛЪЧЕЛЪЧЕНИЕ НА „СБАЛ ПО ОНКОЛОГИЯ” ЕАД – ГР. СОФИЯ”;2. „ИЗГРАЖДАНЕ НА ОНКОЛОГИЧЕН И ЛЪЧЕТЕРАПЕВТИЧЕН ЦЕНТЪР В УМБАЛ „СВ. МАРИНА” ЕАД – ВАРНА”І. Обособена позиция № 1 "Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в Клиника по лъчелечение на "СБАЛ по Онкология" ЕАД- гр. София включва извършването на следните дейности - Пристройка Лъчетерапевтичен комплекс; Ремонтни работи бл. А; Осигуряване на достъпен маршрут от съществуваща сграда до пристройка лъчетерапевтичен комплекс, вкл. за хората с увреждания, съгл. наредба 4 от 01.07.2009 г.; работно проектиране по време на строителството; приемане на строителството.ІІ. За Обособена позиция № 2 „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център в УМБАЛ „Св. Марина” ЕАД – гр. Варна” се предвижда реконструкция и СМР на базата на съществуващия сграден фонд в двора на лечебното заведение - павилион „Сънна терапия". Предвижда се изграждане на два бункера и комплекс спомагателни помещения и инженерни съоръжения за два мощни линейни ускорителя с клинично лъчево приложение с висока резолюция, планираща система, компютър томограф (СТ) и други. Осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания, като се предвижда специална тройна рампа на входа на Центъра за онкология и лъчетерапия и достъпност, съобразена с Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания.
 Прогнозна стойност: 11511382.69
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 16

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1. Гаранция за участиеУчастникът следва да представи с офертата си документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура за отделните обособени позиции в размер на:• За обособена позиция № 1 - 75 000,00 (седемдесет и пет хиляди) лева;• За обособена позиция № 2 – 35 000 (тридесет и пет хиляди) лева.Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за участие под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на здравеопазването: БНБ Централно управление, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, BIC код на БНБ – BNBG BGSD, платежно нареждане в оригинал;- оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на здравеопазването. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението по указания образец (Приложение № 4 към документацията за участие).Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да има валидност какъвто е срока на валидност на офертата.Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.2. Гаранция за изпълнение на договораУчастникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми:- гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на здравеопазването: БНБ Централно управление, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, BIC код на БНБ – BNBG BGSD, платежно нареждане в оригинал;- оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на здравеопазването. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Гаранцията за изпълнение следва да е със срок 18 /осемнадесет/ месеца от датата на сключване на договора.Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.Възложителят може да изисква от участника, определен за изпълнител и други гаранции за изпълнението на договора, когато това е предвидено в нормативен акт

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Възложителят определя следният начин на плащане:- авансово плащане - ........... % (не по-малко пет на сто и не повече от десет на сто) от общата цена на договора с включен ДДС, което ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще обезпечи с банкова гаранция в размер на 100 % от искания аванс. Авансът се изплаща в срок до 60-дни след подписване на договора срещу представяне на банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане;- междинни плащания - 70 % (седемдесет на сто) от общата цена на действително извършените строително-монтажни и строително-ремонтни работи с включен ДДС, платими в срок до 60 (шестдесет) дни, след подписването от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ на констативен протокол за действително извършени работи, придружен с количествено-стойностни сметки на действително извършените строителни работи и оригинална фактура.От действителната стойност на всеки документ за заплащане се удържат …… % (……. на сто), платени авансово и …… % (……. на сто), платими след издаване на разрешението за ползване;- окончателно плащане – в размер на разликата между общата цена на действително извьршените за изпълнение на договора с включен ДДС разходи, от която се приспадат авансовото и междинните плащания. Окончателното плащане се изплаща в срок от 60 (шестдесет) дни след издаване на разрешението за ползване от ДНСК, придружено с доклад на КОНСУЛТАНТА и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Пликът/кашонът с офертата на участника следва да съдържа три запечатани, непрозрачни плика с ненарушена цялост и с надписи, както следва:Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" - 1. Оферта; 2. Списък на документите; 3. Информационен лист; 4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (в заверени от участника копия); 5. УАС, когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата; 7. Договор или споразумение за учредяване на обединението /консорциум (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице; 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, както и техническите му възможности и квалификация; 9. Удостоверение, доказващо регистрацията на участника в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности: за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - І група, ІІ категория строежи; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - І група, І категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, то същият прилага: еквивалентен документ от страната членка на ЕС или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС; 10. Декларация по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 11. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; 13. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка; 14. Документ за гаранция за участие в процедурата; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", който трябва да съдържа - 15. Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката относно общите условия за изпълнение на поръчката, придружено с: • 1. Реалистичен и изпълним от гледна точка на технологичните процеси в строителството подробен линеен график за изпълнението на СМР (по обекти, подобекти и пера, съгласно количествената сметка и по месеци и десетдневки), придружен с диаграма на работната ръка и диаграма на необходимата механизация, който да отразява взаимовръзките в строителството и да обосновава и доказва предложения в ОФЕРТАТА срок за изпълнение; • Обяснителна записка по всички части за изпълнение на обекта; • протокол за запознаване с условията на строителната площадка; • декларация, че минималният гаранционен срок на отделните видове СМР/СРР, които участникът ще изпълни е не по-кратък от посочения в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г.; 16. Проект на договор;Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" - 17. Предлагана цена за изпълнение на поръчката; 18. Показатели за ценообразуване; 19. Надлежно попълнени количественно-стойностни сметки (във формат Еxcel); 20. Анализи за образуване на единични цени. 21. Линеен график, придружен с диаграма на паричния поток; 22. Всички материали следва да бъдат представени на хартиен и електронен носител в плик № 3.Възложителят ще отстранява от участие в тази процедура всеки участник:1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или офертата, не е оформена по приложените в документацията образци; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копие на валидна застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата;2. Декларация, съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2009,2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана от представляващия участника;3. Удостоверение от банка за достъп до гарантирана неотменима кредитна линия на участника, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди крайният срок за подававе на офертите в настоящата процедура - оригинал. Възложителят ще приеме всеки друг документ издаден от банка, доказващ по недвусмислен начин, че участникът ще разполага с тези средства за периода на изпълнение на настоящата обществена поръчка.
 Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат застраховка по чл. 171 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството;2. Участниците следва за имат оборот за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) от строителство с предмет подобен на обекта на поръчката минимум: - За обособена позиция № 1 - 15 000 000,00 (петнадесет млн. лева);- За обособена позиция № 2 - 7 000 000,00 (седем млн. лева).Забележка: „строителство с предмет подобен на обекта на поръчката” е ново строителство и/или реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда.3. За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участниците следва да представят удостоверение от банка за достъп до кредитна линия или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 3 000 000 (три млн.) лв. за обособена позиция № 1 и 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лв. за обособена позиция № 2. Когато участникът е обединение/консорциум, изискванията за икономическо и финансово състояние се отнасят до участниците в обединението, съобразно вътрешното разпределение на изпълнението на поръчката между участниците в обединението, а документите, с които се доказва изпълнението на поставените изисквания, съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП се представят от всяко физическо и юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономическо и финансово състояние се отнасят до подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а изискуемите документи, с които се доказва изпълнението на поставените изисквания, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП се представят за всеки един от тях.Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка се представят задължително в превод. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи декларация, съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за оборота от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.), същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот от строителство, сходно с предмета на поръчката, от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където е регистриран участника, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности:- за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - І група, ІІ категория строежи- за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - І група, І категория строежи В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, то същият прилага: еквивалентен документ от страната членка на ЕС или декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.2. Копия на валидни сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент, по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен и по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен;3. Декларация, съдържаща списък на договора за строителство / реконструкция и преустройство на лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г.), придружен от:3.1. най-малко 1 препоръка за добро изпълнение /оригинал или заверено от участника копие/. Тази препоръка задължително трябва да съдържа стойност, описание на извършваните дейности по вид, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръката трябва да е надлежно оформена с издател и лице за контакт;3.2. Документ, доказващ въвеждането в експлоатация на най-малко един от обектите, включени в декларацията Важно: В Справката-декларация се посочват само договори за обекти, с предмет подобен на предмета на обществената поръчка. Участниците не трябва да включват в Справката-декларация други обекти, както и да представят документи (референции, документи, доказващи въвеждането в експлоатация) за обекти извън посочените в Справката-декларация.4. справка за инженерно техническия състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация, трудови /граждански договори (със заличена конфиденциална информация) и трудови книжки.
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната с предмет строителство. За българските участници такава регистрация е вписването им в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности:- за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1” - І група, ІІ категория строежиза ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - І група, І категория строежи2. Участниците трябва да притежава следните сертификати: • по стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен • по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен• по стандарт OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството или еквивалентен;3. Участникът в обществената поръчка, през последните пет години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден, да е изпълнил най-малко 1 (един) договор за строителство/ реконструкция/ ремонт на обект със сходен предмет - ново строителство и/или реконструкция и преустройство в лечебно заведение за болнична помощ или на жилищна, административна или обществена сграда;4. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката със собствен или нает инженерно-технически персонал, които трябва да отговаря на следните изисквания: 4.1. Ръководител обект –трябва да:• има диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност ПГС/ССС, електроинженер, ВиК, ОВ или еквивалентна;• има опит в областта на управление на инвестиционни проекти – минимум 5 години;• да е изпълнявал длъжността „ Ръководител обект” на най-малко три обекта с предмет, подобен на предмета на поръчката4.2. Технически ръководител, който:• има диплома от завършено висше техническо образование с квалификация инженер, със специалност ПГС/ССС, електроинженер, ВиК, ОВ или диплома за строителен техник или еквивалентна;• да има минимум 5 години на позиция технически ръководител, както и да е участвал като технически ръководител при изпълнението на не по-малко от 3 обекта сходни с този, предмет на настоящата обществена поръчка.4.3. Експерт - контрол на качеството, който:• има диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер или еквивалентна;• има най-малко 3 години стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР.• да притежава удостоверение/ сертификат за вътрешен одитор по качество или еквивалентно4.4. Експерт - координатор по безопасност и здраве, които:• има най-малко 3 години стаж на длъжност „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или еквивалентна;• да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 на МРРБ или еквивалентно.Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се отнасят до участниците в обединението, съобразно вътрешното разпределение на изпълнението на поръчката между участниците в обединението, а документите, с които се доказва изпълнението на поставените изисквания, съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП се представят от всяко физическо и юридическо лице, участващо в състава на обединението. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език се представят и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности и/или квалификация се отнасят до подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, а документите, с които се доказва изпълнението на поставените изисквания, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП се представят за всеки от тях.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Срок за изпълнение(тежест : 25)
 Показател: Размер на авансово плащане - Докуска се авансовото плащане да бъде в диапазон от 5 (пет) на сто до 10 (десет) на сто от предлаганата цена за изпълнение предмета на поръчката с включен ДДС. Предложения за авансово плащане извън посочените граници ще бъдат отстранявани.(тежест : 5)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 70)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2012/S- от 18/01/2012
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 12
 Условия: Посочената сума се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на Министерството на здравеопазването срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Министерство на здравеопазването - БНБ Централно управление, IBAN: BG83 BNBG 9661 3000 1293 01, BIC код на БНБ-BNBG BGSD.
 Дата: 09/04/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 19/04/2012

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: В административната сграда на Министерството на здравеопазването - пл. "Света Неделя" № 5
 Време: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.За деня, часа и мястото на отваряне на плик № 3 с надпис "Предлагана цена", възложителят ще публикува съобщение на официалната си интернет страница.
 Дата: 20/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Обществената поръчка се обявява в рамките на проекти, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: 1. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалнатат интернет страница на министерството на здравеопазването - www.mh.government.bg. 2. Информацията относно деня, часа и мястото на отваряне на плик № 3 с надпис "Предлагана цена" ще бъде обявена на интернет страницата на възложителя - www.mh.government.bg
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 24.02.2012 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в Клиника по лъчелечение на „СБАЛ по онкология” ЕАД – гр. София”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: „Разширяване на лъчетерапевтичен комплекс в Клиника по лъчелечение на „СБАЛ по онкология” ЕАД – гр. София”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45215120: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на специализирани лечебни заведения

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Изпълнението на обособената позиция включва строителството на следните подобекти: Пристройка Лъчетерапевтичен комплекс; Ремонтни работи бл. А; Осигуряване на достъпен маршрут от съществуваща сграда до пристройка лъчетерапевтичен комплекс, вкл. за хората с увреждания, съгл. наредба 4 от 01.07.2009 г.
 Прогнозна стойност: 7995430.78
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 16

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център в УМБАЛ „Св. Марина” ЕАД – гр. Варна”
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: „Изграждане на онкологичен и лъчетерапевтичен център в УМБАЛ „Св. Марина” ЕАД – гр. Варна”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45215120: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на специализирани лечебни заведения

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Предвижда се реконструкция и СМР на базата на съществуващия сграден фонд в двора на лечебното заведение - павилион „Сънна терапия”. С проекта се предвижда изграждане на два бункера и комплекс спомагателни помещения и инженерни съоръжения за два мощни линейни ускорителя с клинично лъчево приложение с висока резолюция, планираща система, компютър томограф (СТ) и други. Поддейностите по строително-монтажните работи ще превърнат една пустееща сграда в двора на лечебното заведение в модерен европейски лечебен център, в който ще се осигури високотехнологична и уникална медицинска апаратура за страната. По този начин ще бъде решен проблемът с адаптирането на наличния сграден фонд към националните и европейски стандарти в областта на онкологията и лъчелечението. Реновирането на сградата ще позволи постигането на енергийна ефективност за лечебното заведение. Ще се осигури достъпна архитектурна среда за хора с увреждания, като се предвижда специална тройна рампа на входа на Центъра за онкология и лъчетерапия и достъпност, съобразена с Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания.
 Прогнозна стойност: 3515951.91
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 10

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)