РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Мездра Пощенски код: 3100 За контакти Електронна поща: mezdra@mail.bg Факс: 0910 92523 Адрес: ул. "Христо Ботев" № 27 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Мездра Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: инж. Николинка Кътовска Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.mezdra.bg. Телефон: 0910 92677 Адрес на профила на купувача Държава: Република България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Изпълнение на СМР във връзка с Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/021, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. за проект: „Историята, културата и природата – туристическите атракции на община Мездра” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG313 Място на изпълнение: гр. Мездра, община Мездра, област Враца Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предмет на поръчката е извършване на строителни и монтажни работи (СМР), реставрационни и консервационни работи за обект: Археологически комплекс „Калето”, град Мездра. Предвидените в настоящата поръчка дейности са,както следва: • Реставрационни и консервационни работи по културно—историческа атракция „Калето”; • Развитие на техническата инфраструктура; • Изграждане на допълнителна дребномащабна туристическа инфраструктура в района на атракциите, необходима за посещението на атракциите. Обектът, предмет на настоящата поръчка, е първа категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от Закона за устройство на територията. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45454100: Строителни работи по реставрация Доп. предмети: 45221119: Строителни работи по ремонт на мостове Доп. предмети: 45112711: Строителни работи по оформяне на паркове ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчкиІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Предмет на поръчката е извършване на строителни и монтажни работи (СМР), реставрационни и консервационни работи за обект: Археологически комплекс „Калето”, град Мездра. Предвидените в настоящата поръчка дейности са,както следва: • Реставрационни и консервационни работи по културно—историческа атракция „Калето”; • Развитие на техническата инфраструктура; • Изграждане на допълнителна дребномащабна туристическа инфраструктура в района на атракциите, необходима за посещението на атракциите. Обектът, предмет на настоящата поръчка, е първа категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от Закона за устройство на територията. Прогнозна стойност: 2852305.83 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 9 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранция за участие - 28 000 (двадесет и осем хиляди лева). Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) дни от крайната дата за представяне на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на работите по договора и въвеждане на обекта в експлоатация. След подписването на договора с избрания участник, преди извършване на авансовото плащане, изпълнителят следва да учреди в полза на Възложителя безусловна и неотменима банкова гаранция, платима при първо поискване от страна на Възложителя, покриваща 100% (сто процента) размера на определеното авансово плащане по договора, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на договора. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG82STSA93003325414500 BIC STSABGSF Банка "ДСК"ЕАД клон Мездра. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие за процедура с предмет „Изпълнение на СМР във връзка с Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/021, финансиран от ОП „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., за проект: “Историята, културата и природата – туристическите атракции на Община Мездра”. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се освобождава до 20 (двадесет) дни след въвеждане на Обекта в експлоатация и извършване на Окончателно плащане. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. Гаранцията за авансово плащане се освобождава изцяло след цялостното възстановяване на аванса. Авансът е платим в срок до 30 (тридесет) работни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и гаранция за авансово плащане. Авансът се изплаща след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция, покриваща 100% размера на авансовото плащане, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. Междинно плащане – след достигане на извършен обем работи, в размер до 50% от стойността на договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след приемане на необходимия обем изпълнени СМР от страна на строителния надзор и възложителя и издадена фактура от страна на изпълнителя. Окончателно плащане, в размер на останалите 30 % (тридесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на Обекта, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и представен окончателен доклад, съгласно изискванията на ЗУТ. Междинното плащане се извършва на база на реално извършени СМР, по единични цени от Количествено-стойностната сметка, срещу представени: 1. Протокол за междинно плащане, съгласно условията на Договора, одобрен от Консултанта и Възложителя, придружен с всички документи за извършени и актувани Работи; 2. Оригинал на фактура от страна на Изпълнителя. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: Не ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА Условия: 1. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: 1.1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 1.2. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: 1.2.1. който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; 1.2.2. който не е закупил настоящата документация и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; 1.2.3. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и/или 5 от ЗОП и чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС; 1.2.4. който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; 1.2.5. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено на друго място в настоящата документация като основание за отстраняване. 1.3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП, и Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. 1. Списък на документите. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 11. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. 12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 13. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. 15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 16. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 17. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 17. Проект на договор – не се попълва, но се парафира на всяка страница. 18.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.19. Техническа оферта 20. Ценова оферта Когато участникът е юридическо лице, което е вписано във водения от Агенция по вписванията Търговски регистър, е достатъчно посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. Документът за регистрация на участника/документът за самоличност на чуждестранните лица следва бъдат представени в официален превод на български език. Чуждестранните лица представят документ за регистрация, съобразно националното си законодателство. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: ? всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; ? водещият съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; ? всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; ? съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2008, 2009 и 2010 г.)– подписани и подпечатани от участника на всяка страница или ЕИК при условията на чл.23 от Закона за търговския регистър. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.). 2. Справка за общия оборот и за оборота от строителство, в това число от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ за всяка от последните три приключени финансови години. 3. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти първа категория съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н. от ЗУТ Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания.При наличие на обединение, изискванията се прилагат за обединението като цяло. 1. има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход общо за предходните три приключени финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер равен или по-голям от 7 000 000 (седем милиона) лева. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 7 000 000 лв. оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2. има минимален оборот от строителство общо за предходните три приключени финансови години (2008, 2009 и 2010 г.) в размер равен или по-голям от 5 700 000 лв. (пет милиона и седемстотин хиляди) лева, в това число, не по-малко от 500 000 лв. от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 5 700 000 лв. оборот за трите години и/или 500 000 лв. от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ, се умножава по процента на участие на подизпълнителя, като видът на дейностите, от които следва да е реализиран е в съответствие с дейностите, които подизпълнителят ще извършва, съгласно посоченото в офертата. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага и за него. 3. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, за обекти първа категория съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н. от ЗУТ. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. В случай на участници-обединения, изискването се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени на съответния участник/член на обединение/подизпълнител. доказващ това обстоятелство). 2. Списък-декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, съдържащ и кратко описание на техническите спецификации на съответната машина/оборудване, придружен от документи за собственост/валиден договор за финансов лизинг, или валиден договор за наем на всяка една машина/оборудване, включени в списъка. По отношение на документа за собственост – за ППС, включени в списъка се представят талон за регистрация на името на участника/член на обединението/подизпълнител. 3. Копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. 4. Сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2000 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях. 5. Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката. 6.Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на ключовите експерти: 6.1 Автобиография, съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. 6.2. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива) – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност. 6.3. Копие от сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве – по отношение на експерта „Координатор по безопасност и здраве”; 6.4.Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; 6.5. Копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители – за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция. Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: 1. Докаже опит при изпълнението през последните пет години до датата на подаване на офертата, на поне 1 (един) договор за извършване на СМР на обект, който попада в полето на чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ. Договорът следва да е успешно изпълнен в посочения период, за което се представят съответните доказателства. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по-малко от 1 (един) договор, включващи дейностите, които е посочил, че ще извършва. 2. Докаже наличието на собствена или наета механизация/оборудване от специализиран и общ характер, която следва да включва минимум: Багер - 1 брой Бетоновоз - 1 брой Бетон помпа -1 брой Самосвали - 2 броя Виброваляк -1 брой Машина за асфалт - 1 брой Валяк за уплътняване на асфалт - 1 брой Фреза за асфалт - 1 брой Електрожен -1 брой Инструменти за реставрация на открити археологически обекти други, по преценка на Изпълнителя за качествено извършване на работите, предмет на настоящата поръчка Участникът трябва да докаже дали тези съоръжения са негова собственост или са наети. Изискването не се прилага за подизпълнителя. 3. е вписан в ЦПРС - първа категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от Закона за устройство на територията. Изискването се прилага за участници – български юридически лица. Изискването се прилага най-малко за водещия съдружник в обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите – български юридически лица, в съответствие с дейностите, които ще извършват. 4. Да докаже наличието на сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008, система за управление за околната среда ISO 14001:2000 и система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007, или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях. Обхватът на сертификация задължително следва да покрива консервация и реставрация на недвижими културни ценности. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага най-малко за водещия съдружник в обединението. При наличие на подизпълнители, изискването не се прилага за тях. 5. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката ключови експерти и специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва: 5.1. Технически ръководител - да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 5 години професионален опит като строителен инженер, както и опит на позиция ръководител на строеж при строителство на не по-малко от 3 обекта по чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ.. 5.2. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)– да има минимум 3 години опит на тази позиция. 5.3. Специалист археолог - да има минимум 5 години професионален опит, както и опит на позиция „археолог” при строителството на не по-малко от 3 обекта по чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ. 5.4. Реставратор - да има минимум 5 години професионален опит, както и опит на позиция „реставратор” при строителството не по-малко от 3 обекта по чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ. 5.5. Консерватор- да има минимум 5 години професионален опит, както и опит на позиция „консерватор” при строителство на обекти по чл.137, ал. 1, т. 1, б. ”м”),н) от ЗУТ. При участници - обединения, изискванията се прилагат за обединението като цяло,а при подизпълнители - съобразно вида и дела на тяхното участие ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: ОЦ 1 - оценка на срока за изпълнение на поръчката(тежест : 10) Показател: ОЦ 2 - оценка на предлаганата цена(тежест : 40) Показател: ОЦ 3 - оценка на строителната програма на участника(тежест : 50) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:00 Цена: 50 Условия: в брой, в касата на Община Мездра, при получаване на документацията или по банков път, на следната банкова сметка: IBAN BG95STSA93008425414500 BIC STSABGSF Банка "ДСК" - ЕАД, клон Мездра, код за вид плащане 448090 Дата: 09/04/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:00 Дата: 19/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: заседателна зала в сградата на Община Мездра, гр. Мездра, ул. "Христо Ботев" № 27 Час: 10:00 Лица: Участниците или техни упълномощени представители, представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел Дата: 20/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции” Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-03/2010/021,за проект: „Историята, културата и природата – туристическите атракции на община Мездра” VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информацияVІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 23/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |