Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 38 от 27.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
 E-mail:: dmitkova@sofia.bg
 Факс: 02 9809866
 Пощенски адрес: ул."Московска" №33
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Даниела Миткова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.sofia.bg
 Телефон: 02 9809866
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул.„България” от бул.„Витоша” до ухо„Борово” на Столична община във връзка с изпълнение на сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП„Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр.София
 Тип доставки
 Тип строителство: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителя
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Изготвяне на проект и изпълнение на СМР за реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул.„България” от бул.„Витоша” до ухо„Борово” на СО, съгласно изискванията на ЗУТ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45234121: Строителни и монтажни работи на трамвайни релсови пътища
 Доп. предмети: 45234126: Строителни и монтажни работи на трамвайни линии
 Доп. предмети: 34941200: Железопътни релси
 Доп. предмети: 45234160: Работи по изграждане на контактна мрежа

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Общата дължина на релсовия път подлежаща на ремонт е 7270м единичен коловоз. Реконструкцията обхваща контактна мрежа, кабелно захранване, както и обновяване на 14 спирки, включително и ремонт на пероните, инсталиране на спирконавеси и електронни информационни табла.
 Прогнозна стойност: 10021698
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 300
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: І.Гаранция за участие в откритата процедура в размер на – 100000 /сто хиляди/ лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№ 6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. ІІ.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Изпълнителя представя гаранция за авансово плащане в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер до 10 % от стойността на СМР. Гаранцията е във форма, посочена в тръжната документация или друга форма, приемлива за Възложителя. Нейния размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително- монтажните работи.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащанията ще се извършватсъгласно проекта на договор както следва: А. Изготвяне на работен инвестиционен проект за обекта:1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс ................ % от стойността на договорените видове работи по чл.2.1 от проекта на договора в размер на................../словом/ лв в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до 70 % /седемдесет процента/ от цената на проектните работи по чл.2.1.от проекта на договор или ............................. лв. в срок до 60 календарни дни след приемане на разработките с приемателно -предавателен протокол ;3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до 20 % от цената на проектните работи по чл.2.1.от проекта на договор или ............................. лв. в срок от 60 календарни дни след съгласуване с компетентните органи на работния проект за обекта ;Б. Извършване на строително-монтажни работи, съгласно разработения от Изпълнителя Инвестиционен проект за обекта:4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс ........% -............../словом/ от стойността на договорените видове работи по чл.2.2 от проекта на договора в размер на ........................../ словом/ лв., в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от подписването на договора и представяне на банкова гаранция за равнозначна сума във форма приемлива за Възложителя, нейния размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително- монтажните работи.5. Разплащането на СМР се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР, съставен между ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР и ИЗПЪЛНИТЕЛ, сметка 22 и фактура. 6. Допускат се междинни плащания, при условията на т.5., като пропорционално се приспада преведения аванс. 7. Окончателното разплащане се извършва при условията на т.5 в 60 (шестдесет)-дневен срок след подписването на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, като се приспада останалата част от аванса.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: -Копие от документа за самоличност (ако участникът е физическо лице); -единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация; -документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. При обединение, което не е юридическо лице документите за регистрация, доказателства за икономическото и финансовото състояние, за техническите възможности и декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като квалификационните изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3., ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за регистрация се представя в официален превод, а документите за доказване на икономическото и финансовото състояние , техническите възможности и /или квалификация ,декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, изброени в т. 10 и изискванията на т. 13 в раздел VІ от документацията , се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.Участник за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП се отстранява от участие в процедурата Информация за подизпълнителите, която съдържа: 1. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Списъкът се включва в попълнения образец на оферта – Приложение №4 от документацията за участие, и съдържа наименованието на подизпълнителите, видовете дейностите, които ще изпълняват, и дела на тяхното участие. 2. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 5 от документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят:1. заверено копие от годишните, отчети за приходите и разходите и балансите за последните 3 финансови год. /2009, 2010 и 2011 г./;2. справка за оборота от проектиране и строително-монтажни работи за последните три финансови години /2009, 2010 и 2011 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - справка по Образец № 8.4 от документацията за участие; 3. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи ІI категория.4.копие от застраховка ”Професионална отговорност в проектирането” като лице изпълняващо проектантска дейност на строежи II категория. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по горните точки, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по- горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
 Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. да има реализирани приходи от изготвяне на работни/технически проекти трамвайна и/или железопътна инфраструктура, за 2009, 2010 и 2011 г. - минимум от 450 000 (четиристотин и петдесет хиляди) лв. общо за трите години; 2. да има реализирани приходи от договори за изпълнение на строително - монтажни работи за последните 3 финансови год. /2009, 2010 и 2011 г./ - 25 млн. /двадесет и пет милиона/ лева общо за последните 3 години; 3. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи IІ категория; 4. да има валидна застраховка «Професионална отговорност в проектирането» Като лице изпълняващо проектантска дейност на строежи II категория.Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на посочените квалификационни критерии

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита в проектирането – списък съгласно Образец № 9 от док-ята за участие с не по-малко от 2 договора за изпълнени работни/технически проекти трамвайна и/или железопътна инфраструктура през последните 3 години /2009, 2010 и 2011 г./, включително стойностите, датите и получателите. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: конструкции, пътна, канализация, електро, телекомуникации и озеленяване. За посочените в списъка обекти да се приложат минимум 2 референции от Възложителите с посочена дата на договора; 2. За доказване на опита – списък с договори за извършване на строително-монтажни работи, сходни с предмета на поръчката /строителство на трамвайна и/или железопътна инфраструктура/, изпълнени през последните 5 години, съгласно Образец № 9 от док-ята за участие, както и референции от възложители по изпълнени договори за извършване на строително-монтажни работи, сходни с предмета на поръчката /строителство на трамвайна и/или железопътна инфраструктура/; 3. За доказване на възможност за осигуряване на квалифициран персонал за изпълнение на СМР на обектите участниците трябва да представят декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и копие от трудовите книжки на ключовите експерти. Ако лицата, не са в трудово правоотношение с участника, към офертите следва да се представи декларация от лицето за съгласие за участие в екипа, че е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнението на поръчката, изготвена по Образец №10 от док-ята за участие.За доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №11от док-ята за участие,автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. За проектантите, отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, граждански договор, декларация за съгласие и др.). 4.За доказване на наличие на механизация за изпълнение на СМР – списък на механизацията, която участникът ще използва за изпълнение на поръчката, по Образец №12 от док9ята за участие и доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори /в това число предварителни/, които осигуряват правото на участника да ползва механизацията за изпълнение на поръчката напр. договори за наем, за лизинг и др. под. 5. За доказване наличието на внедрена система за управление на качеството, околната среда и безопасни условия на труд - копие на сертификатите
 Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация:1.опит в проектирането на подобни комплексни инфраструктурни обекти: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) не по-малко от 2 договора за изпълнени работни/технически проекти трамвайна и/или железопътна инфраструктура; Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва следните части: конструкции,пътна,отводняване, канализация, електро,телекомуникации и озеленяване; 2.опит в извършването на строително-монтажни работи за последните 5 г./2007г.-2011г./- договори, сходни с предмета на поръчката /строителство на трамвайна и/или железопътна инфраструктура/ на обща стойност не по- малко от 15 млн.лева, придружени с препоръки за добро изпълнение; 3.Да осигури квалифициран персонал за изпълнение на СМР на обекта. Ръководния и техническият персонал на участниците трябва да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката, осигуряващ качественото изпълнение на обекта:КЕ№1 Ръководител на обекта. Изисквания:-Строителен инженер с образователно-квалификационна степен „Магистър”, със специалност: Транспортно или ЖП троителство; -Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; КЕ№2 Електроинженер. Изисквания:-Магистър със специалност: „Електроинженер”;-Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.КЕ№3 Отговорник по качеството. Изисквания:Строителен инженер с образователно-квалификационна степен Магистър; Най-малко 5 г. професионален опит в областта на строителството, след придобиване на образованието; КЕ№4 – Лице за осъществяване контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд. Изисквания:-Експерт по здравословни и безопасни условия на труд, завършил периодично обучение, съгласно чл.24 от ЗЗБУТ;-Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.КЕ№5 – Минимум по един техн. р-л по съответните части: Контактна мрежа, кабелна мрежа и релсов път.-средно техническо образование;-Най-малко 5 г. професионален опит по специалността, след придобиването на образованието.Не се допуска едно и също лице да бъде член на екип на повече от един участник.Участниците трябва да разполагат с квалифицирани строителни работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката (видовете СМР, посочени в количествените сметки):-работници по изграждане и ремонт на контактно – кабелна мрежа – минимум 10 бр. с минимум 3 г. опит: код по НКПД 72152007 Монтажник, железопътни кабели;- работници по изграждане и ремонт на релсов път –минимум 15 броя с минимум 3 г. опит: код по НКПД 71192001 Строител, релсови пътища и 71192002 Строител, пътища.Участника трябва да притежава необходимото техническо оборудване за изпълнението на общ-та поръчка:-специализирани автомобили за монтаж на КМ – мин.3 бр.;-специализирани автомобили РП – мин.2 бр.;-автокран – мин.2 бр.;-изкопна машина – мин.2 бр.;-Багер-чук – мин.1 бр.;-Самосвали - минимум 2 бр.;-Прицеп – минимум 1 бр.; участниците в процедурата трябва да разполагат или да имат сключен договор с орган за контрол от вида „С” (лаборатория), акредитиран съгласно БДС EN/ISO IEC 17020:2005. 4. Всички проектанти на участниците трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към КИИП или съответен регистър на държавата в която са установени. В проектантския колектив трябва да има минимум по един проектант със следните специалности: Транспортно строителство, ВиК, Геодезия, Електротехника, Електроенергетика и електрообзавеждане, Автоматика, информационна и управляваща техника с най- малко 5/пет/ години стаж по специалността; 5. Специализираният софтуер, използван при проектирането на част конструктивна, следва да бъде лицензиран.6.Участникът да е внедрил следните системи ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ОНSАS 18001:2007

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 60)
 Показател: Срок за изпълнение(тежест : 10)
 Показател: Технически показатели в т.ч. оценка на скрепленията-до 10т., оценка на вида на пътя-до 10т., оценка на качеството на опъвателните изолатори на контактната мрежа – до 5 т.и оценка на качеството на окачването на контактната мрежа в тунела преди крайно ухо кв. «Борово» - до 5 т.(тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
 Номер на обявлението в OВ: 2012/S19-030503 от 26/01/2012
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 12
 Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на обнародване в Държавен вестник ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
 Дата: 17/04/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 16:00
 Дата: 27/04/2012

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: ул."Московска" № 33
 Време: 10:00
 Лица: Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.
 Дата: 30/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт” между Столична община и МРРБ"

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. Други обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП, освен ако не бъде отстранено след уведомяване от страна на Комисията за провеждане на процедурата. 2. Участникът не отговаря на изискванията по т.ІІІ.2.2 за Икономическо и финансово състояние и изискванията по т.ІІІ.2.3 за Технически възможности и квалификация. 3. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника, освен ако не бъде отстранено след уведомяване от страна на Комисията за провеждане на процедурата. 4. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. 5. Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени или недостоверни данни в исканите справки и приложения, освен ако не бъде отстранено след уведомяване от страна на Комисията сизпращане на протокола с констатациите относно наличието и редовността на представените документи в "плик 1" 6. Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма, освен ако не бъде отстранено след уведомяване от страна на Комисията за провеждане на процедурата.. 7. Не са закупени документи за участие в процедурата, което се удостоверява с приложено копие от фактура за закупуване. 8. Предложеният срок за изпълнение на поръчката е по-голям от 300 (триста) календарни дни, който е максималният срок за изпълнение. 9. Предложената цена за изпълнение на поръчката е по-висока от посочената в обявлението за обществената поръчка и в Документацията за участие. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи Удостоверение за регистрация в професионален регистър на строителите - Централния регистър на Камарата на строителите за строежи от втора група, 1-4 категория или съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от четвърта категория. Когато участникът е обединение, удостоверението за регистрация в професионалния регистър се представя от поне един от партньорите в обединението. Прогнозна стойност за проектиране-150000/стои петдесет хиляди /лв. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 24.02.2012 г. с референтен № 2012-029257.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.Режимът на обжалване е съгласно чл.120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 8907315
 Пощенски адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 24/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Столична община
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт: фронт -офис
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: ул. " Московска "№33
 Град: София
 На вниманието на: фронт- офис
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9377506
 Страна: Република България