Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 37 от 23.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Созопол
 Пощенски код: 8130
 За контакти
 Електронна поща: Sozopol_Obshtina@abv.bg
 Факс: 0550 22311
 Адрес: пл. Хан Крум № 2
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Созопол
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Галина Георгиева и Божана Вълкова-Чампарова-юрисконсулти
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0550 25773
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Изпълнение на строително-монтажни, ремонтни, консервационни и реставрационни дейности от проект „Интеграция на културно-историческите ценности и диверсификация на туристическите продукти на теторията на община Созопол“, изпълняван по договор BG161PO001/3.1-03/2010/010 по ОПРР, по схема за финансиране - BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитие на природни, културни и исторически атракции” , Приоритетна ос 3 „ Устойчиво развитие на туризма“, ОП "Регионално развитие"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: Община Созопол
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: В дейностите по проекта са включени неотложните реставрационни и консервационни дейности на паметници на културата намиращи се в старата част на град Созопол. Обектът на обществената поръчка е съставен от четири подобекта: Подобект 1: Античен християнски комплекс - Трети етап - Експониране и социализация на археологическите структури северно от църквата (УПИ ХІ, кв. 25 гр. Созопол) Извършване на строително-монтажни работи за приключване на трети етап от дейностите за консервиране и реставрация. Постигане на атрактивно и окончателно вписване на архитектурния паметник в централната част на град СозополПодобект 2: Експониране и организация на достъпа до археологическите разкопки на Християнски храм в приземието на многофункционалната административна сграда на Общинския съвет.Строително-монтажните работи са ориентирани към организацията на достъпа на посетители в приземното помещение където е ситуирана историческата находка. Необходимо е да бъде изграден защитен, предпазен стъклен купол и други реставрационни и консервационни дейности. Подобект 3: Ремонт на Археологическия музей в град Созопол. Необходимо е да се извършат ремонтни дейности за подобряване на топлинните характеристики на сградата, намаляване на влажността, подобряване на осветеността на помещенията и на подземните хранилища на музея. Тези дейности трябва да спомогнат за по-качественото съхранение на културните паметници и за разширяване на възможностите за тяхното експониране и повишаване комфорта на посетителите в музея. Подобект 4: Строителство на нови експозиционни зали на Созополския Археологически музей ситуирани в град Черноморец (Културно-анимационен център „Свети Никола”). Строителство на нови експозиционни зали в центъра на град Черноморец. На отреденото петно от 1800 кв.метра е необходимо да бъдат построени 2 броя експозиционни зали и сервизни помещения с обща застроена площ 450 кв.метра. Експозиционните зали ще бъдат обзаведени и оборудвани , а в едната от залите ще се оборудва анимационен център за мултимедийно представяне на културните и природните атракции на община Созопол.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45212300: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение
 Доп. предмети: 45212313: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на музеи
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно количествени сметки
 Прогнозна стойност: 556800
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 5000 (пет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 2. Гаранция за изпълнение на договора и гаранцията за авансово плащане е в размер на 3 % (три процента) от цената на договора и се освобождава съгласно чл.8 от договор-проект.Гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане може да се представи под формата на банкова гаранция или може да се внесе по банков път. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Созопол: Банка : ТБ “Инвестбанк” АДIBAN : BG 66 IORT 7378 3311 1563 00.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Авансово , съгласно избраното ценово предложение и окончателно плащане при подписване на приемо-предавателен протокол за извършените дейности.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинни плащания на изпълнените КРР, СРР и СМР, по чл.4, ал.1, по банков път в срок до 20 /двадесет/ работни дни след представяне на подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ИНВЕСТИТОРСКИЯ КОНТРОЛ и извършващия СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: «Отчет за действително извършените разходи»по образец от Възложителя, остойностен по единични цени, съгласно количественно-стойностната сметка; документи, съгласно Правилник за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба №2/2003 год. и Наредба №3/2003 год; оригинална фактура на стойност равна на стойността на Отчета издадена от изпълнителя на обекта, с процентно приспадане на авансовата сума, ако има такава;(2) последното плащане от цената на договора в срок до 20 /двадесет/работни дни след представяне на следните документи:(а) приключвателен протокол от всички участващи страни в строителството;(б) документите по алинея 1.(3) Ако при приемане на КРР, СРР и СМР, съответно на етапа, са констатирани недостатъци, до отстраняването им ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да задържи от дължимата цена сума, която не надвишава с 20% от стойността на представения за разплащане отчет.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Документ за регистрация на участника или док. за издаден ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР - за бългл ЮЛ. Неперсонифицираните дружествава следва да представят договор за създаването си (оригинал или нот. зав. препис).За чуждестранно лице се представя док. за регистрация съобр. нац. му законодателство, като док. бъде придружен с „офиц. превод” на бълг. език. При обединения –док. се представят от вс. член на обединението.Заб: когато не е представен ЕИК по чл.23 от ЗТР, участниците представят удост. за актуално състояние( оригинал или завер. копие) от съда по регистрация издадено не повече от 3 мес. преди датата на отваряне на офертите, а за чужд. лица – еквивалентен документ на съдебен или админ. орган от държавата в която са установени.Възложителят има право да отстрани участник ако:не е представил някой от необх. док. по чл. 56 от ЗОП;който е представил оферта, която не отг. на предв. обявените условия на възложителя;който е представил оферта, която не отг. на изискв. на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.за когото са налице обст. по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обст. по чл. 47, ал. 2 от ЗОП както следва:1.1 е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъп. п/в фин., дан. или осиг. система, вкл. по чл. 253 - 260 от НК; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъп. п/в собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъп. п/в стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 1.2 е обявен в несъстоятелност;1.3 е в произв. по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно национ. закони и подзаконови актове. 1.4 е в открито произв. по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразум. с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;1.5 е лишен от правото да упражнява опред. професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извърш. нарушението;1.6 има парични задължения към държ. или към общ. по см. на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични з-я, свързани с плащането на вноски за соц. осигуряване или на данъци съгл. пр. норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.1.7 при които лицата по чл.47 ал. 4 ЗОП са св. лица по смисъла на § 1, т. 1 от ДР на ЗПРКИ с възложителя или със служители на рък. длъжност в неговата организация;1.8 които са скл. договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПРКИ. 1.9.има наложено адм.нак.за наемане на работа на незакон.пребив.чужденци през посл.5 год Когато участникът предвижда участ. на подизпълнители, горепосочените изисквания се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът или негов подизпълнител е чужд. ЮЛ или обединение на чуждестранни ФЛ и/или чужд. ЮЛ, то тези чуждестранни лица трябва да отг. на изискванията по т. 1.1 до 1.6. и по т.1.7. в РБ и в държавата, в която са установени. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители документите, по ал.1, т.1,3,4,5 и 10 от чл.56 на ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията от документацията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ документите, по ал.1, т.1,3,4,5 и 10 от чл.56 на ЗОП се предст. от всяко ФЛ или ЮЛ, вкл. в обединението. Когато участникът е чужд. ФЛ или ЮЛ или тяхно обединение, офертата се подава на бълг. език, документът за регистр. се представя в офиц. превод, док., по ал.1, т.3,4,5 и 10 от чл.56 на ЗОП се представят и в превод.Участник удост. липсата на горепосочените обст. по чл.47 ЗОП с подписването на декл. – прилож.3,4,5, съставляващи част от документацията.Офертата трябва да съдържа: Плик1Док. за подбор,Плик2Предлож. за изпълнение на поръчката и Плик3Предлагана цена.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Заверено копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, в следствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ. Информация за общия оборот от СМР, подобни на предмета на настоящата обществена поръчка за последните пет години Годишния баланс и отчет за приходите и разходите за 2009-2010-2011 год.Забележка:Ако годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2011г.не е изготвен и заверен по сътветния ред , се взема предвид финансовото състояние на участника през 2008-2009-2010 год.
 Минимални изисквания: Участникът да има банкова референция за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитна линия за минимум 270 000.00 лв., издадена не по-рано от 30 дни от крайната дата , определена за подаване на оферти. Участникът трябва да има приход от изпълнени договори за консервационно-реставрационни работи общо за последните пет години, не по-малък от 550 000,00 / петстотин и петдесет хиляди / лева без ДДС В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители изброените по горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години придружен с препоръки за добро изпълнение, като в тези препоръки се посочват датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Участникът следва да представи и копия от договорите, упоменати и касаещи предоставените референции. Същите следва да бъдат заверени на всяка страница с „Вярно с оригинала” от лице с представителна власт. Списък-декларация за средния годишен брой на работници и служители и за броя на ръководните служители на участника за последните три години.Списък на собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството Списък-декларация за техническото оборудване -собствено/наето/лизинг, с което разполага участника за изпълнение на обществена поръчка за извършване на строителството. Участникът представя и копия от документи, удостоверяващи собствеността, договори за лизинг, договори за наем, фактури и др.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители, на лицата, които отговарят за извършването на строителството- да се представят копия от трудови договори, автобиографии, копия от трудови книжки, копия от дипломи за завършено образование и придобиване на квалификация, препоръка от работодател.Списък на изпълнителския състав на участника. Участникът следва да представи и копия от трудовите договори на лицата от изпълнителския състав.
 Минимални изисквания: Участникът трябва да има минимум 3 (три) изпълнени договори за дейности СМР по паметници на културата от местно или национално значение, също общо за последните пет години ; За дейност се счита изграждане, реставрация, консервация ремонт или възстановяване на недвижима културна ценност(паметник на културата от местно или национално значение) - Участниците (участващите в обединението общо) трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001: 2000 или еквивалент, сертификат по ISO 14001: 2004 /или еквивалент/ и OHSAS 18001:2007 /или еквивалент/ - представят се копия от сертификатите, приведени на български език. Копията от сертификатите следва да бъдат нотариално заверени „Вярно с оригинала”.Техническия ръководител на строежа (да отговаря на условията по чл. 163 а от ЗУТ) и да има минимум 3 години трудов стаж като технически ръководител на строителен обект с предмет подобен на предмета на поръчката и ключови специалисти (отговорник по качеството и отговорник по безопасност и охрана на труда ) - експерти на съответната позиция на строителен обект и в област приложима към предмета на поръчката;Основното оборудване, с което участникът трябва да разполага за да изпълни предмета на поръчката. Например: ръчен механизиран инструмент : ударно – пробивни машини , лекотоварни автомобили – бус, пикап и др. подобни. Участникът трябва да посочи кое от оборудването и инвентара е негова собственост, кое собственост на подизпълнителя / ако има такъв / и кое ще бъде наето. Удостовереие за регистрация съгласно чл. 137, алинея 1, точка 1, буква ”М” и чл. 137, алинея 1, точка 2, буква ”З” от ЗУТ, в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същият изрично следва да поеме писмено задължение в случай, че бъде избран за изпълнител да представи при сключването на договора удостоверение за такава регистрация. - Участниците следва да представят минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение на договори, за строителни и монтажни работи с характер, подобен на предмета на настоящата поръчка. В случай че участника предвижда участие на подизпълнители изброените по горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: предлагана цена (тежест : 40)
 Показател: организацонно-технологичен подход при изпълнение (тежест : 20)
 Показател: мерки за опазване на околна и градска среда (тежест : 10)
 Показател: авансово плащане (тежест : 20)
 Показател: гаранционни срокове (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер: ОП 06 -00568 от 10.02.2011

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 80
 Условия: Документация може да се получи от каса в "Център за административно обслужване" срещу цена от 80 лв. с вкл.ДДС или по пощата за сметка на кандидата
 Дата: 26/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 05/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: общинска администрация гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2
 Час: 11:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
 Дата: 06/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: проект BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитие на природни, културни и исторически атракции”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Созопол и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Община Созопол
 Пощенски код: 8130
 Електронна поща
 Факс: 0550 22311
 Адрес: пл. Хан Крум № 2
 Град: Созопол
 Интернет адрес
 Телефон: 0550 25773
 Държава: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 23/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава