РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Добричка Пощенски код: 9300 За контакти: Главен архитект Електронна поща: obshtina@dobrichka.bg Факс: 058 600180 Адрес: ул. ”Независимост” № 20 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Добрич Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: арх. Валентин Калчев Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.dobrichka.bg Телефон: 058 600619 Адрес на профила на купувача Държава: Република България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Корекция на дере и охранителен канал за защита от наводнения в урбанаизираната територия на село Сливенци - І-ви етап” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG332 Място на изпълнение: община Добричка Тип доставки Тип строителство: Изграждане Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предмет на поръчката: „Корекция на дере и охранителен канал за защита на наводнения в урбанаизираната територия на село Сливенци - І-ви етап”. Строително-монтажните работи включват: Изграждане на корекция на дерето преминаващо през населеното място с дължина 968 метра от км 0+414 до км 1+382 км и изграждането на два стоманобетонни водостока. Етапи за изпълнение на СМР включват: Първи етап: Подготовка на трасето, почистване на хумуса. Втори етап:Изкопи. Трети етап: Направа на земнонасипните диги. Четвърти етап: Водостоци. Пети етап: Бетонови куфражни и армировъчни работи. Шести етап: Армировка. Седми етап: Хидроизолация. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Предмет на поръчката: „Корекция на дере и охранителен канал за защита от наводнения в урбанаизираната територия на село Сливенци - І-ви етап” Прогнозна стойност: 344135.58 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни: 215 Начална дата Срок в месециРАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 000 (три хиляди) лева и може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 15.1) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Добричка: IBAN:ВG 87 SOMB 9130 3310 0200 01; BIC: SOMBBGSF при банка „Общинска банка” АД, клон Добрич. В нареждането за плащане следва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открита процедура за избор на изпълнител на СМР по проект с рег. № BG161PO001-1.4.06-0009". Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата (120 дни). Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора за строителство и може да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 15.2) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Добричка: IBAN: ВG 87 SOMB 9130 3310 0200 01; BIC: SOMBBGSF, при банка: „Общинска банка" АД, клон Добрич, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на ОП за СМР по проект с рег № BG161PO001-1.4.06-0009". Участникът определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, заплаща Гаранцията за изпълнение, чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността й е равна на или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Добрич и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на обекта. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора за строителство. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане – Образец № 15.3 / Запис на заповед – Образец 15.4 или друго обезпечение за пълния размер на аванса, в размер до 30 % от стойността на договора. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Проектът е финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/1.4 - 06/2010 „Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации”. Условията и начина на плащане са указани в проекта на договора за строителство: - Авансово плащане – до 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 работни дни, считано от датата на предоставяне на средствата за авансово плащане от Министерството на регионалното развитие и благоустройството по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-06/2010/033 по Оперативна програма “Регионално развитие” (2007-2013) и след представяне на банкова гаранция / запис на заповед или друго обезпечение за пълния размер на аванса. Гаранцията за авансово плащане се освобождава от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 дни считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на договора за строителство, за приемане на работа извършена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Междинни плащания – в срок до 30 дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на договора за строителство, за приемане на работа. - Окончателно плащане в размер на 10% от общата сума в срок до 30 дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, за окончателно приемане без забележки, на всички изпълнени дейности от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно условията на договора за строителство, за приемане на работата. - ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството. - ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури текста: „Разходът е за безвъзмездна помощ по договор с рег. №: BG161PO001/1.4 -06/2010/0033 на ОПРР” и наименованието на проекта. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): ИзискванеІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА Условия: В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата; Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Настоящата открита процедура е за възл. на общ. поръчка, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физ. или юрид. лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия и указания, посочени в документацията за участие. Представят се: 1). Удостов. за акт. състояние или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР – за българско юрид. лице, документ за рег. на чужд. лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физ. лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот. зав. учр. акт на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица, включени в състава на обединения, представят удостов за акт. състояние или ЕИК (за българско юридическо лице) или документ за рег. на чуждестранно лице съобразно националното му законод., в официален превод. 2). Удостов. за вписване в Центр. проф. рег. на строителя или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чужд. лице – представя се зав. от участника копие;3).Списък на док., съдържащи се в офертата, подписан от участника - по обр.;4). Адм. сведения за участника - по обр.; 5). Декл., че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката-по обр.; 6). Декл., че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по обр.;7). Декл. за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и 4 от ЗОП; по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по обр.; 8). Документ за регистр. по ЗДДС - зав. копие; 9). Доказателства за иконом. и фин. състояние на участника, и техническите възможности - справка за оборота от строителство за последните 3 календарни години - по обр.; документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – оригинал или зав. копие; списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 години - по обр.; списък на техническия състав от правосбособни физически лица на участника, ангажиран за изпълнението на общ. поръчка - по обр.;декл. за техническо оборудване - по обр.; сертификати-ISO 9001:2008,ISO 14001:2004,OHSAS 18001:2007 или еквиваленти - заверени от участника копия .10).Копие от Застрах.„Професионална отговорност” съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 11). Декл. за участие на подизпълнител - по обр.; 12). Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - по обр.; 13). Декларация за оглед на обекта - по обр.; 14). Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) - по обр.; 15). Документ за закупена тръжна документация - ориг. или зав. копие; 16). Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 17). Парафиран проект на договор; 18). Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда - по обр.; 29).Техн. предложение за изпълнение на поръчката - по обр.; 20). Ценово предложение и приложена КСС към него - по обр.; 21). Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация).Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1,т.1,т.3,т.4,т.5 и т.10 отЗОП; Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, за всяко физ. или юрид. лице, включено в обединението, се представят документите съгласно чл. 56, ал. 1, т.1, т.3,т.4, т.5 и т.10 от ЗОП. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 8. 2. Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие; 3. Копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура. Минимални изисквания: 1.Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2009, 2010 и 2011г.) оборот от строителство в размер не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева без ДДС. 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от 170 000 (сто и седемдесет хиляди) лева. 3. Участникът да има сключена застраховка „Професионална отговорност”, която да е валидна минимум 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението. ?Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4, т. 5 и т. 10 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка - Образец № 9; За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата процедура задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. За договорите, които участникът е посочил като такива с предмет подобен на предмета на настоящата поръчка, задължително трябва да бъдат представени препоръки за добро изпълнение – представя се заверено от участника копие. 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице – представя се заверено от участника копие; 3.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 4.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 5. Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 6. Декларация за техническо оборудване - Образец №10; 7.Списък на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, безопасността и здравето - попълва Образец №11 7.1 Подписана собственоръчно от съответното лице професионална автобиография (по образец на участника), съдържаща информация за образованието, професионалната квалификация и опит; 7.2 Доказателствени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на специалистите (копия на: дипломи за завършено образование; документи, удостоверяващи вида на правоотношението на лицето участника (трудово, гражданско, др.), напр. договори и др.; документи доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки и др.) Минимални изисквания: 1.През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от кандидата. За "договори за строителство с предмет, подобен на предмета на поръчката" възложителят ще приема договори за изпълнение на строително-монтажни работи на обекти от хидротехническата инфраструктура. 2. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV-та група, ІІІ-та категория, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установено. 3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; 4. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; 5. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 6.Участникът трябва да има на разположение следната собствена или наета техника и оборудване за изпълнение на поръчката: - Багер, еднокошов гъс. ход, хидравличен с обем на кофата min 1 m3; - Булдозер на гъс. трактор с хидравлично управление; - Резачка; - Трактор 90-100 кс.; - Ел. помпа; - Трамбовка механична; - Валяк статичен, прикачен, пневматичен 12-25 т; - Влекач 90-110 к. с.; - Автокран; 7.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: - Технически ръководител – строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър” и не по-малко от 5 (пет) години професионален опит; - Отговорник по контрола на качеството, който да притежава съответното удостоверение и не по-малко от 3 (три) години професионален опит; - Координатор по безопасност и здраве, който да притежава съответното удостоверение и не по-малко от 3 (три) години професионален опит. Инженерно-техническия състав се доказва със: Списък на техническите лица.Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението. ?Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4, т. 5 и т. 10 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: П1 – Срок за изпълнение на поръчката (тежест : 30) Показател: П2 – Гаранционен срок (тежест : 20) Показател: П3 – Предлагана цена (тежест : 50) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:00 Цена: 18.00 Условия: Документацията за участие се получава на адреса на управление на община Добричка – гр .Добрич, п.к. 9300, ул. „Независимост” №: 20, ЦУИ стая №: 105 след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена, или може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка. Заплащането се извършва на касата в община Добричка - гр. Добрич, ул. "Независимост" №:20, или по сметката на община Добричка: IBAN: ВG 22 SOMB 9130 8410 0201 44; BIC:SOMBBGSF; при банка „Общинска банка” - АД, клон Добрич, вид плащане: 447000 други неданъчни приходи. Дата: 06/04/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 12:00 Дата: 17/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 120 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: община Добричка, гр. Добрич, ул. "Независимост" № 20, ет. 1, Заседателна зала на община Добричка стая № 108; Час: 14:00 Лица: При отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Дата: 17/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Поръчката е в изпълнение на дейност по проект с рег. №: BG161РО001-1.4.06-0009 „Корекция на дере и охранителен канал за защита от наводнения в урбанизираната територия на село Сливенци” , одобрен за финансиране по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г.", схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4 - 06/2010 "Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации". VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, поради което съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на офертите се намалява със седем дни и става 45 (четиридесет и пет) дни. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 20/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |