РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Варна, ОП "Инвестиционна политика" Пощенски код: 9000 За контакти Електронна поща: op@varna.bg Факс: 052 303584 Адрес: бул. "Генерал Колев" № 92, ет. 5 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Варна Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Валентин Вълканов Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя Телефон: 052 301968 Адрес на профила на купувача Държава: Република България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Проектиране, изграждане и реконструкция, доставка на конструктивни елементи и резервни части за светофарните уредби и автоматизираната система за регулиране и управление на движението на територията на община Варна” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG331 Място на изпълнение: на територията на община Варна Тип доставки Тип строителство: Проектиране и изпълнение Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: При изпълнение на поръчката следва да се извършва: - проектиране и изграждане на нови светофарни уредби и реконструкция на съществуващи при възникване на необходимост, в т.ч. и пътни строително-ремонтни работи; - възстановяване на нанесени щети по светофарните уредби вследствие на ПТП и природни бедствия; - надграждане и развитие на Централния диспечерски пункт към автоматизираната система за регулиране и управление на движението (АСРУД); - доставка и монтаж на конструктивни елементи и оборудване за светофарни уредби и АСРУД. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 71322500: Услуги по проектиране и конструиране на системи за контрол и управление на движението Доп. предмети: 45316212: Работи по инсталиране на светофари Доп. предмети: 45233150: Строителни и монтажни работи на съоръжения за забавяне на движението Доп. предмети: 34996100: Сигнализационни светлини (светофари) Доп. предмети: 34970000: Оборудване за наблюдение на движението ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Общото количество и обем ще се уточняват допълнително при възникване на необходимост и съобразно финансовия ресурс. Прогнозна стойност: 3500000 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата: 30/12/2014 Срок в дни Начална дата Срок в месециРАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: (1) Гаранцията за участие е в размер на 35 000 лв., определена по реда на чл.59, ал.2 от ЗОП., представена като парична сума, която участниците следва да внесат с платежно нареждане към бюджет по IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна в “Централна Кооперативна Банка” АД – Варна, или като банкова гаранция. (2)При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, той трябва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя при настъпване на обстоятелствата по чл. 61 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (3) На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на договора, която следва да се внесе от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция преди подписването на договора по реда на чл. 60 от ЗОП. (4)Ако Участникът представи Банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя следва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора за изпълнение. (5)Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. (6) Внасянето на гаранцията за участие и изпълнение се извършва с платежно нареждане към бюджет по международен по IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр. Варна в “Централна Кооперативна Банка” АД – Варна. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Финансирането на поръчката ще се осъществява от Бюджет 2012 г., Бюджет 2013 г. и Бюджет 2014 г. на Община Варна, като за всяка от тези бюджетни години финансовият ресурс за изграждане и реконструкция на светофарни уредби ще се уточнява от Възложителя след приемане и утвърждаване на Бюджета на Община Варна за съответната година. След сключване на договора за изпълнение на поръчката реализирането на всеки конкретен обект по изграждане на светофарни уредби и реконструкция на съществуващите на територията на Община Варна ще започва с възлагателно писмо до Изпълнителя, в което Възложителя ще определя аванс в размер до 30% /тридесет процента/ от стойността на възлагания обект. (1) Отчитането на действително извършените и приети работи ще се извършва въз основа на: А. Отчитането на извършените ремонтни работи ще се извършва въз основа на: - Доказване на действително извършените видове дейности от изпълнителя чрез подробна ведомост подписана от инвеститорския контрол, - Двустранно подписан Протокол за действително извършени натурални видове работи по договорените цени и действително изпълнените количества. - При възникване на небходимост от доставка на материали и резервни части извън тези с твърдо договорени единични цени, същите ще се отчитат на база представена фактура за закупуването им от изпълнителя след предварително съгласуване с ОП „Инвестиционна политика”. -При възникаване на небходимост от други видове дейности извън тези с твърдо договорени единични цени, отчитането ще се извършва въз основа на анализни цени, съставени на база приетите цени за механизация и цени за оферираните елементи на ценообразуване и норми за труд и механизация от УСН и ТНС и доказване на направените разходи. Б.Отчитането на извършените проектантски услуги ще се извършва по приложена хонорар-сметка /съобразена с Методиката за определяне размера на възнаграждението на проектантските услуги/ за изработване на съответно възложения инвестиционен проект. Плащането ще се извършва след представяне на Приемо-предавателен протокол; Положително становище на ЕСИИ или Доклад за съответствието на проекта; Представяне на фактура - оригинал. Отчитането на авторския надзор ще се извършва след представяне на тристранно подписан протокол /стр.надзор, инвеститорски контрол, проектант/, за фактическата заетост по часове на проектанта. Плащането ще се извършва след представяне на протокол и фактура - оригинал. (2)Всички видове работи, извършени при изпълнение на поръчката ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при условията на: -завършена технология с всички необходими операции; -изпълнени предписания на инвеститорския контрол и правоимащите контролни органи; -издадена от изпълнителя оригинална фактура; ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): ИзискванеІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Списък документи 2. Административни сведения за участника- попълнен и подписан образец; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документа за създаването му; 4. Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/ 5. Документ за внесена гаранция за участие. 6.Декларация №1 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП: 8. Декларация №3 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП: 9. Декларация №4 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 по ЗОП: 10. Декларация №5 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП – попълнен образец 11. Декларация №6 – във връзка с чл.58 от ЗОП– попълнен образец 12.Декларация №7 за приемане клаузите на проекто-договора– попълнен образец 13. Декларация №8 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП - попълнен образец 14. Договор /проект/– непопълнен, подписан и подпечатан от участника 15.ПЛИК №2: ”ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”. 16.ПЛИК №3: „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: - Справка- декларация за оборота от дейности, свързани с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби/, общо за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Справката следва да бъде придружена със: = списък на договори за изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби, изпълнени през последните 3 години, чрез които участникът е постигнал минимално изискуемия или по-висок от него оборот от дейности, свързани с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби/ и = препоръки за добро изпълнение /референции, с телефон за връзка с подписалите ги лица/ или други еквивалентни документи, кореспондиращи с посочените в списъка договори. Списъкът и препоръките /или еквивалентите документи/ да посочват подробно вида на извършените дейности, стойността, датата и мястото на изпълнение. Минимални изисквания: Минимално икономическо изискване към участниците е да са реализирали оборот от дейности свързани с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби/ общо за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, не е по-малък от 1 000 000 лв. Мотиви: С оглед значимостта на обществената поръчка, високата стойност на същата, дългия срок на договора за изпълнение, Възложителят залага минимален оборот от дейности, подобни с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби/, за последните три години с цел потенциалните изпълнители да бъдат доказани и постигнали финансова стабилност. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: - Списък на основните договори за изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби, изпълнени през последните 5 години (2007, 2008, 2009г., 2010г. и 2011г.), придружен от препоръки за добро изпълнение /референции, с телефон за връзка с подписалите ги лица/, кореспондиращи с договорите от списъка. Списъкът и референциите следва да посочват точния предмет на договорите /вид на извършваните дейности/, стойността, датата и мястото на изпълнение, а референциите - и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - списък на членовете на екипа от проектанти, отговорни за изработване на инвестиционния проект с приложена творческа автобиография и удостоверение за проектантска правоспособност - заверени от участника – по следните специалности: минимум 1 ЕЛ инженер, 1 пътен инженер; - списък на лицата, отговарящи за изпълнението на светофарната уредба, който да включва най малко един инженер със специалност пътно строителство или електротехника и за Ръководител на строителния обект – среден специалист по електротехника; Списъкът следва да е придружен със заверени за вярност копия на дипломи за съответната завършена образователна степен по изискваната специалност. - Декларация от участника, че ще осигури за срока на договора техническите средства (собствени или наети), необходими за изпълнението на обществената поръчка и че, ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще представи на възложителя документи (фактури и/или договори за покупка и/или договори за лизинг и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи собствеността или ползването им - минимум: автокран – 1 бр., автовишка – 1 бр. и електрогенератор – 1 бр. - Декларация от участника, в която да декларира наличието и адреса на производствена и складова база (собствена или наета) за производство на конструктивни елементи за светофарни уредби и тяхното складиране, придружена от документи, доказващи собствеността или наемането й – копия, заверени от участника; - Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 по предмета на поръчката (или еквивалентна) - копие, заверено от участника; - Декларация /по образец декларация № 9/, че ако бъде избран за изпълнител, при подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя заверено копие на актуална застраховка за професионална отговорност, съгласно ЗУТ и ще я поддържа през целия срок на договора за изпълнение – попълнен образец. - Декларация /по образец – Декларация № 10/, с която участникът декларира, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще осигури и предостави на Възложителя нотариално заверени копия на валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя “Втора група”, “Трета категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ ще представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или ще представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон – оригинали или нотариално заверени копия – попълнен образец. Минимални изисквания: - да имат минимум 5 изградени и/или реконструирани светофарни уредби за светлинно регулиране на движението през последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г.). Мотиви: С оглед значимостта на обществената поръчка и двугодишния срок на договора за изпълнение, Възложителят изисква участниците да имат опит в изпълнението на дейности, подобни с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на светофарни уредби/. - в екипа от проектанти, отговорни за изработване на инвестиционния проект, да разполагат с минимум 1 ел. Инженер и 1 пътен инженер. - в екипа, отговарящ за изпълнението на светофарната уредба, да разполагат с най-малко един инженер със специалност пътно строителство или електротехника и за Ръководител на строителния обект – среден специалист по електротехника; - да декларират, че ще осигурят за срока на договора техническите средства (собствени или наети), необходими за изпълнението на обществената поръчка и преди подписване на договора за изпълнение да представят на възложителя документи (фактури и/или договори за покупка и/или договори за лизинг и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи собствеността или ползването им – минимум: = автокран – 1 бр., = автовишка – 1 бр. = електрогенератор – 1 бр. - да докажат наличието на производствена и складова база (собствена или наета) за производство на конструктивни елементи за светофарни уредби и тяхното складиране. - да притежават внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 по предмета на поръчката (или еквивалентна) - да декларират, че ще предоставят на Възложителя, в случай че съответният участник бъде избран за изпълнител, при подписване на договора за изпълнение заверено копие на актуална застраховка за професионална отговорност, съгласно ЗУТ и ще я поддържат през целия срок на договора за изпълнение. -да декларират, че ще осигурят и предоставят на Възложителя, в случай че съответният участник бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение, валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя “Втора група”, “Трета категория”, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ ще представи доказателства за регистрацията си в професионални и търговски регистри на държавата, в която е установен, или ще представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. * Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извършват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители да имат регистрация в КСБ за съответния вид и категория строеж. Липсата на такъв документ у изпълнителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл.157, ал.2 ЗУТ – изречение второ. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Срок за изготвяне на проект на една светофарна уредба с 32 изхода, 8 стълба и три фази /работни дни/ (тежест : 3) Показател: Срок за изготвяне на проект на пешеходен светофар с 2 стълба и две рамена /работни дни/ (тежест : 3) Показател: Срок за доставка на резервни елементи и части (тежест : 4) Показател: Твърдо договорени единични цени на материали за изграждане на светофарни кръстовища, изчислени като обща цена (тежест : 30) Показател: Твърдо договорени единични цени на резервни части за контролери МТК-64, изчислени като обща цена (тежест : 5) Показател: Твърдо договорени единични цени на резервни части за Система за видеотрафик преброяване, изчислени като обща цена (тежест : 5) Показател: Твърдо договорени единични цени на резервни части за светофарни секции, изчислени като обща цена (тежест : 5) Показател: Твърдо договорени единични цени за видове работи, изчислени като обща цена (тежест : 30) Показател: Твърдо договорени единични цени за видове механизация-Автовишка (тежест : 5) Показател: Останалите показатели продължават в т. VІ.3.-обща тежест 10% (тежест : 10) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) Номер: Обявлението и документацията за обществената поръчка са одобрени с решение № 0663/21.02.2012 г. на Кмета на Община Варна ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 20 Условия: (1) Комплектът офертни документи може да се закупи всеки работен ден срещу заплащане на сумата в брой в отдел “Обществени поръчки”, Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. ”Ген. Колев” № 92 , ет. 5 – тел.: 052/30 19 68, факс: 052/30 35 84, всеки работен ден от 9.00 ч. до 11.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч. (2) Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” - АД – гр. Варна. Дата: 09/04/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 12:00 Дата: 19/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 150 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: отдел “Обществени поръчки”, Общинско предприятие “Инвестиционна политика” – гр. Варна, бул. ”Ген. Колев” № 92 , ет. 5 Час: 10:00 Лица: Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност; • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно; • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие; • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно. Дата: 20/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ Проект/програмаVІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: (1) Продължение от т. ІV.2.1. - Твърдо договорени единични цени за видове механизация - Багер - 5 % -Твърдо договорена часова ставка – 1 % - Твърдо договорени доставно – складови разходи – 1 %; - Твърдо договорени допълнителни разходи върху труда – 1 % - Твърдо договорени допълнителни разходи върху механизация – 1 % - Твърдо договорена печалба – 1 % (2) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. (2) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП, НВМОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg , рубрика "Обществени поръчки". VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 21/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |