РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Оряхово Пощенски код: 3300 За контакти Електронна поща: mail@oriahovo.bg Факс: 09171 3371 Адрес: ул. Андрей Чапразов №15 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Оряхово Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Петя Широканска Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.oriahovo.bg Телефон: 09171 4703 Адрес на профила на купувача: www.oriahovo.bg Държава: България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: "Рехабилитация на общински път VRC2127/II-11, Галово - Крушовене/ -Остров-/VRC 1126/ от км. 0+000 до км. 2+970; и път VRC 1126/II-11, Оряхово - Галово/ - Остров - пристанище Остров от км. 0+000 до км. 5+478”. ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG313 Място на изпълнение: общински път VRC2127/II-11, Галово - Крушовене/ - Остров-/VRC 1126/ от км. 0+000 до км. 2+970; и път VRC 1126/II-11, Оряхово - Галово/ - Остров - пристанище Остров от км. 0+000 до км. 5+478” Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предмет на поръчката: „Рехабилитация на общински път VRC2127/II-11, Галово - Крушовене/ - Остров-/VRC 1126/ от км. 0+000 до км. 2+970; и път VRC 1126/II-11, Оряхово - Галово/ - Остров - пристанище Остров от км. 0+000 до км. 5+478”. Предвижда се да бъде извършена рехабилитация и ремонт на съществуващата пътна настилка на пътищата на целия им участък, като се предвижда подобряване на равността й с оглед повишаване комфорта на пътуване и безопасността на движението, почистване и стабилизиране на съществуващите банкети, ремонт и възстановяване на тротоари и бордюри, почистване и ремонт на пътните канавки (окопи) и изграждане на нови такива, мероприятия по подобряване на отводняването, почистване и ремонт на малки съоръжения, както и ремонт на съществуващата еластична ограда и/или поставяне на нова. С оглед увеличаване на безопасността на движението и подобряване на организацията на движение е изготвена вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка. Дейностите са подробно описани в техническата спецификация и приложената количествена сметка, одобрени от Държавен фонд "Земеделие". ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45233120: Строителни и монтажни работи на пътища ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно приложени към документацията техническа спецификация и количествени сметки. Прогнозна стойност: 3360486 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 12 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранция за участие в процедурата в размер на 33 000лв.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора.Гаранциите се представят като паричен депозит по следните банкови реквизити: IBAN: BG74IABG74943301340200 BIC: IABGBGSF, "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Враца, офис Оряхово или под формата на банкова гаранция, съгласно приложените към документацията за участие в процедурата образци. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Начин на финансиране: Договор №06/321/00879 от 11.07.2011г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. между община Оряхово и фонд "Земеделие", подкрепена от Европейския земеделски фoнд за развитие на селските райони.Начин на плащане:•Авансово плащане в размер 20% (двадесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на проформа фактура.Сумата на аванса се приспада от окончателното плащане.•Междинно/междинни плащания в размер на не повече от 30% (тридесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни след изпълнение на обем дейности, предвидени в Приложение № 2 – Количествено-стойностни сметки към настоящия договор и след представяне на: Протокол за установяване на извършените натурални видове СМР, декларация за произход, декларация/сертификат за съответствие на материалите, съгласно Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (ДВ бр. 106/2006г.) и оригинална фактура.•Окончателно плащане на останалата част от стойността на договора след въвеждане на обекта в експлоатация и одобряване на окончателния размер на субсидията по проекта от Държавен фонд Земеделие в срок до 2 месеца. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: не ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА Условия: 1. Гаранционите срокове за СМР не могат да бъдат по-малки от посочените в Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти;2. Осигурява се достъп до техническия проект на всички заинтересовани лица, които са закупили документация за участие в процедурата всеки работен ден от 9.00ч. до 16.00ч. в Община Оряхово. Лице за контакти - г-жа Вероника Иванова. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: I. Документи за подборІ.1. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;І.2. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;I.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;І.4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1, ал.2 т.2, ал.5 т.1 от ЗОП;І.5. Декларация за липса на обстоятелствата по 47, ал. 1 т.2 и т.3 и ал.2, т.1, т.3 и т. 4, ал.5 т.2 от ЗОП;І.6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП;І.7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;І.8. Декларация за използване или не използване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка; І.9. Декларация за оглед на обекта;І.10. Документ за гаранция за участие; I.11. Информационен лист.II. Предложение за изпълнение на поръчкатаII.1. Количествена сметка на видовете работа с разходни норми, съгласно образеца към документацията за участие;II.2. Линеен график за изпълнение на дейностите и график за разпределение на работната ръка;II.3. Организация и план за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническата спецификация и количествените сметки;II.4. Методи на отчетност и организация на текущия контрол;II.5. Оценка на риска;II.6. Мерки за намаляване на затрудненията за местното население;III.Предлагана цена III.1. Количествено-стойностни сметки и рекапитулация;III.2. Показатели за ценообразуване;III.3. Анализи на цените за всяка позиция от количествено - стойностната сметка /в случай, че анализите са еднакви за различни позиции от количествено-стойностната сметка те се означават за кои позиции се отнасят;III.4. Разделителна ведомост за обема, вида работи и стойността, която основния изпълнител и подизпълнителя/ите ще си разпределят (в случай, че има подизпълнители);III.5. Попълнен и парафиран проект на договор; ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи: 1.Информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Доказателства за наличието на валиден застрахователен договор за застраховане професионалната отговорност на участника, съгласно чл. 171 от ЗУТ. 3.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. 4.Участникът следва да приложи доказателства, че разполага със собствени средства, или да има достъп до кредитни линии в размер на 500 000 /петстотин хиляди/ лв. Минимални изисквания: 1.Необходимо е участникът да има реализиран оборот от изпълнени договори с подобен обект общо за трите години 2009, 2010 или 2011г. в размер на минимум 3 300 000 лв. 2.Да имат валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица в следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнението на задълженията му; 3.Да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи III-та категория, по съответните групи (Закон за камарата на строителите) и копие на валиден талон, неразделна част от удостоверението съгласно чл.23, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи (обн., ДВ, бр. 65 от 10.08.2007 г.); 4.Да представят извлечение от банкова сметка до пет дена преди подаване на офертата, договор за банков кредит или овърдрафт, с извлечение до пет дена преди подаване на офертата за наличния лимит. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство с подобен обект, изпълнени през последните пет години включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. 3.Документи, доказващи, че участникът разполага с необходимото техническо оборудване (копие от инвентарна книга или друг документ, удостоверяващ собственост върху активите, договор за наем за период, покриващ срока на договора и т.н.). 4.Списък на техническите лица, които ще изпълняват и контролират дейностите, предмет на поръчката. 5.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата. 6.Сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент в област, аналогична на тази на поръчката. 7.Сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление по околна среда по БДС EN ISO14001:2004 или еквивалент в област, аналогична на тази на поръчката. 8.Сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на здравето и безопасността при работа по БДС EN ISO18001:2007 или еквивалент в област, аналогична на тази на поръчката. Минимални изисквания: 1.Необходимо е участникът да е изпълнявал минимум 3 поръчки с подобен предмет за последните 5 години и да представи препоръки за добро изпълнение от предишни възложители. 2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване и квалифициран персонал за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. 3.Да разполага с необходимото собствено или наето оборудване за изпълнение на поръчката, в това число минимум: Трошачномиячна-пресевносортировъчна инсталация-1бр.; Мобилна пресевнотрошачна инсталация-2бр.; Багер товарач/фадрома-2бр.; Верижен багер-2бр.; Колесен багер-2бр.; Челен товарач-2бр.; Грейдер-1бр.; Асфалтфреза-1бр.; Асфалтополагаща машина-2бр.; Пневмо колесен валяк-1бр.; Валяк-1бр.; Вибрационен валяк-1бр.; Преса-1бр.; Компресор-1бр.; Автоводоноска-1бр.; Автосамосвал-5бр.; Автобетоновоз-1бр.; Товарен автомобил-2бр.; Асфалтова база(мобилна или стационарна) и база за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтови смеси и инертни материали. 4.Да осигури задължителен минимален брой технически лица, които ще отговарят за изпълнението на обекта, със следната квалификация: Ръководител обект-професионална квалификация: пътно строителство-висше; Геодезист-средно техническо; Технически ръководител-средно техническо; Координатор "БЗ" - притежаващ документ за правоспособност, в съответствие с чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; 5.Да имат сертифицирана система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент в област аналогична на поръчката; 6.Да имат сертифицирана система за управление на околната среда по БДС EN ISO14001:2004 или еквивалент в област аналогична на поръчката; 7.Да имат сертифицирана система за управление на здравето и безопастостта при работа по БДС EN ISO18001:2007 или еквивалент в област аналогична на поръчката; ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Предлагана цена(тежест : 60) Показател: Техническо предложение(тежест : 40) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП Номер на обявлението в ДВ: 7 от 06/01/2012 Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 20 Условия: По банков път или в брой в касата на Община Оряхово. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер или по e-mail след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс, данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити са следните: IBAN: BG73IABG74948401358300, Вид плащане 447000, BIC: IABGBGSF, "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Враца, офис Оряхово. Осигурен е електронен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адреса, посочен в т.I.1) от обявлението. Дата: 23/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:00 Дата: 02/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 120 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Заседателна зала на община Оряхово Час: 10:00 Лица: Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или надлежно упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена на интернет адресът на Община Оряхово, най-малко два дни преди отварянето на ценовите оферти. Дата: 03/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони", подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. По проект„Подобряване на „Дневен център за стари хора” чрез реконструкция и ремонт и Рехабилитация на общински път VRC2127/II-11,Галово-Крушовене/-Остров-/VRC 1126/ от км. 0+000 до км. 2+970; и път VRC 1126/II-11, Оряхово-Галово/-Остров-пристанище Остров от км. 0+000 до км. 5+478” VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Към III) и към IV.2) Критериите за подбор на кандидатите и критериите за оценка на офертите са съгласувани и одобрени от Държавен фонд "Земеделие" с уведомително писмо №ПК3/199 с Изх.№02-0800/3001 от 13.02.2012г. и наш Вх.№05.00-8 от 15.02.2012г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал.3 от ЗОП жалба пред КЗК може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуване на настоящето обявление и решението. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Община Оряхово Пощенски код: 3300 Електронна поща: mail@oriahovo.bg Факс: 09171 3371 Адрес: ул. Андрей Чапразов №15 Град: Оряхово Интернет адрес: www.oriahovo.bg Телефон: 09171 4703 Държава: България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 22/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |