Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 15 от 20.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Благоевград
 Пощенски код: 2700
 За контакти: пл. "Георги Измирлиев № 1
 Електронна поща: kalinamilenkova@abv.bg
 Факс: 073 884451
 Адрес: пл. "Георги Измирлиев № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Благоевград
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Калина Миленкова-Накова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: http:/ / www.blgmun.com
 Телефон: 073 8677366
 Адрес на профила на купувача
 Държава: РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Строително-монтажни работи по проект: "Мерки за предотвратяване на наводнения чрез корекция на дерета през с. Еленово, община Благоевград", финансиран съгласно сключен договор BG161PO001/1.4-06/2010/016. „Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации” между община Благоевград - Ползвател и Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие - Главна дирекция ”Програмиране на регионалното развитие” при Министерството на регионалното развитие и - Договарящ орган.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: с.Еленово, община Благоевград
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Строително-монтажни работи по проект: "Мерки за предотвратяване на наводнения чрез корекция на дерета през с. Еленово, община Благоевград".
Предметът на обществената поръчка включва следните подобекти:
- Подобект 1.1.1: Дере № 1 – 416 метра закрита част;
- Подобект 1.1.2: Дере № 2 – 360 метра закрита част;
- Подобект 1.1.3: Река Еленска и открит участък дерета – 385 метра;
- Подобект 1.1.4: Вход и изход закрит участък за едно дере;
- Подобект 1.1.5: Организация на строителството.
Строително-монтажните работи са подробно изброени в Техническите проекти и Количествено-стойностната сметка – Приложение № 1А към настоящата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45240000: Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения
 Доп. предмети: 45246000: Строителни и монтажни работи по регулиране на реки и водни потоци
 Доп. предмети: 45246200: Работи по защита на речните брегове
 Доп. предмети: 45246400: Защитни речни съоръжения срещу наводнения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обхват на строителството и дейностите по проекта-съгласно документацията
 Прогнозна стойност: 768393.53
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни: 200
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1. Участникът следва да представи гаранция за участие в размер на 7 000.00 лв/Седем хиляди лева/, като сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на община Благоевград,IВАN: BG71SOMB 9130 33 13725301 ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано:СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТ: "Мерки за предотвратяване на наводнения чрез корекция на дерета през с. Еленово, община Благоевград" б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Благоевград 1.1. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай че е издадено от чуждестранна банка. 1.2. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език или превод. - Документът, удостоверяващ платената гаранция за парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат на съответната банка, В случай на електронно банкиране, следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. 1.3. Срокът на валидност на гаранцията трябва да бъде със срока на валидност на офертата. 1.4. Освобождаването или задържането на гаранцията за участие ще се извърши в съответствие с разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3%/три на сто/ от стойността на договора без ДДС.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение, парична сума или банкова гаранция.В случай на банкова гаранция срокът на валидност трябва да бъде с два месеца по дълъг от срока за изпълнение на поръчката определен в договора за строителство. 3.Участникът определен за изпълнител представя банкова гаранция за авансово плащане в размер до 20%/Двадесет на сто/ от стойността на договора. Гаранцията за авансово плащане се възстановява при приемане на изпълнени СМР в размер на 30%/тридесет на сто/от стойността на договора. 4.Когато участникът е обединение гаранцията за участие се внася /представя/ от името на обединението, а гаранцията за изпълнение от името на новосъздаденото ЮЛ.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Проектът е финансиран съгласно сключен договор BG161PO001/1.4-06/2010/016,Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации” между община Благоевград - Ползвател и Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие - Главна дирекция ”Програмиране на регионалното развитие” при Министерството на регионалното развитие и - Договарящ орган. Договорът с регистрационен № BG161PO001/1.4-06/2010 /016 е за отпускане на безвъзмездна финансова помощ Приоритетна ос 1: Интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG161PO001/1.4-06/2010 „Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации”. Стойността по договора се плаща в български лева по банков път. Подробният начин на плащане е отразен в приложения към документацията проект на договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Офертата трябва да съдържа документите съобразно разпоредбите на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.Участник може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения. При участие на обединение се представя споразумение за създаването на обединението. - Удостоверение за актуално състояние (заверено копие) – изисква се, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци и не са посочили ЕИК. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени придружен с официален превод на български език. Обединенията представят такива удостоверения за всички лица, включени в обединението. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата за участие в откритата процедура.-Когато участникът е физическо лице - заверено копие от документ за самоличност;- Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо лице, копието на документа за самоличност следва да бъде представено с официален превод на български език. Когато участникът е неперсонифицирано обединение, задължително се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединението, от който да бъдат видни лицата, които го представляват, както и посоченият документ да удостоверява, че обединението отговаря на следните задължителни изисквания: - лицата в обединението са солидарно отговорни за поетите от него задължения; един от партньорите на обединението /консорциума/ е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението /консорциума/; - всички членове на обединението /консорциума/ са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Декларация по чл. 56, ал.1, т. 7 от ЗОП; - Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП;подписват се и от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП. - Декларация по чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП; - Декларация за запознаване със строителния обект, предмет на поръчката; - Заверенот от участника копие на валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентна при участие на чуждестрани лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице, застраховката следва да бъде представена от всеки един от членовете в него, изпълняващ СМР. - Заверено от участника копие от удостоверение за вписване и талон в Централния професионален регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите с разрешение за извършване на строителство от ІV група, трета категория или доказателства за регистрация на кандидата – чуждестранно лице, в професионален регистър на държавата, в която лицето е установено, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи според националното му законодателство. За обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя поне от един член от е на обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР на обекта, съобразно категорията му, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на ЗУТ.- Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; - Документ за закупената документация за участие; - Нотариално заверено пълномощно в случай, че участникът се представлява от лице, различно от законния му представител.; - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.В процедурата ще се спазват изискванията на чл 68, ал. 8 от ЗОП. Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2 води до отстраняване в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: За юридически лица: 1. Заверени от участника копия от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) съгласно изискванията на Закона за счетоводството. За физическите лица: 2. Официални документи в оригинал или нотариално заверено копие удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.)
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от извършени по договори за СМР дейности за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 3/три/ пъти прогнозната стойност на СМР без ДДС - общо за трите години; 2. Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 2/два/ пъти прогнозната стойност на СМР без ДДС - общо за трите години; В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални икономически и финансови възможности се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство, включително договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години – 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г. и до датата на подаване на офертата, придружен с препоръки за добро изпълнение, с посочване на предмет, обекти, дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойности. както и дали строителството е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък на техническите ръководители (свободен текст), които ще ръководят изпълнението на СМР, придружен с документи, удостоверяващи техническата правоспособност на лицата, включени в списъка и професионални автобиографии. В списъка трябва да се посочат трите имена на техническите ръководители, придобитата от тях квалификация и професионалния им опит като технически ръководители. 3.Списък на наличната и наета механизация, придружена от документи за собственост или ползуване/Извлечение от материалната книга, договори за наем, придружени от документи за собственост на съответните машини/ 4.Заверено от Участникът копие на валидна застрахователна полица съгласно чл. 171 от ЗУТ и чл.5, ал.. 1, т.3 и чл.5, ал.2, т.3 от Наредбата за задължително застраховане в проектирането и строителството. 5.Внедрена систе за управление съгласно стандарти ISO 9001:2000:ISO 14001:2004: и BS OHSAS 18001:2007(или еквивалент) 6.Участниците могат да представят и други документи доказващи финансови, технически и професионални възможности за осъществяване предмета на поръчката. 7.Справки по чл. 51, ал.1 от ЗОП - предоставени са образци в документацията
 Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са изпълнили или участвали в изпълнението на 3 /три/ договора за строителство, през последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011 г./, в които да са изпълнявали строителни дейности и дейности с обхват сходен с предмета на поръчката (под обхват сходен с предмета на поръчката да се има в предвид изграждане корекции, подпорни стени и защитни съоръжения) общо за трите години. 2.Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителите към Камарата на строителите в България за съответната категория строеж- Четвърта група, Трета категория или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - заверено от участника копие за чуждестранни лица.За обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР на обекта, съобразно категорията му, съобразена с разпоредбите на ЗУТ. 3 Участникът следва да е застрахован съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.2, т.2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство. Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за Трета категория строежи или еквивалентна при участие на чуждестрани лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице,застраховката следва да бъде представена от всеки един от членовете в него. 4. Участникът трябва да разполага с минимум 10 работници, както и нужният ръководен персонал ръководител на обект : строителен инженер с квалификация „Магистър”, специалност „Хидротехническо строителство” /ХТС,ХМС,В и К/ и да има минимум пет години професионален опит . - инженер-геодезист - строителен инженер с квалификация „Магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна и професионален опит не по-малко от 3 години - технически ръководители - двама : строителен инженер с квалификация „Магистър”, специалност „Хидротехническо строителство” /ХТС,ХМС,В и К/ и да имат минимум три години професионален опит или двама техници, средно образование, специалност архитектура и строителство с минимум 5 години професионален опит. - Ръководител ЗБУТ и отговорник по контрол на качеството , които да притежават съответните валидни удостоверения.Прилага се декларация № 9 по чл.56, ал. 1, т. 8 о ЗОП. 5. Участникът трябва да разполага с минималното изискуемо техническо оборудване – Багери - 2 бр., Самосвали-4 бр.,кран-16 т.-1 бр.,Бордови автомобил 9-16т.-1 бр., Кофраж-500 м.кв., вибратори иглени - 4 бр.и др., необходими при изпълнение на СМР. . 6.Участникът трябва да има валиден сертификат по ISO 9001:2008.ISO 14001:2004 и OHSAS 18001-2002 или еквивалентни. В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални технически възможности се прилагат за обединението като цяло.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Размер на предложената цена (тежест : 70)
 Показател: Срок на изпълнение (тежест : 25)
 Показател: Гаранционен срок(тежест : 5)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 48
 Условия: Цената на документацията е с ДДС.Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 422 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00 .Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. 2.По банков път- Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BD44SOMB 91308401500044, код на плащане 44 40 00
 Дата: 30/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 11/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Зала 101 Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1, гр. Благоевград
 Час: 11:00
 Лица: Право да присъстват имат кандидати и/или техни представители по закон и/ или пълномощия, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 12/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проектът е финансиран съгласно сключен договор BG161PO001/1.4-06/2010/016. „Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации” между община Благоевград - Ползвател и Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие - Главна дирекция ”Програмиране на регионалното развитие” при Министерството на регионалното развитие и - Договарящ орган. Договорът с регистрационен № BG161PO001/1.4-06/2010/016 е за отпускане на безвъзмездна финансова помощ Приоритетна ос 1: Интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG161PO001/1.4-06/2010 „Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации”.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 16/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава