Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 21 от 17.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Чипровци
 Пощенски код: 3460
 Място/места за контакт:
 E-mail:: chiprovci@mail.bg
 Факс: 09554 2136
 Пощенски адрес: бул. "Петър Парчевич " № 45
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Чипровци
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Анатоли Първанов
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: http://www.chiprovtsi.bg.
 Телефон: 09554 2828
 Адрес на профила на купувача: http://www.chiprovtsi.bg.
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции: Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр. Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG312
 Място на изпълнение: град Чипровци
 Тип доставки
 Тип строителство: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителя
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции:Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, със следните обособени позиции:Обособена позиция/ лот 1: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.; Обособена позиция/ лот 2: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
 Прогнозна стойност: 6753822
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 22

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва:1.1 Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Чипровци, IBAN BG88STSA93003300700829BIC код STSABGSFИме на банката БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: „Изпълнение на СМР по проекти на Община Чипровци, Лот...” (с посочване на съответната обособена позиция/и, в случай че се участва по отделни позиции).1.2 Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Чипровци съгласно образец (Приложение №16 към документацията за участие)Участниците следва да представят гаранция за участие както следва:За обособена позиция/лот 1 – 47 000 лева (четиридесет и седем хиляди) леваЗа обособена позиция/лот 2 – 12 000 лева (дванадесет хиляди) леваЗабележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от един лот, гаранцията за участие се представя за всеки лот поотделно.2. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.3. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в превод.* Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат.4. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. 5. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Чипровци посочена в т.1.1 или банкова гаранция – (Приложение №17 към документацията за участие).6. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за възстановяване на авансово плащане в размер на 20 % от стойността на договора – (Приложение №19 към документацията за участие).7. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Проектите са предвидени за финансиране по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райониНачин на плащане съгласно договора Приложение № 18 към документацията за участие както следва:1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 % /двадесет процента/ от цената по договора в размер на ........................... /цифром и словом/ лева с ДДС в срок до 45 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. Гаранцията ще се освободи при достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на 20 % от стойността на договора. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки три месеца от стартиране на изпълнението на дейности по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи, актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Стойността на поетапните плащания не може да надвишава 70% от стойността на договора.3.Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата оферта на Изпълнителя са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. 4. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока на договора, подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г.) доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура. Одобрените от лицето осъществяващо строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателната фактура следва да бъдат представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.5. Плащанията подоговора се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: 1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението подава следните документи:1.1.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение № 2).1.2. Административни сведения (Приложение № 3).1.3. Документи за регистрация -1.3.1 Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице;Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод* на български език. 1.3.2. Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 /шест/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език; 1.4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (Приложения № № 4, 5, 6). 1.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (Приложение №9); 1.6. Доказателства за икономическо и финансово състояние (Приложение № 7) по чл. 50 от ЗОП; 1. 7. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП:1.7.1Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно (Приложение № 8)..;1.7.2 Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка- (Приложение № 8а). 1.7.3 Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката- (Приложение № 8б); 1.7.4 Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (Приложение № 8в); 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, офертата се подава общо, от името на представителите на лицата, участващи в обединението, които подписват и подпечатват офертата. Участникът следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. С този учредителен акт следва по безусловен начин да се удостовери, че участнаците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В случай, че в учредителния акт е определено лице/лица, които се упълномощават да представляват обединението за целите на настоящата поръчка, офертата се подписва и подпечатва от тези лица. 3. Изискванията по отношение на икономическото и финансовото състояние и професионалната квалификация и технически възможности на учасника трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи го. 4. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: В случай че участникът бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора, следва да представи :1. Валидна застрахователна полица за сключена застраховка, съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.1, т.3 и чл.5, ал.2, т.3 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми. 2. Валидна застрахователна полица за риск “Трудова злополука”.3.Удостоверение от камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите за строежи съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, в зависимост от обособената позиция, за която изпълнителят е избран както следва:обособена позициа/лот№ 1 : І-ва група, ІІ-ра категорияобособена позициа/лот№ 2 : ІІ-ра и ІІІ-та група, ІІІ-та категория; ІІ-ра и ІІІ-та група, ІV-та категорияКогато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да докаже регистрацията си в съответния професионален регистър на държавата, в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган в страната, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на държава по споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС, за обхвата на дейностите, за които е издадено – чл.3, ал. 2 от ЗКС.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи:1.1 За юридическите лица:а ) Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.)б ) Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2008, 2009 и 2010 г.) 1.2. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2008,2009 и 2010 г.)
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот за последните три години (2008,2009 и 2010 г.) по обособени позиции, както следва:Обособена позиция/ лот 1 - в размер равен или по-голям от 12 000 000 /дванадесет милиона/лева без ДДС – общо за трите години. Обособена позиция/ лот 2 - в размер равен или по-голям от 4 000 000 /четири милиона/лева без ДДС – общо за трите години. При участие в двете обособени позиции, изискванията следва да бъдат изпълнени кумулативно.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, които участникът е изпълнил през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, съгласно (Приложение № 8 към документацията за участие). Списъкът трябва да бъде придружена от препоръки за добро изпълнение за всеки описан в нея обект. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, предмета и общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с възложителя. Възложителят си запазва правото, при необходимост и по време на оценката на офертите, да изисква от участника допълнителни доказателства за реалното изпълнение на договорите / акт обр.19 и плащанията към тях и др./.2. Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка- (Приложение № 8а към документацията за участие). Списъкът трябва да е придружен от професионални автобиографии и документи, доказващи образование, професионална квалификация и трудов стаж (дипломи, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост копия от трудова/служебна книжка и/или трудовите договори (за лицата работещи/ работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/ работили по граждански договори - копие от гражданските договори; препоръки (референции) и др., които кандидатът прецени за релевантни.3. Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен от документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж- (Приложение № 8б към документацията за участие);4. Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) (Приложение № 8в към документацията за участие);5. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;6. Заверено от участника копие на валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;7. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган;
 Минимални изисквания: 1 Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години (2006 г., 2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г.) по обособени позиции, както следва:Обособена позиция/ лот 1 - в размер на 5 000 000 /пет милиона / лева без ДДС – общо за петте години Обособена позиция/ лот 2 - в размер на 1 600 000 /един милион и шестстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за петте години. 2. Участникът да има внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2000 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент). 3.Участникът да разполага с екип, за изпълнението на строително–ремонтните работи, както следва :За (лот 1): 2.1. Технически ръководител, 2.2. Участникът следва да има назначени на трудов или граждански договор специалисти със следната квалификация: 1бр. инженер със спец. „Електро” или еквивалент;1 бр. инженер със спец. „Водоснабдяване и Канализация” или еквивалент;1 бр. инженер със спец. „Отопление и Вентилация” или еквивалент;2.3.Задължително в инженерно – техническия състав е присъствието на сертифициран координатор по безопасност и здраве. За обособена позиция 2 (лот 2)-2.1 Технически ръководител ;2.2 Експерт „Контрол на качеството; 2.3 Ръководител механизация-;2.4 Технически ръководител “Земни работи”-2.5 Технически ръководител “Пътни работи”;2.6 Технически ръководител “Електро част” 2.7 Технически ръководител ”ВиК” 4. Задължително в инженерно – техническия състав е присъствието на сертифициран координатор по безопасност и здраве;2.9. Участникът да разполага с необходимия квалифициран персонал от машинисти и работници, назначени по трудов договор; 4. Участникът да разполага с техническо оборудване и механизация /собствени или наети/, необходими за изпълнение на поръчката, по обособени позиции както следва: За обособена позиция 1 (лот 1) минимум 2 бр товарни автомобила (бордови и самосвал), 2 бр товарни автомобила с хидравличен кран и телескопична вишка, минимум 2 автокрана, минимум 2 бр багери (верижни или мобилни); минимум 1 бр булдозер, минимум 1 бр багер челен товарач (фадрома); минимум 1 бр компресор, 1 бр ръчна трамбовка и 1 бр валяк. За обособена позиция 2 (лот 2)Земекопна техника с производителност не по-малка от 250 м3/ден – 1 брой, Мотокар – с товароподемност мин. 2 т. – 1 бр.Транспортни коли с товароподемност мин. 12 т. – 2 бр.Самосвали с товароподемност мин. 8 м3 – 2 бр.Кран – с товароподемност 10 т. и стрела 16 м. – 1 бр.Вишка с височина мин 10 м. – 1 бр.Звено за изпълнение на насипи и трошенокаменни настилки включващо:- Грейдер с мощност не по-малка от 150 к.с.- Вибрационен валяк за земни работи от 10 т. до 20 т.- Водоноска с оросяващо устройство с вместимост не по малко от 4,00 т.Машина за студено фрезоване с ширина на фрезоване от 500 до 1 000 мм. с производителност не по-малка от 200 м2/ден.Звено за изпълнение на асфалтови работи с обща производителност не по малка от 250 т/ден включващо:- Асфалтополагаща машина – осигуряваща възможност за полагане на асфалтови настилки с ширина от 3.00 м. до 6,00 м.- Валяк пневматичен от 8 т. до 15 т.- Валяк бандажен от 9 т. до 12 т.- Валяк бандажен от 7 т. до 9 т.- Валяк бандажен от 1 т. до 3 т.Асфалтополагаща машина – осигуряваща възможност за полагане на асфалтови настилки с ширина 1,20 м. с производителност не по-малка от 200 т/ден. Товарачна техника, с производителност не по-малка от 200 м3/ден.Самосвали включително и такива оборудвани за доставка на асфалтови смеси, с товароносимост не по-малка от 12 т. с обща производителност не по малка от 400 т/ден. 5. Участникът да представи доказателства, че разполага със собствена или наета акредитирана специализана лаборатория./само за лот 2/..* Поради ограничение в символите по т.ІІІ 2.3 от настоящото обявление, подробното описание на критериите за подбор е посочено в Указанията към участници, приложение към док. за участие. Възложителят е предоставил свободен достъп до документацията по ел. път на сйата http://www.chiprovtsi.bg

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Техническо предложение(тежест : 50)
 Показател: Финансово предложение(тежест : 50)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 50
 Условия: Документация за участие може да се получи в деловодството на Община Чипровци след закупуване , платени в касата на община Чипровци или по банков път на сметката на общината IBAN с/ка: BG 85STSA93008400055000; BIC: STSABGSF; Код за вид плащане: 447000 при БАНКА ДСК, КЛОН МОНТАНА
 Дата: 19/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 29/03/2012

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: община Чипровци
 Време: 10:00
 Лица: При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както ипредставители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел (чл. 68, ал.3 от ЗОП)
 Дата: 30/03/2012

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Договори за безвъзмездна финансова помощ №№ 12/321/00909 и 12/322/00557, финансирани по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места", Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 година, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 16.02.2012 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл.120-121 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му, а ако не е уведомено, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул."Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): www.cpc.bg.
 Телефон: 02 9884070
 Страна: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 16/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Изпълнение на СМР по проект „Реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана”, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Извършване на СМР по реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтана, с включени следните основни дейности:Дейност 1: Обслужваща сграда 1: метални конструкции козиркаДейност 2: Обслужваща сграда 2Дейност 3: Реконструкция трибуниДейност 4: Реконструкция плувен басейн, включително ново техническо помещениеДейност 5: Вертикална планировка: подпорни стени, настилки и поднастилки, стоманобетонови стълби огради, озеленяване, КППДейност 6: Многофункционално игрищеДейност 7: Футболно игрищеДейност 8: Пречиствателно съоръжение за отпадни води и помпена станцияДейност 9: Езеро за поливни нужди, автоматизирана поливна система, водохващане за поливна системаДейност 10: Подвижно обзавеждане и оборудванеДейност 11: Информационно табло, районно осветление площадкови ел.мрежи, вкл.: Мълниеотводна инсталация; площадкови ВиК мрежи, вкл.помпи за противопожарни нужди

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Извършване на СМР по реконструкция и модернизация на спортен комплекс – стадион, съблекалня и басейн, гр.Чипровци, област Монтанас включени следните основни дейности:Дейност 1: Обслужваща сграда 1: метални конструкции козиркаДейност 2: Обслужваща сграда 2Дейност 3: Реконструкция трибуниДейност 4: Реконструкция плувен басейн, включително ново техническо помещениеДейност 5: Вертикална планировка: подпорни стени, настилки и поднастилки, стоманобетонови стълби огради, озеленяване, КППДейност 6: Многофункционално игрищеДейност 7: Футболно игрищеДейност 8: Пречиствателно съоръжение за отпадни води и помпена станцияДейност 9: Езеро за поливни нужди, автоматизирана поливна система, водохващане за поливна системаДейност 10: Подвижно обзавеждане и оборудванеДейност 11: Информационно табло, районно осветление площадкови ел.мрежи, вкл.: Мълниеотводна инсталация; площадкови ВиК мрежи, вкл.помпи за противопожарни нужди
 Прогнозна стойност: 5090526
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 22

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Изпълнение на СМР по проект „Подобряване средата на живот в Община Чипровци чрез реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа”, финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места" от програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Извършване на СМР по реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа с включени следните основни дейности:Реконструкция на бул.”Петър Парчевич” –гр.ЧипровциРеконструкция на ул.”Рила” –гр.ЧипровциРеконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Мартиново, Община ЧипровциРеконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Железна, Община Чипровци

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Извършване на СМР по реконструкция, ремонт и изграждане на тротоари, улично осветление и улична мрежа с включени следните основни дейности:Реконструкция на бул.”Петър Парчевич” –гр.ЧипровциРеконструкция на ул.”Рила” –гр.ЧипровциРеконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Мартиново, Община ЧипровциРеконструкция и изграждане на тротоари и улично осветление, село Железна, Община Чипровци
 Прогнозна стойност: 1663296
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 22

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)