Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 30 от 16.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Алфатар
 Пощенски код: 7570
 За контакти: ОБЩИНА АЛФАТАР
 Електронна поща: obshtina_alfatar@abv.bg
 Факс: 086 732603
 Адрес: УЛ."ЙОРДАН ПЕТРОВ"№6
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: АЛФАТАР
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 086 811610
 Адрес на профила на купувача
 Държава: РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Избор на изпълнител за строителство по инвестиционен проект №19/321/00251 „ „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Алеково и с. Васил Левски, община Алфатар”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG325
 Място на изпълнение: Община Алфатар
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Обект на настоящата обществена поръчка е: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Алеково и с. Васил Левски, Община Алфатар“ Дейностите по поръчката са разделени на няколко поддейности (етапа): Поддейност 1 - “Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Васил Левски”. Поддейност 2 - “Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Алеково по улици „Ангел Кънчев”, „Захари Стоянов”, „Изгрев”, „Иван Вазов”, „Мир”, „Г.Генов”, „Марин Дринов”, „Георги Чакъров”, „Толбухин”, „Янко Сакъзов” и „Алеко Константинов””. Поддейност 3 - “Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Алеково по улица „Александър Стамболийски””.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45332200: Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: 4 388 456.00 (четири милиона триста осемдесет и осем хиляди четиристотин петдесет и шест лева) лв. и се определя в български лева без включен ДДС., в т.ч включени непредвидени и допълнително възникнали разходи в размер 5 % съгласно КСС и договора.
 Прогнозна стойност: 4388456
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 20

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е в размер на 43880 лв. (четиридесет и три хиляди осемстотин и осемдесет лева), Гаранцията за изпълнение е в размер на - 2 % (два процента) от стойността на договора . Гаранциите следва да бъдат предоставени под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на община Алфатар : IBAN BG28STSA93003311249495 – Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Плащането на поръчката се финансира по Договор № 19/321/00251/11.05.2010 между ДФ „Земеделие” - Разплащателна агенция и Възложителя по Програмата за развитие на селските райони. Плащанията към Изпълнителя по настоящата обществена поръчка ще бъдат съобразени с условията за плащане от ДФ „Земеделие” - Разплащателна агенция към Възложителя по посочения договор,

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в конкурса е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.В случай че участникът е консорциум/обединение, което е юридическо лице минималните изисквания за участие се отнасят за консорциума/обединението като цяло.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. : І.Общи изисквания. Допустимост на подизпълнители. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения.В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, с изключение на административните изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Участникът може да предвиди участието на свои подизпълнители за изпълнението на част от дейностите по поръчката. В случай на привличане на подизпълнители, Възложителят поставя следните ограничения:Общият стойностен обем, възлаган за изпълнение на подизпълнители, не може да превишава 20 % от стойността на договора, съгласно офертата на Участника. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочените по–долу да се прилагат и за подизпълнителите. ІІ.Административни изисквания Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания: а.)Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително по: ;за подкуп по от НК;за участие в организирана престъпна група по от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217;чл. 219 - 252; чл. 253 - 260§,чл. 301 - 307 и чл. 321 и 321"а" от Наказателния кодекс. б.)Участникът да не е обявен в несъстоятелност; в.)Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г.)Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; д.)Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; е.)Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; ж.)Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години. з.)Участникът да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; и.)Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, горепосочените изисквания се прилагат и за подизпълнителите. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания - т.І и т.ІІ

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: По т. 1.1 и 1.2 от минималните изисквания: А.)Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансово приключени години (в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), оформени съгласно изискванията на ЗС,(или съгласно приложимото законодателство на чуждестранното лице-участник), както и доклад на независимия одитор(когато такъв се изисква) – заверено от участника копие. Б.)Справка за оборота от строително-монтажни работи за предходните три финансово приключени години(в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. По т.2 от минималните изисквания, съответно: «Застраховка за професионална отговорност», отговаряща на категорията строеж по обекта на поръчката.; По т.3 от минималните изисквания: Договор за банков кредит или удостоверение от банка за наличен разполагаем собствен финансов ресурс. В случай, че по обективни причини участникът не може да представи справка по отношение на общ оборот и оборот от извършени строително-монтажни работи общо за последните три години, той следва да демонстрира доказателства за размера на същите от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата;
 Минимални изисквания: 1.1. Участникът да има изпълнен минимален обем на строително-монтажни работи през последните 3 (три) финансово приключени години (в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), в размер, не по-малко от 12 000 000 (дванадесет милиона) лева без вкл.ДДС. 1.2. Участникът да има изпълнен минимален обем строително-монтажни работи с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 (три) финансово приключени години(в съответствие със сроковете, регламентирани в ЗС), в размер, не по-малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без вкл. ДДС. Забележка: Когато участникът е обединение, изискванията по горните точки се отнасят общо за обединението. 2. Дейността на Изпълнителя и на неговите подизпълнители, ако има такива, както и на всички участници в обединение - участник, да е покрита от «Застраховка за професионална отговорност», отговаряща на категорията строеж по обекта на поръчката и валидна минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. 3.Участникът да разполага със собствен финансов ресурс или отпуснат кредит/кредитна линия или друга форма на кредитиране за минимален срок – прогнозния срок за изпълнение на поръчката, не по-малко от 1 500 000 (един милион петстотин хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години,(( 2007, 2008,2009,2010 и 2011год.) по Образец , придружен от препоръки за добро изпълнение за обектите съдържащи изходящ номер от Възложителите за изпълнението на съответните договори, дати на започване и приключване, дължина, стойност, място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките (референции) за добро изпълнение на договорите по смисъла на предходното изречение следва да са издадени от Възложители на обществени поръчки по смисъла на ЗОП и да са представени в оригинал или нотариално заверено копие. 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на кандидата за последните 3 години, по Образец. 3. Декларация за инженерно-техническия екип на кандидата, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, по Образец, придружена от заверени от кандидата копия на трудовите договори на членовете на инженерно-техническия екип, автобиографии и документи, удостоверяващи образованието и специфичната им професионалната квалификация (дипломи, копия от труд.книжки, удостоверения от работодатели относно възлагани функции, и др. под. документи). Справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж. 4. Заверени от кандидата копия на съответните сертификати по ISO 9001:2008 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент). 5.1. Заверено от кандидата копие на удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството и трудов договор. 5.2. Заверено от кандидата копие на документите на отговорника по качеството в строителството и трудов договор. Лицата по т. 5.1. и 5.2. следва да са преминали обучение по стандарта и да са в трудово-правни отношения с участника от поне 1 (една) година преди датата на подаване на документите за участие в обществената поръчка. 6. Декларация за собствено и наето оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнението на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи), по Образец Към декларацията следва да бъде приложено: препис-извлечение от балансовата сметка за дълготрайни активи на кандидата, респ. подизпълнителите за собствено оборудване, от които е видно собственото им оборудване, както и документи за собственост или заверено от кандидата копие на договорите за наем и/или лизинг на техниката/оборудването/механизацията. 7. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от втора категория или еквивалентен документ, издаден съгласно националното законодателство на чуждестранното лице-участник. 8. Декларация за посещение на строителния обект, заверена от кмет на общината, кмет или кметски наместник в целевите населени места.
 Минимални изисквания: 1. През последните 5 години ( 2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 год.) кандидатът да има като изпълнител, вкл. като член на обединение-изпълнител, един или по-вече обекти сходни с обекта на поръчката с обща дължина от минимум 12 (дванадесет) км. 2. Участникът да разполага към датата на подаване на офертата със средносписъчен персонал (работещи по трудов договор) за изминалата 2011 година, не по-малко от 50 (петдесет) лица наети по трудов договор, които са регистрирани и осигурени в Националния осигурителен институт. 3. Участникът да разполага със специалисти (ръководен, инженерно-технически и изпълнителски състав), чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, видовете работи, които следва да се извършат и притежават съответните документи за правоспособност, квалификация и опит. Сред специалистите следва да фигурират и: минимум 1 лице инженер „В и К“; минимум 1 инженер-геодезист; минимум 3 лица водопроводчици външно В и К, притежаващи валидни свидетелства за правоспособност по заваряване на тръби; 1 лице „Координатор по безопасност и здраве“, 1 лице Отговорник по качеството в строителството. Предвиденият технически ръководител на обекта (съгласно списъка на ангажираните лица) следва да е с квалификация и опит, съответстващо на обекта на поръчката и минимален трудов стаж от 5 години. 4. Участникът и неговите подизпълнители, ако има такива, следва да имат сертифицирана система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент). 5. Участникът да притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: Четвърта група – строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда; Строежи от втора категория. (или еквивалентен документ, издаден съгласно националното законодателство на чуждестранното лице) 6.Кандидатът/ Участникът, вкл. чрез неговите подизпълнители, ако има такива, следва да разполага с минимум следното собствено или наето оборудване (строителна техника и механизация), необходимо за изпълнение на СМР на поръчката, както следва: 6 броя товарни автомобили (бордови или самосвал), 4 бр. багери (верижни или мобилни), 3 бр. ръчни трамбовки, 3 бр. машини за челна заварка, 2 бр. челни товарачи, 1 бр. асфалтополагаща машина, 1 бр. валяк до 10 тона, каналокопател и машина за безизкопно полагане на тръби. 7. Участникът следва да е запознат със строителния обект.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Техническа част (тежест : 40)
 Показател: Ценова част (тежест : 60 )

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 50
 Условия: Сумата от 50 (петдесет) лева без включен ДДС за комплектът офертни документи се закупува от участника или от негов упълномощен представител всеки работен ден от 9-12:00 ч. и от 14:00 ч. до 17:00 ч.в , платими в брой на касата на Община Алфатар в гр. Алфатар, ул. "Йордан Петров" № 6 или преведени по банкова сметка на Община Алфатар: Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF, IBAN BG52STSA93008410017300, код на плащане 447000
 Дата: 02/04/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 09:00
 Дата: 12/04/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ОБЩИНА АЛФАТАР, гр. Алфатар, ул. "Йордан Петров" № 6
 Час: 10:00
 Лица: Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Участниците в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на плика с офертите и при отваряне на плик с надпис „Предлагана цена".
 Дата: 12/04/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Инвестиционият проект „ „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в с. Алеково и с. Васил Левски, община Алфатар” се реализира чрез финансиране по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 година, Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони , съгласно подписан Договор № 19/321/00251/11.05.2010 година между Община Алфатар и ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9887315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9884070
 Държава: БЪЛГАРИЯ

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9887315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: БЪЛГАРИЯ

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава