РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Ябланица Пощенски код: 5750 За контакти: Община Ябланица Електронна поща: kmet_yablanitsa@mail.bg Факс: 06991 2212 Адрес: пл. "Възраждане" № 3 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Ябланица Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Цанко Марков Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя Телефон: 06991 2126 Адрес на профила на купувача Държава: РБългария I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: Ремонт сграда на читалище "Наука", гр. Ябланица по проект № 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г. ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG315 Място на изпълнение: Община Ябланица Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предвиждат се строително-ремонтни дейности свързани с ремонт на покрив, фасаден ремонт, подмяна дограма, полагане външна топлоизолация на читалището и други дейности по проект№ 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г. За обекта има изработен работен проект. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Предвиждат се строително-ремонтни дейности по ремонта на читалището свързани с ремонт покривна конструкция, подмяна дограма, полагане външна топлоизолация, които ще бъдат изпълнявани съгласно изработения работен проект. Прогнозна стойност: 623900 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 8 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Ябланица, IBAN: BG 33 CECB 97903360929600; BIC: CECBBGSF; Банка: ЦКБ - АД – клон Ловеч, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за СМР на читалище „Наука” или в касата на Община Ябланица – Област Ловеч, п. к. 5750, гр.Ябланица, пл. “Възраждане“ № 3. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Ябланица съгласно образец (Приложение № 13) към документацията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 6000 лв. /шест хиляди/ лева: Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде с подпис и печат от съответната банка/оригинал/. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Ябланица, посочена по-горе или банкова гаранция – (Приложение № 14) към документацията по процедурата. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Начинът на плащане е описан в приложения към документацията договор е както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово ………. % (според офертата на участника, но не повече от 50 %) /.............. процента/ от цената по т. 2.1 в размер на …………../цифром и словом/ лева с ДДС в срок до 45 календарни дни след представяне на проформа фактура. След достигане на стойността на актуваните и действително извършени дейности, одобрени от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор и утвърдени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ......... % от стойността на договора по т. 2.1, равен на процента на изплатения аванс, при следващо актуване може да започнат плащанията, които ще се извършват по реда и начините, описани в т. 3.1.2, 3.1.4 и 3.1.5 и при условията на т. 3.1.3, 3.1.6, 3.2. и 3.3 от договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи,. Срокът за одобряване на Протокол образец 19 и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. Стойността на плащанията по т. 3.1.2 не може да надвишава ......... % от стойността на договора, посочена в т.2.1 и заедно с авансовото плащане не може да надвишава 80 % от стойността на договора. Окончателно плащане се извършва след изтичане на срока по т. 4.2., подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и въвеждане на строежа в експлоатация в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (Обобщителен протокол образец 19 и актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна проформа фактура. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: Няма такова изискване. ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Всички образци на документи са приложени към документацията за участие. 1) Списък на представените документи, подписан от участника (по образец); 2) Декларация за запознаване с условията на поръчката - подписана от участника (по образец); 3) Административни сведения (по образец)– подписан и подпечатен от участника; 4) Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 5) Удостоверение за актуално състояние на участника (в случаите когато участникът не е вписън в Търговския регистър и не разполага с ЕИК ), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 6 /шест/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език; 6)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП – попълват се, подписват се и се подпечатват в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП (по образци). Съгласно чл. 23, ал. 3 от ППЗОП – за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 7) Доказателства за икономическо и финансово състояние; 8) Доказателства за професионална квалификация и технически възможности и Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; 9) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец); 10) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (по образец, ако е приложимо); 11) Документите по т.4-8 за подизпълнителите (ако е приложимо) 11) Документ за внесена гаранция за участие - парична гаранция или банкова гаранция (по образец) ; 12) Документ за закупена документация (копие); 13) Парафиран проект на договора (по образец) 14) Техническата оферта, изготвена по образец; 15) Ценовата оферта по образец От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние, включително Приложение № 5 към документацията. Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: - За юридическите лица (само които не са представили ЕИК и за които данните не са достъпни в Търговския регистър): 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дайността си. 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три приключени финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дайността си; - За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) - Участниците следва да представят и копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие). Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от строителство за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), в размер равен или по-голям от 1 500 000 /един милион и петстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за трите години. 2. Участникът следва да притежава валидна застрахователна полица за професионална отговорност като строител с минималната застрахователна сума за строител съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, включително Приложение № 6 - всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 години (2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г. и 2011 г.), придружен от копия от договорите и/или препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството. 2 Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, определен за изпълнение строителството на обекта - предмет на обществената поръчка. (Приложение № 6А) ; 3 Списък на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за специфична професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж. (Приложение № 6Б) ; 4. Информация за собствена или наета техника за изпълнение на предмета на поръчката, придружена с доказателства за това (свободен формат); Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил основни договори за строителство (приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 5 години (2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в размер не по-малко от 700 000 /седемстотин хиляди/ лева без ДДС – общо за петте години. 2. Да разполага с инженерно-технически състав, с който да може да изпълни предмета на поръчката. 3. Да разполага с изпълнители (работници), с които да може да изпълни предмета на поръчката. 4. Да разполага с подходящата за изпълнението на предмета на поръчката техника. * Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите, технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Организация за изпълнение на СМР (тежест : 50 ) Показател: Срок за изпълнение (тежест : 10 ) Показател: Гаранционен срок (тежест : 10 ) Показател: Цена за изпълнение (тежест : 30 ) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:30 Цена: 25 Условия: Цената на документацията е без ДДС. Документацията се заплаща: 1. Плащане в брой на касата на Община Ябланица, адрес: гр. Ябланица, пл. "Възраждане" № 3, в ЦУИГ, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 16:30 часа. 2. Плащане по банков път - банков превод по банковата сметка на Община Ябланица - BG46CECB97908460929600, вид плащане - 447000. Документацията за участие се получава срещу документ за платена такса. Дата: 31/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:30 Дата: 10/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 180 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: В Заседателната зала на ОбС - гр. Ябланица, в сградата на Община Ябланица, Област Ловеч. Час: 10:00 Лица: При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 11/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Договорът се възлага във връзка с проект № 11/321/00062, финансиран по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програма за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. съгласно подписан договор за отпускане на финансова помощ от 29.06.2010 г. VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: При възникване на допълнителни СМР, същите ще бъдат възложени на участника определен за изпълнител на основната обществена поръчка по реда на действащото законодателство и ще бъдат платени от бюджета на общ.Ябланица. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 3 от ЗОП. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 15/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |