Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 26 от 16.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Благоевград
 Пощенски код: 2700
 За контакти: Община Благоевград
 Електронна поща: kaluminov@blgmun.com
 Факс: 073 884451
 Адрес: пл. “Георги Измирлиев” №1,
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: гр. Благоевград
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Крум Алуминов
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.blgmun.com
 Телефон: 073 8677366
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”, Извършване на строително-монтажни дейности в 4 обекта от общинската образователна инфраструктура.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: гр. Благоевград
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации чрез извършване на строително-монтажни дейности в 4 обекта от общинската образователна инфраструктура на Община Благоевград. Извършване на основни видове СМР - полагане на топлоизолация; хидроизолация; подмяна на дограма; подмяна на котел и ремонт на отоплитена инсталация; доставка и/или изграждане съоръжение за газово отопление и свързване с газоразпределителна мрежа.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45320000: Изолационни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Обхват на строителството и дейностите по проекта - съгласно документацията за следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Извършване на строително-монтажни дейности в Природоматематическа гимназия “Акад. Сергей Корольов” и Езикова гимназия “Акад. Людмил Стоянов"; Обособена позиция № 2 "Извършване на строително-монтажни дейности в Обединено детско заведение № 4 „Първи юни” - Централа"; Обособена позиция № 3 "Извършване на строително-монтажни дейности в Обединено детско заведение № 4 „Първи юни” - Филиал"; Обособена позиция № 4 "Извършване на строително-монтажни дейности в Пето СОУ „Георги Измирлиев"
 Прогнозна стойност: 570685.63
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 2

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Участникът следва да представи отделна гаранция за участие за всяка обособена позиция, за която кандидатства, както следва:?Обособена позиция № 1 - 1 800 лв.; Обособена позиция № 2 - 1 000 лв.; Обособена позиция № 3 – 1 700 лв.; Обособена позиция № 4 – 1 000 лв. Гаранция за участие може да бъде парична или банкова гаранция Парична гаранция се превежда по банкова сметка на Община Благоевград, Банков код - BIC-SOMBBGSF, по Банкова набирателна сметка IBAN-BG71S0MB 9130 33 13725301 Общинска банка АД Благоевград. Банкова гаранция- неотменима банкова гаранция в полза на община Благоевград. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Когато участникът е обединение гаранцията за участие се внася /представя/ от името на обединението, а гаранцията за изпълнение от името на новосъздаденото ЮЛ.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Начинът на плащане е описан в приложения към документацията договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: От участие в процедурата ще бъдат отстранявани всички кандидати или участници, за които е налице някое от обстоятелствата по чл. 47,ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Участник може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, включително техни обединения. При участие на обединение се представя споразумение за създаването на обединението. - Заверено от участника копие от Документ за регистрация по ДДС или декларация от участинка, че не е регистриран по ДДС, За чуждестранните лица – еквивалентен документ съобразно с националното им законодателство, придружен с официален превод на български език; - Удостоверение за актуално състояние (заверено копие) – изисква се, ако участниците са юридически лица или еднолични търговци и не са посочили ЕИК. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени придружен с официален превод на български език. Обединенията представят такива удостоверения за всички лица, включени в обединението. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата за участие в откритата процедура. -Когато участникът е физическо лице - заверено копие от документ за самоличност; - Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо лице, копието на документа за самоличност следва да бъде представено с официален превод на български език. Когато участникът е неперсонифицирано обединение, задължително се представя оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединението, от който да бъдат видни лицата, които го представляват, както и посоченият документ да удостоверява, че обединението отговаря на следните задължителни изисквания: - лицата в обединението са солидарно отговорни за поетите от него задължения; водещият член на обединението /консорциума/ е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението /консорциума/; - всички членове на обединението /консорциума/ са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; - Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП;подписват се и от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; - Декларация за запознаване със строителния обект, предмет на поръчката; - Заверенот от участника копие на валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентна при участие на чуждестрани лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице, застраховката следва да бъде представена от всеки един от членовете в него, изпълняващ СМР. - Заверено от участника копие от удостоверение за вписване и талон в Централния професионален регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите с разрешение за извършване на строителство от Първа група, Четвърта категория или доказателства за регистрация на кандидата – чуждестранно лице, в професионален регистър на държавата, в която лицето е установено, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи според националното му законодателство. За обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР на съответния обект, съобразно категорията му, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на ЗУТ. - Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; - Документ за закупената документация за участие; - Нотариално заверено пълномощно в случай, че участникът се представлява от лице, различно от законния му представител.; - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – с посочване на позици Непредставянето на посочените документи и неизпълнението на въведените изисквания води до отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние: - Заверено от участника копие на годишен Баланс за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година; - Заверено от участника копие на Отчет за приходите и разходите на кандидата за последните три приключени финансови години - 2008, 2009 и 2010 година. - справки по чл. 51, ал. 1, т. 2, т. 4, т. 7, т. 8 и т. 9 от ЗОП - предоставени са образци в документацията Непредставянето на посочените документи и неизпълнението на въведените изисквания води до отстраняване на участника от процедурата.
 Минимални изисквания: - Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от извършени по договори за СМР дейности за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 3/три/ пъти прогнозната стойност/съгласно приложение Б от обявлението/ на СМР за съответната обособена позиция, за която кандидатства в лева без ДДС - общо за трите години; - Участникът следва да има минимален документално доказан оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в размер на 2/два/ пъти прогнозната стойност/съгласно приложение Б от обявлението/ на СМР за съответната обособена позиция, за която кандидатства в лева без ДДС - общо за трите години; - Участникът следва да е реализирал положителен финансов резултат за последната финансова година. (2010 г.). В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални икономически и финансови възможности се отнасят общо за всички участници в обединението.При участие на подизпълнители изискванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им. Под предмет сходен с предмета на поръчката се разбират СМР на сгради, включващи една или ня-колко от следните дейности: хидроизолация, топлоизолация, подмяна на дограма, изграждане и/или ремонт на отоплителна система, газификация, подмяна на котли. Когато участникът участва за повече от една обособена позиция следва да докаже, че разполага с икономически и финансови възможности за изпълнението им с обороти пропорционално на броя на обособените позиции и прогнозните стойности

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: - Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите и талон към него за съответната група строителство и категория строежи. При участие на чуждестрани лица се представя еквивалент, издаден от компетентен орган и заверен от участника. - Справка –декларация за договорите за строителство, изпълнени през последните 5/пет / години Договорите трябва да са придружени с препоръки за добро изпълнение, в които се посочват предмета, стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. - Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за втора категория строежи или еквивалентна при участие на чуждестрани лица; - Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани в строителството по дадената позиция, за която се участва, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството /чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП/. Броя на ангажираните за един обект работници не трябва да е по-малък от 20 души.В тази бройка не се включват ръководните кадри. Кандидатът задължително трябва да разполага с по един строителен инженер за високо строителство или двама техници със специалност архитектура и строителство за всяка обособена позиция, за която участникът кандидатства. - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите, които ще отговарят за извършване на строителството на всеки обект (един строителен инженер за високо строителство или двама техници със специалност архитектура и строителство) /чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/. - Декларация за Средно-списъчния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал на участника; - Декларация за разполагаемото техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката. - Участникът трябва да има валиден сертификат по ИСО 9001:2008 и OHSAS 18001 или еквивалентни. Непредставянето на посочените документи и неизпълнението на въведените изисквания води до отстраняване на участника от процедурата.
 Минимални изисквания: - Участникът следва да е изпълнил минимум три договори, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години (2007 г., 2008 г., 2009 г., 2010 г., 2011 г.). - Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителите към Камарата на строителите в България за съответната категория строеж- Първа група, Четвърта категория или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство - заверено от участника копие за чуждестранни лица.За обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР на съответния обект, съобразно категорията му, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на ЗУТ. - Участникът следва да е застрахован съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.2, т.2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство. Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за втора категория строежи или еквивалентна при участие на чуждестрани лица.При участие на обединение, което не е юридическо лице,застраховката следва да бъде представена от всеки един от членовете в него, изпълняващ СМР. - Участникът трябва да разполага с минимум 20 работници за всяка обособена позиция, за която кандидатства, както и нужният ръководен персонал- един строителен инженер с минимум 6год. опит по специалността или двама техници, специалност архитектура и строителство с минимум 9 години професионален опит. - Средно-списъчния годишен брой на работниците, служителите и ръководния персонал на участника трябва да надвишава 20 човека за всяка от последните 3 години. В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, то средно-списъчния годишен брой на персонала на участника трябва да надвишава броя на позициите за които се участва умножен по 20 за всяка от последните 3 години - Участникът трябва да разполага с минималното изискуемо техническо оборудване – пробивна техника - 5 бр., фасадно скеле - 700 м2, подемник - 1бр., лекотоварна механизация 1бр. и др., необходими при изпълнение на СМР. . - Участникът трябва да има валиден сертификат по ИСО 9001:2008 и OHSAS 18001 или еквивалентни В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимален технически възможности се прилагат общо за участниците в обединението. При участие на подизпълнители изискванията се прилагат съобразно дела и вида на участието им. Под предмет сходен с предмета на поръчката се разбират СМР на сгради, включващи една или ня-колко от следните дейности: хидроизолация, топлоизолация, подмяна на дограма, изграждане и/или ремонт на отоплителна система, газификация, подмяна на котли.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати: НЕ
 Вид процедура: Договаряне

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията: НЕ

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Размер на предложената цена (тежест : 70)
 Показател: Срок на изпълнение (тежест : 25)
 Показател: Гаранционен срок (тежест : 5)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 120
 Условия: Заинтересуваните лица могат да закупят документацията в стая 422 на Община Благоевград, в гр. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” № 1, всеки работен ден между 8:30 ч.-12.30 ч. и 13.30 ч. -17:30 ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД - BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.
 Дата: 13/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 23/03/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: 101 зала, общ. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” № 1, гр. Благоевград
 Час: 11:00
 Лица: Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 26/03/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: ,,Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 1: “Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 “Социална инфраструктура”, по схема BG161PO001/1.1-09/2010 “Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинско образователна инфраструктура в градските агломерации” за изпълнение на проект “ Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователната инфраструктура в община Благоевград” Договор BG161PO001/1.1-09/2010/021

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cop.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул."Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: " Извършване на строително-монтажни дейности в Природоматематическа гимназия “Акад. Сергей Корольов” и Езикова гимназия “Акад. Людмил Стоянов"
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Ще бъдат извършени следните основни видове СМР- Топлоизолация и хидроизолиране на покривите и доставка и/или изграждане съоръжение за газово отопление и свързване с газоразпределителната мрежа.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45320000: Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 188471.47
 Описание: Съгласно документацията
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: " Извършване на строително-монтажни дейности в Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Централа"
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Ще бъдат извършени следните основни видове СМР- доставка и/или изграждане съоръжение за газово отопление и свързване с централната газоразпределителна мрежа;Топлоизолация на покриви;Топлоизолация на външни стени.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45320000: Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 100073.98
 Описание: Съгласно документацията.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: " Извършване на строително-монтажни дейности в Обединено детско заведение №4 „Първи юни” - Филиал"
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Ще бъдат извършени следните основни видове СМР- доставка и/или изграждане съоръжение за газово отопление и свързване с централната газоразпределителна мрежа; Топлоизолация на външни стени; ще бъде направена външна топлоизолация от ЕPS;Топлоизолация на покриви.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45320000: Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 173327.69
 Описание: Съгласно документацията.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: " Извършване на строително-монтажни дейности в Пето СОУ „Георги Измирлиев"
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Ще бъдат извършени следните основни видове СМР- доставка и/или изграждане съоръжение за газово отопление и свързване с централната газоразпределителна мрежа; Подмяна на дограма ;Топлоизолация на покрив ; Топлоизолация.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45320000: Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 108812.49
 Описание: Съгласно документацията.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 2

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)