РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАНI.1) Наименование, адреси и място/места за контакт: Официално наименование: Община Две могили Пощенски код: 7150 Място/места за контакт:: Дирекция РРУЕППУТ E-mail:: dvemogili@mbox.digsys.bg Факс: 08141 2254 Пощенски адрес: бул."България" № 84 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Град: Две могили Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт На вниманието на:: инж.Марин Маринов Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Адрес на възложителя: www.dvemogili.bg Телефон: 08141 2006 Адрес на профила на купувача: www.dvemogili.bg Страна: Република България I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги Вид на възложителя: регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: Наименование: Избор на изпълнител за извършване на инженеринг по проект „Интегриран воден цикъл на град Две могили - изграждане на пречиствателна станция за отпадни води (ПСОВ), реконструкция и разширение на водопроводна и канализационна мрежа” ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG323 Място на изпълнение: гр. Две могили Тип доставки Тип строителство: Проектиране и изпълнение Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща Предназначение: Обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи) Рамково споразумение Брой оператора Обосноваване на рамково споразумение, Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в година/и Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месец/и: Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките: Описание: Предметът на обществената поръчка включва избор на изпълнител/и за извършване на инженеринг по проект - „Интегриран воден цикъл на град Две могили - изграждане на пречиствателна станция за отпадни води (ПСОВ), реконструкция и разширение на водопроводна и канализационна мрежа” по приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 10 000 екв. ж., попадащи в градски агломерационни ареали” на оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г.” Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спесификации, Книга II, Том II от документацията за участие. Изпълнителят/ите ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи Доп. предмети: 71800000: Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Извършване на инженеринг по проект -„Интегриран воден цикъл на град Две могили - изграждане на пречиствателна станция за отпадни води (ПСОВ), реконструкция и разширение на водопроводна и канализационна мрежа” Прогнозна стойност: 39420000 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнениетоІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 24 РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия във връзка с поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи): Описание: Гаранцията за участие е в размер на 390 000,00 лв. под формата на банкова гаранция или парична сума - депозит. Когато тя е парична сума, се внася по сметка на община Две могили в СИБАНК АД - КЛОН РУСЕ , IBAN:BG93BUIB71143329000100 ; BIC: BUIBBGSF. Когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на банкова гаранция, учредена в полза на Възложителя с валидност 180 календарни дни, считани от крайния срок за представяне на офертите.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за добро изпълнение на договора за обществена поръчка преди подписването му в размер на 3% от стойността му без ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума. Когато гаранцията е парична сума, се внася по набирателната сметка на Община Две могили СИБАНК АД - КЛОН РУСЕ, IBAN:BG93BUIB71143329000100 ; BIC: BUIBBGSF.2.2.Когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на безусловна банкова гаранция в полза на Община Две могили за сумата по т. 2 и с валидност 6 (шест) месеца след приемане на обекта.2.3.Гаранцията за добро изпълнение се освобождава при условията посочени в договора за изпълнение на поръчката. ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Условия: Финансирането е със средства, предоставени от Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка „Интегриран воден цикъл на град Две могили– изграждане на пречиствателна станция за отпадни води (ПСОВ), реконструкция и разширение на водопроводна и канализационна мрежа” по приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 10 000 екв. ж., попадащи в градски агломерационни ареали”. Към датата на откриване на настоящата процедура не са налице осигурени финансови средства за заплащане изпълнението на дейностите от предмета на поръчката, не е налице и сключен договор за безвъзмездна финансова помощ с ОП „Околна среда 2007-2013г”. Възлагането на изпълнението на дейностите от предмета на поръчката е в зависимост от сключването на договор за безвъзмездна финансова помощ /БФП/ и осигуряване на необходимите средства за изпълнението на проекта. Липсата на сключен договор за БФП или липсата на осигурени средства за финансиране на проекта от ОП „Околна среда 2007-2013г” или друг източник на финансиране е основание да не бъдат възлагани за изпълнение дейностите от предмета на поръчката, включително и при наличието на сключен договор за инженеринг с избрания изпълнител, без Възложителят да носи каквато и да било отговорност за вреди, понесени от Изпълнителя, резултат от невъзлагането на дейностите от предмета на поръчката поради неосигурено финансиране. Изпълнението на дейности от предмета на поръчката, които не са изрично възложени от Възложителя поради неосигуряване на финансирането им от посочените източници, няма да бъде заплащано от Възложителя, докато не бъдат осигурени средства за това от външни за Възложителя източници за финансиране.Изпълнението на дейностите по проектиране /ЕТАП ЕДНО/ могат да бъдат възлагани и преди сключването на Договор за БФП и преди осигуряването на средства от външни източници на финансиране, като разплащането на всички дължими суми за проектиране /авансови, междинни и окончателни плащания/, ще бъде извършено след осигуряване на нужните за това средства от външни източници на финансиране. ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи): Правна формаІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: (1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;(2) Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката;(3) Оферта – Образец № 1;(4) Административни сведения - Образец № 2;(4а) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; (5) Декларация за запознаване с условията на поръчката;(6) Регистрационни документи на участника-съобразно указания в документацията за участие; (7) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 4 – оригинал или нотариално заверено копие на споразумение.(8) Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението;(9) Документ за закупена документация за участие (10) Декларация за удостоверяване на това, че представител на участника е посетил обектите от предмета на поръчката и се е запознал на място с условията на строителство – оригинал ,(11) Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат или оригинал на банковата гаранция за участие; (12) Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения образец към настоящата документацията (Образец – № 5). Когато кандидатите или участниците са юридически лица, изискванията на ал. 1, т. 1 на чл.47 от ЗОП, се прилагат, и за лицата по чл.47 ал. 4 на ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранно юридическо или физическо лице, декларацията се представя и в превод. (13) Декларация по чл.47, ал.2 от ЗОП , (14) Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП ( оригинал ) (15) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС –Образец № 8; (16) Документ за данъчна регистрация (17) Доказателства за ИКОНОМИЧЕСКОТО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ. (18) Доказателство за разполагаемост с ликвиден работен капитал за финансиране на работите. (19) Валидна застраховка “професионална отговорност”, съгласно чл.171 от ЗУТ;(20) Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя; (21) Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години; (22) Препоръки за добро изпълнение; (24) Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката; (25) Други документи по преценка на участника;(26) Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; (27) Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП;(28)Техническото предложение – Образец № 17; (29) Линеен календарен план; (30) Списък на техническото оборудване , което участника и ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Образец 18; (31) Други технически документи, свързани с техническото предложение и доказващи качеството предложението на участника ( 32) Проект на договор Образец № 20;(33) Ценова оферта ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и отчет за приходи и разходи за последните три приключили финансови години 2009г., 2010г., 2011г.2. Информация за общ оборот и оборот сходен с предмета на поръчката за последните три години 2009, 2010, 2011г.3.Доказателство за разполагаемост с ликвиден работен капитал за финансиране на работите - оригинал на банкови документи4.Валидна застраховка “професионална отговорност”, съгласно чл.171 от ЗУТ Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има минимален оборот от дейности в проектиране и строителството за предходните три приключени финансови години в размер не по-малко от 80 000 000 лева без ДДС, общо от трите години, като от тях 40 000 000 лв без ДДС по сходни с предмета на поръчката дейности да са на стойност равна на прогнозната стойност на поръчката (сходни са дейности – проектиране на ПСОВ и изграждане/реконструкция на ПСОВ водопроводни и канализационни мрежи)2. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 16 000 000 лв. под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия , отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства.3.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството и проектирането за вреди причинени от други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. за съответната втора категория и четвърта група строежи2.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен с препоръки за добро изпълнение за по-важните от тях посочени в образец 10.3. Копия на валидни сертификати - внедрени ISO 9001 - "Системи за управление на качеството’ или еквивалент, ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" или еквивалент, OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни заверени от кандидата “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; 4. Списък и данни на ръководния инженерно- техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката – Образец № 11, придружен с автобиографиите на експертите по приложен Образец № 12, Декларации Образец № 13 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит Минимални изисквания: 1. Съгласно чл. 3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите в България (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.), участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора категория, и четвърта група строежи. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай, участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата в която е/са установени, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.2.Участникът трябва да има през последните пет години изпълнени /самостоятелно или в консорциум/обединение/ и приети договори за изпълнение на обекти сходни с предмета на поръчката и по-конкретно един договор за изграждане/реконструкция на ВиК мрежа и един договор за изграждане/реконструкция на пречиствателна станция от воден цикъл за над 2 000 е.ж., като договорите, с които се доказва този критерий за допустимост задължително следва да са съпроводени с препоръки за добро изпълнение. 3. Участникът трябва да притежава сертификат за внедрени ISO 9001:2000 "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001:2004 -"Системи за управление на околната среда" или еквивалент, OHSAS 18001:2007 - "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни - доказва се със заверени копия на сертификати. Всички сертификати се представят и в превод на български език. 4. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, както следва : Екип за управление (с минимум Ръководител на договора, технически експерт, финансов експерт, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и Координатор по безопастност и здраве в строителството, Екип проектанти с пълна проектантска правоспособност (с минимум двама със специалност ВиК или еквивалентно. Един със специалност ПГС/ССС или еквивалентно, един със специалност геодезия или еквивалентно , един със специалност електроинженер ), като изискванията спрямо всеки от тях тях са посочени в документацията за изпълнение на поръчката, предвид техническата невъзможност за поместване на текста в настоящото поле от обявлението. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услугиІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професияАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог) Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерии за възлаганеІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и) Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини) Показател: П1 – Срок на изпълнение на проектирането (тежест : 5) Показател: П2 – Срок на изпълнение на строителните и монтажни работи (тежест : 20) Показател: П3 – Искан аванс за етап строителни и монтажни работи (тежест : 15) Показател: П4 – Предложен гаранционен срок над минимално изискуемия по закон (тежест : 10) Показател: П5 – Предложен от участника депозит гаранция (в % от стоиността на СМР) над минимално изискуемия (0,5%) (тежест : 25) Показател: П6– Предложена цена за част проектиране и Предложена цена за част СМР (тежест : 25) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи) Референтен номерІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчкаАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация Номер на обявлението в OВ: 2012/S- от 03/01/2012 Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 20 Условия: Документацията за участие в процедурата може да бъде закупена в деловодството на Община Две могили всеки работен ден от 9,00 ч. до 16,00 часа, на адрес: гр. Две могили, общ.Две могили, обл.Русе, бул. "България" № 84, Център за инфорамация и обслужване на гражданите, след представяне на документа за закупена документация. Цената на документацията е 20,00лв. Сумата от 20,00 (двадесет) лева следва да бъде внесена в брой в касата на Община Две могили, в сградата на общинска администрация, бул. "България" № 84, етаж ІІ, Дирекция ФСДУС всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч или по банков път на следната сметка на община Две могили:Банка СИБАНК АД – КЛОН РУСЕIBAN-BG25BUIB71148429000200, код на вид плащане 447000банков код: BUIBBGSF Дата: 20/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие Час: 16:00 Дата: 30/03/2012 ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура) Брой дни: 180 Дата Брой месециІV.3.8) Условия за отваряне на офертите Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА Място: Конферентна зала на община Две могили Време: 10:00 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 02/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондовеАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА Проект/програма: Възложителят възнамерява да направи постъпки по приоритетна ос 1 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в населени места с над 2000 екв.ж. и в населени места с под 10 000 екв. ж., попадащи в градски агломерационни ареали” на оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г.” VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 13.02.2012 г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 E-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. "Витоша" № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи) Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Срокът за одаване на жалби е 10- дневен и се прилага съобразно разпоредбата на чл.120 от ЗОП. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. "Витоша" №18 Град: София Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 13/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки) Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон Страна |