РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Югозападен университет "Неофит Рилски" - Благоевград Пощенски код: 2700 За контакти: Николай Тахов Електронна поща: op@swu.bg Факс: 073 885516 Адрес: ул. Иван Михайлов 66 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Благоевград Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II Лице за контакти: Геновева Райнова, Вера Лазарова Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя: www.swu.bg Телефон: 073 588597; 073 588561 Адрес на профила на купувача Държава: Р България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Образование Вид на възложителя: Публичноправна организация РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: СМР за нуждите на ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG413 Място на изпълнение: Обекти на територията на ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Сключване на рамково споразумение ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение: Рамково споразумение с няколко изпълнители Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута): BGN Прогнозна стойност: 5000000 Срок в години: 4 Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители: 3 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: СМР, включващи: демонтаж; саниране на сгради; ремонт на покриви; подмяна на инсталации - електро, В и К, ОВК; ремонт на част АС; подмяна на дограма; поддръжка на сгради и съоръжения и др. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно Приложение № 1 от документацията. Прогнозна стойност: 5000000 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 48 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранция за участие в процедурата - 15 000 лв., вносима по банкова сметка на ЮЗУ "Неофит Рилски" - Банка: Интернешънъл Асет Банк - АД, клон Благоевград, BIC: IABGBGSF, Банкова с/ка: BG11 IABG 7458 3300 2111 08 или банкова гаранция за 15 000 лв., съгласно приложение - образец № 5 от документацията. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Със средства на ЮЗУ "Неофит Рилски", плащане по банков път при условията на конкретните сключени договори за изпълнение, указани в документацията. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): ИзискванеІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификацион код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (в заверени от участника копия). Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни юридически лица, документи по т. 1 и т. 2 се представят в официален превод на български език, а документите по т. 3; т. 4; т. 5; т. 6; които са на чужд език, се представят и в превод на български език. Споразумение/Договор за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (оригинал, нотариално заверено) – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; 2. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му. 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП (оригинал).(Образец № 8). Декларация се представя и от физическите и относно юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП (оригинал).Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал). (Образец № 10). Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (оригинал). (Образец № 11). ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника и неговите подизпълнители (ако има такива) по чл. 171 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), трябва да бъде за минимум категорията строеж обект на обособената позиция, и Декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; 2. Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (2008, 2009, 2010) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите трябва да имат задължителни реквизити за финансови отчети съгласно изискванията на чл. 34 от Закон за счетоводството; 3. Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните 3 (три) години (2008, 2009, 2010) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец № 13) – оригинал; * Когато участникът в процедурата е обединение, документите по т. 1. се представят от всеки от членовете на обединението, които ще изпълняват СМР, а тези по т. 2 и т.3. се представят от всички членове на обединението. Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2008, 2009, 2010) в размер на 2 000 000 лева (два милиона лева), без ДДС . Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот и оборота на строителството (По образец № 13) и представени от него баланси и отчети за приходите и разходите за съответните години. 2. Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) счетоводно приключени години (2008, 2009, 2010) в размер на 800 000 лева (осемстотин хиляди лева), без ДДС Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот и оборота на строителството (По образец № 13). Под “обекти, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират сгради за обществено обслужване съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 3. Реализирана счетоводна печалба през всяка от предходните 3 (три) години (2008, 2009, 2010). Реализираната счетоводна печалба следва да е видна от представената от Участника информация за общия оборот и оборота на строителството (По образец № 13) и представени от него баланси и отчети за приходите и разходите за съответните години. 4. Наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии в размер на не по-малко от 500 000 /петстотин хиляди/ лева с цел да удостовери наличието на финансов ресурс позволяващ изпълнението на проектната задача. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (2006,2007,2008,2009,2010) (Образец № 14), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Препоръките за добро изпълнение на договорите посочени в списъка трябва да са издадени от Възложителя, да имат изходящ номер и дата на издаване, да посочват стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. * Когато участникът е обединение, списъкът се попълва и подписва от всички членове на обединението, съгласно споразумението за участие в настоящата процедура. 2. Валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. 3. Валиден сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката - заверено от участника копие. 4. Валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката - заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава посочените сертификати, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на рамковия договор, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата в законоустановения срок - оригинал; * Когато участникът в процедурата е обединение, документите от т. 2., т. 3. и т. 4. се представят от лидера на обединението. 5. Заверени от участника копия на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълняване на строително - монтажни работи ПЪРВА група, строежи от Трета категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС); Удостоверението трябва да е придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. В случай че някой от подизпълнителите на участника ще извършва отделни части или видове СМР на строежа, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС поне за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция “Строителство”. * Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, посоченото Удостоверение се представя от лидера на обединението. 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 (три) години – в оригинал. 7. Декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на съответната обособена позиция от обществената поръчка – в оригинал; 8. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи по съответната обособена позиция – в оригинал; Списъкът трябва да бъде придружен с документ, посочени в документацията, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на “Ръководителя на обекта” и експертите, които ще изпълняват поръчката – заверени от участника копия, * Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Декларацията по т. 6. т. 7 и т. 8 се попълва и представя за обединението като цяло. 9. Заверено от участника копие от Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи за специалиста, който ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве. Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени през последните 5 (пет) години (2006-2010) не по-малко от 3 (три) договора за строително-монтажни работи, сходни с предмета на поръчката. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд по BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 5. Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване и механизация за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката: къртач, мазилкополагаща машина, машина за шпакловки, машина за боядисване, замазкополагаща машина, автокран, строителен подемник, пердашка, електрожен, валяк, багер, самосвал, лекотоварен автомобил, строително скеле. Като разполагаемо за участника се счита и оборудването и механизацията на неговите подизпълнители, както и на участниците в обединението; Наличието се доказва с копия на регистрационни талони, фактури, или договори за наем. 6. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: “Ръководител на обекта” - минимум 1; - Експерт “Строителство”, част “АС” – минимум 1; - Експерт “Строителство”, част “В и К” – минимум 1; - Експерт “Строителство”, част “Електро” – минимум 1; - Експерт “Строителство”, част “ОВК” – минимум 1; Инженерно-техническия екип трябва да отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията. - Координатор по безопасност и здраве, притежаващ Удостоверение по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 7. Квалифициран персонал за изпълнението на задачите: работник ремонт топлоизолации или строителни изолации - минимум 2 броя; бояджия сгради - минимум 3 брой; зидаромазач – минимум 2 броя; шпакловчик - минимум 2 броя; специалисти по поставяне на настилки и вътрешни облицовки – минимум 2 броя; дограмаджия – 3 брой; монтьор/монтажник вентилационни тръби и инсталации – минимум 1 брой; монтьор/монтажник отоплителни тръби и инсталации – минимум 1 брой; монтажник електро инсталации – минимум 2 брой; монтажник метални конструкции - минимум 1 брой. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, с изключение на т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5, които се отнасят за лидера на обединението. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката, с изключение на т. 2, т. 3 и т. 4, които не се прилагат за подизпълнителя/ите. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Финансово предложение - в процент. (тежест : 70) Показател: Средна часова ставка - в процент. (тежест : 15) Показател: Други показатели - в процент. (тежест : 15) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 50.00 Условия: Внесени в касата на ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов, 66, Ректорат, стая 206. Дата: 23/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:00 Дата: 04/04/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 120 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, бул. Иван Михайлов 66, Ректорат, заседателна зала Час: 10:00 Лица: Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Дата: 05/04/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ Проект/програмаVІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информацияVІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срокVІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 10/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование: Югозападен университет "Неофит Рилски" Пощенски код: 2700 За контакти Електронна поща: op@swu.bg Факс: 073 885516 Адрес: ул. Иван Михайлов, 66 Град: Благоевград Лице за контакти: Даниела Христова Интернет адрес: www.swu.bg Телефон: 073 885508 Държава: Р България ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование: Югозападен университет "Неофит Рилски" Пощенски код: 2700 За контакти Електронна поща: op@swu.bg Факс: 073 885516 Адрес: ул. Иван Михайлов, 66 Град: Благоевград Лице за контакти: Виолета Ангелова Интернет адрес: www.swu.bg Телефон: 073 885505 Държава: Р България |