Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 1 от 13.2.2012
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Созопол
 Пощенски код: 8130
 За контакти
 Електронна поща: vik_ravnagora@abv.bg
 Факс: 0550 22294
 Адрес: пл."Хан Крум" №2
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Созопол
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Костадин Костадинов
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.sozopol.bg
 Телефон: 0550 25775
 Адрес на профила на купувача: http://www.sozopol.bg/obqvi-i-targove
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Общинска администрация Созопол
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Строително-монтажни работи на обект „Изграждане на В и К мрежа и ПСОВ на с. Равна гора”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: с. Равна Гора, общ.Созопол
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Строително-монтажни работи на обект „Изграждане на В и К мрежа и ПСОВ на с. Равна гора”; Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на община Созопол, област Бургас. Поръчката включва дейности по изграждане на водопроводна мрежа и главни канализационни колектори II и III, както и пречиствателна станция за отпадни води в с. Равна гора, община Созопол.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45332000: Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно приложена към документацията за участие количествена сметка и техническа спесификация.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута: BGN
 Прогнозна стойност от: 4720731.48
 Прогнозна стойност до: 5527904
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 20

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие 54 000 /петдесет и четири хиляди/ лв. се превежда от участника по банкова сметка на Община Созопол – IBAN BG 66 IORT 7378 3311 1563 00, BIC BGSFIORT Банка: ТБ „Инвестбанк” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 11/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 12/. Участникът избира сам формата на представяне на изискуемите гаранции.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на Договори за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) №02/321/00315 и №02/321/00383 по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), както и собствено финансиране на Община Созопол.Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложение образец на Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 15.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: 1. При подаване на офертата си участникът може да посочи чрез изрично отбелязване коя част от нея има конфиденциален характер, като постави гриф „Конфиденциална информация” или „Търговска тайна” върху всяка страница на документите, за които счита, че съдържат такава информация и да изисква от Възложителя да не я разкрива.2. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с минимално допустимата стойност за изпълнение на обекта, определена от възложителя, а именно 4 720 731.48 лв. без ДДС (четири милиона седемстотин и двадесет хиляди седемстотин тридесет и един лева и 48 ст.) и максималната стойност на осигурения от възложителя бюджетОт участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-ниска от минимално допустимата стойност и/или предложил цена по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е:а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б/ обявен в несъстоятелност;в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.г/ при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;ж/ е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;з/ има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.и/ има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 годиниКогато участниците са юридически лица, изискванията по букви “а”, „г” и “ж” се отнасят за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП, a изискванията по букви “б”, “в”, „д”, “е” “з” и „и” – до участника.В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:а) налице са обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.б) налице са обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.в) наложено наказание на основание чл. 96, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец и копия от Годишните данъчни декларации за отчетните 2009, 2010 и 2011 г. и Годишен финансов отчет за отчетните 2009, 2010 и 2011 г., оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове и заверени от НАП/НСИ, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени; Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред;2. Надлежни документи, от които документи следва да е видно наличието на собствени средства или гаранционно писмо от банка, в което банката декларира, че ще предостави кредит на участника за настоящата поръчка в необходимия размер;3. Копие от застраховката за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ и декларация в свободен текст във формат на участника;
 Минимални изисквания: 3.1. В процедурата могат да участват лица, чиито общ оборот от СМР за последните 3 (три) години 2009, 2010 и 2011 г. е не по-малко от 10 000 000 лева (десет милиона лева) без ДДС общо. В случаите, когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи справки за оборота, съдържащи информация за неговия произход. 3.2. В процедурата могат да участват лица, които притежават финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/.3.3. В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ с минимален праг на застраховката, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката. Същата трябва да е в сила минимум срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.3.4. В процедурата могат да участват лица, които имат положителен финансов резултат /печалба след облагане с данъци/ за всяка от последните три отчетни години, а именно: 2009, 2010 и 2011. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, на минималните изисквания по т. 3.1 и т. 3.2 на Възложителя за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно настоящия раздел, трябва да отговаря обединението в съвкупност. На минималното изисквание по т. 3.4 на Възложителя трябва да отговаря всеки един от членовете на обединението.На минималното изискване по т. 3.3 на Възложителя трябва да отговаря поне един от членовете на обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от препоръки за добро изпълнение на обектите. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката;2. Списък на ключовите експерти за изпълнение на поръчката – Приложение №14, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, както и декларации за съгласие за участие само за лицата, наети по граждански договори;3. Декларация по образец - Приложение 13, в която прави описaние на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване, съгласно чл. 51, ал, 1, т. 3 от ЗОП и прилага необходимите доказателства;4. Заверени копия на сертификатите за внедрени системи;
 Минимални изисквания: 4.1. Да притежава опит в извършването на строително-монтажни работи за последните 5 (пет) години /2007г., 2008г., 2009г., 2010г. и 2011г./ или в зависимост датата на учредяването му;4.2. Всеки участник трябва да разполага със собствен/нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката. Специалистите, които ще участват при строителството на обекта, трябва да отговарят на минималните изисквания на Възложителя, както следва: 4.2.1. Ръководител екип – строителен инженер с образователна степен „магистър”, ВиК инженер или аналогична, със стаж по специалността 5 год.4.2.2. Технически ръководител, съгласно чл.169а, ал.4 от ЗУТ, с професионален стаж 5 год.4.2.3. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер с образователна степен „магистър”, със стаж по специалността 5 год.4.2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, със стаж по специалността 5 год.4.2.5. Специалист по опазване на околна среда - строителен инженер с образователна степен „магистър”, ВиК, ХМС, ХТС или ПГС, със стаж по специалността 5 год.4.3. Всеки участник трябва да разполага със собствена и/или наета механизация за качествено изпълнение на обекта, както следва: Багер (колесен или верижен) – 2бр.; Самосвал – 4бр.; Машина за рязане на асфалт – 1бр.; Миничелен товарач – 2бр.; Автокран – 1бр.; Валяк – 2бр.; Водоноска – 1бр.4.4. Участникът трябва да е внедрил следните системиISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалент;ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент;OHSAS 18001:2007 за безопасни условия на труд или еквивалент;4.5. При сключването на договора за изпълнение на обществената поръчка участникът, избран за изпълнител трябва да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съответстващо на групата и категорията на строежа, обект на поръчката.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, на минималните изисквания по т. 4.1, т. 4.2 и т. 4.3 на Възложителя за технически възможности и квалификация на участниците, съгласно настоящия раздел, трябва да отговаря обединението в съвкупност. На минималното изискване по т. 4.4 трябва да отговаря всеки един от членовете на обединението.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена (тежест : 50)
 Показател: Срок на изпълнение (тежест : 10)
 Показател: Срок на отложено плащане (тежест : 10)
 Показател: Техническа оценка върху методологията на изпълнение(тежест : 30)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 150
 Условия: Сумата следва да бъде заплатена на касата на Община Созопол – гр. Созопол, пл. „Хан Крум” №2 или се превежда по банкова сметка на Община Созопол – Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00, BIC: BGSFIORT
 Дата: 11/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 21/03/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Административната сграда на община Созопол - гр.Созопол, пл."Хан Крум" №2
 Час: 14:00
 Лица: Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.
 Дата: 23/03/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката за селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Възложителят се възползва от съкратени срокове за провеждане на процедурата, съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП. Цялата докумнетация е публикувана на елекронен адрес www.sozopol.bg

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Решенията по настоящата процедура се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията съгласно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Община Созопол
 Пощенски код: 8130
 Електронна поща: euro_dir@abv.bg
 Факс: 0550 22294
 Адрес: пл."Хан Крум" №2
 Град: Созопол
 Интернет адрес
 Телефон: 0550 25775
 Държава: България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 10/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава