РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАНI.1) Наименование, адреси и място/места за контакт: Официално наименование: Министерство на културата Пощенски код: 1000 Място/места за контакт:: София E-mail:: m.krasteva@mc.government.bg Факс: 02 9806970 Пощенски адрес: бул. "Ал. Стамболийски" № 17 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Град: София Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт На вниманието на:: Мария Кръстева Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Адрес на възложителя: www.mc.government.bg Телефон: 02 9400953 Адрес на профила на купувача Страна: Република България I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: отдих, култура и вероизповедание Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: Наименование: „Консервация, реставрация и социализация на могилата Шушманец” ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BGZZ Място на изпълнение: гр. Шипка Тип доставки Тип строителство: Изпълнение Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща Предназначение: Обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи) Рамково споразумение Брой оператора Обосноваване на рамково споразумение, Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в година/и Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месец/и: Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките: Описание: Предмет на поръчката са: - изграждане на цялостна система за повърхностно отвеждане на атмосферните води в зоната на гробницата - изграждане на постоянна защитна и приемна сграда на гробницата; - трайно укрепване на конструкцията на самата гробница; - включването на обекта заедно с гробниците в непосредствена близост (Хелвеция и Грифони) в комплекс с единна обща инфраструктура с посетителски център; - изграждане на паркинг, пешеходни връзки, осветление, достъпност на средата, места за рекреакция и указателни знаци; ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45262700: Стрителни и монтажни работи по реставрация на сгради ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчкиІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: „Консервация, реставрация и социализация на могилата Шушманец” Прогнозна стойност: 800131 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнениетоІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 12 РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия във връзка с поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи): Описание: Гаранция за участие в размер на 8 000 /осем хиляди/ лева по банков път по банкова сметка IBAN BG 06 BNBG 96613000175501, BIC BNBGBGSD, обслужваща банка: БНБ – Централно управление или под формата на Банкова гаранция.Гаранция за изпълнение - в размер на 3 % от стойността на договора. ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Условия: Условията и начина на плащане са съгласно офертата на участника и проекта на договор от документацията за участие. ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи): Правна формаІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА Условия: Участникът в процедурата следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от първа категория, съгласно чл. 137, т. 1, буква "м" от ЗУТ и чл. 2, ал. 4, т. 1 от Наредба №1/2003г. за номенклатурата на видовете строежи - "национално значение". За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне един от участниците в тях. За участник - чуждестранно лице, се представя съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, съобразно националното му законодателство. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. За участник - чуждестранно лице, се представя съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, съобразно националното му законодателство. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1.Копие от документа за регистрация или посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от удостоверение за актуално състояние, в случай, че участникът не е пререгистриран по ЗТР със срок 3 месеца от датата на издаване; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;2.Копие от удостоверение за регистрация по ДДС, ако участникът е регистриран; 3.Документ за внесена по сметка на Възложителя или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие в размер на 8 000 лева. Сметка на МК BG06BNBG96613000175501, BIC: BNBGBGSD, БНБ - ЦУ;4.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП:- копие от валидна застрахователна полица за задължително застраховане в строителството /чл.50, ал. 1, т. 1 от ЗОП/;-копие от Годишен финансов отчет за 2009, 2010 и 2011 г. /чл.50, ал. 1 т. 2 от ЗОП/;-декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от строителството за последните три години – Прил. №12 /чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП/;5.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП:-декларация по образец - Прил. № 13от документацията на Възложителя, съдържаща: списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и мястото на строителството, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти /чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП/;6.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент / копие/;7.Сертификат ISO 14001 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда /копие/;8.Сертификат OHSAS 18001 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд /копие/;9.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от първа група, първа категория строежи (копие);10.Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП Прил. № 7; 11. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП- Прил. № 8;Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП водят до отстраняване на участника от процедурата 12. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Прил. № 9; 13.Декл. за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива - Прил. № 10; 14.Декл. за съгласие за участие като подизпълнител /ако участникът ще ползва подизпълнител/ - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документацията; 15.Декл, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда - Прил.№ 11; 16. Декл. за извършен оглед на обекта, удостоверяваща, че участникът е запознат с техническото задание - Прил. № 14; 17.Проект на договор –Прил.№ 15;18.Попълнен образец на оферта - Прил. № 5 от документацията на Възложителя. Образецът се попълва на български език, ясно и четливо без задрасквания и поправки. Офертата се поставя в отделен запечатан плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”;19.ЦО – Прил. № 6 от документацията на възложителя. ЦО се подава в отделен запечатан непрозрачен плик с обозначение “Предлагана цена”;20. Кратка анотация за дейността на участника;21.Копие от документа за закупена документация за участие; 22Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника. Списъкът задължително се прилага подписан и подпечатан от участника. За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне 1от участниците в тях. За участник - чужд. лице, се представя съответен еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, съобразно националното му законодателство. Вписването в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИПима силата на вписване в ЦПРС за обхв., на дейн., за които е изд. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от строителството за последните три години (2009, 2010 и 2011) г.; 2. Копие от валидна застрахователна полица за задължително застраховане в строителствотозабалежка:За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне един от участниците в тях. Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнен общ минимален обем строително-монтажни работи в размер на 2 400 000 лв. без ДДС за предходните 2009, 2010 и 2011 годиназабалежка: За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне един от участниците в тях. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец от документацията на Възложителя, съдържаща: •списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години, включително стойностите, датите и мястото на строителството, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалент / копие/; 3. Сертификат ISO 14001 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда /копие/; 4. Сертификат OHSAS 18001 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд /копие/; забележка:За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне един от участниците в тях. Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнени минимално 2 договора, сходни с предмета на поръчката,а именно 1 за СМР и 1 за КРР, поотделно.2. Участникът в процедурата следва да има внедрени следните системи за качество: - ISO 9001 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради;- ISO 14001 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради;- OHSAS 18001 или еквивалент за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради; 3. Участникът трябва да притежава валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на участника и отговорността му спрямо трети лица при извършване на строителна дейност с покрити всички рискове на участника; забележка:За съвместни дружества/консорциуми изискването важи за поне един от участниците в тях. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи) Запазени поръчки Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услугиІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професияАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог) Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерии за възлаганеІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и) Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини) Показател: Цена (тежест : 50) Показател: Срок за изпълнение на СМР (тежест : 30) Показател: Размер на неустойка (тежест : 20) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи) Референтен номерІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчкаАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация Номер на обявлението в OВ: 2011/S- от 05/02/2011 Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА Час: 17:00 Цена: 40 Условия: Заплащане на касата в сградата на Министерство на културата - ет. 2, стая 221 или по банков път.IBAN: BG06BNBG96613000175501, BIC: BNBGBGSD, БНБ - Централно управление; Дата: 17/02/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие Час: 17:00 Дата: 27/02/2012 ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месециІV.3.8) Условия за отваряне на офертите Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА Място: сградата на Министерство на културата, гр. София, бул. "Ал. Стамболийски" № 17 Време: 10:30 Лица: Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. Дата: 29/02/2012 РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондовеАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА Проект/програма: Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-01/2008 ” Подкрепа за паметници на културата с национално и световно значение допринасящи за устойчивото развитие на туризма” VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 03.02.2012 г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 E-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи) Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: КЗК Пощенски код: 1000 Е-mail Факс Пощенски адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес (URL) Телефон: 02 9884070 Страна: РБългария VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 03/02/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки) Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон Страна |