Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 23 от 2.2.2012
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Университет за национално и световно стопанство - Институт за следдипломна квалификация
 Пощенски код: 1797
 За контакти: Сектор "Обществени поръчки и собственост" при УНСС
 Електронна поща: vrubieva@unwe.acad.bg
 Факс: 02 8195377
 Адрес: бул. "Климент Охридски" 2
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: Виолета Рубиева - гл.експерт, обществени поръчки в сектор "ОП и С"
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.ips.bg
 Телефон: 02 8195377
 Адрес на профила на купувача: www.unwe.acad.bg/zop
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Образование
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Рамково споразумение с обект на поръчката "Ремонтни дейности в сградата на отделение ИСК"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: гр. София
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение: Рамково споразумение с няколко изпълнители
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута): BGN
 Прогнозна стойност: 500000
 Срок в години: 3
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители: 3
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Ремонтни дейности в сградата на отделенние "ИСК" - Строителни ремонти, Покривни ремонти, Eлектро ремонти, Структурно-кабелна система, слаботокова компютърна инсталация, В и К ремонти, ОВ ремонти

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно документацията за участие
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: За участие - 5000 лв.. Гаранция за изпълнение на договор - 2 % от стойността на всеки отделен договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: съгласно документацията за участие

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Единен идентификационен код-за българско юридическо лице или едноличен търговец Документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство Документ за самоличност за физически лица

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години Застраховка за професионална отговорност за 2012 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.)
 Минимални изисквания: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години Застраховка за професионална отговорност за 2012 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.)

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години доказващ, че фирмата има сключени договори на стойност общо за периода 1000000 лв. без ДДС, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти на стойност над 50000 лв. без ДДС; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, придружен от копия на документи (дипломи, удостоверения, сертификати и др.), удостоверяващи образованието, правоспособността и професионалната им квалификация Сертификат за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците. Сертификат за управление на околната среда по стандарта ISO 14001:2004 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците Сертификат за управление на здравето и безопасността по стандарта OHSAS 18001:2007 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците Справка-декларация за собствено и/или наето оборудване, технически съоръжения и механизация, необходими за изпълнение на предмета поръчката. За удостоверяване на основанията за ползване на техниката участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг и други – заверени от участника копия.
 Минимални изисквания: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години доказващ, че фирмата има сключени договори на стойност общо за периода 1000000лв.без ДДС, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти на стойност над 50000 лв. без ДДС; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, придружен от копия на документи (дипломи, удостоверения, сертификати и др.), удостоверяващи образованието, правоспособността и професионалната им квалификация Сертификат за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците Сертификат за управление на околната среда по стандарта ISO 14001:2004 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците Сертификат за управление на здравето и безопасността по стандарта OHSAS 18001:2007 с обхват „Строителство, поддръжка и ремонт на сгради” или еквивалентен на участниците Справка-декларация за собствено и/или наето оборудване, технически съоръжения и механизация, необходими за изпълнение на предмета поръчката. За удостоверяване на основанията за ползване на техниката участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг и други – заверени от участника копия.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: ценообразуващите фактори за СРР (тежест : 90)
 Показател: аванс (тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 5
 Условия: Цената е без ДДС. Внесени в касата на УНСС - кабинет П012 или по банковата сметка на УНСС – в БНБ IBAN BG91BNBG96613300174601, BIC: BNBGBGSD. всеки работен ден за УНСС от 10.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 15.00 часа до 09.03.2012 г. в София, Студентски град "Христо Ботев", УНСС, кабинет 5002 или чрез куриерска служба за сметка на участника, след писмено искане, от което да личи желанието на участника да поеме разходите по изпращането, придружено от документ доказващ плащането на стойността на документацията.
 Дата: 16/03/2012
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 26/03/2012

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: УНСС - София, стая П008
 Час: 10:00
 Лица: съгласно чл. 68 от ЗОП
 Дата: 27/03/2012

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Документацията за участие е публикувана за свободен достъп в сайта на УНСС -www.unwe.acad.bg/zop.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съглсно чл.120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 02/02/2012

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Университет за национално и световно стопанство
 Пощенски код: 1700
 За контакти: сектор "Обществени поръчки и собственост"
 Електронна поща: vrubieva@unwe.acad.bg
 Факс: 02 8195377
 Адрес: Студентски град "Хр.Ботев", ул."8-ми декември"
 Град: София
 Лице за контакти: Виолета Рубиева -гл.ескперт, обществени поръчки сектор "ОП и С"
 Интернет адрес: www.unwe.acad.bg
 Телефон: 02 8195377
 Държава: България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Университет за национално и световно стопанство
 Пощенски код: 1700
 За контакти: сектор "Обществени поръчки и собственост"
 Електронна поща: vrubieva@unwe.acad.bg
 Факс: 02 8195377
 Адрес: Студентски град "Хр.Ботев", ул."8-ми декември"
 Град: София
 Лице за контакти: Виолета Рубиева
 Интернет адрес: www.unwe.acad.bg
 Телефон: 02 8195377
 Държава: България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Университет за национално и световно стопанство
 Пощенски код: 1700
 За контакти: сектор "Обществени поръчки и собственост"
 Електронна поща: vrubieva@unwe.acad.bg
 Факс: 02 8195377
 Адрес: Студентски град "Хр.Ботев", ул."8-ми декември"
 Град: София
 Лице за контакти: Виолета Рубиева
 Интернет адрес: www.unwe.acad.bg
 Телефон: 02 8195377
 Държава: България