РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Златоград Пощенски код: 4980 За контакти: Община Златоград Електронна поща: oba-zlatograd@zlatograd.bg Факс: 03071 4023 Адрес: ул. "Стефан Стамболов" № 1 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Златоград Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: инж. Цветелина Бодурова - ст. експерт ОС и ОП Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.zlatograd.bg Телефон: 03071 2551 Адрес на профила на купувача Държава: България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Изграждане на крайбрежна стена - корекция на левия бряг на р. Върбица, от о.т.970 до о.т.977 по бул. ”България” и почистване на речното корито” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG424 Място на изпълнение: гр. Златоград, общ. Златоград, обл. Смолян Тип доставки Тип строителство: Изграждане Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предметът на поръчката обхваща извършването на строителни и монтажни работи за изграждане на крайбрежна стена - корекция на левия бряг на р. Върбица, от о.т.970 до о.т.977 за достигане на по-добри и убедителни резултати за предпазване на местното население от наводнение и ще бъде извършено почистване на речното корито за осигуряване на нормална проводимост на реката при високи води. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45240000: Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения Доп. предмети: 45246400: Защитни речни съоръжения срещу наводнения ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно работният проект, техническата спецификация и количествените сметки от документацията за участие в процедурата. Прогнозна стойност: 726948.21 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 6 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранцията за участие е в размер на 7 269 (седем хиляди двеста шестдесет и девет) лева, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по набирателната сметка на Община Златоград:Банка: "Банка ДСК" - ЕАД, Филиал ЗлатоградБанков код (BIC): STSABGSFБанкова сметка (IBAN): BG63STSA93003332230450 или под формата на банкова гаранция със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) дни считано от крайния срок за подаване на офертата. Формата на гаранцията се избира от участника.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС е под формата на банкова гаранция или парична сума по избор на участника.1. когато тя е парична сума се внася по набирателната сметка на Община Златоград в "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, IBAN BG63STSA93003332230450, BIC STSABGSF. 2. когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на безусловна банкова гаранция в полза на Община Златоград за сумата и със срок на валидност до 3 (три) месеца, след изтичане срока за изпълнение на строителните дейности на обекта по настоящия договор и ако е отчетено цялостно изпълнение на обекта по договора. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи:- участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите;- участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора;- участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в срока по чл. 41 от ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават, както следва:- на отстранените участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител;- на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществената поръчка;- на останалите класирани участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;- при прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Финансирането на строителството е в рамките на проект „Изграждане на крайбрежна стена - корекция на левия бряг на р.”Върбица”, от о.т.970 до о.т.977 по бул.”България” и почистване на речното корито” на община Златоград, финансиран по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.1-04/2010 «Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини» на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Заплащането на изпълнените СМР за целия обект се осъществява по следната схема:1. междинни плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в размер до 65% от стойността, които се осъществяват до 15 работни дни по реда посочен в проекта на договора.Забавяне на плащанията от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 3 месеца не е основание за спиране на изпълнение на СМР, предмет на договора, от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В тези случаи на забавено плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи неустойки. 2. Окончателното плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 35 % от стойността, което се осъществява до 10 работни дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Констативен акт обр. № 15 и представяне на оригинална фактура за дължимата стойност и на застрахователна полица за гаранционния срок на строежа за пълния обем на извършените работи. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: Не се изисква. ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: Офертата се състои от три части: ПЛИК № 1 – „Документи за подбор"; ПЛИК № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката"; ПЛИК № 3 – „Предлагана цена”. Съдържание на ПЛИК №1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (оригинал). 2. Оферта (в оригинал) – попълва се Образец № 1; 3. Административни сведения (оригинал) - попълва се Образец № 5; 4. Документ за регистрация на юридическото лице или посочване на ЕИК документ за регистрация за чуждестранно лице съобразно националното му законодателство или документ за самоличност на физическото лице; 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, а от изрично упълномощен негов представител. 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (оригинал) по (Образец №12). 8. Декларация за запознаване с условията на обекта (оригинал) по (Образец №11). 9. Документ за закупена документация за участие (заверено от участника копиe); 10. Документ за гаранция за участие в процедурата – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно Образец №4; 11. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива - (Образец № 1); 12. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП по образец №10; 13. Декларация от подизпълнител, (Образец №6), че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 се представят за всеки от тях, а изискваниятаса съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 се представят от всяко лице включено в обединението, когато е чуждестранно лице документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, а документите по т. 3, 4, 5 и 10, когато са на чужд език се представят и в превод. 14. Доказателства за икономическото и финансово състояние; 15. Доказателства за технически възможности, включително Удостоверение за вписване в ЦПРС за четвърта група, първа категория – т. 4.1.4, строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "ж"от ЗУТ - съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, съгласно ПРВВЦПРС, както и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 за НВС и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалено право да извършва сходни дейности съгласно законодателството в страната където е регистриран. 16. Проект на договор; 17. Нотариално заверено копие от договора за създаване на обединението (ако участникът е обединение), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация – само за участници, които са обединения/консорциуми. Декларация от членовете на обединението/консорциума; Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми. ПЛИК № 2 съдържа Техническото предложение по образец № 2, изготвено при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. ПЛИК № 3 съдържа ценовото предложение на участника.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на общ. поръчка участник съгласно чл.47, ал.2, т. 1 и т.3 от ЗОП. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1) Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си);2) Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните 3 (три) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си).3) Удостоверения от банки (извлечения от сметки, официални банкови заявления и/или др.) удостоверяващи рамера на финансовия ресурс (собствен и/или привлечен), с който участника може безусловно да разполага при изпълнението на поръчката - оригинал.4) Заверено от участника копие от "Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството" по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранни юридически и физически лица или техни обединения. Минимални изисквания: 1) Общ оборот от дейността от предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 1 800 000 лева (един милион и осемстотин хиляди лева) лева без включен ДДС – общо за трите години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си); 2) Оборот от договори за строителство за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 1 400 000 лева (един милион и четиристотин хиляди лева) лева без включен ДДС - общо за трите години, (в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си);3) Участникът да има възможност за осигуряване на оборотни средства за изпълнение на дейностите си по поръчката в размер не по-малко от 70 000 лева (седемдесет хиляди лева). 4) Да притежава валидна застрахователна полица "Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството", съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обнародвана в ДВ бр.17 от 02.03.2004 г.). Чуждестранните юридически и физически лица могат да представят еквивалентен документ съгласно изискванията на националното им законодателство. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1) Списък на договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, обща РЗП /съответно дължина/ на обекта, предмет на договора, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата;2) Сертификат за система за управление на качеството в строителството - заверено от участника копие;3) Сертификат за мерки за опазване на околната среда - заверено от участника копие;4) Заверено от участника копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС за четвърта група, първа категория – т.4.1.4, строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "ж"от ЗУТ - съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, както и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право да извършва такава дейност на територията на страната, където е регистриран. Минимални изисквания: 1) Участникът да има изпълнен през последните 5 (пет) години най-малко един обект от подобно естество - укрепване на речни брегове и/или изграждане на подпорни стени и/или други надземни и подземни предпазни съоражения (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си);2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството;3) Участникът трябва да има внедрена система за опазване на околната среда;4) Участникът трябва да разполага с Удостоверение за вписване в ЦПРС за четвърта група, първа категория – т.4.1.4, строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "ж"от ЗУТ - съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, както и чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право да извършва такава дейност на територията на страната, където е регистриран.В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: цена за изпълнение(тежест : 50) Показател: срок за изпълнение(тежест : 35) Показател: гаранционен срок на СМР(тежест : 15) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:30 Цена: 30 Условия: Документацията се закупува всеки работен ден от 08.30 до 17.30 часа в сградата на община Златоград, ул. Ст. Стамболов №1, партерен етаж, касов салон - Център за административно и информационно обслужване. Цената на документацията е 30 лв. с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на община Златоград, срещу издадена фактура за разхода, или по банков път по метка на Община Златоград в "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, IBAN BG68STSA93008432230400, BIC STSABGSF, код на плащане: 447000. Всяко лице закупило документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да направи оглед на обекта, предмет на поръчката всеки работен ден от 08.30 часа до 17.30 часа до изтичане на срока за подаване на оферти, след предварителна заявка на тел.0888589205 - инж. Светла Букова. Всяко лице закупило документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да разгледа изготвения работния проект, който е на разположение в сградата на общинска администрация, ет. 6 - лице за контакт – инж. Светла Букова, тел. 0888589205 всеки работен ден от 08.30 часа до 17.30 часа до изтичане на срока за подаване на оферти.Предоставен е и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса www.zlatograd.bg Дата: 05/03/2012 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 17:30 Дата: 15/03/2012 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 180 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Заседателна зала на втория етаж на административната сграда на община Златоград, находяща се в гр. Златоград на ул. „Ст. Стамболов” №1 Час: 10:30 Лица: Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 16/03/2012 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Поръчката се възлага в рамките на проект „Изграждане на крайбрежна стена - корекция на левия бряг на р.”Върбица”, от о.т.970 до о.т.977 по бул.”България” и почистване на речното корито” на община Златоград, финансиран по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.1-04/2010 «Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини», по Договор №BG161PO001/4.1-04/2010/028 на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Настоящото обявление е изпратено по електронен път, поради което срокът за подаване на еферти е намален със 7 дни. Срокът се намалява още с 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалби могат да се подават в срока по чл. 120, ал. 2 от ЗОП. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Община Златоград Пощенски код: 4980 Електронна поща: oba-zlatograd@zlatograd.bg Факс: 03071 4023 Адрес: ул. "Стефан Стамболов" №1 Град: Златоград Интернет адрес: www.zlatograd.bg Телефон: 03071 2551 Държава: България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 30/01/2012 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |