Преглед на обществена поръчка


 Услуги
 Номер 17 от 21.11.2011
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Завет
 Пощенски код: 7330
 Място/места за контакт:: гр. Завет, ул. "Лудогорие " № 19
 E-mail:: zavet@zavet-bg.com
 Факс: 08442 2016
 Пощенски адрес: гр. Завет, ул. "Лудогорие " № 19
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: гр. Завет
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Зюлфие Исмаил
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя: www.zavet-bg.com
 Телефон: 08442 2020
 Адрес на профила на купувача
 Страна: РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Подготовка на инвестиционен проект „Изграждане на канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на съществуващата водопроводна мрежа на гр. Завет”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG324
 Място на изпълнение: гр. Завет
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: „Подготовката на инвестиционен проект „Изграждане на канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на съществуващата водопроводна мрежа на гр. Завет”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71800000: Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: - Осигуряване на разработването на качествени прединвестиционни проучвания за различните компоненти в рамките на инвестиционния проект - Осигуряване на разработването на качествени идейни проекти за канализационната мрежа, ПСОВ и водопроводната мрежа в рамките на проекта- Осигуряване на разработването на качествени работни проекти за канализационната и водопроводната мрежи на инвестициония проект - Осигуряване на разработването подробен, пълен и качествен анализ „разходи-ползи” за инвестиционния проект, в съответствие с изискванията на Европейската Комисия и изискванията за кандидатстване по Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 - 2013 г.”; - Осигуряване на качественото попълване на формуляр за кандидатстване за инвестиционния проект по Приоритетна ос 1 на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, в съответствие с изискванията на управляващия орган на програмата - Осигуряване на качественото разработване на документацията за възлагане на обществени поръчки за дейностите, предвидени в рамките на бъдещия инвестиционен проект.
 Прогнозна стойност: 990000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 8

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в размер на 9900 /девет хиляди и деветстотин/ лева. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми - банкова или парична по избор на участниците в процедурата. Когато гаранциите са в парична сума същите се внасят по банкова сметка IBAN: BG50IORT81163300600000 BIG: IORTBGSF при ТБ„Инвестбанк” АД, адрес на банката: гр. Разград, офис Завет, ул. ”Лудогорие” № 19, в полза на Община Завет.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането по настоящата обществена поръчка ще се извършва, съгласно направеното от избрания за изпълнител предложение и може да включва следните варианти:- Авансово плащане в размер на 2 % (два процента) от стойността на подписания договор в срок до 20 /двадесет/ календарни дни от представяне на изискуеми документи, съгласно раздел ІХ, т.9.1 от Указанията за участие - Окончателно плащане - след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ между Община Завет и Управляващия орган по оперативната програма. Ако в срок до 12 месеца от датата на предаване на изработените материали и приемането им от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не бъде подписан договор с Управляващия орган за отпускане на безвъзмездна финансова помощ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще изкупи изработения инвестиционен проект по обявената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена в ценово предложение и съгласно условията на договора. При отказ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да изкупи изработения инвестиционен проект, същия ще бъде върнат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като внесеното авансово плащане остава в ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за покриване на направените разноски. Размерът на окончателното плащане се изчислява, като от общата стойност по сключения договор се приспадне извършеното авансово плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма: На основание чл.25, ал.3,т.2 от ЗОП - изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Регистрационни документи на участника: - Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията – оригинал или нотариално заверено копие;- Удостоверение от Агенцията по вписванията по чл. 17 от Закона за регистър БУЛСТАТ за участниците посочени в чл. 3 от същия закон – оригинал или нотариално заверено копие;- Документи за първоначална регистрация на участника; - За чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения– документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, представено в официален превод. - Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Представят се също: - Споразумение за създаването на обединение за участие в обществена поръчка ( когато участникът е обединение, което не е юридическо лице ). В споразумението задължително трябва да бъдат включени всички клаузи, посочени от Възложителя в Указанието към участниците. - Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП /по образец/ - Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности / по образец/- други документи, съгласно документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка една от предходните три години (2008г., 2009г. и 2010г.) 2. Информация за общия оборот и за оборота на сходни услуги за последните три приключени финансови години(2008г., 2009г. и 2010г.)- попълва се Образец 133.удостоверение от обслужващата банка, доказващо че участникът е коректен клиент;
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има документално доказан средногодишен оборот от дейността от предходните 3 счетоводно приключени години (2008г., 2009г. и 2010г.) в размер на 650 000.00 /шестстотин и петдесет хиляди/ лева;2. Участникът следва да е изпълнил договори с предмет сходен с предмета на предмета на поръчката на стойност не по-малко от 800 000.00 /осместотин хиляди/ лева без ДДС общо за предходните 3 години (2008г., 2009г. и 2010г.);3. Участникът следва да има положителен счетоводен финансов резултат за всяка една от предходните счетоводно приключени години (2008г., 2009г. и 2010г.). 4. Участникът следва да представи удостоверение от обслужващата банка, доказващо че е коректен клиент; Когато участникът е обединение/консорциум, изискванията по т.1. и т. 2 се отнасят за обединението/консорциум, като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, изискването се прилага съоветно според процентното участие на подизпълнителя. Изискванeто по т.3 и т.4 се отнася за всеки един член от обединение/консорциум, както и за подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на ключовите експерти и други експерти, ангажирани за изпълнение на поръчката - по образец придружен с Автобиография с декларация за разположение на ключов експерт - по образец; Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, опит на експертите и трудов стаж, които ще изпълняват поръчката, вкл. и професионална автобиография; - за всеки един от експертите /ключови и неключови/, се представя копие на удостоверението за пълна проектантска правоспособност на лицето, издадено от Камарата на архитектите в България или от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или на документите, удостоверяващи призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации;- всяка друга информация по преценка на участника за доказване на неговите възможности.Когато участникът е установен / регистриран извън Република България се представя списък на експертите и съответните им специалности, съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника, а също и извадка от съответното законодателство в оригинал и задължително в превод на български език. 2. Списък на изпълнените договори с предмет подобен на поръчката - през последните 3 години (2008г.,2009г., 2010г.) и до датата на кандидатстване – Образец 15, с посочени – предмет, обхват, обем на работа, стойност на договора, дата на започване и дата на приключване, възложители и препоръки за добро изпълнение ( референции ). Списъка с декларираните обстоятелства се подписва от лицето/лицата, които представляват участника и се полага негов печат; Копия на минимум два или повече договора, вписани в КАИИП, заверени от юридическото лице или обединението; 3. Копие от застрахователна полица за застраховка професионална отговорност.4. Сертификат на участника за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация - заверено копие.5. Сертификат на участника за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация-заверено копие. 6. Сертификат на участника за внедрена система на здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация- заверено копие.
 Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага със следните ключови експерти: • Ръководител на екипа; • Главен проектант за изготвяне на проект за реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Завет;• Главен проектант за изготвяне на проект за изграждане на канализационна мрежа на гр. Завет; • Главен проектант за изготвяне на проект за изграждане на ПСОВ за гр. Завет; • Ключов експерт във връзка с разработването на финансово икономически анализ „ползи-разходи” за инвестиционния проект; • Юрист. Ключовите експерти следва да отговарят на изискванията посочени в точка 2.1.4. „Технически изисквания” от настоящата процедураза общ. поръчка - Указания за участие. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка трябва да разполага и със следните неключови експерти:1.1. Проектанти по част: ВиК– минимум 2 проектанта, 1.2. Проектант по част : Геодезия – 2 проектанта; 1.3. Проектант по част: Инженерна геология и хидрология; 1.4. Проектант по част „Пътна”;1.5. Проектант по част:”Архитектурна”1.6. Проектант по част „Строителни конструкции”; 1.7. Инженер по част „Електро”;1.8. Инженер по част „Отопление, вентилация и климатизация”Всички експерти трябва да са независими и без конфликти на интереси в отговорностите си.2. Копия на изпълнени договори с предмет подобен на поръчката през последните 3 години (2008г.,2009г., 2010г.) и до датата на кандидатстване, придружени с референции/препоръки за добро изпълнение, минимум 2 вписани в КАИИП – заверени от участиникаУчастникът да има изпълнени най-малко следните договори: Проектиране на инвестиционни инфраструктурни проекти (ВиК мрежа и съоръжения) – поне два изпълнени договорa за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ ЕС, вписани в КАИИП. Подготовка на финансови и икономически анализи за проекти за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ ЕС -поне два изпълнени договорa. Подготовка на формуляри за кандидатстване за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ ЕС – поне два изпълнени договора. 3. Да представи поне три разршителни за строеж въз основа на проектиран обект, с обхвата на услугите, подобни на предмета на поръчката, през последните три (2008г., 2009г. и 2010г.)4. Участниците трябва да притежават “Застраховката за професионална отговорност” съгласно чл. 171 ЗУТ на участниците в проектирането и строителството”, която да отговаря на категорията строеж по обекта на поръчката (за II-ра категория или по- висока);5.Участникът да е сертифициран по 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация - отнася се за всеки един член на обединението/консорциума ; по ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация; и по BS OHSAS 18001:2007 за управление на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен такъв със същия обхват на сертификация - отнася се за обединението/консорциума като цялоАко участникът е обединение /консорциум следва всеки член от него да представи ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен за участника. Подизпълнителят също трябва да представи Сертификат ISO 9001:2008. Сертификат BS OHSAS 18001:2007 Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентен за участника и Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен за участника –се отнасят за обединението като цяло.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
 Нормативни разпоредби: ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, ЗКАИИП, законодателството в сектор "Околна среда", нормативната уредба, свързана с проектирането, изграждането и експлоатацията на водопроводните, канализационните и пречиствателни съоръжения.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Техническо предложение(тежест : 60)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 300
 Условия: Желаещите да закупят документация за участие в процедурата могат да направят това в Център за информация и услуги на граждани/фронт офис/ в Община Завет всеки работен ден от 9.00 - 16.00 часа или по банков път банкова сметка IBAN BG79 IORT 8116 8400 6001 00, BIG код IORTBGSF, код на плащане 447000, ТБ Инвестбанк АД Разград
 Дата: 30/12/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 12:00
 Дата: 10/01/2012

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Община Завет,заседателна зала № 210
 Време: 13:00
 Лица: участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
 Дата: 10/01/2012

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
 Проект/програма: Приоритетна ос 1 на Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г."

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 17.11.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: 1. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка, 2. Решенията по т.1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:3.1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: гр. София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 17/11/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна