РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Златоград Пощенски код: 4980 За контакти: Община Златоград Електронна поща: oba-zlatograd@zlatograd.bg Факс: 03071 4023 Адрес: ул. "Стефан Стамболов" №1 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Златоград Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: инж. Цветелина Бодурова - ст. експерт ОС и ОП Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.zlatograd.bg Телефон: 03071 2551 Адрес на профила на купувача Държава: България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: „Реконструкция и доизграждане на водопроводна мрежа на село Долен и реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в град Златоград, община Златоград” ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG424 Място на изпълнение: гр. Златоград, общ. Златоград, обл. Смолян Тип доставки Тип строителство: Изграждане Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута) ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Предмет на обществената поръчка е „Реконструкция и доизграждане на водопроводна мрежа на село Долен и реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в град Златоград, община Златоград”. Предметът на обществената поръчка включва две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 - Реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа на село Долен, община Златоград;2. Обособена позиция №2 - Реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в гр. Златоград. ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45231300: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация Доп. предмети: 45236100: Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки Доп. предмети: 45212225: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: ДА Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно работният проект, техническата спецификация и количествените сметки от документацията за участие в процедурата. Прогнозна стойност: 4096886.29 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месеци ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 12 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Гаранцията за участие е в размер на: 10 400 (десет хиляди и четиристотин) лева - за обособена позиция 1; 30 000 (тридесет хиляди) лева за обособена позиция 2; под формата на банкова гаранция или парична сума по избор на участника.1. когато тя е парична сума се внася по набирателната сметка на Община Златоград в– "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, IBAN BG63STSA93003332230450, BIC STSABGSF2. когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на банкова гаранция в полза на Възложителя за посочената сума и с валидност не по-малко от 180 дни след изтичане срока на валидност на оферта – по образец на Възложителя.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС е под формата на банкова гаранция или парична сума по избор на участника.1. когато тя е парична сума се внася по набирателната сметка на Община Златоград в "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, IBAN BG63STSA93003332230450, BIC STSABGSF.2. когато е банкова гаранция - участникът представя оригинал на безусловна банкова гаранция в полза на Община Златоград за сумата и с валидност 6 (шест) месеца след срока за изпълнение на задълженията по договора за обществена поръчка. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Начинът на плащане:15%-авансово плащане, което се осъществява до 45 дни след влизане в сила на договора, при отпуснато финансиране.Текущи плащания до 80% от стойността на договора;Окончателно плащане до 20% от стойността на договора. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: Не се изисква. ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия Условия ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Оферта;2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;3. Административни сведения;4. Копие от документа за регистрация или единен идентификацион код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (в заверени от участника копия);5. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията (оригинал или заверено от участника копие), ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представянето му;6. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 7. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 8. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП; 9. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП;11. Декларация за запознаване с условията на обекта; 12. Документ за закупена документация за участие;13. Документ за гаранция за участие в процедурата; 14. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива; 15. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично упълномощено в споразумението, с което се създава обединението; 16. Проекто - договор – не се попълва, само се парафира на всяка страница; Предложение за изпълнение на поръчката; Ценово предложение.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП, който е:a) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или е преустановил дейността си (чл. 47, ал.2, т. 1 от ЗОП). б) има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен (чл. 47, ал. 2, т. 3 от ЗОП). ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1) Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години( в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си);2) Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните 3 (три) години ( в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си) – по образец;3) Удостоверения от банки (извлечения от сметки, официални банкови заявления и/или др.) удостоверяващи рамера на финансовия ресурс (собствен и/или привлечен), с който участника може безусловно да разполага при изпълнението на поръчката - оригинал. Минимални изисквания: Участникът следва да има:1) Общ оборот от дейността от предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева) за обособена позиция №1; 7 500 000 лева (седем милиона и петстотин хиляди лева) за обособена позиция №2- общо за трите години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;2) Оборот от договори за строителство, за предходните 3 (три) счетоводно приключени години в размер на 2 000 000 лева (два милиона лева) за обособена позиция №1, 6 000 000 лева (шест милиона лева) за обособена позиция №2 – общо за трите години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;3) Участникът да има възможност за осигуряване на оборотни средства за изпълнение на дейностите си по поръчката в размер не по-малко от 100 000 лева (сто хиляди лева) за обособена позиция №1, 300 000 лева (триста хиляди лева) за обособена позиция №2В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1) Списък на договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти. Списъкът следва да се представи в оригинал и да съдържа най-малко: вида на обекта, обща РЗП/съответно дължина/ на обекта, предмет на договора, дата и получател. Препоръките трябва да посочват най-малко стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата;2) Сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент) - заверено от участника копие;3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда (или еквивалент);4) Заверено от участника копие от Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително - монтажни работи от втора категория, четвърта група за обособена позиция № 1 и от трета категория, първа група за обособена позиция № 2 или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство към датата на подаване на офертата си, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 25-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 5) Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи по съответната обособена позиция. Списъкът трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на «Техническият ръководител» (напр. длъжностна характеристика, заповеди и др. документи) и документи, удостоверяващи възможността на участникът да разполага с такова лице по време на изпълнението на поръчката. Минимални изисквания: 1) Участникът да има изпълнени през последните 5 (пет) години строителни обекти (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) на стойност: 2 000 000 лева (два милиона лева) за обособена позиция № 1, 6 000 000 лева (шест милиона лева) за обособена позиция № 2 – общо за всички обекти;2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна);3) Участникът трябва да има внедрена система за опазване на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна).4) Участникът трябва да притежава Удостоверениe за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълняване на строително - монтажни работи от втора категория, четвърта група за обособена позиция № 1 и от трета категория, първа група за обособена позиция № 2. В случай, че участникът е чуждестранно лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си, той може да представи еквивалентен документ. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако той не представи удостоверение за такава регистрация в ЦПРС или еквивалентен от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;5) За всяка обособена позиция следва да има «Техническият ръководител», който ще бъде ангажиран в изпълнението на съответната обособена позиция и трябва да има минимум 5 (пет) години общ трудов стаж в областта на строителството, от които минимум 2 (две) години на позиция «Техническият ръководител» при строителство на обекти;В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчка ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотиви IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии Брой IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложенията ІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: цена за изпълнение(тежест : 50) Показател: срок за изпълнение(тежест : 35) Показател: гаранционен срок на СМР(тежест : 15) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация ІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) Номер ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо) ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:30 Цена: 30 Условия: Документацията се закупува всеки работен ден от 08.30 до 17.30 часа. Цената на документацията е с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на община Златоград, срещу издадена фактура за разхода, или по банков път по сметка на Община Златоград в "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, IBAN BG68STSA93008432230400, BIC STSABGSF, код на плащане: 447000. Всяко лице закупило документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да направи оглед на обекта, предмет на поръчката всеки работен ден от 08.30 часа до 17.30 часа до изтичане на срока за подаване на оферти, след предварителна заявка за обособена позиция 1 – лице за контакт - Валентин Караасенов, тел. 0888589536, за обособена позиция 2 – лице за контакт – инж. Юли Хаджийски, тел. 0888283393Всяко лице закупило документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да разгледа изготвения работния проект, който е на разположение в сградата на общинска администрация, ет. 6 - лице за контакт – инж. Светла Букова, тел. 0888589205 всеки работен ден от 08.30 часа до 17.30 часа до изтичане на срока за подаване на оферти.Предоставен е и пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса www.zlatograd.bg Дата: 01/08/2011 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 17:30 Дата: 11/08/2011 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) Дата ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/ци ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 180 Дата Брой месеци ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Заседателна зала на втория етаж на административната сграда на община Златоград, находяща се в гр. Златоград на ул. „Ст. Стамболов” №1 Час: 10:30 Лица: Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 12/08/2011 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявления VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Дейностите предмет на поръчката (с изключение на подмяната на вратите и прозорците, включени в обхвата на обособена позицич 2) са в изпълнение на проект № 21/321/00792, финансиран по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013, подкрепена отЕвропейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Настоящото обявление е изпратено по електронен път, поради което срокът за подаване на еферти е намален със 7 дни. Срокът се намалява още с 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалби могат да се подават в срока по чл. 120, ал. 2 от ЗОП. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Община Златоград Пощенски код: 4980 Електронна поща: oba-zlatograd@zlatograd.bg Факс: 03071 4023 Адрес: ул. "Стефан Стамболов" №1 Град: Златоград Интернет адрес: www.zlatograd.bg Телефон: 03071 2551 Държава: България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 29/06/2011 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: Реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа на село Долен, община Златоград Номер: 1 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: Извършване на строителни и монтажни работи за реконструкция и доизграждане на водопроводната мрежа на село Долен, община Златоград, съгласно одобрен Инвестиционен проект за обекта, фаза технически проект. 2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45231300: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация 3) Количество или обемПрогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: съгласно количествена сметка, приложена към документацията Прогнозна стойност: 1043524 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN 4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо) Дата за завършване Срок в дни Дата за начало Срок в месеци 5) Допълнителна информация Информация (Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: Реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в гр. Златоград Номер: 2 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: 1.Извършване на строителни и монтажни работи за реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в гр. Златоград, съгласно одобрен Инвестиционен проект за обекта. 2. доставка и монтаж на врати и прозорци на сградите, посочени в т.1. 2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 45212225: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали 3) Количество или обемПрогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)
Описание: 1.Извършване на строителни и монтажни работи за реконструкция на спортен център, изграждане на обслужваща сграда и зала за спорт на закрито в гр. Златоград, съгласно одобрен Инвестиционен проект за обекта - максимален разполагаем ресурс- 3 016 372.00 лв.(без ДДС). 2. доставка и монтаж на врати и прозорци на сградите, посочени в т.1 - прогнозна стойност - 36 990.20 лв.(без ДДС). Прогнозна стойност: 3053362.2 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN 4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо) Дата за завършване Срок в дни Дата за начало Срок в месеци 5) Допълнителна информация Информация (Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) |