Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 12 от 28.6.2011
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Струмяни
 Пощенски код: 2825
 За контакти: Янислава Вангелова
 Електронна поща: www.strumyani_oba@yahoo.com
 Факс: 07434 3105
 Адрес: ул. "7-ми април" №1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: с. Струмяни
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Янислава Вангелова, Костадин Мешков
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.strumyani.org
 Телефон: 07434 3108
 Адрес на профила на купувача: http://strumyani.org/section-76-dokumentaciya_za_obsches.html
 Държава: Р България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти. Рехабилитация на обществени зелени площи – градини, детски площадки и съоръженията към тях в община Струмяни, област Благоевград

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG413
 Място на изпълнение: с. Срумяни, с. Микрево и с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Поръчката се състои от три обособени позиции, включващи: - строително-монтажни работи по изграждане на нови и реконструкцията на съществуващи обекти към стадиона в с. Струмяни; -обособяването на нов "Спортен център” с четири площадки за игра в парк „Байкал” - с. Микрево и изграждане на спомагателни постройки за обслужване на публиката и спортистите и облагородяването на средата на стадиона в с. Микрево;-рехабилитация на обществени зелени площи – градини, детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45212100: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
 Доп. предмети: 45212200: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
 Доп. предмети: 45212220: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения
 Доп. предмети: 45212225: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали
 Доп. предмети: 45212290: Ремонт и поддръжане на спортни строителни съоръжения
 Доп. предмети: 45236000: Строителни работи на спортни терени и терени на съоръжения за отдих и развлечение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: СМР съобразно одобрени технически проекти, КС и ТС.
 Прогнозна стойност: 4868440
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата: 11/11/2012
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: І. Гаранция за участие в процедурата, както следва: 1. За обособена позиция №1: 20 000 (двадесет хиляди) лева. 2. За обособена позиция № 2: 15 000 (петнадесет хиляди) лева. 3. За обособена позиция № 3: 9 000 (девет хиляди) лева, със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите, представена в една от следните форми: Банкова гаранция или парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя: Банка: ИА Банк, Банков код (BIC): IABGBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 69 IABG 7648 3350128400. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане от Възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. ІІ. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора /без ДДС/. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.ІІІ.Банкова гаранция за авансово плащане - до 50% от стойността на договора. ІV. Банкова гаранция за добро изпълнение - 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането се извършва по Мярка 321 и Мярка 322 по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., съгласно договори за безвъзмездна финансова помощ №12/321/00641 от 23.10.2009г. и №01/322/00393 от 23.10.2009г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Договорът за създаване на обединение трябва да е нотариално заверен, а участниците в обединението/ консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/ консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; 2. Оферта; 3. Административни сведения; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 5. Декларация, че участникът е запознат с изискванията, условията и документацията за участие в обществената поръчка; 6. Удостоверение за посещение на място; 6. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност: За юридически лица и ЕТ, които не са регистрирани по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР) се представя: копие от документа за първоначална съдебна регистрация, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; копие на Булстат, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; Копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от съда не по-рано от един месец от датата на подаване на офертите –(оригинал) o Копие на документ за регистрация по ЗДДС, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат. За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя: Копие на ЕИК, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; Копие на документ за регистрация по ЗДДС, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат. За участници Обединение/консорциум, което не е юридическо лице се представя: Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 4 – копие на споразумението заверено “Вярно с оригинала” и оригинали на декларации. Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 4 - (оригинал) o ЕИК или Булстат и съдебно решение - за всеки член от обединението/консорциума,  Копие на удостоверение за актуално състояние - за всеки член от обединението/консорциума (в случай, че не са пререгистрирани по реда на ЗТР) - заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат;  Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението - (оригинал), с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението/консорциума (когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението/консорциума) с изключение на случаите, когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; Копие на документ за регистрация по ЗДДС, заверено “Вярно с оригинала”, с подпис и печат на всеки член на обединението/консорциума. 7. Документ за закупена документация за участие. 8. Документ за внесена гаранция за участие. 9. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 10. Декрации за липса на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква "а" от Регламент (ЕО ЕВРАТОМ) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на европейските общности, изменен с Регламен (ЕО ЕВРАТОМ) № 1995/2006 на Съвета на ЕС11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител;12. Декларация за съгласие от подизпълнител В случай, че участник декларира участие на подизпълнител в (Образец № 16), подизпълнителят трябва да представи съобразно вида и дела на участието си документите по чл.56 ал.2 от ЗОП.13. Документи, доказващи финасово и икономическо състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП и описаните в т.3, Раздел ІІІ А от указания в документацията изискуеми документи;14.Документи, доказващи техническата възможност и квалификация за изпълнение на поръчката; 13. Декларация за публичност; Други, посочени в документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за последните три приключили финансови години (2008, 2009 и 2010г.) заверено от кандидата копие “Вярно с оригинала”, с подпис и печат на всяка страница;Декларация за икономическо и финансово състояние - (Образец № 9) даваща информация за общия оборот и оборота от строителство предмет на поръчката за последните три години (2008, 2009 и 2010г.); Доказателство за разполагаемост /Удостоверение от банка/ с ликвиден работен капитал за финансиране на работите под формата на кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства – оригинал или нотариално заверено копие; Валидна застраховка “професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ, заверено от кандидата копие “Вярно с оригинала”, с подпис и печат;!!!Когато участникът е обединение/консорциум, което не е ЮЛ, документите по т.16 се представят от всеки един член на обединението/консорциума.!!!Когато участникът е обединение/консорциум, което не е ЮЛ, документите по т. 17, 18 и 19 се представят от който и да е член на обединението/консорциума.
 Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не повече от:
За обособена позиция № 1 - 950 000 лв.
За обособена позиция № 2 - 600 000 лв.
За обособена позиция № 3 - 380 000 лв. под формата на пари в брой, гарантирана кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства - доказва се с документ от банка
* * * Когато участва за повече от една обособена позиция, участникът следва да представи финансов ресурс, покриващ кумулативно изискванията за съответните обособени позиции, за които участва.
* * * Когато участникът е обединение, изискването се счита за изпълнено, чрез който и да е член на обединението. Годишен оборот от строителство за последните 3 (три) финансови години (2008г.,2009г. и 2010 г.)  – не по-малко от посочените по – долу стойности по обособени позиции, както следва:
за обособена позиция № 1 - в размер не по-малък от 3 500 000 лв.
За обособена позиция № 2 - в размер не по-малък от 2 000 000 лв.
За обособена позиция №3 - в размер не по-малък от 1 500 000 лв.
От тях за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката: за обособена позиция № 1 - в размер не по-малък от 2 300 000 лв. За обособена позиция № 2 - в размер не по-малък от 1 500 000 лв. За обособена позиция №3 - в размер не по-малък от 950 000 лв.
Обекти сходни с предмета на поръчката са:
По обособена позиция № 1
• Ремонт/реконструкция/изграждане на спортни обекти – стадиони, многофункционални спортни площадки с включени прилежащи сгради – 3 обекта
• Ремонт/реконструкция/изграждане паркове, градини и подобни – 2 обекта
По обособена позиция № 2
• Ремонт/реконструкция/изграждане на спортни обекти – стадиони, с включени прилежащи сгради и съоръжения – 3 обекта
По обособена позиция № 3
Ремонт/реконструкция/изграждане паркове, обществени зелени площи, градини и подобни – 2 обекта
Изграждане детски площадки – 2 обекта
* * * Когато участва за повече от една обособена позиция, участникът следва да докаже годишен оборот, покриващ кумулативно изискванията за съответните обособени позиции, за които участва.
* * * Когато участникът участва като обединение/консорциум, изискванията ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
Участникът трябва да има положителен финансов резултат сумарно за последните 3 (три) финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) - доказва се с баланс и отчета за приходите и разходите
* * * Когато участникът участва като обединение/консорциум, изискванията ще се прилагат за всеки член на обединението/консорциума. 
Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се със застрахователната полица.
* * * Когато участникът участва като обединение/консорциум, изискванията ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 20.Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Центр. профес. регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПР на строителя за съответната категория и група строежи, в зависимост от обособената позиция, за която кандидатства.21.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, по смисъла на чл.51, ал.1 т.2 от ЗОП (Образец №10), с включени видове СМР сходни с предмета на настоящата поръчка. Списъка да дава ясна представа за вида на договора, клиента, място на изпълнение, изпълнените строителни работи и стойността им. Списъка да е придружен с документи, доказващи обстоятелствата и информацията, посочена за всеки договор/обект.! Подизпълнителите, ако има такива, попълват и прилагат списъка, придружен с доказващи информацията документи;22.Копия на валидни сертификати: -сертификат за внедрена система на управление на качеството ISO 9001:2008;-сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството;-сертификат ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 23.Удостоверение от НАП (оригинал) за доказване на числеността на наетия персонал, издадено не по-рано от един месец от датата на подаване на офертата.!Когато участникът е обединение/консорциум, което не е ЮЛ,удостоверението се представя от всеки един член на обединението/ консорциума.24.Списък и данни на ръководния инженерно техническия порсонал, които ще управляват изпълнението на поръчката - Образец № 11, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 12, Декларации Образец № 13 или копия на трудови или граждански договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит.25.Автобиографии на ключовите експерти - Образец № 12 с приложени доказателства за квалификация и професионален опит;Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: -копия от дипломи за завършено образование; -копия от длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата;- препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива);- други;26.Декларация за разположение, подписана от съответния експерт - Образец № 13. Декларацията се попълва и подписва от всеки един експерт, описан от участника в Образец №11 който не в трдови взаимоотношения с участника;27. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника и ще използва за изпълнение на обществената поръчка по смисъла на чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП (Образец №15) - оригинал, придружен с доказателства за собствеността на техниката или основанието за ползване (талони на техниката или договор за наем или лизинг за наета техника).Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположениетези ресурси;!Подизпълнителите, ако има такива, попълват и прилагат декларацията, придружена с необходимите документи доказващи техническото оборудване, което са описали. Техниката, която ще използва подизпълнителя трябва да е достатъчна за изпълнение на конкретната част и обемработа по настоящата поръчка, която е описал, че ще изпълни в Декларацията за съгласие – Образец №17;28.Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (Образец № 18)- (оригинал);!Декларацията се прилага и от подизпълнителите /ако има такива/;29.Декларация, че кандидатът ще спазва правилата по охрана на труда, по пожарна и аварийна безопасност и правилата по безопасността на движението по пътищата (Образец №19;30.Други документи по преценка на участника;!Когато участникът е обединение/консорциум, което не е ЮЛ, документите по т.22 и 24 се представят от който и да е член на обединението/консорциума. Документите по т.23, 29 и 30 се представят от всеки един член на обединението/консорциума.
 Минимални изисквания: Участникът следва да има регистрация в Центр.профес.регистър на строителя, съгласно ЗКС(Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.) за съответната категория и група отговаряща на вида на обектите по обособени позиции * В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциумът да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридическо лице то следва да представи документ съобразно националното си законодателство;Изпълнени договори за строителство: 4.2.1.Обособена позиция №1 - Участникът да е изпълнил минимум 5 броя договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката през последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009, 2010). В случай, че Участникът е обединение, водещият партньор трябва да е изпълнил минимум три обекта, а другите партньори - поне два. Под обекти «сходни с предмета на поръчката» следва да се разбира обекти с извършени следните видове СМР:Ремонт/реконструкция/изграждане на спортни обекти – стадиони, могофункционални спортни площадки с включени прилежащи сгради – 3 обекта Ремонт/реконструкция/изграждане паркове, градини и подобни – 2 обекта; 4.2.2. Обособена позиция №2 - Участникът да е изпълнил минимум 3 броя договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката за последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009, 2010). В случай, че Участникът е обединение, водещият партньор трябва да е изпълнил минимум два обекта, а другите партньори - поне един. Доказва се с копия на договорите. Под обекти «сходни с предмета на поръчката» следва да се разбира обекти с извършени следните видове СМР: Ремонт/реконструкция/изграждане на спортни обекти – стадиони, с включени прилежащи сгради и съоръжения – 3 обекта 4.2.3. Обособена позиция №3 - Участникът да е изпълнил минимум 4 броя договори за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката за последните 5 години (2006, 2007, 2008, 2009, 2010). В случай, че Участникът е обединение, водещият партньор трябва да е изпълнил минимум три обекта, а другите партньори - поне един. Доказва се с копия на договорите. Под обекти «сходни с предмета на поръчката» следва да се разбира: Ремонт/реконструкция/изграждане паркове, обществени зелени площи, градини и подобни – 2 обекта Изграждане детски площадки – 2 обекта4.3. Не по-малко от 3 (три) от договорите изискуеми по точка 4.2.1 и 4.2.3. да са с Възложители – публични и/или държавни организации, и не по – малко от 2 (два) договора по точка 4.2.2. 4.4. Участникът трябва да има внедрени и представи следните сертификати:сертификат за внедрена система на управление на качеството ISO 9001:2008;сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството сертификат ISO 14001:2004 за опазване на околната среда; 4.5. Участникът трябва към момента на подаване на офертата по настоящата процедура, назначени на трудови договори работници, чиито брой по обособени позиции, е както следва: 4.5.1. за обособена позиция №1 - не по-малко от 50 (петдесет) работници 4.5.2. за обособена позиция №2 - не по-малко от 50 (петдесет) работници 4.5.3. за обособена позиция №3 - не по-малко от 30 (тридесет) работници, *В случаите на участник обединение/консорциум, изискването се отнася общо до членовете на обединението/консорциума; 4.6. Участникът трябва да разполага с инженерно - технически ръководен персонал определен за изпълнение на строителството на обекта от минимум 4 специалиста,подробно описани в документацията; Участникът трябва да разполага с необходимата техника за изпълнение на поръчката -собствена или наета, описана в документацията;В случай че кандидата участва за повече от една обособена позиция разполагаемата техника, която ще използва трябва да е различна за всеки обект;В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените в т.4изисквания ще се прилагат за обединението/консорциума като цяло.Когато участва за повече от една обособена позиция,участникът следва да покрие кумулативно изискванията за4.2, т.4.5 и 4.7

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Финансово предложение(тежест : 40)
 Показател: Техническо предложение(тежест : 60)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 25 от 16/03/2010
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 50
 Условия: По банков път на сметка: Банка: ИА Банк, Банков код (BIC): IABGBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG 69 IABG 7648 3350128400, или на каса в административната сграда на община Струмяни. Документацията може да бъде разгледана и на официалния интернет адрес на община Струмяни
 Дата: 01/08/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 11/08/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Административната сграда на Община Струмяни - с.Струмяни,област Благоевград, ул. "7-ми април" №1
 Час: 10:30
 Лица: Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 12/08/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Мярка 321 и Мярка 322 по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., съгласно договори за безвъзмездна финансова помощ №12/321/00641 от 23.10.2009г. и №01/322/00393 от 23.10.2009г.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Обжалването се извършва по реда на чл.120 от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 27/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти в с. Микрево, община Струмяни,област Благоевград”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: В предмета на обособената позиция е включено изпълнението на строително – монтажни работи в следните обекти:1. Благоустрояване и реконструкция на стадион в с. Микрево2. Благоустрояване на парк "Байкал"с.Микрево - съоръжения за спорт

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45212100: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
 Доп. предмети: 45212200: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
 Доп. предмети: 45236000: Строителни работи на спортни терени и терени на съоръжения за отдих и развлечение

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съобразно одобрен технически проект и КС
 Прогнозна стойност: 2389400
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Благоустрояване и реконструкция на стадион в с. Струмяни,област Благоевград
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Благоустрояване и реконструкция на стадиона в с. Струмяни,област Благоевград

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45212200: Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
 Доп. предмети: 45212230: Монтаж на съблекални
 Доп. предмети: 45236100: Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съобразно одобрен технически проект и КС
 Прогнозна стойност: 1527180
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Рехабилитация на обществени зелени площи – градини, детски площадки и съоръженията към тях
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Рехабилитация на обществени зелени площи – градини, детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45236000: Строителни работи на спортни терени и терени на съоръжения за отдих и развлечение

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Съглласно одобрени Технически проекти, КС и ТС
 Прогнозна стойност: 951860
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)