Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 7 от 2.5.2011
 

  

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Пещера
 Пощенски код: 4550
 За контакти: Община Пещера
 Електронна поща: mayor@peshtera.bg
 Факс: 0350 64165
 Адрес: ул. Дойранска епопея" № 17
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Пещера
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: инж. Стоил Стоилов - Заместник-кмет
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.peshtera.bg
 Телефон: 0350 62203
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Строително-монтажни работи на обект: "Подобряване на физическата среда и превенция на риска за повишаване привлекателността на община Пещера"с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Рехабилитация и възстановяване на зони за обществен отдих,пешеходни алеи и тротоари” и Обособена позиция № 2: “Реконструкция на ул. ”Александър Стамболийски”, ул. ”Свобода” и ул. ”Георги Зафиров”, гр. Пещера.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG423
 Място на изпълнение: Община Пещера, град Пещера
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Обект на поръчката е извършване на СМР за реализ. на обект: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска за повишаване привлекателността на Община Пещера” с две обособени позиции: № 1: “Рехабилитация и възстановяване на зони за обществен отдих, пешеходни алеи и тротоари” и № 2: “Реконструкция на ул. ”Александър Стамболийски”, ул. ”Свобода” и ул. ”Георги Зафиров”, гр. Пещера. В рамките на СМР по обособена позиция № 1 се предвижда: Рехабил. и възстановяване на зони за обществен отдих, като паркове, зелени площи, детски площадки и др., вкл. поставяне на пейки, беседки, възстановяване на чешми, фонтани, паметници и др. елементи от градското обзавеждане и Реконструкция и рехабил.на пешеходни алеи и тротоари, изгр., пешеходни зони, алеи, вкл. свързани дейности, като поставяне на указателни знаци и др.; СМР по обособена позиция № 1 вкл. и обхваща изпълнението на: Подобект 1: Централен градски парк с езеро, водна каскада, фонтан - кв. 83 по ПУП на гр. Пещера, вкл. Благоустрояване - подмяна на настилката на алейните мрежи, изграждане на система за отводняване на повърхностните води, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство /ландшафтна архитектура/; Изгр. и реконстр. ВиК инсталации / езеро, водна каскада, фонтан и напоителна система/, изгр. на необх. помещения по помпени станции и филтърно стопанство /езеро, водна каскада, фонтан /; Модернизация на парково осветление; Изгр.на нови и модернизация на съществуващи детски площадки. Подобект 2 – Рехабилитация на Детски парк ”Изгрев” –УПИ VІІ - Детски парк, кв. 27 по ПУП на гр. Пещера, вкл.: Осигуряване на достъпа за хора с увреждания; Паркоустройство/ландшафтна архитектура/; Изграждане на автоматизирана подземна напоителна система; Изгр. на 2 детски площадки. Подобект 3 – Рехабилитация на зеленина при църква “Св. Димитър”– УПИ ІІІ – “Озеленяване”, кв. 67 по ПУП на гр. Пещера, вкл.: Благоустрояване - подмяна на настилката на алейната мрежа, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство /ландшафтна архитектура/; Изграждане на автоматиз. подземна напоителна система; Изгр.на парково осветление; Ремонт на детска площадка. Подобект 4 – Рехабил.на Зеленина към площад ”Хр. Ботев” - УПИІ - Зеленина, кв. 101 по ПУП на гр. Пещера, вкл.: Благоустрояване-подмяна на настилката на алейната мрежа, осигуряване на достъпа за хора с увреждания; Паркоустройство /ландшафтна архитектура/;Изграждане на напоителна система; Изграждане на парково осветление;Ремонт на детска площадка. Подобект 5– Рехабил.на зелена площ срещу “ Лукойл”– УПИ ІІ – Зеленина,кв.147, по ПУП на гр. Пещера,вкл.:Благоустрояване–ремонт на подпорни стени, подмяна /доизграждане/ на алейната настилка, осигуряване на достъп за хора с увреждания и ограда за обезопасяване към път II-37; Паркоустройство/ландшафтна архитектура/; Изгр.на автоматизирана подземна напоителна система; Изгр.на парково осветление; Изгр.на спортна площадка. Подобект 6–Рехабил.на Пешеходна зона кв.116кв.117 РС гр. Пещера,вкл.:Благоустрояване – ремонт на алейната настила, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство/ландшафтна архитектура/; Изграждане на автоматиз. подземнанапоителна система; Модернизиране на парково осветление. Подобект 7–Рехабилитация на зелена площ на ул. ”Васил Петлешков”кв.134гр.Пещера, вкл.Благоустрояване - подмяна на пешеходната настилка, покриване на открит напоителен канал, осигур.на достъпа за хора с увреждания; Паркоустройство/ландшафтна архитектура/;Изгр.на автоматиз.подземна напоителна система..Подобект 8– Рехабилитация на Градинка зад РПУ, кв.75 по ПУП на гр. Пещера,. вкл.Благоустрояване – ремонт на подпорни стени, ремонт на алейната настилка, осигуряване на достъп за хора с увреждания; Паркоустройство/ландшафтна архитектура/; Изгр.на автоматизирана подземна напоителна система; Изгр.на парково осветление. В рамките на СМР по обос. позиция № 2 се предвижда: Реконструкция на съществуващи улични мрежи.на следните подобекти:. Подобект 1 Реконструкция на ул.”Александър Стамболийски”, Подобект 2 Реконструкция на ул.”Свобода”, Подобект 3 Реконструкция на ул.”Георги Зафиров”

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45112700: Строителни работи, свързани с озеленяването
 Доп. предмети: 45100000: Работи по подготовка на строителната площадка
 Доп. предмети: 45111220: Работи по разчистване от храсти
 Доп. предмети: 45112000: Изкопни и земни работи
 Доп. предмети: 45453000: Строителни работи по възстановяване и възобновяване
 Доп. предмети: 45112710: Строителни работи по оформяне на зелени площи
 Доп. предмети: 45112712: Строителни работи по оформяне на градини
 Доп. предмети: 45112711: Строителни работи по оформяне на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Количествата по видове СМР, които ще се извършват са съгласно приложени в документацията за участие количествено-стойностни сметки - Образец 15-1 и Образец 15-2,технически спецификации и инвестиционни проекти. • Модернизирана паркова среда в два парка с обща площ 38, 816 дка; • Рехабилитирани зелени площи - 9, 457дка; • Реконструирани и рехабилитирани 3 бр. улици с обща дължина 2 365, 44 м; • Рехабилитирани пешеходни площи и тротоари – 22 831, 42 кв.м; • Рехабилитирана улична настилка – 14 196,64 кв.м; • Изградени и модернизирани детски площадки; • Обновени 11 общински обекта с обществено значение;
 Прогнозна стойност: 4446802
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е както следва: за Обособена позиция № 1 - “Рехабилитация и възстановяване на зони за обществен отдих, пешеходни алеи и тротоари” – в размер на 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лева); за Обособена позиция № 2 - “Реконструкция на ул.”Александър Стамболийски”, ул.”Свобода” и ул.”Георги Зафиров”,гр.Пещера- в размер на 15 000лв. (петнадесет хиляди лева).платени в брой в касата на Община Пещера или чрез банков превод по сметка на Община Пещера BG87SOMB91303332970201, BIG SOMBBGSF в Общинска банка -клон Пещера или банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде Банкова гаранция, то същата трябва да бъде безусловна, неотменима,със срок на валидност не по-малък от 90 дни от датата на представяне на офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на всяка конкретна обособена позиция без ДДС, платени в брой в касата на Община Пещера или чрез банков превод по сметка на Община Пещера BG87SOMB91303332970201, BIG SOMBBGSF в Общинска банка -клон Пещера или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде Банкова гаранция, то същата трябва да бъде безусловна, неотменима, че е в полза на Община Пещера и че е със срок на валидност – един месец след издаване на Акт образец 15.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането на строителството става със средства отпуснати по Оперативна програма "Регионално развитие"2007 - 2013г, схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4.-05/2009, "Подкрепа за интегрирано и устойчиво развитие чрез подобряване на градската среда”.Плащането ще се извърши по схемата залегнала в договора за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4.-05/2009/011, а именно:заплащането на цената на договора ще става по следната схема на плащане: • Авансово плащане • Междинно/междинни плащания • Окончателно плащане. Авансово плащане в размер на 20% (двадесет на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка,в срок до 20(двадесет)работни дни,считано от датата на получаване на авансово плащане от Управляващия орган. Извършване на авансово плащане е допустимо след представяне на фактура за стойността на аванса. Междинно/междинни плащания са в размер на стойността на реално извършени строително-монтажни работи, но не повече от 60 % (шестдесет на сто) от стойността на договора на обществената поръчка, в срок до 20 ( двадесет ) работни дни,считано от датата на подписване на двустранен протокол/и за приемане на работата Акт образец 19 с приложена подробна количествена сметка. Окончателно плащане: в размер на 20% (двадесет на сто) от стойноста на договора за изпълнение на обществената поръчка.Извършване на плащане по договора е допустимо след окончателно извършване на стоителството,обект на поръчката,подписване на Акт образец 19 и издаване на фактура от изпълнителя за стойността на действително извършените количества и видове СМР,придружен с одобрен от строителния надзор Акт образец 15 с придружаващата го документация. Плащането по договора ще бъде в български лева с платежно нареждане по сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Няма изискване за създаване на юридическо лице,ако участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение ( или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,тогава участниците в обединението ( или консорциума) сключват споразумение с нотариална заверка на подписите.Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират,че:Участниците в обединението/консорциума упълномощават един от членовете на обединението/консорциума, който да ги представлява. Упълномощения член на обединението / консорциума поема задължения и получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума.;Изпълнението на договора , включително плащанията,са отговорност на упълномощения член на обединението / консорциума.;Всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението / консорциума трябва да упълномощят член,който да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение / консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи,гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – от участникът ще бъдат изискани допълнителни сведения, удостоверяващи гореописаните обстоятелства при спазване разпоредбите на чл.68 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: При подписване на договорите за обществена поръчка за всяка обособена позиция участниците, определени за изпълнители, са длъжни да представят следните документи: 1.Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.2 от ЗОП, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която е установен. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл.47,ал.2 от ЗОП, или когато те не включват всички случаи по чл.47,ал.1 и ал.2 от ЗОП, участника представя клетвена декларация,ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата,в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган,нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.; 2.Документ за внесена гаранция за изпълнение на съответния договор; 3.Заверено копие от застраховка за професионална отговорност за съответната категория строеж или еквивалентен; 4.Заверено копие от Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър за строежи от втора и четвърта група, трета категория съобразно всяка обособена позиция ,съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. Чуждестранните лица, които са установени в държава- членка на ЕС,или в държава -страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,или в Конфедерация Швейцария,могат да представят документ по чл.53а от ЗОП. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности: а.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. б.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности. в.По отношение на участника да не е наложено наказание на основание на чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности.” В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, горепосочените изисквания се прилагат и за подизпълнителите. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, трябва да отговаря всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Плик № 1 „Документи за подбор”, трябва да съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата; Удостоверение за актуално състояние изд. не по-късно от 6 (шест)месеца към подаване на офертата или удост. от Агенцията по вписванията, или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР заверено копие,ако участниците са ЮЛ или ЕТ, регистр. в България. Чуждестранните ЮЛ или обединения на чуждестранни ЮЛ, представят съответен еквив. документ, изд. от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, и в офиц. превод на бълг.език, нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, декларации по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП - Образец № 1, декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - образец № 2, декларация за запознаване със строителния обект, предмет на поръчката - образец № 3, декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП за спазено изискване за миним. цена на труда в стр. - образец № 4, Документ за гаранция за участие (ориг. на плат. документ или ориг. банкова гаранция) - Образец № 5 за вс. обособена позиция поотделно, документ за закупена документация за участие(копие), Документи за доказване на инок. и фин. състояние по т.III.2.2.от обявлението,Документи за доказване на изисквания за техн. възможности и/или квалификация по т.III.2.3 от обявлението, декларация за участието на подизпълнители образец № 7, Декларация от подизпълнител,че е съгласен да участва в процедурата като такъв-образец №8,нотар.заверено споразумение на съдружници в обединение/консорциум,което не е ЮЛ (ако такова се предвижда), декларация от членовете на обединението/консорциума образец №9;декларация за изпълнение на обекта образец № 10,декларация за нередност образец № 19,Оферта – Образец № 11, Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”,трябва да съдържа: Предложение за изпълнение на поръчката Образец № 12-1 и/или Образец № 12-2 за съответната обособена позиция;приложения – Линеен календарен график за изпълнение на поръчката,парафирани проекти на договори за сответната обособена позиция Образец № 14-1 и/или Образец № 14-2 .и се поставят документи,свързани с изпълнение на поръчката съобр.критерия за оценка и посочените в докум. изисквания. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник:който не е представил някой от необх. документи в процедурата,изискуеми от възложителя съгласно чл.56 отЗОП;за когото са налице обстоятелствата по чл. 47,ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;чиято оферта не отговаря на условията на тази докум.; е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57,ал. 2 от ЗОП. Плик №3„Предлагана цена”,трябва да съдържа: Ценова оферта Образец № 13-1 и/или Образец № 13-2 за съотв. обособена позиция,,Количествено-стойностни сметки Образец № 15-1 и/или Образец № 15-2 2 за съответната обособена позиция;Анализи на единичните офертни цени, заверени от Участника

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: а• копие от годишния финансов отчет за всяка от предходните три финансови години (2008, 2009 и 2010 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството и придружен с копие на одиторски доклад.Изискването се отнася само за лицата, подлежащи на независим одит.Ако участникът не подлежи на одиторска заверка, съгласно разпоредбите на Закона за счетоводството, той декларира това обстоятелство чрез декларация в свободен текст; • справка за общия оборот и оборота от извършени строително-монтажни работи през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. • заверено копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя за съответната категория строеж; Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката документите за доказване на икономическото и финансово състояние се прилагат и за подизпълнителите. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, документите за доказване на икономическото и финансово състояние се представят от всеки един от членовете за обединението/консорциума; Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на икономическото и финансово състояние са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
 Минимални изисквания: а) участникът да е реализирал оборот от извършени строително-монтажни работи, общо през последните 3 (три) години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малък от: при кандидатстване за Обособена позиция №1- 5 500 000 лв без ДДС, при кандидатстване за обособена позиция №2-3 000 000 лв. без ДДС ; б) участникът да притежава валидна застраховка «Професионална отговорност», съгласно чл. 171 от ЗУТ за съответната категория строеж или еквивалент. в) изменението на паричните средства през всяка от последните три финансови години /2008,2009 и 2010г./ да бъде положително число (общите постъпления на парични средства през съответната година да превишават общите плащания на парични средства през същата година). В случай, че участникът е обединение или консорциум, който не е юридическо лице, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, с изключение на изискванията по букви “б” и “в” трябва да са изпълнени за обединението/консорциума като цяло; Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, минималните изисквания за икономическо и финансово състояние за подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: а) копие от удостоверенията за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи втора и четвърта група, трета категория съобразно всяка обособена позиция, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя; б) Списък-декларация на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5/пет/ години / 2006-2007-2008-2009-2010 г./,придружени от препоръки за добро изпълнение,с посочена стойност, период и място на изпълнение, дялово участие и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания (Приложение Образец №6 ); в) Списък-декларация /съгласно Приложение Образец №18/ на ръководния екип - правоспособни технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен от документи удостоверяващи образованието,професионалната квалификация и професионален опит /професионални автобиографии, копия на лицензии, копия от дипломи, копия от трудови ,служебни и/или осигурителни книжки, копия от трудови договори и справка в оригинал от НАП за актуалното състояние на действащите трудови договори /.; Ако участниците са чуждестранни лица представят еквивалентни на посочените документи, издадени в страната, в която са установени. г) Списък-декларация /съгласно Приложение Образец №16/ на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Списък-декларацията да съдържа : наименование на машината или оборудването,технически характеристики, свързани с тяхната производителност и качеството на СМР и основание за ползване от участника (документ за собственост, договор за лизинг,разрешение за ползване,удостоверение за въвеждане в експлоатация и т.н.) и да е придружена от документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (документ за собственост и /или наети, договор за лизинг,наем,разрешение за ползване,удостоверение за въвеждане в експлоатация и друго основание конкретизирано от участника) на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка по т. 1.2.8.1,буква “г”. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката документите за доказване на техническите възможности и квалификация се прилагат и за подизпълнителите. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице документите за доказване на техническите възможности и квалификация се представят от всеки един от членовете на обединението/ консорциума. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай, че документите за доказване на техническите възможности и квалификация са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
 Минимални изисквания: а) участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от втора и четвърта група трета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. Изискването важи при кандидатстване за една или всички обособени позиции. б) участникът трябва да е изпълнил качествено през последните 5 (пет) години (2006-2007-2008-2009-2010г.), минимум по 1(един) обект, сходен с предмета на поръчката,за съответната обособена позиция. Под сходен обект се разбира:за Обособена позиция №1- ново строителство, рехабилитация/реконструкция, основен ремонт и/или аварийно-възстановителни работи на пътища и улици,а за Обособена позиция №2-благоустрояване на централни градски части и/или зони за обществен отдих , които обекти да са предадени на възложителите. в) Изисквания към персонала – да разполага с инженерно- технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството,отговарящ на чл.163а от ЗУТ, включващ най-малко: - ръководител на обект: строителен инженер, с образователна степен „Магистър”, специалност ПГС/ССС или Транспортно строителство или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност ПГС/ССС или Транспортно строителство/ и професионален опит не по-малко от 5 години; - инженер-геодезист: инженер с образователна степен „Магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност „Геодезия”/ и професионален опит не по-малко от 2 години. - Технически ръководители – трима /3-ма/, строителни инженери с образователна степен „Магистър”, специалност ПГС, Транспортно строителство или ВиК или еквивалентна /ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност ПГС, Транспортно строителство или ВиК / и професионален опит не по-малък от 2 години. За удостоверяване на посочените изисквания към персонала да се представят копия от дипломи,копия от трудови ,служебни и/или осигурителни книжки, копия от трудови договори, професионални автобиографии, справка от НАП за актуалното състояние на действащите трудови договори,издадена не по-рано от 30 (тридесет) дни преди крайния срок за представяне на офертата. г). Изисквания към техническото обезпечаване: - Наличие на доказано сертифицирана база за производство на асфалтови смеси или наета такава, доказано с документ за собственост/договор за наем/разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експлоатация и копие от валиден сертификат за производствен контрол на произвежданите асфалтобетонови смеси в съответствие с Наредба за съществените изисквания към строежите и оценване съответствието на строителните продукти; - Да притежава необходимото оборудване (строителна техника и механизация), необходими за изпълнение на обществената поръчка: комбинирани машини/багер-товарачи/, верижни багера с обем на кофата, не по-малко 1 м3, комплект машини за полагане на асфалтобетонови смеси, включващ – асфалтополагаща машина, валяк с пневматични гуми, бандажен вибрационен валяк, автосамосвал/и за превоз на асфалтови смеси с товароподемност над 15 тона Минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация важат при кандидатстване за една или за всички обособени позиции. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация за подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация трябва да са изпълнени от обединението/ консорциума като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на н

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена(тежест : 40)
 Показател: Срок за изпълнение на поръчката(тежест : 25)
 Показател: Срок за окончателно плащане(тежест : 25)
 Показател: Процент неустойка на ден от цената на договора за неспазване на срока за изпълнение на отделните СМР,съгласно графика и/или на поръчката като цяло(тежест : 10)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 6 от 21/02/2011
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 250
 Условия: Документацията за участие в откритата процедура се закупува и получава от участниците в Община Пещера ,ул."Дойранска епопея"17 от Общински център за услуги и информация на гражданите /ОЦУИГ/срещу внесена в касата на общинска администрация сума от 250/двеста и петдесет/лева всеки работен ден от 8:30-12:30 и 13:30 - 17:30 или по банков път по следната сметка на Община Пещера IBAN: BG06SOMB91308432970244, Вид плащане 447000, BIC: SOMBBGSF, при Общинска банка Пещера
 Дата: 17/06/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:30
 Дата: 27/06/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Общинска администрация - гр. Пещера, ул. "Дойранска епопея" № 17, ет. 1, ст. 5
 Час: 10:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл. 68, ал. 4 от ЗОП. Когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, тогава лицето, упълномощено да представлява участникът в процедурата представя Нотариално заверено пълномощно.
 Дата: 28/06/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма "Регионално развитие"2007 - 2013 г, схема за предоставяне на безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4.-05/2009, "Подкрепа за интегрирано и устойчиво развитие чрез подобряване на градската среда”.Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4.-05/2009/011 „Подобряване на физическата среда и превенция на риска за повишаване привлекателността на община Пещера”

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Възложителят си запазва правото ако възникне необходимост от повторение на строителството от същия изпълнител не по - късно от три години на възлагането на първата поръчка да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: На обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка, относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в десетдневен (10) срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8 от ЗОП; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба по чл.120, ал. 3 от ЗОП може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл.120, ал.3, т. 1 и 4 от ЗОП; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл.120, ал.3, т. 2 от ЗОП; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл.120, ал.3, т. 3. В случаите по чл.120, ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Ако лицето не е уведомено – в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: София
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 27/04/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Рехабилитация и възстановяване на зони за обществен отдих,пешеходни алеи и тротоари”
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: •Рехабилитация и възстановяване на зони за обществен отдих,като паркове,зелени площи,детски площадки и други,включително поставяне на пейки,беседки,възстановяване на чешми,фонтани,паметници и други елементи от градското обзавеждане.; •Реконструкция и рехабилитация на пешеходни алеи и тротоари,изграждане,пешеходни зони,алеи,включително свързани дейности,като поставяне на указателни знаци и др.;

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45110000: Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи
 Доп. предмети: 45450000: Други довършителни строителни работи
 Доп. предмети: 45112700: Строителни работи, свързани с озеленяването
 Доп. предмети: 45112720: Строителни работи по оформяне на зелени площи в местата за развлечение и спорт
 Доп. предмети: 45112711: Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 2770029
 Описание: Количествата по видове СМР,които ще се извършват съгласно приложените в документация за участие количествено - стойностни сметки - Образец 15 - 1, технически спецификации и инвестиционни проект. Модернизирана паркова среда в два парка с обща площ 38,816 дка; Рехабилитирани зелени площи - 9,457 дка; Рехабилитирани пешеходни площи и тротоари - 22831,42 кв.м; Изградени и модернизирани детски площадки; Обновени 11 общински обекта с обществено значение
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: “Реконструкция на ул.”Александър Стамболийски”, ул.”Свобода” и ул.”Георги Зафиров”,гр.Пещера.
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: В рамките на строително-монтажните работи по обособена позиция №2 се предвижда: • Реконструкция на съществуващи улични мрежи:ул.”Александър Стамболийски”, ул.”Свобода” и ул.”Георги Зафиров”,гр.Пещера.

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 45110000: Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи
 Доп. предмети: 45100000: Работи по подготовка на строителната площадка
 Доп. предмети: 45450000: Други довършителни строителни работи
 Доп. предмети: 45453000: Строителни работи по възстановяване и възобновяване

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност: 1676773
 Описание: Количества по видове СМР,които ще се извършват съгласно приложени в документацията за участие количествено - стойностни сметки - Образец 15-2,технически спецификации и инвестиционни проекти. Реконструирани и рехабилитирани 3 бр. улици с обща дължина - 2365,44 м; Рехаблитирана улична настилка 14196,64 кв.м.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)