РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАНI.1) Наименование, адреси и място/места за контакт: Официално наименование: Община Вълчи дол Пощенски код: 9280 Място/места за контакт: E-mail:: oba_valchidol@mail.bg Факс: 05131 3450 Пощенски адрес: пл. "Христо Ботев" № 1 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Град: Вълчи дол Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт На вниманието на:: Невена Димитрова Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Адрес на възложителя Телефон: 05131 2317 Адрес на профила на купувача Страна: РБългария I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги Вид на възложителя: регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: Наименование: ”Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена на община Вълчи дол по обособени позиции: 1. Различни хранителни продукти; 2. Хляб; 3. Закуски” ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG331 Място на изпълнение: Община Вълчи дол Тип доставки: Покупка Тип строителство Категория услуга Обект на поръчката: Доставки ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща Предназначение: Обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи) Рамково споразумение Брой оператора Обосноваване на рамково споразумение, Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в година/и Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месец/и: Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките: Описание: Предмет на обществената поръчка - доставката чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена на Община Вълчи дол – Ученически стол към СОУ ”Васил Левски” - гр. Вълчи дол, Ученически стол към ОУ ”Васил Левски” - с. Михалич, Ученически стол към ОУ ”Климент Охридски” - с. Стефан Караджа, Ученически стол към ОУ ”Св.Иван Рилски” - с. Червенци, ЦДГ ”Щастливо детство” - с. Брестак, ЦДГ ”Щастливо детство” филиал - с. Караманите, ЦДГ ”Звездица” - с. Стефан Караджа, ЦДГ ”Звездица” филиал - с.Червенци, ЦДГ ”Слънце” - с. Михалич, ЦДГ ”Слънце” - филиал с. Есеница, ЦДГ „Здравец” гр. Вълчи дол, ЦДГ ”Надежда Крупская” - с. Ген.Киселово, Домашен социален патронаж - гр. Вълчи дол, ДВХУИ с. Оборище. 1. Позиция “Различни хранителни продукти”; 2. Позиция “Хляб”; 3. Позиция “Закуски“ ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА Подаване на оферти: една или повече позиции ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Доставка чрез покупка на различни хранителни продукти в т.ч. месо и местни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, плодове и зеленчуци, бакалски стоки и тютюневи изделия за ДВХУИ с. Оборище; хляб и закуски за нуждите на бюджетните звена към община Вълчи дол. Прогнозна стойност Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валутаІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнениетоІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 12 РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия във връзка с поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи): Описание: Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранции за участие по обособени позиции както следва: за първа позиция в размер на 3 032.68 лв.; за втора позиция – 433.45 лв.; за трета позиция –109.96 лв. В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, за всяка от тях се представя отделна гаранция под формата на парична сума или банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, валидна за срока на валидност на офертата. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. При депозит плащането се извършва в брой в касата на общината или по Банкова сметка на Община Вълчи дол: IBAN: B72IORT73773300801103, BIC:IORTBGSFпри ТВ”ИНВЕСТБАНК”АД, офис Вълчи дол, клон ВАРНА При представяне на гаранцията в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и позицията, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежен документ или банкова гаранция. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 2 % от стойността на поръчката без ДДС по всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя платежния документ за внесената парична сума или банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка: IBAN: B72IORT73773300801103, BIC:IORTBGSFпри ТВ”ИНВЕСТБАНК”АД,офис Вълчи дол, клон ВАРНА Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Вълчи дол и че е валидна до 10 дни след изтичане на срока на договора. ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Условия: Финансирането ще се осъществява от бюджета на община Вълчи дол, в дейността му ДВХУИ село Оборище и Домашен социален патронаж г.Вълчи дол и бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджетни средства в частта има столово хранене и детски градини ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи): Правна формаІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; б) Оферта за участие; в) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се от представляващият подизпълнителя и се представя само когато е приложимо; г) Административни сведения д) Документи за регистрация на участника: • За юридически лица или ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър /ЗТР/ се представя: - копие от документ за съдебна регистрация; - валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 03.01.2011 г.; - копие на удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ; • За юридически лица или ЕТ, които са пререгистрирани по реда на ЗТР се представя копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; • За физическо лице - копие от документа за самоличност; • За чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в официален превод. е) Копие от документа за внесена гаранция за участие, а при банкова гаранция (валидна за срока на валидност на офертата) – оригинал. ж) Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи. з) Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и) Декларация със списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени от участника през последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.), включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение. й) Декларация със списък на транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, придружена от копия на удостоверенията за регистрация от съответните компетентни органи съгласно чл. 4 от Наредба №9 от 21.03.2005 г. на МЗ за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните инспекции за опазване и контрол на общественото здраве и чл. 246, ал. 4 от Закона за ветиринарномедицинската дейност (за транспортни средства за превозване на суровини и храни от животински произход) и копия на регистрационните талони, удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на изпълнение на поръчката. к) Декларация със списък на обектите за производство и/или търговия с храни, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, придружена с копия на удостоверенията за регистрация, издадени от съответните компетентни органи съгласно чл. 12 от Закона за храните. В случай, че обектите не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на изпълнение на поръчката. л) Декларация от участника за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните. м) Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП. н) Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП. о) Декларация за обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. п) Копие от фактурата за закупена документация за участие. р) Нотариално заверено пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции. с) Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение/консорциум –когато участникът е обединение ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последните 3/три/ години или в зависимост от датата, на която участиът е учреден или е започнал дейността си според официалните счетоводни документи. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец №4. Минимални изисквания: Участникът да има положителен финансов резултат за последната финансова година ( 2010 г.) или в зависимост от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум тези изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: Декларация със списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени от участника през последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.), включително стойностите, датите и получателите - Образец №5, придружена от препоръки за добро изпълнение. Декларация със списък на транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец №6, придружена от копия на удостоверенията за регистрация от съответните компетентни органи съгласно чл. 4 от Наредба №9 от 21.03.2005 г. на МЗ за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните инспекции за опазване и контрол на общественото здраве и чл. 246, ал. 4 от Закона за ветиринарномедицинската дейност (за транспортни средства за превозване на суровини и храни от животински произход) и копия на регистрационните талони, удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на изпълнение на поръчката. Декларация със списък на обектите за производство и/или търговия с храни, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - Образец №7, придружена с копия на удостоверенията за регистрация, издадени от съответните компетентни органи съгласно чл. 12 от Закона за храните. В случай, че обектите не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на изпълнение на поръчката. Декларация от участника за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните – Образец №8. Минимални изисквания: • Да е изпълнил за последните три години поне 3 договора с предмет доставка на хранителни продукти, сходни с предмета на позицията, за която участва. • Да разполага със собствени или наети транспортни средства, регистрирани от съответните компетентни органи съгласно чл. 4 от Наредба №9 от 21.03.2005 г. на МЗ за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните инспекции за опазване и контрол на общественото здраве и чл. 246, ал. 4 от Закона за ветиринарномедицинската дейност (за транспортни средства за превозване на суровини и храни от животински произход) . • Да разполага със собствени или наети обекти за производство и/или търговия с храни, регистрирани от съответните компетентни органи съгласно чл. 12 от Закона за храните. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, тези изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло. • Да е внедрил, да прилага и поддържа система за управление на безопастността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с чл.18 от Закона за храните или еквивалент. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи) Запазени поръчки Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услугиІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професияАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог) Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерии за възлаганеІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и) Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини) Показател: Срок за доставка след заявка(тежест : 10 ) Показател: Предложен срок за разсрочено плащане, след представяне на фактура(тежест : 30) Показател: Цена(тежест : 60) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи) Референтен номерІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчкаАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в OВ: /S- Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 10 Условия: Желаещите да закупят Документация за участие могат да направят това в сградата на Община Вълчи дол, Информационен център. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Сумата от 10 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Вълчи дол или по банков път на следната сметка на Община Вълчи дол: IBAN: BG02IORT73778401927700, BIC:IORTBGSF при ТВ”ИНВЕСТБАНК” - АД, клон ВАРНА Дата: 13/05/2011 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие Час: 16:00 Дата: 25/05/2011 ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месециІV.3.8) Условия за отваряне на офертите Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА Място: Заседателната зала на община Вълчи дол Време: 10:00 Лица: При отварянето на предложенията от комисията могат да присъстват кандидатите или упълномощени от тях лица, участващи в процедурата. Дата: 26/05/2011 РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондовеАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ Проект/програмаVІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 30.03.2011 г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 E-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи) Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: С-но чл.120 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 30/03/2011 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки) Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: “Различни хранителни продукти” Номер: 1 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: Доставка чрез покупка на месо и местни продукти, риба и рибни продукти, плодове и зеленчуци, яйца, бакалски стоки плодови и зеленчукови консерви, пакетирани изделия и тютюневи изделия 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15100000: Месо и месни продукти Доп. предмети: 15200000: Риба и други водни животни, преработени и консервирани Доп. предмети: 15300000: Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани Доп. предмети: 15500000: Млечни продукти Доп. предмети: 15400000: Животински или растителни масла и мазнини Доп. предмети: 15990000: Тютюневи изделия 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност: 303267.65 Описание: Доставката ще се извършва след предварителна заявка от домакините на съответните поделения Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN 4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 12 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: “Хляб” Номер: 2 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: Доставка чрез покупка на хляб ненарязан, нарязан, пълнзърнест и козунак 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15810000: Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност: 43345.42 Описание: Доставката ще се извършва след предварителна заявка на домакините на съответните поделения Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN 4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 12 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: “Закуски“ Номер: 3 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: Доставка чрез покупка на закуски- кифли, тутманици, милинки, гевреци баници, пици, кашкавалки 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15813000: Хранителни продукти, използвани за закуска 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност: 10995.93 Описание: Доставката ще се извършва след предварителна заявка от домакините на съответните поделения Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN 4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 12 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) |