Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 5 от 1.12.2010
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Медицински университет - София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст.20 и ст.23
 Електронна поща: ks@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9152169
 Адрес: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: инж. Симона Манолова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: http://mu-sofia.bg/
 Телефон: 02 9152169
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Образование
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Извършване на строително-монтажни работи по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр. София” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” по ОПРР, Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG411
 Място на изпълнение: a) Предклиничен университетски център (ПУЦ) към Медицински факултет при Медицински университет - София с адрес: гр.София, ул. ”Здраве” № 2; b) Медицински колеж ”Йорданка Филаретова” (МК) при Медицински университет – София с адрес: гр, София, ул.” Йорданка Филаретова “ № 3; в) Централна медицинска библиотека (ЦМБ) при Медицински университет - София с адрес: гр. София: гр. София, м. Медицинска академия, кв. 387, к.л. 428 .
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на строително-монтажни работи по проект - “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр. София” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” по ОПРР, Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура”. Подробно описание на обекта на поръчката се съдържа в Техническите спецификации, Книга II, Том II от документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Извършване на строително-монтажни работи по проект - “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ - гр. София” договор № BG161PO001/1.1-07/2009/012 съгласно схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009” по ОПРР, Приоритетна ос 1 ”Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 ”Социална инфраструктура” по вид и обем съобразно одобрени инвестиционни проекти.
 Прогнозна стойност: 1304712
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 9

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е безусловна и неотменяема банкова гаранция издадена в полза на възложителя или парична сума,внесена по сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И EФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ и е в размер на 13 000лв. Гаранцията за изпълнение на договора е безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по посочената сметка и е в размер на 3% от стойността на договора. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за участие е съобразно разпоредбите на ЗОП, а на гаранцията за изпълнение е съобразно договора за изпълнение.- При участие в процедурата на участник от ЕС или ЕИП всички такси и комисионни по превода, при внасянето и освобождаването на гаранциите за участие и изпълнение са споделени между Възложителя и участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното. След приспадане на споделените разходи, стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. При стойност на гаранциите след приспадане на споделените разходи по-ниска от обявената, участникът се отстранява от участие в процедурата.- При участие в процедурата на участник от трети страни, всички такси и комисионни по превода, при внасяне и освобождаване на гаранцията за участие, респ. за изпълнение са за сметка на участника. Внесената гаранция за участие, респ. за изпълнение следва да бъде съобразена с горното и след приспадане на всички разходи по банковите преводите стойността на гаранцията за участие, респ. за изпълнение трябва да не е под обявената стойност на съответната гаранция. В противен случай участникът се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: МУ-София е подписал Договор за безвъзмездна финансова помощ по проект “Подходяща и рентабилна инфраструктура за МУ-гр. София – BG161PO001-1.1.07/2009/012 по Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001-1.1.07/2009 “Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации” на ОПРР”, откъдето е и финансирането на предмета на настоящата обществена поръчка. Съобразно клаузите на договора за безвъзмездна помощ е предвидено Възложителят да заплати с разполагаем финансов ресурс строителството по настоящата обществена поръчка и впоследствие да си възстанови направените разходи по реда на подписания договор. В този смисъл плащанията по договора за строителство ще бъдат извършени със средства на Възложителя и ще бъдат направени по ред, начин и срокове съобразно договора за строителство. При изготвяне на офертата следва да се има предвид, че финансовият ресурс на възложителя по настоящата процедура е лимитиран в рамките на отпуснатите и одобрени по проекта средства, които са в размер 1 304 712 лв. без ДДС. Участниците при изготвянето на офертите следва да се съобразят с финансовия лимит на възложителя. Всички оферти надвишаващи финансовия лимит ще бъдат отстранявани като неотговарящи на това предварително обявено от възложителя условие. За изпълнението на поръчката е предвиден аванс до 10%, като конкретния процент в договора ще е съобразно направеното от участника предложение с офертата. Избраният за изпълнител на поръчката представя банкова гаранция на същата стойност, равнозначна на аванса и в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Медицински университет, гр. София, и че е със срок на валидност до изтичане срока на договора на изпълнение. Размера на аванса е и елемент на методиката за оценка на офертите. Предвидено е и участниците да предлагат и срок на отложено плащане, като това също е елемент на методиката за оценка на офертите.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В настоящата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и за които са налице предпоставките на чл.69 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 и ал.5 и да не са налице за тях обстоятелствата по чл.47, ал.2 т.1, т.2 и т.3 от ЗОП. Предявено е изискване участниците да са регистрирани в Централен професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.) за категория и група строежи, съответстваща на категорията на строежите, предмет на поръчката. Участниците чуждестранни лица представят еквивалентен документ вписан в съответен професионален регистър в страната в която са установени. Участниците следва да представят и другите документи съобразно чл.56 от ЗОП и допълнително изисканите от Възложителя и посочени в документацията за участие в процедурата. Всички документи се представят на български език, а за чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения документите по чл.56, ал.1, т.1 се представят в "официален превод".

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите за 2007г.,2008г. и 2009г.2.Информация за общия оборот и оборота от строителство предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, когато участникът е учреден или е започнал дейността си.3.Застраховка по чл.171 ал.1 от ЗУТ в размери минимум за обекти втора категория по чл.137 ЗУТ4. Удостоверение от финансова институция доказващо, че участникът разполага с налични или разполагаеми средства за изпълнение на поръчката в размер не по- малък от 500 000 лв.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има положителен годишен финансов резултат за всяка от последните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г); 2. Участникът трябва да има минимален общ оборот за предходните три приключени финансови години (2007, 2008, 2009г) в размер не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС, като от тях 1 300 000 (един милион и триста хиляди) лева са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи (сходни дейности са фасаден и покривен ремонт с полагане на топлоизолация, подмяна външна дограма, укрепване на конструкция и подмяна на абонатна станция) ;3. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства;4. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.)

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите2.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, по смисъла на чл.51, ал.1 т.2 от ЗОП (Образец №10), с включени видове СМР сходни с предмета на настоящата поръчка, (фасаден и покривен ремонт с полагане на топлоизолация, подмяна външна дограма, укрепване на конструкция и подмяна на абонатна станция). Списъка да дава ясна представа за вида на договора, клиента, мястото на изпълнение обекта, изпълнените строителни работи и стойността на изискуемите видове СМР.3.Участникът да има внедрена сертифицирана система съгласно БДС EN ISO 9001 - "Системи за управление на качеството’,EN ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни.4.Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката - Ръководителят на договора трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има степен магистър - инженерно-техническо и/или икономическо образование • Да има най-малко 5 ( пет) години опит по специалността; - Технически ръководители на обектите трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ;• Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител - Отговорник за контрола на качеството трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има степен магистър- инженерно-техническо образование• Да има най-малко 3 (три) години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството.- Координатор по безопастност и здраве в строителството – трябва да отговаря на следните условия • Да има университетско инженерно-техническо или средно техническо или еквивалентно такова;• Да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО»• Да има най-малко 2 (две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ5.Списък на основния изпълнителски квалифициран персонал, който участникът ще използва за изпълнение на строителството - Участникът трябва да разполага с минимален числен състав на персонала за изпълнение на поръчката 50 (петдесет) човека, от които минимум 8 броя да са със следните специалности: Дограмаджия- 3 бр., Специалист по бояджийски работи-1бр., Специалист по мазилки и шпакловки-2бр., Специалист изграждане и ремонт покриви- 1бр.и Специалист външни облицовки и настилки-1 бр. - доказва се с удостоверение от НАП за броя на заетите лица издадено не по-късно от един месец преди подаване на офертата6.Участникът трябва да разполага със налична техника , собствена или наета (доказва се с данни попълнени в Образец 15 и приложенията към него ) в съответствие с предложената от него генерален подход /стратегия/ и методология за изпълнение на поръчката, Като представи доказателства , че тази техника ще му е на разположение в съответствие с предвижданията на календарния график за изпълнение на строителството.
 Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006г.) за категория и група строежи, съответстваща на категорията на строежите, предмет на поръчката:a)Предклиничен университетски център (ПУЦ) към МФ при МУ-София - четвърта категория първа група строежи;b)Медицински колеж ” Йорданка Филаретова” при МУ – София - втора категория първа група строежи (паметник на културата от "местно значение");в) Централна медицинска библиотека (ЦМБ) при МУ-София - четвърта категория първа група строежи;2.Участникът трябва да има през последните пет години изпълнени и приети договори за строителство с включени сходни с предмета на поръчката строителни дейности и по конкретно минимум три обекта с изпълнени следните видове и количества СМР – 1.фасаден и покривен ремонт с обща площ - минимум 5 000м2 ; 2.подмяна външна дограма с обща площ– минимум 1 600 м2 3.Участникът да има внедрена сертифицирана система съгласно БДС EN ISO 9001 - "Системи за управление на качеството’,EN ISO 14001 "Системи за управление на околната среда" и BS OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни 4.Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката - Ръководителят на договора трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има степен магистър - инженерно-техническо и/или икономическо образование • Да има най-малко 5 (пет) години опит по специалността; - Технически ръководители на обектите трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ;• Да има най-малко 3 (три) години опит като технически ръководител - Отговорник за контрола на качеството трябва да отговаря на следните изисквания:• Да има степен магистър- инженерно-техническо образование• Да има най-малко 3 (три) години опит в строителството и удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството.- Координатор по безопастност и здраве в строителството – трябва да отговаря на следните условия • Да има университетско инженерно-техническо или средно технически или еквивалентно такова;• Да има удостоверения за «КООРДИНАТОР ПО БЕЗОПАСТНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО»• Да има най-малко 2 (две) години опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ5. Списък на основния изпълнителски квалифициран персонал, който участникът ще използва за изпълнение на строителството - Участникът трябва да разполага с минимален числен състав на персонала за изпълнение на поръчката 50 (петдесет) човека, от които минимум 8 човека да са със следните специалности: Дограмаджия- 3 бр., Специалист по бояджийски работи-1бр., Специалист по мазилки и шпакловки-2бр., Специалист изграждане и ремонт покриви- 1бр.и Специалист външни облицовки и настилки-1 бр. - доказва се с удостоверение от НАП за броя на заетите лица издадено не по-късно от един месец преди подаване на офертата6.Участникът трябва да разполага със налична техника , собствена или наета (доказва се с данни попълнени в Образец 15 и приложенията към него ) в съответствие с предложенят от него генерален подход /стратегия/ и методология за изпълнение на поръчката, Като представи доказателства , че тази техника ще му е на разположение в съответствие с предвижданията на календарния график за изпълнение на строителството.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Технически показатели ТП = Т1х40% + Т2х10% + Т3х5% + Т4х45% ; (тежест : 50 )
 Показател: Т1– Организация и план на работа;(тежест : 40 )
 Показател: Т2– Предложение за искан аванс за изпълнение на СМР;(тежест : 10 )
 Показател: Т3 – Предложен срок за отложено плащане ; (тежест : 5 )
 Показател: Т4 – Срок на изпълнение на поръчката(тежест : 45)
 Показател: Финансови показатели ФП = Цх60%+П1х10%+П2х10%+П3х5%+П4х10%+П5х5% ; (тежест : 50 )
 Показател: Ц – предложена цена ;(тежест : 60)
 Показател: П1 – средна часова ставка използвана при формиране на единичните анализни цени; П2 - % допълнителни разходи за труд използван при формиране на единичните анализни цени ; % допълнителни разходи за механизация използван при формиране на единичните анализни цени; П4 - % доставно складови разходи използван при формиране на единичните анализни цени (тежест : 10 )
 Показател: П3 - % допълнителни разходи за механизация използван при формиране на единичните анализни цени ;П5 - % печалба използван при формиране на единичните анализни цени (тежест : 5 )

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:30
 Цена: 96
 Условия: Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 915 21 69
 Дата: 07/01/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:30
 Дата: 17/01/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Медицински университет- Ректорат, гр.София, бул. "Акад.Ив. Евст. Гешов" №15 - сграда на Национален център по опазване на общественото здраве , заседателна зала №6, ет.12
 Час: 10:00
 Лица: На действията на комисията предвидени като публични от чл.68 и чл.69а могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 18/01/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Средствата са осигурени като безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма"Регионално развитие" (2007-2013), схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 "Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации".

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Жалба се подава в 10-дневен срок от:1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в „Официален вестник” на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението – от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението – срещу решението за откриване на процедура;2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата /по чл. 73, ал.1 и ал. 3, чл.74 ал.2 от ЗОП/;3. побликуване на обявлението за доброволна прозрачност в Европейския съюз-срещу решението за избор на изпълнител.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул."Витоша" №18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 01/12/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Медицински университет - София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: инж. Добрин Нешев
 Електронна поща: ks@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9152169
 Адрес: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15
 Град: София
 Лице за контакти: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сграда на НЦООЗ, ет. 10, ст. 23
 Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/
 Телефон: 02 9152169
 Държава: Р България

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: Медицински университет - София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: г-жа Розалия Балдаранова
 Електронна поща: zop@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15
 Град: София
 Лице за контакти: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сграда на НЦООЗ, ет. 10, ст. 20
 Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/
 Телефон: 02 9515087
 Държава: Р България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: Медицински университет - София
 Пощенски код: 1431
 За контакти: г-жа Розалия Балдаранова
 Електронна поща: zop@mu-sofia.bg
 Факс: 02 9515087
 Адрес: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сграда на НЦООЗ, ет. 10, ст. 20
 Град: София
 Лице за контакти: бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №155, сграда на НЦООЗ, ет. 10, ст. 20
 Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/
 Телефон: 02 9515087
 Държава: Р България