Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 11 от 26.11.2010
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Карнобат
 Пощенски код: 8400
 За контакти
 Електронна поща: Karnobat@mail.bg
 Факс: 0559 27165
 Адрес: бул. "България" № 12
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Карнобат
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Лице за контакти: Кремена Красимирова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: http://karnobat.acstre.com
 Телефон: 0559 29156
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Обновяване и модернизиране на градската среда чрез реконструкция на пешеходни зони и алеи и рехабилитация на зони за обществен отдих в град Карнобат".

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG34
 Място на изпълнение: УПИ І, кв. 237 и УПИ І, кв. 236 по плана на град Карнобат, отредени за пешеходна зона;Част от УПИ І, кв. 92 по плана на град Карнобат, отреден за площад, озеленяване и църква; Част от УПИ ІV, кв. 91 по плана на град Карнобат, отреден за обществено обслужване и озеленяване; Част от УПИ ІХ, кв. 46 по плана на град Карнобат, отреден за площад и библиотека; УПИ І, кв. 20 по плана на град Карнобат, отреден за парк, спортен терен и спортна зала;
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Извършване на строително-монтажни работи (СМР) във връзка с изпълнение на проект: „Обновяване и модернизиране на градската среда чрез реконструкция на пешеходни зони и алеи и рехабилитация на зони за обществен отдих в град Карнобат”, който е обособен в три подобекта: 1) „Рехабилитация на пешеходна зона на бул. България”; 2) „Реконструкция и адаптация на пешеходна зона в кв. 92 - централна градска част, гр. Карнобат” и 3) „Рехабилитация на градски парк, гр. Карнобат”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи
 Доп. предмети: 44113320: Пътни настилки
 Доп. предмети: 34993000: Обществено осветление
 Доп. предмети: 44141000: Канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Видовете и количества строително - монтажни работи са подробно описани в Техническата спецификация и Количествените сметки, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
 Прогнозна стойност: 3571559
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 6

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие по обекта на поръчката е в размер на 35 000,00 (тридесет и пет хиляди лева) лв., представена под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG84STSA93003360206036, BIC STSABGSF, „Банка ДСК” ЕАД - клон Карнобат; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в настоящото обявление за обществена поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.В случай, че участникът представи банкова гаранция то нейният срок на валидност трябва да е най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на проекта, които е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на Договор № BG161PO001/1.4-05/2009/021 от 16.07.2010 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» (2007-2013), сключен между Министерство на регионалното развитие и благоустройството и община Карнобат.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: За финансиране на тази обществена поръчка община Карнобат използва безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013).Условията и начина на плащане са посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Не е приложимо: възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Максималният срок за изпълнение на строително-монтажните работи е 6 (шест) месеца, считано от датата на издаване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор”1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП– Образец № 29; 2. Административни сведения-Образец № 1; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец № 2; 4. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката – Образец № 3; 5.Регистрационни документи на участника:копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът юридическо лице или едноличен търговец, издадено не по-късно от 3 (три) месеца преди крайната дата за получаване на офертите (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие;7.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;8.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 ЗОП –Образец № 4/Образец № 4а;9.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – Образец № 5/Образец № 5а; 10.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец № 6/Образец № 6а;11.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС– Образец № 7;12.Документ за данъчна регистрация (заверено копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено копие); Когато участникът е юридическо – лице установено/регистрирано извън Република България той представя и официален превод на еквивалентен документ; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 14.Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 14; 15.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 15; 16.Декларация от членовете на обединението/консорциума – Образец № 16; 17. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал. 1, т. 10 от ЗОП – Образец №17; 18.Декларация за запознаване с обекта - Образец № 18; 19.Данни за произход на материалите, които ще бъдат използвани при изпълнението на договора – Образец № 20; 20. Данни относно прилагани системи за контрол на качеството - Образец № 21; 21.План за опазване на околната среда – Образец № 22; 22.Декларация от представляващия участника, че качеството на СМР и на влаганите материали ще отговаря на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти; 23.Валидна застрахователна полица за застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука”, които ще участват в изпълнението на СМР, с поименен списък на работниците и служителите, които ще участват пряко в изпълнението на обществената поръчка – заверено копие; 24.Декларация за липса на конфликт на интереси – Образец № 23; 25.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка-нотариално заверено копие; 26.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката:1.Оферта за участие - Образец № 25; 2.Техническо предложение – Образец № 28; 3. Работна програма - Образец № 19; 4. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 24;5.Банкова референция от търговска банка.ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена”: 1.Ценова оферта - Образец № 26; 2. Количествени сметки образец № 27, 27а и 27б; 3.Пълния набор анализи на единичните офертни цени, съответстващи на позициите в Количествените сметки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: а)застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ – заверено копие; чуждестранните участници представят еквивалентен документ;б)информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмет на поръчката за 2007, 2008 и 2009 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – образец № 8;в)заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, оформени съгласно Закона за счетоводството, за участници, които не са пререгистрирани по ЗТР или имат ЕИК, но отчетите и баланса им не са достъпни в Търговския регистър:- заверени копия на балансите за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.);- заверени копия на отчетите за приходите и разходите за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.);- заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.); когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство в свободен текст;
 Минимални изисквания: а)Професионалната дейност от застрахователната полица за „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ да отговаря на удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя и да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата; чуждестранните участници представят документ, доказващ наличие на еквивалентна застраховка;б) оборотът на участника от извършени строително – монтажни работи през предходните три години трябва да бъде не по-малък от 12 000 000,00 (дванадесет милиона лева) лв.в) размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да е минимум 500 000,00 (петстотин хиляди лева) лева за 2009 г. или общо за предходните три години (2007, 2008 и 2009 г) 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди лева) лв.;

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: а)декларация, съдържаща списък на договорите за строителство - изпълнени строително - монтажни работи през последните пет години (2005, 2006, 2007, 2008 и 2009 г.), сходни с предмета на поръчката, придружени от препоръки за добро изпълнение – образец № 12; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през предходните пет години; преходните обекти трябва да бъдат посочени само в годината на започване;б) списък на правоспособните технически лица, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, с приложени документи за образование, квалификация, професионална автобиография (образец № 10), трудов/граждански договор – заверени копия; списъкът трябва да включва ръководния екип от правоспособни технически лица, както и изпълнителския персонал, които ще участват в непосредственото изпълнение на поръчката – образец № 9; в) декларация за средно-списъчния състав на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, както и за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата; чуждестранните участници представят еквивалентна справка и/или декларация за брой осигурени лица за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата – образец № 11;г)декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец № 13; д) информация за асфалтова база (мобилна или стационарна) и база за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтовите смеси и инертните материали;е)сертификат по ISO 9001:2008 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството, сертификат ISO 14001: 2004 „или еквивалентно” за система за управление по околна среда, сертификат OHSAS 18001:2007 „или еквивалентно” за система за управление на здравето и безопасността при работа и сертификат SA 8000 „или еквивалентно” за система за управление на социалната отговорност – заверени копия; ж) удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя – заверено копие и валиден талон за 2010 г. по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС; чуждестранните участници трябва да представят документ за наличие на такова право или „еквивалентно” и/или декларация, че притежават такова право.
 Минимални изисквания: а) участникът трябва да е изпълнявал или да е участвал в изпълнението на поне един договор за следните видове дейности и при следните стойности на строително - монтажните работи: •пътно-строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, рехабилитация на улична мрежа, изграждане на велоалеи на стойност не по-малка от 100 000,00 лв.;•благоустрояване и озеленяване на пешеходни зони и/или паркове, с площ 1 000 кв. м., на стойност не по-малка от 200 000,00 лв.;•изграждане на детски площадки с площ не по-малка от 600 кв. м и стойност не по-малка от 50 000, 00 лв.;•изграждане на фонтани на стойност не по-малка от 50 000,00 лв.;•благоустрояване на площад, с настилки от мрамор/гранит/унипавета/ гранитогнайс, с площ 5 000 кв. м и стойност не по-малка от 200 000,00 лв.•изграждане на външни водопроводи с дължина не по-малка от 1 800 л.м и стойност не по-малка от 700 000, 00 лв.•изграждане/реконструкция на улично и/или парково осветление на стойност не по-малка от 50 000,00 лв.б) ръководният персонал, който следва да се предвиди от изпълнителя да включва:•1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер, със стаж в ръководенето на пътни строителни обекти (ново строителство, реконструкция, рехабилитация на улична мрежа, изграждане на велоалеи или аналогични за участници – чуждестранни лица) минимум 5 (пет) години, и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 10 (десет) години;•1 (един) строителен инженер – пътно строителство, със стаж по специалността – минимум 5 (пет) години (ново строителство, реконструкция, рехабилитация на улична мрежа, изграждане на велоалеи или аналогични за участници – чуждестранни лица);•1 (един) ландшафтен архитект/инженер с минимум 5 (пет) години опит в изграждане на обекти по благоустрояване и озеленяване;•1 (един) ВиК инженер с минимум 5 (пет) години опит в изграждане на външни водопроводи;•1 (един) Ел. инженер с минимум 5 (пет) години опит в изграждане/реконструкция на улично и/или парково осветление;•1 (един) строителен техник с опит в изпълнението на пътно-строителни обекти минимум 5 (пет) години;•специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация;в) изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.г) участниците трябва да имат средно-списъчен състав за последните 3 (три) години не по-малко от 150 работници за всяка година, а за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата – не по-малко от 120; д) участниците трябва да осигурят следната механизация за изпълнение на строително-монтажните работи:- самосвали – 6 бр., булдозер – 2 бр., багер – 2 бр., валяк до 10 тона – 1 бр., грейдер – 1 бр., асфалторезач – 2 бр., къртач пневматичен – 2 бр., миничелен товарач – 2 бр., автокран – 1 бр., ел. агрегат – 1 бр., автовишка – 1 бр., асфалтополагаща машина – 1 бр., машина за фрезоване на асфалт – 1 бр. и битум-полагаща машина – 1 бр.е) участниците трябва да представят информация за асфалтова база (мобилна или стационарна) и база за инертни материали, от които ще бъдат доставяни за нуждите на обекта асфалтовите смеси и инертните материали; за доказване на това обстоятелство се представят копия от документи за собственост и/или наем;ж) сертификат по ISO 9001:2000 „или еквивалентно” за система за управление на качеството в строителството - обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката; при участие на обединение всяко физическо и/или юридическо лице, включено в него трябва да притежава и четирите сертификата;з)Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на обекти ІІ група, строежи от ІІІ категория и ІV група, строежи от І категория;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Цена(тежест : 20)
 Показател: Срок за изпълнение(тежест : 45)
 Показател: Финансова обезпеченост(тежест : 35)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
 Вид на публикацията: Предварително обявление за ОП
 Номер на обявлението в ДВ: 37 от 24/02/2010
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:30
 Цена: 208
 Условия: Сумата от 208,00 (двеста и осем лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 250,00 (двеста и петдесет лева) лв. следва да бъде внесена по банковата сметка на община Карнобат BG38STSA93008475500700, BIC STSABGSF, код плащане 44 70 00, банка „Банка ДСК” ЕАД - клон Карнобат или на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при Общината. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва на касата в ЦАИО при община Карнобат. Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.
 Дата: 17/12/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 28/12/2010

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 180
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2, гр. Карнобат.
 Час: 11:00
 Лица: Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал.4 и 5 от ЗОП и при отварянето и оповестяването на ценовите оферти.
 Дата: 29/12/2010

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013) г.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № РД - 785 от 26.11.2010 г. на Кмета на община Карнобат.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 26/11/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование: община Карнобат
 Пощенски код: 8400
 За контакти: Диана Минкова
 Електронна поща: Karnobat@mail.bg
 Факс: 0559 27165
 Адрес: бул. "България" № 11, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи
 Град: Карнобат
 Лице за контакти
 Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com
 Телефон: 0559 29163
 Държава: Република България

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование: община Карнобат
 Пощенски код: 8400
 За контакти: Диана Минкова
 Електронна поща: Karnobat@mail.bg
 Факс: 0559 27165
 Адрес: бул. "България" № 11, Център за административно-информационно обслужване и местни приходи
 Град: Карнобат
 Лице за контакти
 Интернет адрес: http://karnobat.acstre.com
 Телефон: 0559 29163
 Държава: Република българия