Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 9 от 4.10.2010
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"
 Пощенски код: 1574
 За контакти: Спас Вучев, Георги Георгиев
 Електронна поща: g.georgiev@bgports.bg
 Факс: 02 8079966
 Адрес: бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Георги Георгиев
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.bgports.bg
 Телефон: 02 8079930 ;02 8079942
 Адрес на профила на купувача
 Държава: Република България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: пристанищн а дейност
 Вид на възложителя: Публичноправна организация

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: "Ремонт на вълнолом, кейова стена, настилки, възстановяване на ел.захранване и В и К инсталации на пристанище Несебър и изграждане на нова ограда на пристанището - инженеринг"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG341
 Място на изпълнение: Република България
 Тип доставки
 Тип строителство: Проектиране и изпълнение
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Съществува необходимост от извършване на ремонт на вълнолом, кейова стена, настилки,възстановяване на ел.захранване и В и К инсталации на пристанище Несебър и изграждане на нова ограда на пристанището, което следва да бъде извършено чрез инженеринг.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45241000: Строителни и монтажни работи на пристанища
 Доп. предмети: 45100000: Работи по подготовка на строителната площадка
 Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации
 Доп. предмети: 45400000: Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Съгласно техническите изисквания, спецификации и конкурсната документация
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 18

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: 1.Гаранция за участие в процедурата в размер на 38 000. 00 (тридесет и осем хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметката на ДП "Пристанищна инфраструктура" IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC CECBBGSF; "Централна кооперативна банка" АД - клон Химимпорт. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 на сто от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност - срока за изпълнение на договора или парична сума внесена по сметката на ДП "Пристанищна инфраструктура" IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC CECBBGSF; "Централна кооперативна банка" - АД - клон Химимпорт. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Плащането се извършва по банков път, по сметка на изпълнителя, посочена в офертата и в договора за възлагане. Предвижда се авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане, при условия, посочени в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Необходимост от създаване на юридическо лице преди сключването на договор за възлагане на изпълнението

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: В процедурата могат да участват български или чуждестранни, физически или юридически лица, регистрирани по Търговския закон или по националното си законодателство, както и техни обединения. 1.Списък на документите, подпиан от участника; 2. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или копие от документ за създаване на обединението (за обединения, които не са юридически лица); Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци прилагат и удостоверения за актуално състояние- зеверени копия; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът е чуждестранно лице, документите се представят в легализиран превод; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП водят до отстраняване на участника. Отсъствието на който и да било от посочените в документацията за участие документи, както и представянето на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП или на изискванията на възложителя е основание за отстраняване на участника; 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; 5. Декларация за запознаване с обекта; 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; 5. Декларация за извършен оглед на обекта; 6. Гаранция за участие - в оригинал; 7. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, когато това не е управляващия; 8. При участие на обединение (дружество по ЗЗД или консорциум) - копие от документ/договор за неговото създаване и пълномощно на лицето, което го представлява, когато това не е изрично предвидено в договора.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копия от годишния финансов отчет за 2007 г., 2008 г. и 2009 г. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ от държавата, в която са установени;2. Декларация с информация за общия оборот от строителство за последните три години;3.Минимално изискване: Участникът трябва да има нетни приходи от СМР за последните 5 /пет/ години по 3 /три/ милиона лева за всяка година. Ако участникът е обединение или консорциум водещият член в обединението или консорциума следва да покрива 60 % от изискването. 4. Попълнена декларация по образец, приложен към документацията за участие, за готовност за представяне на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” за обекти първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. при сключване на договор.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има нетни приходи от СМР за последните 5 /пет/ години по 3 /три/ милиона лева за всяка година. Ако участникът е обединение или консорциум, водещият член в обединението или консорциума следва да покрива 60 % от изискването;2. Минималната застрахователна сума по "Застраховка за професионална отговорност" трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство, определена с Наредбата за условията и реда да задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1.Списък-Декларация за изпълнени поне 3 /три/ подобни по обем и видове строителни обекти (пристанищни и хидротехнически) през последните 5 /пет/ години,със стойност на СМР над 3 /три/ милиона лева всеки, включително кратко описание на договорите, стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение на същите; 2.Доказателства за наличието на собствено или наето техническо оборудване с което ще бъде изпълнена поръчката (плаващ кран, водолазна група и др.) - копия от сключени договори за наем и/или копия от фактури за закупуване на обoрудването; 3. Декларация, че лицата, отговорни за изпълнението на поръчката са в трудовоправни отношения с участника; 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, както и автобиографии на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката - копия от дипломи, сертификати, свидетелства и/или удостоверения за завършени курсове, удостоверяващи професионалната квалификация и опит в пристанищното строителство; 5.Списък на наети външни специалисти за изпълнението на поръчката; 6.Заверено от участника копие на документ за сертификация по ISO 9001/2000 или еквивалентен стандарт, валиден към датата на провеждане на процедурата; 7. Заверено от участника удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Първа категория със следния обхват: втора група - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "а" от ЗУТ - автомагистрали и пътища I и II клас от републиканската пътна мрежа, железопътни линии, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени и съоръжения към тях, заедно със съпътстващия го талон; 8. Декларация за извършен оглед на обекта или съгласие, че го приемат във вида и начина,по който е описан в документацията за участие; 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП; 10. Декларация, че имат възможност за незабавно започване на изпълнението на обекта (свободен текст); 11. Декларация за наличие или липса на подизпълнител, като при наличие на такъв той трябва да отговаря на изискванията, посочени в чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 12. Описание на мерките за опазване на околната среда.
 Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да представи доказателства, че е изпълнил успешно поне 3 /три/ подобни по обем и видове строителни обекти (пристанищни и хидротехнически) през последните 5 /пет/ години, със стойност на СМР над 3 /три/ милиона лева всеки, включително кратко описание на договорите, стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение на същите; 2. Участникът трябва да докаже, че разполага със собствено или наето техническо оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката (плаващ кран, водолазна група и др.) - копия от сключени договори за наем и/или копия от фактури за закупуване на обoрудването; 3. Участникът трябва да докаже, че разполага с персонал, притежаващ подходящо образование и професионална квалификация за изпълнение на поръчката. Необходимо е да представи автобиографии на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката - копия от дипломи, сертификати, свидетелства и/или удостоверения за завършени курсове, удостоверяващи професионалната квалификация и опит в пристанищното строителство; 4. Участникът следва да е сертифициран по ISO 9001/2000 или еквивалентен стандарт, валиден към датата на провеждане на процедурата; 5. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Първа категория със следния обхват: втора група - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "а" от ЗУТ- автомагистрали и пътища I и II клас от републиканската пътна мрежа, железопътни линии, пристанища и летища за обществено ползване, метрополитени и съоръжения към тях, заедно със съпътстващия го талон; 6. Представяне на декларация за извършен оглед на обекта или съгласие, че го приемат във вида и начина,по който е описан в документацията за участие; 7. Представяне на декларация, че участникът има възможност незабавно да започне изпълнението на обекта (свободен текст); 8. Представяне на декларация за наличие или липса на подизпълнител, като при наличие на такъв той трябва да отговаря на изискванията, посочени в чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 9.Описание на мерките за опазване на околната среда.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предложена крайна цена - в проценти (тежест : 80 )
 Показател: Срок за изпълнение - в проценти (тежест : 20 )

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 60
 Условия: Сумата от 60.00 лв. с ДДС се внася предварително по сметка на ДП "Пристанищна инфраструктура" IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00; BIC CECBBGSF; "Централна кооперативна банка" - АД - клон Химимпорт. Получаването става в стая № 415 в Главно управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" срещу представен документ за внесената сума.
 Дата: 01/11/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 17:00
 Дата: 11/11/2010

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци: 3

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура", гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69, ет. 4, заседателна зала
 Час: 15:00
 Лица: Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 12/11/2010

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. "Витоша" № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 14/09/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава