Преглед на обществена поръчка


 Строителство
 Номер 5 от 29.9.2010
 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Стамболово
 Пощенски код: 6362
 За контакти: Tюмай Ерджан Касим - Главен специалист "ОС"
 Електронна поща: kmet_stambolovo@dir.bg
 Факс: 03721 2463
 Адрес: с. Стамболово, област Хасково
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: с. Стамболово
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Tюмай Ерджан Касим - Главен специалист "ОС"
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: www.stambolovo.org
 Телефон: 038 500000; 03721 2234
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: „Реконструкция на съществуващи общински пътища: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари – Силен/ - Воденци – Пътниково /НКV2177/” и Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово – Маджари/ - Пчелари - Светослав - Бял кладенец” с ИД. №26/321/00027 и „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” с ИД. № 26/322/00015”

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG422
 Място на изпълнение: 1. Село Малък извор по обособена позиция № 3 - "Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” с ИД. № 26/322/00015”. 2. По обособена позиция № 1 - Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари – Силен/ - Воденци – Пътниково /НКV2177/”. 3. По обособена позиция № 2 - Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово – Маджари/ - Пчелари - Светослав - Бял кладенец”
 Тип доставки
 Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: По договори на Община Стамболово с ДФ „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. №26/321/00027 и по Мярка 322 с №26/322/00015, подкрепена от ЕЗФРСР” ще се осъществи „Реконструкция на съществуващи общински пътища: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари – Силен/ - Воденци – Пътниково /НКV2177/” и Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово – Маджари/ - Пчелари - Светослав - Бял кладенец” с ИД. №26/321/00027 и „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” с ИД. № 26/322/00015”.Поръчката е разделена на три самостоятелно обособени позиции:- №1 „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари – Силен/ - Воденци – Пътниково /НКV2177/” по договор с № 26/321/00027; - № 2 „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово – Маджари/ - Пчелари - Светослав - Бял кладенец” по договор с №26/321/00027; - № 3 „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” по договор с № 26/322/00015”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
 Доп. предмети: 45233222: Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка
 Доп. предмети: 45233330: Строителни работи по изпълнение на основа на улици
 Доп. предмети: 45233161: Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: 1. Реконструкцията на съществуващи общински пътища: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари – Силен/ - Воденци – Пътниково /НКV2177/” и Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово – Маджари/ - Пчелари - Светослав - Бял кладенец” ще се реализира съгласно договор на Община Стамболово за отпускане на финансова помощ с ДФ „Земеделие” по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. с № 26/321/00027, подкрепена от ЕЗФРСР”.Ще се реконструират съществуващи пътища от общинската пътна мрежа, съответно: - Лот 1 с дължина 4,937 км от: разклон с път III–593 (Маджари – Силен, км. 0.000) през с. Воденци до с. Пътниково, - Лот 2 от: с. Пчелари (отклонение от път III–593, км. 0.000), през с. Светослав (до км 4.10432) и от км. 4.53222 до с. Бял кладенец (км 5.87762), с дължина 4, 73772 км). Техническите проекти за пътищата са изготвени за целият участък от съответния път, като най-подробно по километрично положение са отразени всички необходими за извършване СМР като вид, количество и строително ниво с коти. Тъй като мярка 321 на ПРСР изключва населените участъци от пътищата, приложените за остойностяване КСС са за участъците извън населените места и не съществува никакъв технологичен проблем да бъдат отделени работите по вид и количество. В тази връзка не настъпват никакви промени в проектите за пътищата при работа само в извън населени места и те следва стриктно да се изпълняват, както са зададени по участъците извън населените места. 2. Реконструкцията на улиците в с. Малък извор, община Стамболово ще се реализира съгласно договор на Община Стамболово за отпускане на финансова помощ с ДФ „Земеделие” по Мярка 322 от ПРСР 2007-2013 г. №26/322/00015, подкрепена от ЕЗФРСР”.Дължината на уличната мрежа за реконструкция е 4003,7 м.3. Към тръжната документация ще бъдат приложени технически проекти и количествени сметки за посочените пътища и улиците в с. Малък извор. Надвишаването на обявената прогнозна стоиност на поръчката като цяло, а така също и на някоя от обособените позиции води до отстраняване на участника от по нататъчно участие и класиране.
 Прогнозна стойност: 6124523
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения: 0
 Максимален брой повторения: 3
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 15

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Всеки участник рябва да представи гаранция за участие с валидност - 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника.Гаранцията за участие в процедурата може да е парична сума, преведена по банкова сметка на община Стамболово към момента на подаване на офертата за участие в процедурата или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие.Размерът на гаранцията за участие е: 1. Гаранция за участие в Обособена позиция №1 „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари–Силен/ - Воденци–Пътниково /НКV2177/” по договор с №26/321/00027 в размер на 20 000,00 лева;2. Гаранция за участие в Обособена позиция №2 „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово–Маджари/ - Пчелари-Светослав-Бял кладенец” по договор с №26/321/00027 в размер на 25 000,00 лева;3. Гаранция за участие в Обособена позиция №3 „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” по договор с № 26/322/00015” в размер на 15 000,00 лева;Избраният изпълнител представя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер до 20% от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС, която е под формата на на неотменима и безусловна банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса, изготвена във формата, приложена към документацията за участие в обществената поръчка (или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ). Срокът на валидност на банковата гаранция за авансово плащане е 30 дни след датата на съставяне на Констативен акт обр.15 по Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за целия обект.При подписване на договора избранит изпълнител представя Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на община Стамболово или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от общата Цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на Гаранционния срок за съответната обособена позиция, посочен в Техническата оферта на участника. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката/обособената позиция при подписване на договораСметка за постъпване на гранция за участие/ гаранция за изпълнение под форма на парична сума:IBAN:BG56 IABG 70973300211400, BIC: IABG BGSF, при банка "Интернешънъл Асет Банк" АД, клон Хасково.Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително и тяхното възстановяване е за сметка на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането на поръчката е обезпечена по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/322/00015 и по мярка 321 "„Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по ос 3 от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/00027

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по чл. 48, ал. 2 от ЗОП или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.2. Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди датата на подписване на договора. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението.3. Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите или еквивалентен документ, за категория, съответстваща на обекта по обособената/обособените позиции. Когато участникът е обединение, документът се представя от поне един от участниците в обединението. 4. Гаранция за изпълнение на поръчката, оригинал, (съгласно образеца) в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка.5. Застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай на обединение – обстоятелството се удостоверява от всеки един участник в него, ако е приложимо. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.6. “План за безопасност и здраве” съгласно Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР (обн., ДВ, бр. 37 от 2004 г. с последващите изменения и допълнения)

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията от документацията за участие при спазване на разпоредбите на ЗОП. Оферта, която не отговаря на изискванията за участие, ще бъде отстранена от Възложителя, като Участникът не може да я коригира допълнително за повторно разглеждане.Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника.2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Чуждестранните лица или обединения на чуждестранни лица представят съответен еквивалентен документ и в легализиран превод. Пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да бъде нотариално заверено и да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.3. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП4. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП 5. Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, декларациите по чл. 47, ал. 1, чл.47, ал. 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.6. Декларация за запознаване с условията на поръчката.7. Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител.8. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.9. Документ за гаранция за участие.10. Документ за закупена документация за участие.11. Декларация за запознаване с условията на поръчката. 12. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора. 13. Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, обособената позиция, за която се кандидтства, парафиран и подпечатан от участника (без попълнени единични цени или обща сума );14. Описание на мерките за опазване на околната среда.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови (2007, 2008 и 2009) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: а) заверено копие на балансите за последните 3 финансови (2007, 2008 и 2009) години; б) заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови (2007, 2008 и 2009) години;2. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години (2007, 2008 и 2009 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.3. Наличие на документи за финансовата обезпеченост на участника , удостоверяващи достъп до финансови ресурси - кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент, или извлечение от сметка, издадена в месеца на повеждането на процедурата, че участника е обезпечен с финансов ресурс на стойност минимум 50% от прогнозната максимална стойност на обособената позиция (и), за които участника участва.
 Минимални изисквания: 1. Общ оборот и оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години (2007, 2008 и 2009 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малък от 10 000 000,00 (десет милиона) лева, в т.ч. поне 4 000 000,00 (четири милиона) лева от договори за строителство и реконструкция на пътища и/или улици. 2. Достъп до финансови ресурси - кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 2 000 000,00 (два милиона) лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Документи, с които участникът доказва техническите възможности и/или квалификация (чл. 51 от ЗОП), посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка, а именно: 1. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване и декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на обществена поръчка Списъкът съдържа наименование на строителните машини и техническото оборудване, характеристики, свързани с тяхната производителност и качеството на СМР; време и етапи, през които ще се ползва оборудването; основание за ползване на техническото оборудване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, др. основание, конкретизирано от участника). 2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 3. Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството. 4. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години (2005, 2006, 2007, 2008 и 2009 г.), придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. 5. Документи за внедрени системи:- за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт за кач-во (напр. ISO) или еквив. документ; - за управление на здравето и безопасността при работа (напр. OHSAS) или еквив. документ;- за управление на околната среда (напр. ISO) или еквив. документ.
 Минимални изисквания: 1. Участникът да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка със съответната производителност: • Техника за земни и пътни работи; • Трошачно-сортировъчни инсталации (кариерни стопанства); • Техника за доставка, полагане и уплътняване на асфалтови настилки; • Асфалтосмесителни инсталации; • Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали и работи на строежите. Участникът да има възможност за производство и доставка на строителни продукти в количества и с качество, необходими за изпълнение на инвестиционния проект в съответствие с тръжната документация. 2. Минималните изисквания към ръководния персонал на участника, включващи стаж по специалността, образование и участие в изпълнението на подобни проекти са: • Ръководител обект - 10 години; • Помощник ръководител - 8 години; • Технически ръководители - 8 години; • Специалист по контрол на качеството - 10 години. 3. Общо за последните пет години (2005, 2006, 2007, 2008 и 2009 г.) участникът да представи най-малко пет референции за строителство и реконструкция на пътища и/или улици, като поне два от договорите да са с възложител от публичния сектор и обем не по-малък от 2 000 000,00 (два милиона) лева всеки. 4. Участникът следва да притежава сертификати за внедряване на следните системи или еквивалентни на тях: - Система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2000, 9001:2008 или еквивалентен документ; - Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:1999 или еквивалентен документ; - Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен документ.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: (П1)Срок за изпълнение на строителството (тежест : 10)
 Показател: (П2)Предложена от участника цена в лева,без ДДС (тежест : 50)
 Показател: (П3)Строителна програма (тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 60
 Условия: Закупуването на тръжната документация може да се осъществи най-късно на 10-тия ден преди изтичане срока за получаване на оферти, всеки работен ден от 08:00 часа до 16:00 часа срещу заплащане на сумата от 60,00 лева без ДДС, невъзстановими и ще се заплащат по банков път по сметка - IBAN:BG67 IABG 70978400232000, BIC: IABG BGSF, при банка "Интернешънъл Асет Банк" - АД, клон Хасково, вид плащане 447000.Община Стамболово предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес www.stambolovo.org.
 Дата: 08/11/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 16:00
 Дата: 18/11/2010

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Заседателна зала на Общинска администрация в с. Стамболово
 Час: 10:00
 Лица: - Представители на участниците, съгласно съдебно удостоверение за актуално състояние, или такива, изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно; - Представители на юридически лица с нестопанска цел;- Представители на средствата за масова информация. (чл. 68, ал. 4 и чл. 69а, ал. 3 ЗОП).За ограничаване на корупционните практики и повишаване на прозрачността се въведе изискването независимо от избрания критерий, по един представител от присъстващите участници да подписва пликовете с предлагана цена на другите участници (чл. 68, ал. 5 ЗОП).
 Дата: 19/11/2010

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Проектът се осъществява а по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/322/00015 и по мярка 321 "„Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” по ос 3 от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/00027

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП: "Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие."

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 27/09/2010

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари–Силен/ - Воденци–Пътниково /НКV2177/” по договор с №26/321/00027
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: При стриктно спазване на условията и реда по ЗОП и поднормативните актове ще бъде избран изпълнител на СМР по проект с ИД. №26/321/00027: “Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 1. “Път НКV2174 /ІІІ-593, Маджари–Силен/ - Воденци–Пътниково /НКV2177/”, обособена позиция №1 от обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
 Доп. предмети: 45233222: Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Вида и обема на СМР са описани подробно в техническия проект и количествената сметка, приложени към тръжната документация.Надвишаването на обявената прогнозна стойност води до отсраняване на участника от оценка и класиране.
 Прогнозна стойност: 2128294
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 15

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово–Маджари/ - Пчелари-Светослав-Бял кладенец” по договор с №26/321/00027
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: При стриктно спазване на условията и реда по ЗОП и поднормативните актове ще бъде избран изпълнител на СМР по проект с ИД. №26/321/00027: Реконструкция на съществуващ общински път: Лот 2. “Път НКV2175, със стар № 50534, /ІІІ-593, Голобрадово–Маджари/ - Пчелари-Светослав-Бял кладенец”, обособена позиция №2 от обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
 Доп. предмети: 45233222: Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Вида и обема на СМР са описани подробно в техническия проект и количествената сметка, приложени към тръжната документация.Надвишаването на обявената прогнозна стойност води до отсраняване на участника от оценка и класиране.
 Прогнозна стойност: 2656564
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 15

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово” по договор с № 26/322/00015”
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: При стриктно спазване на условията и реда по ЗОП и поднормативните актове ще бъде избран изпълнител на СМР по проект с ИД. № 26/322/00015: „Реконструкция на улици в с. Малък извор, община Стамболово”, обособена позиция №3 от обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

 Oсн. предмет: 45233330: Строителни работи по изпълнение на основа на улици
 Доп. предмети: 45233161: Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

 Описание: Вида и обема на СМР са описани подробно в техническия проект и количествената сметка, приложени към тръжната документация.Надвишаването на обявената прогнозна стойност води до отсраняване на участника от оценка и класиране.
 Прогнозна стойност: 1846916
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

 Дата за завършване
 Срок в дни
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация

 Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)