РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАНI.1) Наименование, адреси и място/места за контакт: Официално наименование: Министерство на културата Пощенски код: 1040 Място/места за контакт:: Министерство на културата E-mail:: a.angelov@mc.government.bg Факс: 02 9806970 Пощенски адрес: бул. "Александър Стамболийски" № 17 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Град: София Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт На вниманието на:: Ангел Ангелов, директор на дирекция "КПП" Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт Адрес на възложителя: www.mc.government.bg Телефон: 02 9400933 Адрес на профила на купувача Страна: Република България I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: отдих, култура и вероизповедание Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: Наименование: Проектиране за обект: "Тракийска гробница край с. Александрово – проучване, консервация и реставрация, експониране и опазване”, свързани със Средносрочната рамкова инвестиционнапрограма от МК в качеството му на конкретен бенефициент, съгласно Рамково споразумение по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG161PO001/3.1-01/2008 "Подкрепа за паметници на културата с национално и световно значение допринасящи за устойчивото развитие на туризма” ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG422 Място на изпълнение: с. Александрово Тип доставки Тип строителство Категория услуга: 12 Обект на поръчката: Услуги ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща Предназначение: Обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи) Рамково споразумение Брой оператора Обосноваване на рамково споразумение, Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в година/и Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месец/и: Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките: Описание: Поръчката включва проектиране за обект "Тракийска гробница край с. Александрово", което включва следните дейности: проучване, консервация и реставрация, експониране и опазване. ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 71220000: Архитектурно проектиране ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Общият обем на поръчката е 40 000 лв. без ДДС. Прогнозна стойност: 40000 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнениетоІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 1 РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия във връзка с поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи): Описание: Гаранция за участие (парична или банкова) в размер на 400 (четиристотин) лева. Гаранция за изпълнение (парична или банкова) - в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. При парична форма на гаранцията сумата се внася в банка: БНБ - Централно управление, IBAN: BG06BNBG96613000175501, BIC: BNBGBGSD Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранцията за участие в случаите по чл. 62 от ЗОП. Валидността на гаранцията за участие е 90 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Валидността на гаранцията за изпълнение започва от датата на подписване на договора за изпълнение на поръчката и приклюва с изтичане на неговия срок. ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Условия: Възложителят ще заплаща стойността на извършената работа в срока, предложен от участника, след одобрение от Управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развите" и издадена фактура. ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи): Правна форма: В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА Условия: І. Минимални изисквания към участниците 1. Всеки участник следва да има пълна проектантска правоспособност от Камарата на архитектите съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации; 2. Участникът следва да има собствен или нает следния персонал: 2.1. архитект със завършен квалификационен курс по опазване на паметници на културата или минимум 2 години стаж в областта на опазване на паметници на културата; 2.2. консултант-реставратор; 3. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането; 4. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за 2009 г. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. Копие от единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от удостоверение за актуално състояние, в случай, че участникът не е пререгистриран по Закона за търговския регистър; 2. Копие от ЕИК и копие от удостоверение за регистрация по ДДС, ако участникът е регистриран; 3. Документ за внесена по сметка на Възложителя или банкова гаранция за участие /оригинал/ в размер на 400 /четиристотин/ лева. Сметка на Министерство на културата BG06BNBG96613000175501, BIC: BNBGBGSD, БНБ - Централно управление. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП - Приложение № 7; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - Приложение № 8; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Приложение № 9; 7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива - Приложение № 10; 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /когато е приложимо/ - Приложение № 11; 9. Декларация за съответствие с минималните изисквания за изпълнение на поръчката към участниците; 10. Попълнен образец на оферта - Приложение № 5 от документацията на Възложителя. Образеца се попълва на български език, ясно и четливо без задрасквания и поправки и се поставя в плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 11. Ценова оферта – Приложение № 6 от документацията на възложителя. Ценовата оферта се подава в отделен запечатан непрозрачен плик № 3, с обозначение „Предлагана цена”; 12. Копие от документа за закупена документация за участие; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника. Списъкът задължително се прилага подписан и подпечатан от участника. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП: - копие от Годишен финансов отчет за 2009 г. /чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП/;- декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си - Приложение № 13 /чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП/; - Копие от застраховка за професионална отговорност в проектирането на участника; Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането; 2. Участникът трябва да има положителен финансов резултат за 2009 г. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1 от ЗОП - Приложение № 12 от документацията на Възложителя, съдържаща:- списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение /чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП/;- списък на техническите лица, които ще изработят проектите по съответните им части /чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП/; 2. Копия на Удостоверения за пълна проектантска правоспособност на участника и/или лицата, които ще извършват услугата, издадени от браншовите камари - Камара на архитектите, съответно от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране; Минимални изисквания: 1. Всеки участник следва да има пълна проектантска правоспособност от Камарата на архитектите съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации; 2. Участникът следва да има собствен или нает следния персонал: 2.1. архитект със завършен квалификационен курс по опазване на паметници на културата или минимум 2 години стаж в областта на опазване на паметници на културата; 2.2. консултант-реставратор; ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услугиІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професияАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА Нормативни разпоредби: Съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог) Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерии за възлаганеІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и) Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини) Показател: Цена(тежест : 40 ) Показател: Срок за изпълнение (тежест : 25) Показател: Начин на плащане (тежест : 20 ) Показател: Размер на неустойка (тежест : 15 ) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи) Референтен номерІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчкаАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в OВ: /S- Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 20 Условия: Заплащане на касата в сградата на Министерство на културата, бул. "Александър Стамболийски" № 17, ет. 2, стая 221, всеки работен ден от 14.00 до 16.00 ч. или по банков път Дата: 29/10/2010 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие Час: 17:00 Дата: 08/11/2010 ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месециІV.3.8) Условия за отваряне на офертите Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА Място: Министрество на културата Време: 10:30 Лица: Отварянето на оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Дата: 09/11/2010 РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондовеАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА Проект/програма: BG161PO001/1.1-05/2008 „Изготвяне на технически проект за „Ремонт и благоустрояване на архитектурен музей „Света София” по Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 29.09.2010 г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 E-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи) Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 29/09/2010 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки) Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон Страна |