РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Благоевград Пощенски код: 2700 За контакти: Илия Велев Електронна поща: ivelev@blgmun.com Факс: 073 884451 Адрес: пл. "Георги Измирлиев" 1 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Благоевград Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Илия Велев Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.blgmun.com Телефон: 073 8677242 Адрес на профила на купувача Държава: България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в ІV-ти микрорайон на гр. Благоевград ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG413 Място на изпълнение: гр. Благоевград Тип доставки Тип строителство: Изграждане Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: Обектът включва изграждане на нова улична водопроводна и канализационна мрежа в ІV-ти микрорайон и подмяна на съществуваща водопроводна мрежа в западната част на ІV-ти микрорайон (кв. Освобождение) ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) Oсн. предмет: 45000000: Строителни и монтажни работи Доп. предмети: 45300000: Строителни и монтажни работи на инсталации Доп. предмети: 45330000: Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации Доп. предмети: 45332000: Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации Доп. предмети: 45332200: Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации Доп. предмети: 45332300: Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на офертиІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Обектът включва изграждане на: - Нова канализационна мрежа с дължина 2,7 км и диаметри на тръбите от ф 300 до ф 800. - Нова водопроводна мрежа с дължина 2,6 км и диаметри на тръбите от ф 90 до ф 560. - Подмяна на съществуваща водопроводна мрежа с дължина 2,5 км и диаметри на тръбите от ф 90 до ф 160. Подробните количествени сметки и технически спецификации са неразделна чест към документацията за участие Прогнозна стойност: 5800000 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 9 РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Комисията ще разглежда само предложения, придружени с документ за предоставена гаранция за участие в откритата процедура: Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV-ти микрорайон на гр. Благоевград в размер на 58 000 (петдесет и осем хиляди) лв. без ДДС или банковата гаранция за същата сума. Паричната гаранция се превежда по банкова сметка на Община Благоевград, Банков код- BIC-SOMBBGSF, по Банкова набирателна сметка IBAN-BG71S0MB 9130 33 13725301 Общинска банка - АД, Благоевград. В банковото бордеро задължително се записва името на откритата процедура, за която се кандидатства: Изграждане на нова и подобряване на съществуващата водопроводна и канализационна мрежа в IV – ти микрорайон на гр. Благоевград Гаранция за участие може да бъде парична или банкова гаранция. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на поръчката, преди сключване на договора, вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Участникът избира сам формата на гаранция за участие и за изпълнение. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договораза възлагане на изпълнението и финансовия план за разплащане. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически или юридически лица, преди сключването на договора следва да създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението. ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: С офертата участникът да представи всички документи, посочени в документацията за участие, както следва: 1. Административни сведения - Образец № 1. 2. Предлагана цена - Образец № 2 3. Подписан от участника проектодоговор за изпълнение на поръчката - Образец № 5 - Приложение № 1 План график, Приложение № 2 Финансов план, Приложение № 3 Техническа спецификация на материалите. (в проектодоговора не трябва да се попълват полета с цена или да бъдат дефинирани по начин, изключващ посочването на цена /напр.: цена ХХХХ лв./. 4. Техническо предложение - обр. № 6 - Приложение 6.1 - План-график за изпълнение на СМР, Приложение 6.2 - Мерки за опазване на околната среда 5. Декларация обр. № 7 - че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на място. 6. Декларация обр.№ 8 - за спазване на нормите и нормативите. 7. Декларация обр. № 9 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП . 8. Декларация обр.№ 10 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП . 9. Декларация обр. № 11 - за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП . 10. Декларация обр.№ 12 – съгл. чл. 23, ал.1 от ППЗОП 11. Декларация обр.№ 14 - за съгласие за участие като подизпълнител. 12. Декларация обр.№ 15 - за участие на подизпълнител по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП. 13. Декларация обр.№ 17 - че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл. 56, ал. 1, т.10 от ЗОП. 14. Съдебно решение за регистрация на фирмата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 15. Документ за данъчна регистрация на фирмата (копие, заверено от участника). 16. Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ (копие, заверено от участника), изискуемо в случай, че дружеството не е пререгистрирано по Закона за търговския регистър. 17. Анализите и калкулациите за твърдите единични цени с посочен код по УСН. 18. Ако се участва в откритата процедура чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в процедурата. 19. Документ за закупена документация на стойност 150 (сто и петдесет) лв с ДДС 20. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура на стойност 58 000 (петдесет и осем хиляди) лв. или банковата гаранция за същата сума. 21. При участие на подизпълнител се прилага чл.56, ал.2 от ЗОП. 22. Договор за учредяване на обединението/сдружението, в случай, че участникът е обединение/сдружение. 23. Нотариално заверено пълномощно на представляващия обединението в случай, че участникът е обединение/сдружение. 24. При участие на чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл. 56, ал. 4 ЗОП. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 година, заверен съгласно Закона за счетоводството; 2. Информация за общия оборот от строителство и за оборота от строителство за обекти от подобен характер, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 4 *** В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Минимални изисквания: 1. Участникът, трябва да има общ оборот от извършени СМР за последните три години с общ обем - минимум 11 600 000 лева. 2. Участникът, трябва да има общ оборот от извършени СМР за обекти от подобен характер през последните три години с общ обем - минимум 7 000 000 лева. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години /Образец № 3/, придружени от препоръки за добро изпълнение; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Участникът да е вписан в Централния проф. регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн., ДВ, бр.108 от 2006 г.), а когато участникът е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3. Данни за собствени или наети лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, съдържащи следната информация: трите имена, образование, професионална квалификация, стаж по специалността, придружен от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и трудовия стаж. 4. Декларация обр. № 13 – За техническото оборудваане, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП 5. Декларация обр. № 16 - за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. /чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП/ 6. Мерки за опазване на околната среда В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени през последните пет години минимум 3 договора за строителство с предмет, подобен на настоящата обществена поръчка. Да се приложат минимум 3 препоръки. 2. Участникът да представи удостоверение за вписване и талона към него за съответната група строителство и категория строежи. 3. Участникът да разполага с минимум две лица с висше образование с квалификация "строителен инженер", от които единият задължително да е със специалност "Водоснабдяване и канализация" със стаж по специалността минимум 6 години. - Участникът да разполага с минимум две технически лица със средно образование и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" със стаж по специалността минимум 9 години. 4. Участникът да разполага със следното техническо оборудване- техника за извозване на строителни отпадъци, техника за превоз на строителни материали,земекопни машини – багер, фадрома, самоходни валяци – 6 т. и 12 т.,асфалтополагач – укладатор, машина за рециклаш на асфалтова смес,пневматичен самоходен валяк – хатра, асфалтополагач – укладатор. 5. Средният годишен брой на работниците и служителите и за броят на ръководните служители на участника за последната година да е над 20. 6. Работна програма за опазване на околната среда - Приложение № 6.2. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: Размер на предложената цена (тежест : 50) Показател: Срок на изпълнение (тежест : 30) Показател: Срок на гаранция (тежест : 20) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 17:00 Цена: 150 Условия: Плащане на касата на Община Благоевград, находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 314 в сградата на Община Благоевград, пл. ,,Георги Измирлиев-Македончето" № 1 ,след заплащането й в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 17,00 часа до 10 дни преди изтичане на крайния срок за получаване на офертите или по банкова сметка: Общинска банка - АД, IBAN BG 44 SOMB 91308401500044, BIC SOMBBGSF, вид плащане 444000 Дата: 08/11/2010 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 17:00 Дата: 18/11/2010 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни Дата Брой месеци: 9 ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Зала 210 в сградата на Община Благоевград Час: 10:00 Лица: Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на офертите. Дата: 19/11/2010 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА "ОКОЛНА СРЕДА 2007-2013 г." VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информацияVІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: На основание чл. 120, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съотлетното решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнамането или от датата ,на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Агенция по обществените поръчки Пощенски код: 1000 Електронна поща: aop@aop.bg Факс: 02 9407052 Адрес: ул. "Леге" № 4 Град: София Интернет адрес: http://www.aop.bg Телефон: 02 9407050 Държава: Република България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 27/09/2010 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |