РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛI.1) Наименование, адреси и лица за контакт: Официално наименование: Община Бургас Пощенски код: 8000 За контакти Електронна поща Факс: 056 841996 Адрес: ул. "Александровска" № 26 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Бургас Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1) Лице за контакти: Боряна Балабанова; Чанка Коралска Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1) Адрес на възложителя: www.burgas.bg Телефон: 056 907242; 056 907351 Адрес на профила на купувача: www.burgas.bg Държава: Р България I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и: От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя: Наименование: "Реконструкция на алейно осветление в Приморски парк, гр. Бургас". ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Код NUTS: BG341 Място на изпълнение: Община Бургас Тип доставки Тип строителство: Изграждане Категория услуга Обект на поръчката: Строителство ІІ.1.3) Настоящото обявление е за Предназначение: Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо) Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката: Описание: "Реконструкция на алейно осветление в Приморски парк, гр. Бургас". ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) Oсн. предмет: 31527200: Външно осветление ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0 ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Описание: Съгласно документацията. Прогнозна стойност: 66666 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчкатаІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение Крайна дата Срок в дни: 50 Начална дата Срок в месециРАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции: Описание: Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 666.00 лв. (шестстотин шестдесет и шест лева), внесена по банкова сметка на Община Бургас, № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка" - АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката и се освобождава, съгласно условията, посочени в договора. ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат: Условия: Бюджетно финансиране ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо): Изискване: не ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ УсловияІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:Изискуеми документи и информация:
Изисквания: 1. Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, тези документите (или еквивалентни на тях документи на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя в официален превод. Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). 2. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие).Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; Документът се представя и в превод на български език; Чуждестранните лица могат да представят декларация, в случай, че в държавата, в която са установени, не се предвижда издаването на такъв документ.Документът по настоящата точка следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му с офертата. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие); Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си. 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществени поръчки. 6. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл. 56, ал. 1, т. 10 от Закона за обществени поръчки. 7. Документ за закупена документация за участие. 8. Документ за внесена гаранция за участие съгласно изискванията - в оригинал. 9. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител). ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от строителство, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали оборот за последните 3 (три) финансови години (2007, 2008, 2009 год.) в размер на минимум 500 000 лв. /петстотин хиляди лева/ без вкл. ДДС от дейности, аналогични на предмета на настоящата поръчка /реконструкция и изграждане на улично и парково осветление/. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2. Декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на застраховка за професионална отговорност, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за целия срок на договора. 3. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от участника през последните три години/ 2007, 2008, 2009/, включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение - минимум 3 /три/ препоръки, които се отнасят към посочените в приложението договори. 4. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001: 2000 или еквивалент на същия. 5. Заверено копие от Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС, придружен от заверено копие от валиден талон (четливо), от който да е виден срока на регистрация за 2010 г. 6. Списък по образец, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. 7. Документ за собственост и/или договор за наем и/или за лизинг и/или извадка от инвентарна книга за притежаваната от участника собствена или наета механизация за изпълнение на поръчката - задължително за 1 бр. автовишка до 12 м. 8. Заверени копия от документи за собственост и/или наем за това, че участниците разполагат със собствена или наета материално-техническа база. Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2. Участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на застраховка за професионална отговорност, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за целия срок на договора. 3. Участниците трябва да са изпълнили минимум 3 (три) договора с предмет, аналогичен на предмета на настоящата поръчка /реконструкция и изграждане на улично и парково осветление/, както и да имат препоръки за добро изпълнение- минимум 3 /три/ препоръки, които се отнасят към изпълнените договори. 4. Участниците тябва да притежават валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001: 2000 или еквивалент на същия. Обхватът на сертификация трябва да отговаря на предмета на поръчката. 5. Участниците тябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя - ІІІ група съгласно Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС. 6. Участниците да докажат, че разполагат със собствени или наети не по-малко от 10 /десет/ работници с квалификация „ел.монтьор”, съгласно Националния класификатор на професиите и длъжностите в Р България, към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата. 7. Участниците да притежават собствена или наета механизация за изпълнение на поръчката, като задължително минимум 1 бр.автовишка - до 12 м. Автовишката трябва да отговаря на Закона за технически изисквания към продуктите,чл.V и Наредбата за технически надзор и регистъра на съоръженията ( ПМС № 187 от 2000 г.). 8. Участниците следва да разполагат със собствена или наета материално-техническа база. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услугиІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професияАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита Основания и мотивиIV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти. Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерий за оценка на офертитеІV.2.1) Критерий за оценка на офертите Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: цена (тежест : 80) Показател: срок (тежест : 20) ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо) НомерІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчкаАко да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 30 Условия: Документацията за участие може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. "Александровска" № 26; всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 30 /тридесет/ лв. без вкл. ДДС в касата на общината или по банкова сметка на община Бургас (след справка със счетоводството). Дата: 28/09/2010 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие Час: 16:00 Дата: 08/10/2010 ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура) Брой дни: 90 Дата Брой месециІV.3.8) Условия при отваряне на офертите Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26 Час: 11:00 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Дата: 11/10/2010 РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияVІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕСАко да, посочете проекта и/или програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ Проект/програмаVІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо) Допълнителна информация: Обществената поръчка е открита с Решение № 2364 от 25 август 2010. Срокът за подаване на оферти е намален съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП, пълен достъп до документацията за участие е предоставена на официалната страница на Община Бургас на адрес www.burgas.bg от 25 август 2010 г. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо) Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон ДържаваVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: България VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 25/08/2010 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки) Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон ДържаваІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава |