Преглед на обществена поръчка


 Услуги
 Номер 10 от 6.1.2010
 

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Стара Загора
 Пощенски код: 6000
 Място/места за контакт:: Отдел "Правни дейности"
 E-mail:: d.karanacheva@city.starazagora.net;zop@city.starazagora.net
 Факс: 0035942 601103
 Пощенски адрес: бул. "Цар Симеон Велики" № 107
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Стара Загора
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Дарина Караначева; Димо Димов
 Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Адрес на възложителя
 Телефон: 0035942 614815
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: „Създаване на цифров модел на плана за регулация на град Стара Загора”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG344
 Място на изпълнение: Република България; гр. Стара Загора
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 12
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Предмет на задачата е създаване на цифров модел на уличната и вътрешната /дворищната/ регулация на гр.Стара Загора по квартали за които има действащи подробни устройствени планове одобрени със съответните заповеди, както и влезли в сила последващи частични изменения. Обединение на всички цифрови модели на регулацията в общ модел на гр.Стара Загора и интегрирането им с одобрената и влязла в сила Кадастрална карта и кадастрални регистри за землището на гр.Стара Загора. Територията на действащите планнове за регулация на землището на гр. Стара Загора е общо 2295 хектара. Крайната цел е получаването на единен цифров модел на плана за регулация за цялата урбанизирана територия на гр. Стара Загора интегриран с кадастралната карта и кадастралните регистри, който ще служи за решаване на широк спектър от проблеми и задачи а именно – инвестиционно проектиране, издаване на скици за придаваеми места по улична регулация, основа за частични промени на кадастралната карта и кадастралните регистри по отношение на пълнота и точност, по нататъшно създаване и надграждане на ГИС (Геоинформационни системи), основа за мониторинг на улици и кръстовища и много други задачи.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 71410000: Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: „ Създаване на цифров модел на плана за регулация на град Стара Загора” - предмет на задачата е създаване на цифров модел на уличната и вътрешната /дворищната/ регулация на гр.Стара Загора по квартали за които има действащи подробни устройствени планове одобрени със съответните заповеди, както и влезли в сила последващи частични изменения. Обединение на всички цифрови модели на регулацията в общ модел на гр.Стара Загора и интегрирането им с одобрената и влязла в сила Кадастрална карта и кадастрални регистри за землището на гр.Стара Загора. Територията на действащите планнове за регулация на землището на гр. Стара Загора е общо 2295 хектара. Крайната цел е получаването на единен цифров модел на плана за регулация за цялата урбанизирана територия на гр.Стара Загора интегриран с кадастралната карта и кадастралните регистри, който ще служи за решаване на широк спектър от проблеми и задачи а именно – инвестиционно проектиране, издаване на скици за придаваеми места по улична регулация, основа за частични промени на кадастралната карта и кадастралните регистри по отношение на пълнота и точност, по нататъшно създаване и надграждане на ГИС (Геоинформационни системи), основа за мониторинг на улици и кръстовища и много други задачи.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: 1).Гаранцията за участие в размер на: 4000 лева, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Юробанк И Еф Джи България” - АД - клон Стара Загора, ул.”М.Кусев” №34, Стара Загора 6000, BIC код е BPBIBGSF, IBAN с/ка BG45 BPBI 7935 3375 7554 01 или банкова гаранция. 2).Гаранция за изпълнение на стойност 3 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по б.с/ка на община Стара Загора: “Юробанк И Еф Джи България” - АД - клон Стара Загора, ул. ”М.Кусев” № 34, Стара Загора 6000, BIC код е BPBIBGSF, IBAN с/ка BG45 BPBI 7935 3375 7554 01 или банкова гаранция за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Заплащането на изпълнената и приета работа ще се извърши след двустранно подписан приемно-предавателен протокол за всеки етап и фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Участникът може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения; заверено удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. Участикът да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 3 и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Да има годишен обем (оборот) от геодезическа и кадастрална дейност през последните три години /2006, 2007, 2008 г./ не по-малък от 1 000 000 лева за всяка календарна година поотделно. При обединение водещият съдружник трябва да покрива 60 % от изискването. 2.Заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” на юридическо и физическо лице за дейности по кадастъра чл. 20, ал. 3 от ЗКИР, както и заверено копие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството”. 3. Да има осигурени собствени финансови средства или линия за кредитиране в размер на ½ от оферираната цена. В случай на обединение, минималната стойност на достъпа до финансиране за всеки от съдружниците в обединението трябва да е в размер минимум на ½ от стойността на подадената оферта.
 Минимални изисквания: 1. Доказва се със Счетоводна справка за дейностите посочени в т. 1 по фирми, суми и договори. и Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 години. 2.Доказва се със Заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” на юридическо и физическо лице за дейности по кадастъра чл. 20, ал. 3 от ЗКИР, както и заверено копие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” 3. Доказва се с нотариално заверени договори за кредитиране или декларация.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Технически възможности - Да е оборудван най-малко със следната техника (собствена) за изпълнение на поръчката. 2. Професионална квалификация на персонала - Да има екип в състав: а) Ръководител, правоспособен да извършва дейности по кадастъра, който да притежава стаж в подобна геодезическа и кадастрална дейност най-малко 10 години. б) Наличие на специалисти - геодезисти (без ръководителя) на трудов договор- min 15 човека, от които шест правоспособни да извършват дейности по кадастъра с опит в подобна дейност поне 5 години. в)Нотариално заверено копие на заповед на Агенцията по геодезия, картография и кадастър, за правоспособност на участника.
 Минимални изисквания: 1. Доказва се с декларация за техническото оборудване, придружена с доказателства за собственост: - компютри – min 15 броя; - лицензиран софтуер за създаване на специализирана карта и за обработка на геодезически измервания – за min 15 работни места; - широкообхватен цветен скенер формат А0 - min 1 брой; - двучестотни GPS приемници за геодезически заснемания- min 6 бр.;  - тотални станции – min 8 бр.; - високопроходими превозни средства – min 4 бр. 2. а) Доказва се с нотариално заверени копия на документи доказващи трудовия стаж и нотариално заверено копие на Заповед на изпълнителния директор на АГКК за вписване в регистъра. б) Доказва се с нотариално заверени копия на документи доказващи трудовия стаж и нотариално заверени копия на Заповед на изпълнителния директор на АГКК за вписване в регистъра.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена (тежест : 60)
 Показател: Срок за изпълнение (тежест : 20)
 Показател: Възможности на колектива, съгласно изпълнените договори за поръчки от подобно естество (тежест : 20)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 70
 Условия: Документация за участие в процедурата се получава всеки работен ден от 8,30 до 17,30 часа в Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107 в Центъра за информация и услуги на общината – работно място №6, срещу представяне на касов ордер за закупена документация. Преди да я закупят лицата имат право да я разгледат на място.
 Дата: 11/02/2010
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 12:00
 Дата: 22/02/2010

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци: 6

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: В сградата на Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, зала 2.
 Време: 14:00
 Лица: Посочените в чл. 68, ал. 4 от ЗОП.
 Дата: 24/02/2010

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 30.12.2009 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 30/12/2009

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна