 Официално наименование: Община Балчик
 Официално наименование: Община Балчик Пощенски код: 9600
 Пощенски код: 9600 За контакти: Кмет
 За контакти: Кмет Електронна поща: mayor@balchik.bg
 Електронна поща: mayor@balchik.bg Факс: 0579 74117
 Факс: 0579 74117 Адрес: пл. "21-ви септември" №6
 Адрес: пл. "21-ви септември" №6 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Балчик
 Град: Балчик Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II Лице за контакти: Николай Ангелов
 Лице за контакти: Николай Ангелов Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя
 Адрес на възложителя Телефон: 0579 71036
 Телефон: 0579 71036 Адрес на профила на купувача
 Адрес на профила на купувача Държава: РБългария
 Държава: РБългария От името на други възложители: НЕ
 От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган Наименование: Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр. Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА в сила от 01.05.2010 г.
 Наименование: Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр. Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА в сила от 01.05.2010 г.(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
 Код NUTS: BG33
 Код NUTS: BG33 Място на изпълнение: гр. Балчик
 Място на изпълнение: гр. Балчик Тип доставки
 Тип доставки Тип строителство: Проектиране и изпълнение
 Тип строителство: Проектиране и изпълнение Категория услуга
 Категория услуга Обект на поръчката: Строителство
 Обект на поръчката: Строителство Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка Рамково споразумение
 Рамково споразумение Брой изпълнители
 Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение
 Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност Срок в години
 Срок в години Честота и стойност
 Честота и стойност Мин. прогнозна стойност
 Мин. прогнозна стойност Срок в месеци
 Срок в месеци Макс. прогнозна стойност
 Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители
 Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута) Описание: Изготвяне на технически инвестиционен проект съобразно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и приложеното техническо задание/ техническа спецификация/ за проектиране. Изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката.
 Описание: Изготвяне на технически инвестиционен проект съобразно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и приложеното техническо задание/ техническа спецификация/ за проектиране. Изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката. Oсн. предмет: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
 Oсн. предмет: 45200000: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях Доп. предмети: 71240000: Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
 Доп. предмети: 71240000: Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕАко да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
 Обособени позиции: НЕ
 Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти: 0
 Подаване на оферти: 0 Приемане на варианти: НЕ
 Приемане на варианти: НЕПрогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
 Описание: Стойността на поръчката се определя в български лева без ДДС и възлиза на около 3 000 000 лв.
 Описание: Стойността на поръчката се определя в български лева без ДДС и възлиза на около 3 000 000 лв. Прогнозна стойност: 3000000
 Прогнозна стойност: 3000000 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN
 Прогнозна стойност - валута: BGN Брой повторения
 Брой повторения Описание
 Описание Опции: НЕ
 Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни
 Прогнозен график - брой дни Брой месеци
 Брой месеци Брой дни
 Брой дни Минимален брой повторения
 Минимален брой повторения Максимален брой повторения
 Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месеци
 Прогнозен график - брой месеци Крайна дата
 Крайна дата Срок в дни
 Срок в дни Начална дата
 Начална дата Срок в месеци: 36
 Срок в месеци: 36 Описание: Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя или с паричната гаранция за участие в размер на 3000 лв. /три хиляди лева/, внесени по банкова сметка -Банка -УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, клон Балчик, IBAN BG11UNCR96603324005212, BIC UNCRBGSF или на касата на Общината за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр.Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА, в сила от 01.05.2010г.”Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок не по кратък от срока на валидност на оферта на участника.Гаранцията за изпълнение на договора се формира, като процент от стойността на договора за обществена поръчка и е в размер на 3 % без вкл. ДДС.
 Описание: Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция в полза на Възложителя или с паричната гаранция за участие в размер на 3000 лв. /три хиляди лева/, внесени по банкова сметка -Банка -УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, клон Балчик, IBAN BG11UNCR96603324005212, BIC UNCRBGSF или на касата на Общината за участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Проектиране, изграждане и реконструкция на футболен стадион в гр.Балчик, съобразно изискванията за категория 2 от Наредбата на УЕФА, в сила от 01.05.2010г.”Валидността на гаранцията за участие следва да бъде със срок не по кратък от срока на валидност на оферта на участника.Гаранцията за изпълнение на договора се формира, като процент от стойността на договора за обществена поръчка и е в размер на 3 % без вкл. ДДС. Условия: Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Балчик.В случай на неосигурено финансиране за бюджетните 2011-2012г., възложителя си запазва правото да прекрати предвидените последващи етапи- втори и трети етап.
 Условия: Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община Балчик.В случай на неосигурено финансиране за бюджетните 2011-2012г., възложителя си запазва правото да прекрати предвидените последващи етапи- втори и трети етап. Изискване: Избраният за изпълнител участник, в случаите, когато е обединение, което не е ЮЛ, преди подписване на договора за обществена поръчка, следва да се регистрира като юридическо лице и договорът се подписва с новоучреденото ЮЛ.
 Изискване: Избраният за изпълнител участник, в случаите, когато е обединение, което не е ЮЛ, преди подписване на договора за обществена поръчка, следва да се регистрира като юридическо лице и договорът се подписва с новоучреденото ЮЛ.Ако да, опишете ги:
 Други особени условия: ДА
 Други особени условия: ДА Условия: Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнението, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 8 и т. 9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.
 Условия: Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнението, съгласно чл. 90, ал. 1, т. 8 и т. 9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.Изискуеми документи и информация:
 Изисквания: 1.Оферта – попълнена съгласно Образец № 1 от дакументяцията, с вписване на срока за изпълнение на поръчката.2. Документ за регистрация на участника или ЕИК / в случаите, когато участникът е ЮЛ, което не е регистрирано в търговския регистър представя Удостоверение за актуално състояние/, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ в официален превод. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 1/един/ месец преди датата на представяне на офертата или да е в срока на валидност, когато ми посочен такъв.Документите по т. 6.2 се представят от всички физически или юридически лица в обединението участник в процедурата, когато то не е ЮЛ.3. Документ за внесена гаранция за участие.4. Заверено копие от удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за Първа група- Втора категория и валиден талон. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и ал. 5 от ЗОП; 6. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря и участника съгласно чл. 56, ал. 2, от ЗОП, както и да удостовери тези обстоятелства с необходимите за това документи, които се прилагат към офертата на участника в заверен вид;7. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 8 от документацията;8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 9 от документацията;Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Ценово предложение, изготвено по приложения в документацията Образец №11 и подписано и подпечатано от участника; 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда- Образец №7;11. Документ за закупена документация за участие (оригинал),вносна бележка/ платежно нареждане;12. Административни сведения - Образец №10;13. Заверено копие от регистрация по ЗДДС , ако участникът е регистриран;14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 15. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/;16. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението;17. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 13. Проектът на договор може да бъде изменян преди окончателното му сключване;18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;19. Техническо предложение;20. Идеен проект.
 Изисквания: 1.Оферта – попълнена съгласно Образец № 1 от дакументяцията, с вписване на срока за изпълнение на поръчката.2. Документ за регистрация на участника или ЕИК / в случаите, когато участникът е ЮЛ, което не е регистрирано в търговския регистър представя Удостоверение за актуално състояние/, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени от участника копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ в официален превод. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 1/един/ месец преди датата на представяне на офертата или да е в срока на валидност, когато ми посочен такъв.Документите по т. 6.2 се представят от всички физически или юридически лица в обединението участник в процедурата, когато то не е ЮЛ.3. Документ за внесена гаранция за участие.4. Заверено копие от удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за Първа група- Втора категория и валиден талон. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и ал. 5 от ЗОП; 6. Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да отговаря на условията, на които отговаря и участника съгласно чл. 56, ал. 2, от ЗОП, както и да удостовери тези обстоятелства с необходимите за това документи, които се прилагат към офертата на участника в заверен вид;7. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 8 от документацията;8. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 9 от документацията;Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 9. Ценово предложение, изготвено по приложения в документацията Образец №11 и подписано и подпечатано от участника; 10. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда- Образец №7;11. Документ за закупена документация за участие (оригинал),вносна бележка/ платежно нареждане;12. Административни сведения - Образец №10;13. Заверено копие от регистрация по ЗДДС , ако участникът е регистриран;14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 15. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/;16. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението;17. Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 13. Проектът на договор може да бъде изменян преди окончателното му сключване;18. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;19. Техническо предложение;20. Идеен проект. Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните финансови отчети за 2007 г., 2008 г. и 2009 г. или някоя от съставните му части.2. Списък, който показва общия оборот и оборота от договори за проектиране и/или строителство за 2007 г., 2008 г. и 2009 г., подписан и подпечатан от участника Образец N 33. Удостоверение от Банка за наличности по сметка или достъп до кредитна линия * Налични парични средства се доказват с първични счетоводни документи и записвания в счетоводни регистри. За Доказването на паричен ресурс може да послужи и изготвена прогноза на паричните потоци за 2010 год. и 2011 год. придружени със счетоводни документи, доказващи източниците за постъпления. ** Достъп до кредитна линия означава, че банката е отпуснала паричен заем и този заем към момента на подаване на офертата е наличен ( не е изразходван от участника) по банковата заемната сметка или разплащателната сметка на участника. Това се доказва с удостоверение или друг документ, издаден по надлежния ред от банката за удостоверяване на горните факти.4. Заверено копие на валидна застрахователна полица Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, която да отговаря на категорията на строежа и минималните лимити на отговорност да покриват стойността на всеки етап за изпълнение. Срокът на застраховката да изтича не по-рано от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата. В случай на изтичаща застраховка, участникът попълва декларация, че ще сключи такава за срока на договора за изпълнение. Ако участникът е обединение, застраховката се представя от всяко Ф или ЮЛ включено в него.
 Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните финансови отчети за 2007 г., 2008 г. и 2009 г. или някоя от съставните му части.2. Списък, който показва общия оборот и оборота от договори за проектиране и/или строителство за 2007 г., 2008 г. и 2009 г., подписан и подпечатан от участника Образец N 33. Удостоверение от Банка за наличности по сметка или достъп до кредитна линия * Налични парични средства се доказват с първични счетоводни документи и записвания в счетоводни регистри. За Доказването на паричен ресурс може да послужи и изготвена прогноза на паричните потоци за 2010 год. и 2011 год. придружени със счетоводни документи, доказващи източниците за постъпления. ** Достъп до кредитна линия означава, че банката е отпуснала паричен заем и този заем към момента на подаване на офертата е наличен ( не е изразходван от участника) по банковата заемната сметка или разплащателната сметка на участника. Това се доказва с удостоверение или друг документ, издаден по надлежния ред от банката за удостоверяване на горните факти.4. Заверено копие на валидна застрахователна полица Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, която да отговаря на категорията на строежа и минималните лимити на отговорност да покриват стойността на всеки етап за изпълнение. Срокът на застраховката да изтича не по-рано от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата. В случай на изтичаща застраховка, участникът попълва декларация, че ще сключи такава за срока на договора за изпълнение. Ако участникът е обединение, застраховката се представя от всяко Ф или ЮЛ включено в него. Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да има общ оборот от договори за проектиране и изпълнение на строителство за последните три години /2007 г., 2008 г. и 2009 г./ в размер на минимум 1 000 000 лв. /един милион лева/ 2. Участникът следва да покаже осигурен достъп до финансов ресурс на стойност минимум 500 000 лв.3. Застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ.
 Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да има общ оборот от договори за проектиране и изпълнение на строителство за последните три години /2007 г., 2008 г. и 2009 г./ в размер на минимум 1 000 000 лв. /един милион лева/ 2. Участникът следва да покаже осигурен достъп до финансов ресурс на стойност минимум 500 000 лв.3. Застраховка професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ. Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за инженеринг/строителство, изпълнени пред последните 5 /пет/ години, придружен от препоръка за добро изпълнение за най важните строителни обекти включително за обекта по т.6.5- предложение 1 от минималните изисквания от документацията за участие2. Заверени копия от валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен ,по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен /ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език3. Списък на правоспособен проектантски персонал , други експерти включително и тези които отговарят за контрола на качеството ,ангажирани в организацията и изпълнението на поръчката, придружен с трудови автобиографии, документи за образование и специфична професионална квалификация, стаж на проектантския персонал и другите експерти и документи, удостоверяващи опита в проектирането и стажа на лицата по т. 6.5., предложение 3 от минималните изисквания от документацията4 Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството , а при наето, придружено с копие на договорите със срок не по- малък от срока на поръчката и декларация за техническото оборудване
 Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за инженеринг/строителство, изпълнени пред последните 5 /пет/ години, придружен от препоръка за добро изпълнение за най важните строителни обекти включително за обекта по т.6.5- предложение 1 от минималните изисквания от документацията за участие2. Заверени копия от валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен ,по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен /ако документите са на чужд език, следва да бъдат представени и в превод на български език3. Списък на правоспособен проектантски персонал , други експерти включително и тези които отговарят за контрола на качеството ,ангажирани в организацията и изпълнението на поръчката, придружен с трудови автобиографии, документи за образование и специфична професионална квалификация, стаж на проектантския персонал и другите експерти и документи, удостоверяващи опита в проектирането и стажа на лицата по т. 6.5., предложение 3 от минималните изисквания от документацията4 Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството , а при наето, придружено с копие на договорите със срок не по- малък от срока на поръчката и декларация за техническото оборудване Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /един/ обект през последните 5 /пет/ години със същия или сходен предмет на строителство на стойност минимум 1 000 000 /един милион лева/ лв., въведен в експлоатация.*Под сходен обект се разбира строителства на спортни сгради и съоръжения.2. Участникът следва да има сертификат валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен, по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен. Сертификатите задължително се представя в превод на български език, а сертифициращия орган трябва да отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП.3. Участникът следва да е ангажирал за изпълнение на поръчката ключовите експерти, (най малко по един проектант за всяка от основните части на проекта с общ трудов стаж минимум 3 години). Проектантите по всички части трябва да имат пълна проектантска правоспособност и опит в проектирането на спортни сгради и/или спортни съоръжения. 4. Участникът следва да притежава собствено или наето техническо оборудване необходимо за изпълнение на предмета на поръчката
 Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /един/ обект през последните 5 /пет/ години със същия или сходен предмет на строителство на стойност минимум 1 000 000 /един милион лева/ лв., въведен в експлоатация.*Под сходен обект се разбира строителства на спортни сгради и съоръжения.2. Участникът следва да има сертификат валидни сертификати по ISO 9001 или еквивалентен, по ISO 14001 или еквивалентен, сертификат за внедрена система за управление на безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентен. Сертификатите задължително се представя в превод на български език, а сертифициращия орган трябва да отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП.3. Участникът следва да е ангажирал за изпълнение на поръчката ключовите експерти, (най малко по един проектант за всяка от основните части на проекта с общ трудов стаж минимум 3 години). Проектантите по всички части трябва да имат пълна проектантска правоспособност и опит в проектирането на спортни сгради и/или спортни съоръжения. 4. Участникът следва да притежава собствено или наето техническо оборудване необходимо за изпълнение на предмета на поръчката Запазени поръчки: НЕ
 Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчка
 Тип запазената поръчкаАко да, посочете съответните нормативни разпоредби:
 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби
 Нормативни разпоредби Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала Избрани кандидати
 Избрани кандидати Вид процедура: Открита
 Вид процедура: Открита Основания и мотиви
 Основания и мотиви Минимален брой
 Минимален брой Максимален брой
 Максимален брой Критерии
 Критерии Брой
 Брой Намаляване на броя на предложенията
 Намаляване на броя на предложенията Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини) Показател: оценка предложена цена за изпълнение /ОЦ/(тежест : 40)
 Показател: оценка предложена цена за изпълнение /ОЦ/(тежест : 40) Показател: оценка идеен проект /ОИп/(тежест : 40)
 Показател: оценка идеен проект /ОИп/(тежест : 40) Показател: оценка на техническото предложение /ОТп/(тежест : 20)
 Показател: оценка на техническото предложение /ОТп/(тежест : 20)Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация
 Допълнителна информация Номер
 НомерАко да, посочете къде:
 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията
 Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ
 Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)
 Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на документация за участие
 Платими документи: ДА
 Платими документи: ДА Час: 16:00
 Час: 16:00 Цена: 20
 Цена: 20 Условия: Сумата от 20 лв./двадесет лева/ следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик № IBAN:BG38UNCR96608497503315, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк –Балчик, код на плащане 447 000.Получаване на закупена документация по банков път става след изпращане по факс на платежно нареждане и на основните данни на участника и адрес на получаване, чрез куриер за тяхна сметка.Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно Община Балчик, адрес: гр. Балчик, пл.. „21-ви септември” № 6, на касата на Общинска администрация, от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или на сайта на общината www.balchik.bg.
 Условия: Сумата от 20 лв./двадесет лева/ следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик № IBAN:BG38UNCR96608497503315, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк –Балчик, код на плащане 447 000.Получаване на закупена документация по банков път става след изпращане по факс на платежно нареждане и на основните данни на участника и адрес на получаване, чрез куриер за тяхна сметка.Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно Община Балчик, адрес: гр. Балчик, пл.. „21-ви септември” № 6, на касата на Общинска администрация, от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или на сайта на общината www.balchik.bg. Дата: 13/09/2010
 Дата: 13/09/2010 Валута: BGN
 Валута: BGN Час: 16:00
 Час: 16:00 Дата: 23/09/2010
 Дата: 23/09/2010 Дата
 Дата Друг език: Български
 Друг език: Български Език/ци
 Език/ци Брой дни: 90
 Брой дни: 90 Дата
 Дата Брой месеци
 Брой месеци Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: В сградата на Общинска администрация- гр. Балчик, заседателна зала, находяща се на 1 етаж.
 Място: В сградата на Общинска администрация- гр. Балчик, заседателна зала, находяща се на 1 етаж. Час: 10:00
 Час: 10:00 Лица: Имат право да присъстват участниците в процедурата или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел
 Лица: Имат право да присъстват участниците в процедурата или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел Дата: 24/09/2010
 Дата: 24/09/2010Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияАко да, посочете проекта и/или програмата:
 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ Проект/програма
 Проект/програма Допълнителна информация
 Допълнителна информация Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000
 Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315
 Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18
 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София
 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070
 Телефон: 02 9884070 Държава: Република България
 Държава: Република България Официално наименование
 Официално наименование Пощенски код
 Пощенски код Електронна поща
 Електронна поща Факс
 Факс Адрес
 Адрес Град
 Град Интернет адрес
 Интернет адрес Телефон
 Телефон Държава
 ДържаваУточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
 Информация относно крайния срок: Жалби се подават, съгласно Глава ХІ "Обжалване" от ЗОП
 Информация относно крайния срок: Жалби се подават, съгласно Глава ХІ "Обжалване" от ЗОП Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000
 Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315
 Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18
 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София
 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070
 Телефон: 02 9884070 Държава: РБългария
 Държава: РБългария Дата: 13/08/2010
 Дата: 13/08/2010 Официално наименование
 Официално наименование Пощенски код
 Пощенски код За контакти
 За контакти Електронна поща
 Електронна поща Факс
 Факс Адрес
 Адрес Град
 Град Лице за контакти
 Лице за контакти Интернет адрес
 Интернет адрес Телефон
 Телефон Държава
 Държава Официално наименование: Община Балчик
 Официално наименование: Община Балчик Пощенски код: 9600
 Пощенски код: 9600 За контакти: Юлия Петрова
 За контакти: Юлия Петрова Електронна поща
 Електронна поща Факс
 Факс Адрес: пл. "21-ви септември" №6
 Адрес: пл. "21-ви септември" №6 Град: Балчик
 Град: Балчик Лице за контакти: касиер- приходи
 Лице за контакти: касиер- приходи Интернет адрес
 Интернет адрес Телефон: 0579 71072
 Телефон: 0579 71072 Държава: РБългария
 Държава: РБългария Официално наименование: Община Балчик
 Официално наименование: Община Балчик Пощенски код: 9600
 Пощенски код: 9600 За контакти: Красимера Костова
 За контакти: Красимера Костова Електронна поща
 Електронна поща Факс
 Факс Адрес: пл. "21-ви септември" №6
 Адрес: пл. "21-ви септември" №6 Град: Балчик
 Град: Балчик Лице за контакти: младши експерт "ИЦ"
 Лице за контакти: младши експерт "ИЦ" Интернет адрес
 Интернет адрес Телефон: 0579 71046
 Телефон: 0579 71046 Държава: РБългария
 Държава: РБългария