N: 14 / 16.8.2010
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Община Габрово
Пощенски код: 5300
Място/места за контакт:: Община Габрово
E-mail:: sirakov@gabrovo.bg
Факс: 066 809371
Пощенски адрес: пл. Възраждане № 3
Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Град: Габрово
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Николай Сираков - кмет
Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
Адрес на възложителя: www.gabrovo.bg
Телефон: 066 818436
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: "Технически контрол при проектирането и строителен надзор на договори с договорните условия на ФИДИК Жълта и Червена книга в рамките на Проект 58111-77-268 интегриран проект за водния цикъл на град Габрово, ОП Околна среда 2007 – 2013".
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG322
Място на изпълнение: На територията на град Габрово
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 12
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: „ТЕХНИЧЕСКИ КОНТРОЛ ПРИ ПРОЕКТИРАНЕТО И СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ДОГОВОРИ С ДОГОВОРНИТЕ УСЛОВИЯ НА ФИДИК ЖЪЛТА И ЧЕРВЕНА КНИГА В РАМКИТЕ НА ПРОЕКТ 58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013”. Избраният изпълнител ще действа като: • Инженер по смисъла на ФИДИК, по общо пет /5/ строителни договора: 2 /два/ за инженеринг по Жълта Книга, издание 1999 г. и 3 /три/ по Червена Книга, издание 1999 г., включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти; • Технически контрол при проектирането, вкл. изготвяне доклади за оценка на съответствието по 2 /два/ договора за инженеринг, които ще бъдат изготвени от изпълнителите на договори за инженеринг по условията на ФИДИК Жълта Книга, и по 3 /три/ договора за строителство Червена книга; • Лице, упражняващо строителен надзор по смисъла на чл. 168 от Закона за устойство на терирорията /ЗУТ/ на пет /5/ строителни договора, съгласно който лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност; • Координатор „безопасност и здраве” за етапа на инвестиционното проектиране и за етапа на изпълнение на строежите по пет /5/ строителни договора.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 71520000: Строителен надзор
Доп. предмети: 71530000: Строителни консултантски услуги
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: „ТЕХНИЧЕСКИ КОНТРОЛ ПРИ ПРОЕКТИРАНЕТО И СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ДОГОВОРИ С ДОГОВОРНИТЕ УСЛОВИЯ НА ФИДИК ЖЪЛТА И ЧЕРВЕНА КНИГА В РАМКИТЕ НА ПРОЕКТ 58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, ОП ОКОЛНА СРЕДА 2007 – 2013”. Избраният изпълнител ще действа като: • Инженер по смисъла на ФИДИК, по общо пет /5/ строителни договора: 2 /два/ за инженеринг по Жълта Книга, издание 1999 г. и 3 /три/ по Червена Книга, издание 1999 г., включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти; • Технически контрол при проектирането, вкл. изготвяне доклади за оценка на съответствието по 2 /два/ договора за инженеринг, които ще бъдат изготвени от изпълнителите на договори за инженеринг по условията на ФИДИК Жълта Книга, и по 3 /три/ договора за строителство Червена книга; • Лице, упражняващо строителен надзор по смисъла на чл. 168 от Закона за устойство на терирорията /ЗУТ/ на пет /5/ строителни договора, съгласно който лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност; • Координатор „безопасност и здраве” за етапа на инвестиционното проектиране и за етапа на изпълнение на строежите по пет /5/ строителни договора.
Прогнозна стойност: 5553796
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 60
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Участниците представят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие - банкова или парична гаранция в размер на 50 000 (петдесет хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя във формата на Образец №12 от документацията за участие. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност минимум 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България, BIC: STSABGSF, IBAN: BG 52 STSA 9300 3305 016 910. При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец 16) от документацията за участие. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – 30 дни от окончателно приемане на изпълнението на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Ако определеният изпълнител представя банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията Образец 16 на Банкова гаранция за изпълнение. Ако в текста на представената от определения изпълнител гаранция условията се различават от тези на представения образец в настоящата документация, Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да изиска нейна корекция. Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата Банкова гаранция за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Съгласно договора за изпълнение на поръчката се предвижда: 1. авансово плащане в размер на 5% от общата стойност на договора след представяне на фактура – оригинал и встъпителен доклад на Изпълнителя; 2. междинни плащания - първо междинно плащане в размер на 5% от стойността на договора след представяне на междинен шестмесечен доклад за изпълнение на договора, фактура – оригинал за междинно плащане, приемо-предавателен протокол, подписан от Приемателна комисия на Възложителя за приемане на цялостното изпълнение за отчетния период, вкл. и копия на приемо – предавателните протоколи за представените в указания срок доклади за оценка на съответствието на инвестиционните проекти; размерът на всяко едно от останалите междинни плащания представлява % от стойността на договора, базиран на процента сертифицирани дейности от договорите за строителство, като междинните плащания са в рамките на 80% от стойността на договора, след представяне на междинен шестмесечен доклад за изпълнение на договора, придружен с копия на сертифицираните разходи за изпълнените дейности по договорите за СМР, фактура – оригинал за междинно плащане, приемо-предавателен протокол, подписан от Приемателна комисия на Възложителя за приемане на цялостното изпълнение за отчетния период; 3. окончателно плащане - 10% от стойността на договора след представяне на окончателен доклад за извършената работа по договора, придружен с копие на сертификатите за окончателно приемане, фактура – оригинал за окончателно плащане, приемо-предавателен протокол, подписан от Приемателна комисия на Възложителя за окончателно приемане на работата на Изпълнителя.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма: Съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП във връзка с изискване на Възложителя за създаване на юридическо лице, когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Участникът представи пред Възложителя нотариално заверено копие на регистрация в Агенцията по вписванията или единен идентификационен код на създаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от подадената оферта. Съгласно чл. 42, ал. 1, т.1 договорът за обществена поръчка не се сключва с Участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи документ за регистрация в съответствие с това изискване.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Дейностите по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор следва да се извърши от лица, на които е издаден лиценз за упражняване на тези дейности съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Когато в съответната чужда държава не се издават документите по ал. 2 или когато те не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, Участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, Участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Документите се представят в оригинал или заверено от Участника копие “Вярно с оригинала”. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи копие на валидна застрахователна полица „професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: 1. Обща оферта; 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 3. Документ за правосубектност на участника-копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството, или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за Търговския, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в Р България); 4. Декларации по чл. 47 от ЗОП; 5. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 6. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; 7. Валиден документ, удостоверяващ правото на Участника да извършва дейност по извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166 от ЗУТ, издаден по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ или от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ; 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 9. Доказателства за технически възможности и/или квалификация; 10. Декларация за ползване/не ползване на подизпълнител/и; 11. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител ако Участникът предвижда подизпълнители; 12. Декларация от членовете на обединението, ако Участникът е обединение; 13. Документ за внесена гаранция за участие – банкова или парична гаранция в размер на 14 000 (четиринадесет хиляда лева) лв.; 14. Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение, ако Участникът е обединение; 15. Проект на договор; 16. Документ за закупена документация за участие в процедурата; ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“: 17.Техническа оферта, съдържаща техническото предложение на Участника за изпълнение на поръчката; ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“: 18. Ценова оферта. Съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка Участник, който е: в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че Участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; лишено от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която Участникът е установен.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години (2007, 2008, 2009), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен; б) Информация за оборота от извършените консултантски услуги в сферата на строителството, които са обект на поръчката за последните и 3 (три) приключили финансови години (2007, 2008, 2009), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец 5а); Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т. а, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на Участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените в т. а документи, той следва да отправи запитване до възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документите се представят от всеки член на обединението. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят от всеки от тях.
Минимални изисквания: - Участникът трябва да е реализирал общ размер на приходите от дейността за последните три приключили финансови години (2007, 2008, 2009) не по-малко от 5 000 000 (пет милиона) лева; – Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от продажби на консултантски услуги в сферата на строителството, които са обект на поръчката, за последните три приключили финансови години (2007, 2008, 2009) не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лева; Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискванията се прилагат за обединението като цяло. В случай, че не отговаря на горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък – декларация на основните договори за консултантски услуги в сферата на строителството, които са обект на поръчката, изпълнени през последните три години (2007, 2008, 2009) (Образец 5б), включително стойностите, датите и получателите, номер и дата на акта за предаване на строежа/ите или за въвеждането му/им в експлоатация, препоръки за добро изпълнение на договорите, изброени в списъка, съдържащи тази информация, сертификати за завършване и/или копие от договорите и/или други документи, издадени от лица, различни от Участника, доказващи изпълнението на договорите. Забележка: В случаите, когато Участникът посочи, че притежава опит с договори с условия, еквивалентни на ФИДИК, той прилага за всеки вид договор, различен от ФИДИК, "Декларация за съответствие с договорните условия на ФИДИК" (Образец 5в). Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документът се представя от всеки член на обединението. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документът се представя от всеки от тях. б) Сертификат/и (копие/я), издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването може да бъде удовлетворено, ако поне един от членовете му има внедрена система по EN ISO 9001:2008 или еквивалентна. в) Списък на предложените експерти за изпълнение на поръчката (Образец 6). - Автобиография на ключов експерт (Образец 7), придружена с документи (копия), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на предложените ключови експерти (дипломи, трудови книжки, договори, удостоверения и препоръки от работодатели, сертификати, т.н.). Автобиография на се представя за неключовите експерти. - Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 8).
Минимални изисквания: Мин.: 1 дог. за стр. надзор на договор/и с дог. условия на ФИДИК Жълта книга или еквивал. на стойност на конс. услуги мин. 1 000 000 лв. или 2 дог. за стр. надзор на договор/и с дог. условия на ФИДИКЧервена книга или еквивал. на обща стойност на конс. услуги мин. 2 000 000 лв. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, изискването се прилага за обединението като цяло; Внедрена система по EN ISO 9001:2008/еквивалентна; Участникът трябва да предложи следните ключови експерти: 1.Ръководител екип-магистър-стр. инж. специалност; Мин. 15 г. проф. опит, от които мин. 5 г. опит в стр. надзор и/или тех. контрол в проектирането и мин. 3 г. опит като Резидент инженер или заместник; Участие в екип на строител/стр. надзор на поне 1 успешно завършен и въведен в експл. обект, сходен с обектите, предмет на поръчката, изпълняван по дог. условия на ФИДИК/ еквивалент; 2.Заместник резидент Инженер-магистър-стр. инж. специалност, електроинж. или машинен инж.; Мин. 10 г. проф. опит в изпълнението на инфр. проекти, съответстващ на квалификацията, от които мин. 5 г. опит в стр. надзор и/или тех. контрол в проектирането и мин. 2 г. опит като ръководител или заместник на консулт. екип за стр. надзор на обект на инфр. проект в сектор води; 3.Инженер пречистване води- магистър-строителна инж. специалност–ВиК-пречистване на води; Мин. 10 г. проф. опит в областта на стр. надзор и/или инженеринг, от които мин. 5 г. опит в екип на стр. надзор на преч. станции; 4.Инженер ВиК мрежи-магистър-строителна инж. специалност-ВиК–мрежи и съоръжения; Мин. 5 г. проф. опит в изпълнението на инфр. проекти, от които мин. 2 г. опит в стр. надзор на ВиК мрежи; 5.Инженер качеството и съответствие на материалите-строителен инженер или инженер-химик; Мин. 10 г. опит в строителна лаборатория, свързана с изпитания при строителството на инфр. обекти; Мин. 5 г. опит в стр. надзор на подобна длъжност (контрол на качеството и приемане на стр. работи); Участие в екип на подобна длъжност на поне 1 хидротех. обект; 6.Инженер по количествата-магистър-стр. инж. специалност; Мин. 5 г. проф. опит; Участие в екипи на подобна длъжност (измерване на количествата) на мин. 2 инфр. oбекта; 7.Инженер по електро-механична част- магистър-машинен/електро инженер; Мин. 5 г. проф. опит; Участие в екипи на подобна длъжност на мин. 1 преч. станция; 8. Геодезист - магистър-специалност геодезия; Мин. 5 г. опит в геод. измервания; Мин. 2 г. опит в стр. надзор; 9.Експерт ВиК-магистър–строителна инж. специалност-ВиК–мрежи и съоръжения; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в проектирането и изпълнението на ВиК мрежи и съоръжения; 10.Експерт пречистване на води- магистър– строителна инж. специалност–ВиК–пречистване на води; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в проектирането на пречиствателни станции; 11.Експерт част конструктивната - магистър– строителна инж. специалност; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в проектирането и изпълнението на строителни конструкции; 12.Експерт електроинженер-магистър–електроинженер; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в проектирането и изпълнението на ел. част на строежи; 13.Експерт механични съоръжения-магистър–машинен инженер; Мин. 5 г. проф. опит във въвеждане в експлоатация на комплексни съоръжения; 14.Експерт СКАДА-магистър–електроинж. автоматизация на процеси; Мин. 5 г. проф. опит в инженерингови или пуско-наладъчни дейности в автоматизация и контрол на процесите;15.Инженер пътно строителство-магистър–строителна инж. специалност; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в областта на проектирането/изпълнение на пътни обекти; 16. Инженер геолог-магистър–строителна инж. специалност или геология; Мин. 5 г. проф. опит, от които мин. 3 г. опит в проучване и изготвяне на геол. доклади. В случай, че не отговаря на горните изисквания, Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: ДА
Нормативни разпоредби: Дейностите по оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор следва да се извърши от лица, на които е издаден лиценз за упражняване на тези дейности съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лица, представили копие от документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът трябва да предложи екип от експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, и необходимите правоспособни физически лица за изпълнение на поръчката с оглед удовлетворяването на нормативните изисквания.
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Техническа оценка(тежест : 40)
Показател: Финансова оценка(тежест : 60)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2010/S80-119696 от 24/04/2010
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 15
Условия: Одобрената документация се получава в информационния център на Община Габрово след заплащане в касата или представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово.
Дата: 07/09/2010
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:30
Дата: 17/09/2010
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 90
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: заседателна зала на 3 ет. в сградата на Община Габрово
Време: 10:00
Лица: Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 20/09/2010
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: ДА
Проект/програма: 58111-77-268 ИНТЕГРИРАН ПРОЕКТ ЗА ВОДНИЯ ЦИКЪЛ НА ГРАД ГАБРОВО, Договор за безвъзмездна помощ 58111-С077-268 от 23.02.2010 г., в рамките на оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.", съфинансирана от Кохезионен фонд и РБ.
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 13.08.2010 г.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 13/08/2010
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна