РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАНI.1) Наименование, адреси и място/места за контакт: Официално наименование: Столична община Пощенски код: 1000 Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №1 E-mail:: vpetkova@sofia.bg Факс: 02 9861228 Пощенски адрес: ул. "Московска" №33 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I Град: София Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт На вниманието на:: инж.Виктория Петкова Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя: www.sofia.bg Телефон: 02 9377366 Адрес на профила на купувача Страна: България I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги Вид на възложителя: регионален или местен орган РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТАІІ.1) ОписаниеІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: Наименование: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене на територията на Столична община по обособени позиции: 1. Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Люлин”. 2. Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Витоша”. 3. Доставка на хранителни продукти за КДХ с БМК (Банка за майчина кърма) район „Илинден”. ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG411 Място на изпълнение: гр. София, адреса на съответния КДХ. Тип доставки: Покупка Тип строителство Категория услуга Обект на поръчката: Доставки ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща Предназначение: Обществена поръчка ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи) Рамково споразумение Брой оператора Обосноваване на рамково споразумение, Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в година/и Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месец/и: Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките: Описание: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене на територията на Столична община по обособени позиции: 1. Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Люлин”. 2. Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Витоша”. 3. Доставка на хранителни продукти за КДХ с БМК (Банка за майчина кърма) район „Илинден”. ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: ДА Подаване на оферти: една или повече позиции ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти Приемане на варианти: НЕ ІІ.2) Количество или обем на поръчкатаІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Ориентировъчните количества на хранителните продукти на Комплексите за детско хранене са посочени в документацията и са неразделна част от нея. Прогнозна стойност Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валутаІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи) Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месециІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнениетоІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 24 РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯІІІ.1) Условия във връзка с поръчкатаІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи): Описание: Гаранция за участие в откритата порцедура по позиции в размер на: 1. Гаранцията за участие за ”Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Люлин”” е 2000.00 /две хиляди/лв. 2. Гаранцията за участие за ”Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Витоша”” е 3000.00 /три хиляди/лв. 3. Гаранцията за участие за ”Доставка на хранителни продукти за КДХ с БМК (Банка за майчина храна) район „Илинден”” е 5000.00/пет хиляди/лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представен в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Условия: Финансирането е от бюджета на Дирекция "Здравеопазване". Плащане , съгласно клаузите на Проектите за договори, приложени към Документацията. ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи): Правна формаІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА Условия: Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Липса на декларации или наличие на обстоятелства по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т. 2 и 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.т.1 и 9 от ЗОП. Непредставяне на сертификат доказващ, че участникът има разработена и внедерена НАССР система за управление на безопасността на храните.Списък -декларация с хранителните продукти които ще доставя при сключване на договор с посочени- производител, разфасовка, качество и Декларация, че участникът ще гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания на Възложителя и други изисквания посочени в документацията за участие. ІІІ.2) Условия за участиеІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: 1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 2. В случай, че Участникът участва като обединение , изброените изисквания по раздел III.2.2. и III.2.3. от обявленинето, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно(с изключение на изискването за реализиране на положителна печалба) .3.3. В случай, че Участникът участва като обединение , участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора;- всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.4.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаване на офертата.5. Регистрационни документи. 6. Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение за участие в обществена поръчка(когато участникът е обедиение, което не е юридическо лице). 7. Декларации по чл.47, ал.1 , ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Ако участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката, дела на тяхното участие и данните по чл.56, ал.2 от ЗОП и чл.24, ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП.; декларация Образец 6. ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т.т. 2, 3 от ЗОП: - Копие от годишния счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за 2007г., 2008г. и 2009 г.; - Информация за общия оборот и оборота от подобен вид услуги, обект на поръчката за последните 3 години (2007, 2008 и 2009г.). Информацията се посочва по години. Минимални изисквания: Финансовият резултат сумарно за последните 3/три/ години трябва да е положителен. ІІІ.2.3) Технически възможности Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл. 51 , ал. 1, т.т. 1 и 9 от ЗОП. 1. За доказване на опита всеки участник представя списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите -придружени референции от възложителите за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2. За доказване на наличие на складови помещения с хладилна техника /камери/поддържащи минусови и плюсови температури или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура,за срока на договора се представят валидни санитарни разрешителни съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ - „Удостоверение за регистрация” за търговия на едро по ЗХ на името на участника от ДВСК и РИОКОЗ, валидни към към момента на регистрация. В „Удосотверението за регистрация” за търговия на едро от ДВСК, и РИОКОЗ трябва да фигурира вътрешен индивидуален регистрационен номер, който е заведен в Националния регистър на съответното ведомство и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект. 3. За доказване наличието на транспортните средства всеки участник представя списък-декларация с всички транспортни средства които ще бъдат на негово разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискване на ДВСК и РИОКОЗ. Минимални изисквания: Участниците да имат опит в извършването на подобни доставки. 1. Всеки участник да има изпълнени минимум 3/три/ договора за последните три години с предмет – доставка на хранителни продукти, придружени с минимум 3/три/ броя референции. 2. Всеки участник да разполага със складови помещения с хладилна техника /камери/поддържащи минусови и плюсови температури или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходими за съхранение на продуктите на територията на Столична община. 3. Всеки участник да има минимум 2 /два/ броя собствени или наети хладилни автомобила и минимум 2 /два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход за всяка позиция, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти на името на участника, съгласно изискване на ДВСК и РИОКОЗ. ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи) Запазени поръчки: НЕ Тип запазената поръчкаІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услугиІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професияАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредбиІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персоналаРАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРАІV.1) Вид процедураІV.1.1) Вид процедура Избрани кандидати Вид процедура: Открита IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват Минимален брой Максимален брой Критерии БройIV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог) Намаляване на броя на предложениятаІV.2) Критерии за възлаганеІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и) Критерий за оценка: Най-ниска цена ІV.2.2) Ще се използва електронен търгАко да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информацияІV.3) Административна информацияІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи) Референтен номерІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчкаАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в OВ: /S- Други предишни публикации (ако е приложимо)ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА Час: 12:00 Цена: 6 Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време о понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN сметка: BG81SOMB 9130 31 33008301 BIC код SOMB BGSF Име на банка: Общинска банка, клон Врабча, ул "Врабча" №6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg Дата: 25/02/2011 Валута: BGN ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие Час: 17:00 Дата: 07/03/2011 ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог) ДатаІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Друг език: Български Език/циІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура) Брой дни: 180 Дата Брой месециІV.3.8) Условия за отваряне на офертите Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА Място: гр. София, ул. "Московска" №33 Време: 11:00 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП. Дата: 08/03/2011 РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯVІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: ДА Прогнозен график за публикуването на следващи обявления: След 18 месеца. VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондовеАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ Проект/програмаVІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи) Допълнителна информация: Възложителят обявявя на интернет страницата на Столична община- www.sofia.bg - датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, най-малко един ден преди тяхното отваряне. Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 19.01.2011 г. с референтен № 2011-009000. VІ.4) Процедури по обжалванеVІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 E-mail: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: http://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Страна: Република България Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи) Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби Официално наименование Пощенски код Е-mail Факс Пощенски адрес Град Интернет адрес (URL) Телефон СтранаVI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление Дата: 19/01/2011 ПРИЛОЖЕНИЕ АДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТІ) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация Официално наименование: Столична Община Пощенски код: 1000 Място/места за контакт: дирекция "Здравеопазване" E-mail: mcheuz@sofia.bg Факс: 02 9810743 Пощенски адрес: ул. "Париж" №3 Град: София На вниманието на: Д-р Моника Чеуз Интернет адрес Телефон: 02 9879277 Страна: София ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки) Официално наименование Пощенски код Място/места за контакт E-mail Факс Пощенски адрес Град На вниманието на Интернет адрес Телефон СтранаІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие Официално наименование: Столична община Пощенски код: 1000 Място/места за контакт: фронт-офис E-mail Факс Пощенски адрес: ул. "Московска" 33 Град: София На вниманието на: Дирекция "Общинска информация" - фронт офис Интернет адрес Телефон: 02 9377592 Страна: България ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: Комплекс за детско хранене район „Люлин”. Номер: 1 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: „Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Люлин”. 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност Описание: Ориентировъчните количества на хранителните продукти на Комплекса за детско хранене са посочени в документацията и са неразделна част от нея. Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 24 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: Комплекс за детско хранене район „Витоша”. Номер: 2 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: 2.Доставка на хранителни продукти за КДХ район „Витоша”. 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност Описание: Ориентировъчните количества на хранителните продукти на Комплекса за детско хранене са посочени в документацията и са неразделна част от нея. Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 24 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)ПРИЛОЖЕНИЕ БОбособена позиция Наименование: Комплекс за детско хранене с БМК (Банка за майчина кърма) район „Илинден”. Номер: 3 ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ1) Кратко описание Описание: 3.Доставка на хранителни продукти за КДХ с БМК (Банка за майчина кърма) район „Илинден”. 2) Общ терминологичен речник (CPV) Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти 3) Количество или обемАко е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност Описание: Ориентировъчните количества на хранителните продукти на Комплекса за детско хранене са посочени в документацията и са неразделна част от нея. Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи) Срок в дни Дата за завършване Дата за начало Срок в месеци: 24 5) Допълнителна информация относно обособените позиции Информация(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) |