N: 4 / 13.9.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Крумовград
 Пощенски код: 6900
 Място/места за контакт:: Ст. счетоводител в сектор "Функция образование"
 E-mail:: minkrum@abv.bg
 Факс: 03641 7024
 Пощенски адрес: пл. "България" № 5
 Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 Град: Крумовград
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: Карамфилка Ангелова Тюрдиева вътр. тел. 157
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя: www.krumovgrad.bg
 Телефон: 03641 7380
 Адрес на профила на купувача
 Страна: Република България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Общинска администрация
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: "Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена в община Крумовград" по обособени позиции: № 1. „Месо и месни продукти”; № 2. „Плодове и зеленчуци”; № 3. „Плодови и зеленчукови консерви”; № 4. „Мляко и млечни продукти”; № 5. „Хлебни изделия”; № 6. „Бакалия”

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG425
 Място на изпълнение: Франко складовете на целодневни детски градини гр. Крумовград, с. Егрек, с. Аврен,с. Токачка /след откриването й/, с. Странджево, с. Каменка. Франко склада на Комплекса за социални услуги гр. Крумовград, франко склада на домашнен социален патронаж гр. Крумовград, франко склада на дома за стари хора, франко склада на ученически столове в община Крумовград
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Извършване на периодични доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки от бюджетните звена. Обособените позиции са: № 1 "Месо и месни продукти"; № 2 "Плодове и зеленчуци"; № 3 "Плодови и зеленчукови консерви"; № 4 "Мляко и млечни продукти"; № 5 "Хлебни изделия"; № 6" Бакалия". Периодичните доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград ще се осъществяват след предварително подадени заявки от материално отговорните лица. Обектите за доставка на хранителни продукти са: ОДЗ "М.Палаузов" гр. Крумовград, ЦДГ "Юр.Гагарин" гр. Крумовград, ЦДГ "Ран Босилек" с. Каменка, ЦДГ "Д.Минчева" с. Аврен, ЦДГ "Л.Карастоянова" с. Егрек, ЦДГ "Искра" с. Странджево, ученически стол към СОУ "В.Левски" гр. Крумовград, ученически стол към ОУ с. Токачка, ЦДГ с. Токачка /след откриването й/, ученически стол към ОУ с.Аврен, ученически стол към ОУ с. Гулийка, ученически стол към ОУ с. Поточница, ОУ с. Странджево, Дом за стари хора гр. Крумовград, Домашен социален патронаж гр .Крумовград и Комплекс за социални услуги гр. Крумовград

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15000000: Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
 Доп. предмети: 15100000: Месо и месни продукти
 Доп. предмети: 03220000: Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
 Доп. предмети: 15300000: Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
 Доп. предмети: 15500000: Млечни продукти
 Доп. предмети: 15810000: Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
 Доп. предмети: 15800000: Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: ДА
 Подаване на оферти: всички позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранцията за участие може да е под форма на банкова гаранция или депозит (парична гаранция) по набирателната сметка на Възложителя: Банка: ДСК АД офис Крумовград (BIC): STSABGSF, банкова сметка (IBAN) в лева: IBAN:BG79STSA93003303687912 Размерът на гаранцията за участие в процедурата е по обособени позиции както следва: № 1 - 700 лв., № 2 - 100 лв., № 3 - 200 лв., № 4 - 450 лв., № 5 - 200 лв., № 6 - 350 лв. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС за всяка обособена позиция и може да бъде под формата на : - парична сума, платима по банкова сметка на Община Крумовград в ДСК - АД, офис Крумовград IBAN:BG79STSA93003303687912 BIC: STSABGSF. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност 30 дни след изтичане крайния срок на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Плащането на стойността на доставката се извършва в български лева, по банков път в срок в срок до 30 дни от датата на представяне на фактура оригинал, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството, съобразно условията на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Предлаганата цена за изпълнение на поръчката да е в лева с включени разходи до склада на получателя. Цената за всеки артикул /Ц продукт/ се формира по заложени приблизителни количества като сума или разлика между: 1. Осреднената цена /Ц САПИ/ на продукта на едро за област Кърджали по бюлетина на "Системата за агропазарна информация" - САПИ ООД към Министерство на земеделието и продоволствието , валидно към 25.10.2011 г. 2. Търговска надценка в % над цената по пункт първи или отстъпка в % от същата с точност до втория знак след десетичната запетая

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Участниците следва да представят: 1. Удостоверение за актуално състояние, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 3. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 4. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 5. Документ за гаранция за участие. 6. Документ за закупена документация. 7. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител. 8. Декларация запознаване с условията на поръчката. 9. Административни сведения за кандидата. 10. Списък на съдържащите се документи към нея. 11. Декларация за достоверност на подадените документи и др. посочени в документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната приключила финансова година (2010)
 Минимални изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: 1. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка по смисъла на чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Всички технически средства трябва да отговарят на нормативно установените изисквания по отношение производство, съхранение, превозна хр.продукти. 2. Удостоверения за регистрация за търговия с храни/ производство на храни. 3. Санитарно разрешително за транспортните превозни средства. 4. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години 2010, 2009 и 2008 година, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение
 Минимални изисквания

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:00
 Цена: 20
 Условия: В брой в касата на Общинска администрация Крумовград, пл. "България" № 16, ет. 1, "Сектор административно обслужване" или по банков път банкова сметка: IBAN- BG79STSA93003303687912, BIC код STSABGSF при "Банка ДСК", клон Крумовград
 Дата: 21/10/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:00
 Дата: 31/10/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Заседателна зала на І-ри етаж в сградата на Об.Адм.Крумовград в гр. Крумовград пл. "България" № 5
 Време: 11:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 01/11/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 08.09.2011 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно разпоредбита на чл. 120, ал. 3 от Закона за обществените поръчки

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Е-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес (URL): http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 08/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Община Крумовград
 Пощенски код: 6900
 Място/места за контакт
 E-mail: minkrum@abv.bg
 Факс: 03641 7024
 Пощенски адрес: пл. "България" № 16 сектор "Административно обслужване"
 Град: Крумовград
 На вниманието на: Хайрие Мехмед - тел. - ц. 7123 вътр. 169
 Интернет адрес: www.krumovgrad.bg
 Телефон: 03641 7123
 Страна: Република България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Крумовград
 Пощенски код: 6900
 Място/места за контакт
 E-mail: minkrum@abv.bg
 Факс: 03641 7024
 Пощенски адрес: пл. "България" № 16 сектор "Административно обслужване"
 Град: Крумовград
 На вниманието на: Хайрие Мехмед - тел. - ц. 7123 вътр. 169
 Интернет адрес: www.krumovgrad.bg
 Телефон: 03641 7123
 Страна: Република България

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Месо и месни продукти
 Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Периодична доставка на месо и местни продукти по предварителна заявка от домакините на бюджетните звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15100000: Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Плодове и зеленчуци
 Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Периодична доставка на плодове и зеленчуци след представена заявка от домакините на бюджетните звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 03220000: Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Плодови и зеленчукови консерви
 Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Периодична доставка на плодови и зеленчукови консерви след представена заявка от домакините на бюджетните звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15300000: Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Мляко и млечни продукти
 Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Периодична доставка на мляко и млечни продукти след заявки от домакините на бюджетни звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15500000: Млечни продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Хлебни изделия
 Номер: 5

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Ежедневна доставка на хляб и хлебни изделия след заявка от домакините на бюджетни звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15810000: Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

 Наименование: Бакалия
 Номер: 6

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

 Описание: Периодична доставка на различни хранителни продукти след представена заявка от домакините на бюджетните звена към община Крумовград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 15800000: Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност
 Описание: Общото количество на доставките на хранителни продукти не може да бъде определена, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите за периода на договора, ето защо в документацията за участие в Приложение № 14 "ценово предложение" са посочени количества по обособени позиции, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

 Срок в дни
 Дата за завършване
 Дата за начало
 Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

 Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)