N: 3 / 13.9.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Раковски
 Пощенски код: 4150
 За контакти: Павел Гуджеров - зам.кмет на Община Раковски
 Електронна поща: oa-rakovski@rakovski.bg
 Факс: 03151 2361
 Адрес: пл. "България" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Раковски
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Мариета Димитрова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя: http://www.rakovski.bg
 Телефон: 03151 2260
 Адрес на профила на купувача: http://www.rakovski.bg
 Държава: РБългария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществени услуги
 Вид на възложителя: Регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) по инвестиционен проект: „Повишаване енергийната ефективност на образователната инфраструктура в община Раковски, съпътстваща устойчиво развитие"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: Община Раковски
 Тип доставки
 Тип строителство: Изграждане
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Строителство

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Предмет на поръчката е определяне на изпълнител на строително-монтажни работи (СМР) по инвестиционен проект „Повишаване енергийната ефективност на образователната инфраструктура в Община Раковски, съпътстваща устойчиво развитие”. Изпълнението на предмета на поръчката се финансира със средства на Европейският фонд за Регионално развитие и Държавният бюджет на Република България чрез Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор № BG161PO001/1.1-09/2010. Възложител е Община Раковски. Обектът на настоящата обществена поръчка, включва изпълнението на всички видове и количества СМР и доставки необходими за пълното изпълнението на инвестиционен проект „Повишаване енергийната ефективност на образователната инфраструктура в Община Раковски, съпътстваща устойчиво развитие, със следните дейности: Дейност № 1: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Христо Смирненски” гр. Раковски; Дейност № 2: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ПГ „Петър Парчевич” гр. Раковски; Дейност № 3: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Христо Ботев” гр. Раковски; Дейност № 4: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОДЗ „Детелина” гр. Раковски; Дейност № 5: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОДЗ „Щастливо детство” гр. Раковски; Дейност № 6: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Петър Берон” с. Чалъкови; Дейност № 7: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Петър Берон” с . Чалъкови; Дейност № 8: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на СОУ „Гео Милев” с. Белозем; Дейност № 9: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Христо Ботев” с. Шишманци; Дейност № 10: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОУ „Отец Паисий” с. Стряма; Дейност № 11: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ОДЗ „Иглика” гр. Раковски; Дейност № 12: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ЦДГ „Първи юни” гр. Раковски; Дейност № 13: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ЦДГ „Синчец” с. Белозем; Дейност № 14: Изпълнение на СМР за повишаване на енергийната ефективност на ЦДГ „Радост” с. Стряма.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 45261410: Работи по изолации на покривни конструкции
 Доп. предмети: 42160000: Инсталации с отоплителни котли
 Доп. предмети: 45310000: Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
 Доп. предмети: 45317000: Други монтажни работи на електрически инсталации, некласифицирани другаде
 Доп. предмети: 45421112: Монтажни работи на дограма за прозорци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Конкретните количества и видове строително-монтажни работи, включени в обема на обществената поръчка са включени в Пълно описание на обекта на поръчката, Количествени сметки, Обяснителна записка и одобрения инвестиционен проект, неразделна част от Документацията за участие в Обществената поръчка.
 Прогнозна стойност: 4000000
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 9

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: Гаранцията за участие е в размер на: 40 000 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде по Образец 1А, приложен към настоящата документация, да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 /сто и двадесет / календарни дни, считано от крайната дата за представяне на Офертата. В случай на необходимост, Участникът е длъжен да удължи срока на гаранцията, с оглед осигуряване нейната валидност до сключване на договор. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ процента от стойността без ДДС на договора. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде по Образец 1В, приложен към настоящата документация и в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Раковски и че е със срок на валидност съгласно проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Схема на плащане Заплащането на цената на поръчката ще се извърши по банков път, в български лева и при условията подробно описани в договора по следният ред: Заплащането на цената на поръчката ще се извърши по банков път, в български лева и при условията, подробно описани в договора по следният ред: - Авансово плащане – 10 % /десет процента/ от стойността на съответната Дейност, платими в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на договора и писмено възлагане изпълнението на съответната дейност от страна на Възложителя, както и след представяне на надлежно оформена фактура от страна на изпълнителя; - Междинни плащания – до 80 % /осемдесет процента/ от стойността на всяка отделна възложена дейност, които се заплащат в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след приемане с акт обр. 19 на отделните видове изпълнени строително-монтажни работи по съответната възложена Дейност, и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформени данъчни фактури. От стойността на всяка фактура за междинно плащане се приспада 10 % от сумата, равняваща се на стойността на отпуснатия аванс за изпълнение на съответната Дейност. - Окончателно плащане – 20 % /двадесет процента/ от стойността на всяка отделна възложена дейност, които се заплащат в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след окончателно приемане/въвеждане в експлоатация на строителния обект по съответната Дейност и след представяне на надлежно оформена фактура от страна на изпълнителя. Предварително обявената схема на плащане не подлежи на промяна и не зависи от предложения от Участника срок за изпълнение. Фактурите по всички плащания и актовете към тях се представят до 20 число на месеца. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и Указания на Министерството на финансите изх. № 91-00-502/27.08.2007 г. относно третиране на ДДС. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на бенефициента) Адрес: ЕИК по БУЛСТАТ: Получил фактурата: име на Ръководителя на проекта. Номер на документа, дата, място В описателната им част следва да се впише следният текст: „Разходът е по Договор за безвъзмездна помощ № BG 161 PO 001/1.4 -02/2008/010”

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване: не

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Офертата се състои от три плика. Приложените документи са в оригинал или копия заверени с текст ВЯРНО С ОРИГИНАЛА, подпис и мокър печат. Съдържанието на офертата е: - ПЛИК № 1 „Документи за подбор”. Съдържанието трябва да бъде подредено в папка, като всяка страница е номерирана в съответствие с номерацията в списъка и поставена в непрозрачен запечатан плик, наименование на участника и процедурата. - ПЛИК № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката". Съдържанието трябва да бъде подредено в папка, като всяка страница е номерирана в съответствие с номерацията в списъка, поставена в непрозрачен запечатан плик, наименование на участника и процедурата. - ПЛИК № 3 с надпис "Предлагана цена". 1. Списък на документите, съдържащи се в Офертата, подписан от Участника. Списъкът трябва да указва номерата на страниците на документите. 2. Оферта - (Формуляр № 1). 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или Удостоверение по чл. 33 от ЗТР, издадено от Агенция по вписванията. • Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Участникът – юридическо лице или едноличен търговец прилагат удостоверение за актуално състояние със срок на валидност 6 месеца от датата на издаването му; • Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, представя документ за регистрация, съгласно националното му законодателство. Документът трябва да бъде придружен с официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); • Когато Участникът е физическо лице, представя заверено копие на документа си за самоличност. 4. Договор за създаване на обединение за участие и изпълнение на обществената поръчка съгласно раздел VI, т. 1 – нотариално заверен. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника в процедурата – оригинал, в случай, че същото не е определено в договора. 6. Копия от документи за данъчна регистрация, БУЛСТАТ, и регистрация по ЗДДС. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, следва да представи еквивалентни документи, издадени от компетентен орган на държавата, в която е установен, а в случай че не подлежи на някоя от посочените регистраци, да представи документ, удостоверяващ това обстоятелство, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, с изрично посочване на факта, че участникът не подлежи на съответната регистрация съобразно законодателството на държавата, в която е установен. 7. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец 1.А.). 8. Доказателства за собствени средства или Удостоверение от банка за достъп до кредитни линии от участника или еквивалентен финансов ресурс, позволяващ изпълнението на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева – оригинал. 9. Заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010 г./ години (в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си); 10. Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010/ години (в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си); 11. Заверено копие на одитните доклади от експерт счетоводителя заверил финансовите отчети за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010/ години (в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си) в случай, че е приложимо; 12. Декларация за общия оборот от строителство за последните 3 /три/ години ( 2008, 2009 г. и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Формуляр № 2); 13. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: - Заверено копие на годишните финансови отчети за последните 3 финансови /2008, 2009 и 2010 г./ години (в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си), ако участникът не е обявил тези документи в Търговския регистър към Агенция по вписванията съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР; - Информация за общия оборот от строителство за последните 3 /три/ години ( 2008, 2009 г. и 2010 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Формуляр № 2); Удостоверение от банка за достъп до кредитна линия от участника или еквивалентен финансов ресурс, позволяващ изпълнението на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева; - Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, покриваща поне минималната застрахователна сума, определена в Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или по-висока; Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания
 Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът, а в случай на обединение всеки един от партньорите, трябва да има положителен финансов резултат за последните 3 /три/ финансови години /2008, 2009 и 2010 г./, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си;; Общ оборот на Участника от строителство за последните 3 /три/ финансови години /2008, 2009 и 2010 г./, да не е по-малко от 10 000 000 лв. /десет милиона/ лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участникът да има собствени разполагаеми средства или достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов ресурс, в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева, с цел да удостовери наличието на финансов ресурс, позволяващ изпълнението на СМР, обект на поръчката. Участникът следва да притежава застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ, покриваща поне минималната застрахователна сума, определена в Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или по-висока;

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: - Попълнен коректно списък (Формуляр № 3) и приложенията към него, съдържаща списък с изпълнени и приети договори за строителство с предмет, аналогичен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 5 години /2006, 2007, 2008, 2009, 2010 г./; - Копия от сертификати на системи за управление, съгласно следните стандарти БДС EN ISO 9001, БДС EN ISO 14001 и BS OHSAS 18001или еквивалент; - Декларация със списък на лицата от инженерно- техническия състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката (Формуляр № 4). Справката за инженерно-техническия състав трябва да е придружена от професионални автобиографии и документи за образование и специфична професионална квалификация, трудови книжки и/или документи доказваци професионалния опит; - Декларация със списък на изпълнителския състав на участника - работници и служители, които ще извършват СМР, придружен с документи за квалификация (Формуляр № 5); - Декларация със списък на техническото оборудване, с което разполагат участниците (списък на собствено и наето техническото оборудване,строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид, съобразно видовете работи) (Формуляр № 6); Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания
 Минимални изисквания: Участникът трябва да докаже, че има необходимата квалификация за изпълнението на поръчката: 1. да притежава опит в изпълнението на СМР, аналогични на тези от предмета на настоящата поръчка /прилагане на енергийно ефективни мерки на сгради/. Участникът следва да представи доказателства за изпълнение за последните 5 /пет/ години на поне 3 /три/ успешно изпълнени обекта, аналогични на тези от предмета на настоящата поръчка. 2. да има внедрени и сертифицирани системи за управление, съгласно следните стандарти БДС EN ISO 9001, БДС EN ISO14001 и BS OHSAS 18001 или еквивалент; 3. да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, (Формуляр № 4 - доказва се с данни попъленени по образец и приложенията към него ) както следва: - Ръководителят на екипа (ключов експерт 1) – строителен инженер отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; Да има най-малко 5 години опит по специалността; - Техническият ръководител на обекта (ключов експерт 2) - строителен инженер ПГС/ССС отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител; - Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: Да има университетско инженерно-техническо образование или еквивалентно такова; Да има най-малко три години опит в областта на строителството.; - Специалисти „ЕЛЕКТРО” (ключов експерт 4) да притежават образователна степен “магистър”, специалност “електроинженер” или аналогична специалност, ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “електроинженер”, да е със стаж по специалността и с опит на подобни обекти - 2 бр. - Специалист ОВК (ключов експерт 5) да притежава образователна степен “магистър”, специалност “ОВК” или аналогична специалност, ако образователната степен е придобита в държава, където няма специалност “ОВК”, да са със стаж по специалността и с опит на подобни обекти – 1 бр. - Координатор по безопастност и здраве в строителството (ключов експерт 6) – трябва да отговаря на следните условия: Да има университетско инженерно-техническо или средно техническо или еквивалентно такова; Да има удостоверения за «Kоординатор по безопастност и здраве в строителството», съгласно Наредба 2/2003 г. на МРРБ. Да има най-малко 1 година опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ; Ръководителят на екипа, Техническият Ръководител и Отговорник за контрола на качеството и Координатор по безопастност и здраве в строителството не могат да бъдат едно и също лице. 4, да разполага с изпълнителски персонал за изпълнение на поръчката – минимум 50 човека, с доказана квалификация и опит в изпълнението на дейности, аналогични с предмета на поръчката /дипломи, трудови книжки, трудови или граждански соговори, професионални биографии/. 5, да разполага със следната налична собствена или наета техника (доказва се с данни попъленени във Формуляр № 6 и приложенията към него ) : Самосвали – минимум 1 броя; Бордови автомобил – минимум 1 брой; Фасадно работно скеле – за минимум 3500 м2 фасада; строителни подемници - хаспели – минимум 3 броя; 6, Участникът трябва да бъде вписан и регистриран в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за строежи от Първа група, ІІІ категория, респ. ако участникът е чуждестранно лице, да е вписан в регистрите на компетентните органи на държавата, в която е установен. За да докаже, че отговаря на това изискване Участникът в процедурата трябва да представи копие на валидни удостоверения и талони от Камарата на строителите в България. Чуждестранните физически и юридически лица представят еквивалентни документи, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: Предлагана цена (тежест : 50)
 Показател: Срок за изпълнение на поръчката (тежест : 10)
 Показател: Гаранционен срок (тежест : 40)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 100
 Условия: Сумата от 100 /сто/ лева може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на възложителя на горепосочения адрес в момента на закупуване на документацията или да бъде внесена по банков път на следната сметка: IBAN: BG 80 STSA 9300 8426 3644 00, BIC:STSABGSF, код на плащане: 447000
 Дата: 20/10/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 12:00
 Дата: 31/10/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 120
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: гр. Раковски, област Пловдивска, пл. България № 1
 Час: 14:00
 Лица: съгласно ЗОП
 Дата: 01/11/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА
 Проект/програма: Предмет на поръчката е определяне на изпълнител на строително-монтажни работи (СМР) по инвестиционен проект „Повишаване енергийната ефективност на образователната инфраструктура в Община Раковски, съпътстваща устойчиво развитие”. Изпълнението на предмета на поръчката се финансира със средства на Европейският фонд за Регионално развитие и Държавният бюджет на Република България чрез Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, съгласно договор № BG161PO001/1.1-09/2010. Възложител е Община Раковски.

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация: Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка ще бъде поместена и официалния сайт на Община Раковски www.rakovski.bg. Възложителят публикува разяснението и в официалния сайт на Община Раковски www.rakovski.bg.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: съгласно чл. 120 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 08/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава