N: 1 / 13.9.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Министерство на вътрешните работи
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт:: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"
 E-mail:
 Факс: 02 9813010
 Пощенски адрес: ул."6-ти септември" № 29
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: София
 Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
 На вниманието на:: Емилия Йорданова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 02 9822589
 Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg
 Страна: Р България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: обществен ред и безопасност
 Вид на възложителя: министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: Доставка, монтаж и гаранционно поддържане на климатици

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG
 Място на изпълнение: доставка - гр. София, ж.к. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" № 1, ЦСБ на МВР; монтаж - структури на МВР в страната
 Тип доставки: Покупка
 Тип строителство
 Категория услуга
 Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Доставка, монтаж и гаранционно поддържане на климатици, както следва: 1. Климатик инверторен сплит система - капацитет 18000 Btu/h - 3 броя; 2. Климатик инверторен сплит система - капацитет 12000 Btu/h - 45 броя; 3. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 24000 Btu/h - 2 броя; 4. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 18000 Btu/h - 4 броя; 5. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 12000 Btu/h - 12 броя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 39717200: Климатици

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: Доставка, монтаж и гаранционно поддържане на климатици, както следва: 1. Климатик инверторен сплит система - капацитет 18000 Btu/h - 3 броя; 2. Климатик инверторен сплит система - капацитет 12000 Btu/h - 45 броя; 3. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 24000 Btu/h - 2 броя; 4. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 18000 Btu/h - 4 броя; 5. Климатик конвеционален сплит система - капацитет 12000 Btu/h - 12 броя.
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни: 60
 Начална дата
 Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата - 600 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора без ДДС. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG 09 BNBG 96613300146201, BIC код BNBGBGSD, БНБ-ЦУ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 20 дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът или определеният за изпълнителят сам избира формата на гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: 1. Условия при образуване на предлаганата цена - да се предложи единична цена в лева без ДДС, стойност на исканото количество без ДДС, стойност на монтаж на 1 брой климатик без ДДС, стойност на монтаж на исканото количество климатици без ДДС и обща стойност без ДДС и с ДДС. 2. Условия и начин на плащане: 2.1. за доставката: - 100 % банков превод в срок до 30 (тридесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателе протокол; - чрез разкриване на неотменяем, документарен, неделим, непрехвърляем акредитив, открит в полза на Изпълнителя. Срокът на валидност на разкрития акредитив е срока на изпълнение на договора плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Приемо - предавателният протокол се подписва след представяне на подписан протокол за съответствие от представители на Възложителя. Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски на обслужващата банка. Възложителят сам определя формата на плащане и размера на акредитива. 2.2. за монтажа: - 100% банков превод в срок до 30 (тридесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и двустранно подписан протокол за монтаж и тестване.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Срок за изпълнение на поръчката: за доставка - до 60 (шестдесет) дни след подписване на договора; за монтаж - до 10 (десет) работни дни след писмена заявка.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние с дата на издаване, предшестваща датата на подаване на офертата с не повече от два месеца. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ; 2. Декларация за по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП. Възложителят отстранява от по нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП; 3. Декларация по чл. 47, ал. 4 от ЗОП за обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП; 4. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 5. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, следва да бъдат представени и за всеки един от подизпълнителите. Да се представи декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник; 6. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 7. Предлагана цена; 8. Документ за внесена гаранция за участие; 9. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 10. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишен финансов отчет за последната приключила финансова година (2010 г.). 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
 Минимални изисквания: Участникът да има минимален общ оборот през последните три години по предмета на поръчката не по-малко от 100 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 2. Участникът да представи списък с основните договори по обекта на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. 3. Изпълнителят да представи списък на регионални сервизи (обслужващи) центрове за гаранционно обслужване на техниката, заедно с адреси и телефонни номера.
 Минимални изисквания: Стойността на основните договори на участника през последните три години да не е по-малка от 75 000 лв.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 16:00
 Цена: 10
 Условия: по банков път по сметка: IBAN: BG 15 UNCR 966031203610-12, BIC code: UNCRBGSF, Уникредит Булбанк, клон "Батенберг" на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"-МВР, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"- МВР - стая 215, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа на адрес - гр.София, ул."Княз Борис I" 124, като се посочва номера на решението на поръчката. Документацията се получва, в определения срок, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа на адрес - гр. София, ул. "Княз Борис I" №124, Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности"-МВР - стая 505, срещу представяне на документ, доказващ закупуването и по съответния ред. Преди да закупят документацията, лицата имат право да я разгледат в определеното за закупуване време.
 Дата: 20/10/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 12:00
 Дата: 31/10/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Д "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124
 Време: 10:00
 Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача и на видно място в Д УССД - МВР - гр. София, ул. "Княз Борис І" N-124.
 Дата: 02/11/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Писмено искани по чл. 29, ал.1 от ЗОП за разяснение по документацията се подава на български език. 
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 09.09.2011 г. 

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Дирекция "Правно нормативна дейност" - МВР
 Пощенски код: 1000
 Е-mail
 Факс: 02 9878015
 Пощенски адрес: ул. "6-ти септември" № 29
 Град: София
 Интернет адрес (URL)
 Телефон: 02 9823785
 Страна: Р България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс: 02 9813010
 Пощенски адрес: ул. "Княз Борис І" №124
 Град: София
 На вниманието на: Антим Чочев
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9822083
 Страна: Р България

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс: 02 9813010
 Пощенски адрес: ул. "Княз Борис І" №124
 Град: София
 На вниманието на: Мирослав Христов
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9822142
 Страна: Р България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР
 Пощенски код: 1000
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс: 02 9813010
 Пощенски адрес: ул. "Княз Борис І" №124
 Град: София
 На вниманието на: Живка Даскалова
 Интернет адрес
 Телефон: 02 9822269
 Страна: Р България