N: 13 / 12.9.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

 Официално наименование: Община Пловдив - Общинско предприятие "Охрана и сигнализация"
 Пощенски код: 4000
 За контакти: Александър Стайков Стайков
 Електронна поща: op_ois@abv.bg
 Факс: 032634 147
 Адрес: пл. "Централен" № 1
 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
 Град: Пловдив
 Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
 Лице за контакти: Евелина Борисова Евтимова
 Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
 Адрес на възложителя
 Телефон: 032636 263
 Адрес на профила на купувача
 Държава: България

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: Обществен ред и сигурност
 Вид на възложителя: общинско предприятие

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

 Наименование: Избор на изпълнител по договор за пренос на сигнал до Оперативен център за управление/ ОЦУ/ при ОП «Охрана и сигнализация” от охранявани обекти чрез СОТ

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)

 Код NUTS: BG421
 Място на изпълнение: гр. Пловдив
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 1
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

 Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)

 Рамково споразумение
 Брой изпълнители
 Обосновка на рамково споразумение
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в години
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месеци
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

 Описание: Осигуряване на мониторинг на сигнали от алармени системи и предаванe на сигнала от обекти охранявани със СОТ до дежурен център на Възложителя, както и при необходимост реакция на автопатрул на Изпълнителя при подаден сигнал за проникване в обекти охранявани със СОТ на Възложителя, реализирани по реда и съгласно Закона за частната охранителна дейност

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 51300000: Услуги по инсталиране на радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

 Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти: 0

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

 Описание: Мониторинг на сигнали от алармени системи и предаванe на сигнала от 196 /сто деветдесет и шест/ обекти охранявани със СОТ до дежурен център на Възложителя, както и при необходимост реакция на автопатрул на Изпълнителя при подаден сигнал за проникване в обекти охранявани със СОТ на Възложителя, реализирани по реда и съгласно Закона за частната охранителна дейност
 Прогнозна стойност: 146682
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута: BGN

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

 Брой повторения
 Описание
 Опции: НЕ
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 36

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

 Описание: • Гаранцията за участие е в размер на 1000 /хиляда/ лв. Тя се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие се внася по банков път по сметка на Възложителя:IBAN:BG46IORT73753102400100 BIC: IORT7375 ИНВЕСТ БАНК АД. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (два процента) отстойността на договора и се предоставя по посочените в документацията за участие в обществената поръчка начини.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

 Условия: Финансирането се извършва от годишните бюджети на Община Пловдив.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

 Изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

 Други особени условия: ДА
 Условия: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не е представил някой от изискуемите документи, съгласно изискванията на възложителя и ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник,който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя или на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от посочените в чл. 47, ал. 1, ал. 2 или ал. 5 от ЗОП обстоятелства.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

 Изисквания: Изискуеми документи и информация: 1. Оферта, направена по образеца – Приложение № 3 от документацията за участие, подпечатана с печата на участника и подписана от неговия законен представител. 2. Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 3. Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено след датата на откриване на процедурата – за лицата, които не са регистрирани или пререгистрирани по Закона за търговския регистър (в оригинал или във формата на нотариално заверено копие); 4. За физически лица - копие от документ за самоличност. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ от държавата , в която са установени , който се представя в легализиран превод. 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 6. Документ за представена гаранция за участие. 7. Фотокопие на документа за закупена документация за участие; 8. Нотариално заверено пълномощно в случай,че офертата и останалите документи са подписани от лице, различно от законния представител на участника; 9. Декларация за използване/ неползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение предмета на поръчката, и дела на тяхното участие на обществената поръчка, ако участникът предвижда подизпълнители (списък с данни на подизпълнителя, като към списъка се прилагат и документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 от ЗОП и документите по раздел ІІІ 2.2 и ІІІ 2.3. от настоящото обявление) 10. Декларация от подизпълнителите с изричното им съгласие за участие при изпълнение на поръчката и описание на дела от обществената поръчка, и вида на дейностите, които ще изпълняват подизпълнителите (ако има такива); 11. Ценово предложение на участника като част от неговата оферта–поставя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Плик № 3 - Предлагана цена".12 .Списък на документите, съдържащи се в офертата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за последните три години 2008, 2009 и 2010 г. – във формата на фотокопия, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала", установяващи, удостоверяващи, че участникът има положителен финансов резултат за последните 3 години и декларация, че общия оборот от предоставяне на услуги за охрана на обекти за последните три години / 2008, 2009 и 2010 г./ не по-малко от 600 000 лева.
 Минимални изисквания: 1. Годишният финансов резултат на участника за последните 3 финансови години (2008, 2009 и 2010) да бъде положителен. 2. Участникът да е реализирал оборот от охрана на обекти не по-малко от 600 000 за последните 3 години ( 2008, 2009 и 2010 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: - фотокопие на договор за изпълнение, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала"; - фотокопие на талони на патрулните автомобили и договори за наем, ако същите са наети, заверени от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала"; - декларация за наличие на собствен дежурен оперативен център на територията на гр. Пловдив, който да отговаря на изискванията, посочени втехническото задание; - фотокопие на индивидуална лицензия да ползване на минимум две радиочестоти за пренос на данни, издадена от КРС, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала"; - фотокопие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала"; - фотокопие на Сертификат за качество ISO 9001:2008 ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТЕН,заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала"; - фотокопие на Сертификат за наличие на система за безопасни и здравословни условия на труд по BS OHSAS 18001 ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТЕН за дейности по охрана, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала".
 Минимални изисквания: - да има сключен и изпълнен поне един договор, сходен с предмета на настоящата процедура; - да разполага с минимум 6 броя патрулни автомобили, собствени или наети; - да разполага със собствен дежурен оперативен център на територията на гр. Пловдив, който да отговаря на изискванията, посочени втехническото задание; - Индивидуална лицензия да ползване на минимум две радио – честоти за пренос на данни, издадена от КРС; - Внедрена и действаща система за управление на качеството - сертификат за качество ISO 9001:2008 ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТЕН; - Внедрена и действаща система за управление на качеството - сертификат за наличие на система за безопасни и здравословни условия на труд по BS OHSAS 18001 ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТЕН за дейности по охрана, удостоверена от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; - лицензия за ЧОД;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

 Запазени поръчки: НЕ
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита
 Основания и мотиви

IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели (показателите се посочват с тяхната относителна тежест или в низходящ ред на значимост, когато оценяването на относителната тежест не е възможно поради очевидни причини)
 Показател: цена за изпълнение на поръчката за един обект (тежест : 50 )
 Показател: срок за плащане на цената (тежест : 30)
 Показател: време за реакция (тежест : 20)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

 Номер

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

Ако да, посочете къде:

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в ДВ
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

 Платими документи: ДА
 Час: 15:00
 Цена: 5
 Условия: Документация се получава от деловодството на възложителя, гр. Пловдив, пл. Централен 1 - всеки работен ден от 08.00 ч. до 15.00 ч. след предварително заплащане на цената в касата на ОП "Охрана и сигнализация"
 Дата: 21/10/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

 Час: 15:00
 Дата: 31/10/2011

ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

 Брой дни: 90
 Дата
 Брой месеци

ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите

 Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
 Място: Гр. Пловдив, пл. Централен № 1, офиса на възложителя
 Час: 15:00
 Лица: Участниците в процедурата или упълномощените техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 01/11/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта и/или програмата:

 Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

 Допълнителна информация

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 09/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

 Официално наименование
 Пощенски код
 За контакти
 Електронна поща
 Факс
 Адрес
 Град
 Лице за контакти
 Интернет адрес
 Телефон
 Държава