N: 9 / 12.9.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
Пощенски код: 6260
За контакти: ОП "Търговски"
Електронна поща: v_toteva@marica-iztok.com
Факс: 0417 83363
Адрес: ул. "Георги Димитров" № 13
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: Раднево
Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
Лице за контакти: Виолета Тотева - Експерт търговия, ОП "Търговски" - етаж 6, стая 15
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.marica-iztok.com
Телефон: 0417 83304/3023/
Адрес на профила на купувача
Държава: България
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Основна/и дейност/и: Търсене, проучване или добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Извършване на техническа рекултивация на 247,5 дка за ССП (селскостопанско ползване) на външно насипище „Могилата” в рудник „Трояново-север с.Ковачево ” – реф. № 060/ 2011 г. – ЗОП
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG344
Място на изпълнение: външно насипище „Могилата” в рудник „Трояново-север” с. Ковечево
Тип доставки
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Категория услуга
Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: Извършване на техническа рекултивация на 247,5 дка за ССП (селскостопанско ползване) на външно насипище „Могилата” в рудник „Трояново-север с. Ковачево, в това число: изкоп и притикване на земни маси с булдозер до 40 м, изкоп и притикване на земни маси с булдозер до 100 м, натоварване на хумусна почва на автосамосвали с багер, транспорт на хумус на 3 км и разстилане на хумус на нива.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45112300: Работи по насипване и рекултивация на почвата
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: 247,5 дка. Точните количества по видове дейности са посочени в документацията за участие
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 4
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е 5 000 лева или равностойността в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата му стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банковата сметка в лева - IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 на "Първа Инвестиционна Банка" - АД; BIC код : FINV BGSF или по банковата сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна търговска банка" - АД, клон Раднево; BIC код : KORP BGSF. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: ежемесечно - до 120 календарни дни от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, след съставяне на Протокол за установяване, завършване и изплащане на натурални видове СМР, изготвен въз основа на маркшайдерски замер, извършен от представители на Възложителя. Договорените цени по видове дейности се коригират при изменение цената на горивото, произтичаща от нормативен акт. Горивото участва с 40 % в образуването на цената за всеки вид дейност. За коригирането на цените при ежемесечните плащания за база се взема цената на дизелово гориво с шифър по ЕКП: 02141000042 на “Лукойл - България” ООД, база "Лукойл - Нефтохим" в лв./1000 л без ДДС в последния календарен ден от месеца, предхождащ фактурирането.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: Няма
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: ДА
Условия: За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта, участниците имат право на оглед. Дата на огледа: 23.10.2011 г. или друга датата и час, съгласувани с лицето, което ще отговаря за огледа. Отговорник за огледа: Пламен Белев – Организатор рекултивации, рудник „Трояново -север”, GSM:0884/537117.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: Всеки Участник представя в офертата си: а) Заверено копие от документа за регистрация, с дата на издаване до 2 месеца преди обявената дата на отваряне на офертите за участие в процедурата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде в официален превод ( за юридическо лице, което не е регистрирано в България). б) Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП се отстранява от участие. в) Всички изискуеми документи по чл. 56 от ЗОП, описани в обявлението и документацията за участие. г) Декларация, че ако участника бъде определен за изпълнител, при подписване на договора, ще бъде вписан Централния професионален регистър на строителя за обекти ІV група, І – ва катергория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 1, буква ”к” от ЗУТ, (чл. 5, ал. 6, т. 4.1.5. от ПРВВЦПРС) Вписването да съответства на обекта на поръчката. Изисква се при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка да се представи заверено от участника копие на удостоверение за регистрация в ЦПРС. Ако участника е обединение, което не е самостоятелно лице, то е достатъчно едно от лицата в обединението да представи заверено от него копие на удостоверението или да декларира регистрация в съответствие с чл. 3, ал. 3 от Закона за камарата на строителите. Участници, които са чуждестранни лица трябва да докажат правото си в съответствие с чл. 3, ал. 2 от ЗКС. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1. Информация по чл. 50 (1) т. 3 от ЗОП за общия оборот от строителството или услугите, които са обект на поръчката, за последните три календарни години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя по приложен в документацията образец. Изисква се участника да е реализирал оборот по обекта на поръчката (изпълнени земекопни работи и транспорт на земни маси) общо за последните три календарни години– не по-малко от 2 000 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1. Референц-листа съдържаща: обект, наименование и количество на изпълнените работи, ориентировъчна стойност; период за изпълнение на поръчката; възложител - координати: телефон, факс, e-mail, лице за връзка. Изисква се участника да има общ обем изпълнени земекопни работи и транспорт на земни маси за последните три календарни години - не по-малко от 500 000 м3. 2. Заверени от участника копия на извлечение от счетоводните партиди, договори за покупка, фактури и др., като за наетата механизация се представят копия от договори за наем. Изисква се да разполагат с минимум 10 собствени камиона, 2 товарачни машини и 1 булдозер Машините да са технически изправни; 3. Заверено от участника копие на валиден към момента на подаване на заявлението сертификат за внедрена система за управление на околната среда (СУОС), в съответствие с изискванията на стандарт ISO 14001:2004 или негов еквивалент. Ако участникът е преминал процедура по сертифициране, но не е издаден самия сертификат, в този случай възложителят ще приеме декларация, от сертифициращия орган, че участникът е преминал процедурата и е одобрен за сертифициране. Изисква се участника да е сертифициран или да е преминал процедура по сертифициране по ISO 14001:2004 или негов еквивалент.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер: реф. № 060/2011 г. - ЗОП
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 15:00
Цена: 60.00
Условия: В брой, в касата на дружеството, всеки работен ден то 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в "Първа Инвестиционна Банка" - АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 и BIC: FINV BGSF. Цената на документацията е 60 лева с ДДС. По желание на участника, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на участника.
Дата: 23/10/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 15:00
Дата: 02/11/2011
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: В управлението на дружеството, ет. 1, заседателна зала
Час: 11:00
Лица: съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП
Дата: 03/11/2011
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация: Срокът за изпълнение на поръчката е до 4 месеца след датата на подписване на Протокол за предаване на обекта от Възложителя на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката може да бъде удължен при настъпване на неблагоприятни метеорологични условия и фактори, които правят невъзможно изпълнението, удостоверено с двустранно подписан протокол между упълномощени длъжностни лица на Изпълнителя и Възложителя.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществени поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 08/09/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: "Мини Марица-изток" - ЕАД
Пощенски код: 6260
За контакти: Отдел "Охрана и сигурност на информацията"
Електронна поща
Факс
Адрес: ул. "Георги Димитров" № 13
Град: Раднево
Лице за контакти: Верка Близнакова
Интернет адрес
Телефон: 0417 83304/3150/
Държава: България