N: 8 / 12.9.2011

 

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:

 Официално наименование: Община Велико Търново
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт:: отдел "Методология и обществени поръчки"
 E-mail:: mop_vt@abv.bg
 Факс: 062619 251
 Пощенски адрес: пл. Майка България № 2
 Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
 Град: Велико Търново
 Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
 На вниманието на:: Теодора Минкова и Русанка Йорданова
 Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
 Адрес на възложителя
 Телефон: 062619 229; 062619 231
 Адрес на профила на купувача
 Страна: България

I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ

 От името на други възложители: НЕ
 Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
 Вид на възложителя: регионален или местен орган

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:

 Наименование: "Извършване на снегопочистване и поддържане на платната за движение на републиканските пътища на територията на Община Велико Търново, съгласно приложение № 1"

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

 Код NUTS: BG321
 Място на изпълнение: Община Велико Търново
 Тип доставки
 Тип строителство
 Категория услуга: 16
 Обект на поръчката: Услуги

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

 Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

 Рамково споразумение
 Брой оператора
 Обосноваване на рамково споразумение,
 Прогнозна стойност (валута)
 Прогнозна стойност
 Срок в година/и
 Честота и стойност
 Мин. прогнозна стойност
 Срок в месец/и:
 Макс. прогнозна стойност
 Максимален брой изпълнители
 Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:

 Описание: Извършване на снегопочистване и поддържане на платната за движение на републиканските пътища на територията на Община Велико Търново, съгласно приложение № 1, като дейностите са подробно изложени в документацията за участие

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

 Oсн. предмет: 90620000: Услуги по почистване на улици от сняг
 Доп. предмети: 90630000: Услуги по почистване на улици от лед
 Доп. предмети: 45233142: Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

 Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):

 Обособени позиции: НЕ
 Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

 Приемане на варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):

 Описание: работите обхващат улици с обща дължина 25,905 км., разположени в градовете:Велико Търново, Килифарево и Дебелец
 Прогнозна стойност
 Прогнозна стойност от/до - валута
 Прогнозна стойност от
 Прогнозна стойност до
 Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

 Брой повторения
 Описание: чл. 90, т. 8 и т. 9 от ЗОП
 Опции: ДА
 Прогнозен график - брой дни
 Брой месеци
 Брой дни
 Минимален брой повторения
 Максимален брой повторения
 Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

 Крайна дата
 Срок в дни
 Начална дата
 Срок в месеци: 24

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):

 Описание: Гаранция за участие в процедурата е както следва: 400 /четиристотин/ лева; внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка - АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранция за изпълнение се определя на 2 % от очакваната стойност на поръчката, която е приблизително 93 000 (деветдесет и три хиляди) лв.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

 Условия: Съгласно осигурените средства за поддържане и снегопочистване на републиканската пътна мрежа, утвърдения бюджет на Община Велико Търново. Начин на плащане, съгласно проекта на договор, неразделна част от документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):

 Правна форма: При участие на обединение се представя - нотариално заверен договор за създаване на обединението за изпълнение на настоящата обществена поръчка, със срок на действие до приключване изпълнението на поръчката. Ако кандидата, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, е длъжен да представи документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

 Други особени условия: НЕ
 Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:

 Изисквания: Копие от документ за актуално съдебно състояние, издадено от компетентния орган не по - рано от два месеца преди датата на разглеждане на офертите или идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; При участие на чуждестранно лице - копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението. В процедурата могат да участват като участници български или чуждестранни юридически лица и техни обединения. Участниците представят декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5, от ЗОП и други документи, съгласно документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, при обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП, както и при условията на чл. 69 от ЗОП и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

 Изискуеми документи и информация: За доказване на финансово и икономическо състояние Участниците представят: - Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - заверени копия от годишния баланс и отчета за приходи и разходи към 31.12. 2010 година; - съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
 Минимални изисквания: Участниците да имат положителен финансов резултат към 31.12.2010 г. Същият се доказва със заверено копие от отчета за приходи и разходи или със счетоводна справка подписана от управителя и гл. счетоводител.

ІІІ.2.3) Технически възможности

 Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП: Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи./фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг/ Наетата механизация се доказва с договор за наем със срок не по - малък от срока на договора, а собствената - с документ за собственост. Участниците да посочат база за разполагане на материали и механизация с постоянна телефонна връзка, посочва се телефон и адрес. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола за качеството- ръководни служители. Списъка трябва да съдържа трите имена на всички лица, заеманата длъжност при участника, образователно – квалификационна степен, трудов стаж.Същият се изготвя, съгласно образец от документацията за участие. 3. Участниците представят доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП - копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, отговорни за извършване на работите. За водачите на МПС се удостоверява с копия на документи, необходимата категория, изисквана от националното законодателство. 4. Участниците представят референции за изпълнение на работи, с обект сходен с обекта на настоящата обществена поръчка. 5. Кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите технически възможности и опит в реализиране на работите, обект на поръчката. 6. Удостоверение за вписване в ЦПРС и талона към него, съответстващ на видовете работи в обхвата на поръчката или еквивалентен
 Минимални изисквания: Минимално изискване: Участниците трябва да удостоверят наличието на опит в извършването на работи в обхвата на поръчката. Минимално изискване: вписване в централния професионален регистър на стоителя - трябва да бъде за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал. 1 от Закона за устройството на територията /ЗУТ/.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)

 Запазени поръчки
 Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

 За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
 Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

 Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

 Избрани кандидати
 Вид процедура: Открита

IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват

 Минимален брой
 Максимален брой
 Критерии
 Брой

IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)

 Намаляване на броя на предложенията

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

 Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
 Показател: Ц – Ценови критерий (тежест : 40)
 Показател: Т – Техническа оценка (тежест : 60)

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

 Ще се използва електронен търг: НЕ
 Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)

 Референтен номер

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

Ако да,

 Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
 Вид на публикацията
 Номер на обявлението в OВ: /S-
 Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

 Платими документи: ДА
 Час: 17:30
 Цена: 12
 Условия: Документацията се получава в стая 318 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 12 /дванадесет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка - АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF.
 Дата: 21/10/2011
 Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие

 Час: 17:30
 Дата: 31/10/2011

ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)

 Дата

ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

 Друг език: Български
 Език/ци

ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

 Брой дни
 Дата
 Брой месеци: 6

ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите

 Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
 Място: Административната сграда на Община Велико Търново
 Време: 14:00
 Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
 Дата: 02/11/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

 Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
 Прогнозен график за публикуването на следващи обявления

VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:

 поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
 Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

 Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 07.09.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски код: 1000
 E-mail: cpcadmin@cpc.bg
 Факс: 02 9807315
 Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
 Град: София
 Интернет адрес: http://www.cpc.bg
 Телефон: 02 9884070
 Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

 Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

 Официално наименование
 Пощенски код
 Е-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 Интернет адрес (URL)
 Телефон
 Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

 Дата: 07/09/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация

 Официално наименование: Община Велико Търново
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт: Община Велико Търново
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл.Майка България №2
 Град: Велико Търново
 На вниманието на: инж.Цанко Бояджиев - главен експерт пътища и улици, отдел "ТИ" в Община Велико Търново
 Интернет адрес
 Телефон: 062619 514
 Страна: България

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)

 Официално наименование
 Пощенски код
 Място/места за контакт
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес
 Град
 На вниманието на
 Интернет адрес
 Телефон
 Страна

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

 Официално наименование: Община Велико Търново - Център за информация и услуги на гражданите
 Пощенски код: 5000
 Място/места за контакт: Център за информация и услуги на гражданите
 E-mail
 Факс
 Пощенски адрес: пл.Майка България №2
 Град: Велико Търново
 На вниманието на: Иво Крумов Лазаров
 Интернет адрес
 Телефон: 062619 108
 Страна: България