Официално наименование: Община Велико Търново
Пощенски код: 5000
Място/места за контакт:: отдел "Методология и обществени поръчки"
E-mail:: mop_vt@abv.bg
Факс: 062619 251
Пощенски адрес: пл. Майка България № 2
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: Велико Търново
Адрес за допълнителни документи: Горепосоченото/ите място/места зa контакт
На вниманието на:: Теодора Минкова и Русанка Йорданова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя
Телефон: 062619 229; 062619 231
Адрес на профила на купувача
Страна: България
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
Наименование: "Извършване на снегопочистване и поддържане на платната за движение на републиканските пътища на територията на Община Велико Търново, съгласно приложение № 1"(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG321
Място на изпълнение: Община Велико Търново
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 16
Обект на поръчката: Услуги
Предназначение: Обществена поръчка
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Описание: Извършване на снегопочистване и поддържане на платната за движение на републиканските пътища на територията на Община Велико Търново, съгласно приложение № 1, като дейностите са подробно изложени в документацията за участие
Oсн. предмет: 90620000: Услуги по почистване на улици от сняг
Доп. предмети: 90630000: Услуги по почистване на улици от лед
Доп. предмети: 45233142: Работи по ремонт на пътища
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчкиАко да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
Приемане на варианти: НЕВ приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: работите обхващат улици с обща дължина 25,905 км., разположени в градовете:Велико Търново, Килифарево и Дебелец
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Брой повторения
Описание: чл. 90, т. 8 и т. 9 от ЗОП
Опции: ДА
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 24
Описание: Гаранция за участие в процедурата е както следва: 400 /четиристотин/ лева; внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка - АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранция за изпълнение се определя на 2 % от очакваната стойност на поръчката, която е приблизително 93 000 (деветдесет и три хиляди) лв.
Условия: Съгласно осигурените средства за поддържане и снегопочистване на републиканската пътна мрежа, утвърдения бюджет на Община Велико Търново. Начин на плащане, съгласно проекта на договор, неразделна част от документацията.
Правна форма: При участие на обединение се представя - нотариално заверен договор за създаване на обединението за изпълнение на настоящата обществена поръчка, със срок на действие до приключване изпълнението на поръчката. Ако кандидата, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, е длъжен да представи документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединениетоАко да, описание на особените условия:
Други особени условия: НЕ
УсловияИнформация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Копие от документ за актуално съдебно състояние, издадено от компетентния орган не по - рано от два месеца преди датата на разглеждане на офертите или идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; При участие на чуждестранно лице - копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; за обединение - заверено копие от договор за създаване на обединението. В процедурата могат да участват като участници български или чуждестранни юридически лица и техни обединения. Участниците представят декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5, от ЗОП и други документи, съгласно документацията за участие. Възложителя отстранява от участие в процедурата участник, при обстоятелствата, визирани в чл. 47, ал. 1, чл. 47, ал. 2 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП, както и при условията на чл. 69 от ЗОП и в други предвидени в документацията за участие и в ЗОП случаи.
Изискуеми документи и информация: За доказване на финансово и икономическо състояние Участниците представят: - Съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - заверени копия от годишния баланс и отчета за приходи и разходи към 31.12. 2010 година; - съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участниците да имат положителен финансов резултат към 31.12.2010 г. Същият се доказва със заверено копие от отчета за приходи и разходи или със счетоводна справка подписана от управителя и гл. счетоводител.
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП: Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи./фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг/ Наетата механизация се доказва с договор за наем със срок не по - малък от срока на договора, а собствената - с документ за собственост. Участниците да посочат база за разполагане на материали и механизация с постоянна телефонна връзка, посочва се телефон и адрес. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола за качеството- ръководни служители. Списъка трябва да съдържа трите имена на всички лица, заеманата длъжност при участника, образователно – квалификационна степен, трудов стаж.Същият се изготвя, съгласно образец от документацията за участие. 3. Участниците представят доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП - копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, отговорни за извършване на работите. За водачите на МПС се удостоверява с копия на документи, необходимата категория, изисквана от националното законодателство. 4. Участниците представят референции за изпълнение на работи, с обект сходен с обекта на настоящата обществена поръчка. 5. Кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите технически възможности и опит в реализиране на работите, обект на поръчката. 6. Удостоверение за вписване в ЦПРС и талона към него, съответстващ на видовете работи в обхвата на поръчката или еквивалентен
Минимални изисквания: Минимално изискване: Участниците трябва да удостоверят наличието на опит в извършването на работи в обхвата на поръчката. Минимално изискване: вписване в централния професионален регистър на стоителя - трябва да бъде за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал. 1 от Закона за устройството на територията /ЗУТ/.
Запазени поръчки
Тип запазената поръчкаАко да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
Намаляване на броя на предложенията
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Ц – Ценови критерий (тежест : 40)
Показател: Т – Техническа оценка (тежест : 60)Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
Референтен номерАко да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в OВ: /S-
Други предишни публикации (ако е приложимо)Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 17:30
Цена: 12
Условия: Документацията се получава в стая 318 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 12 /дванадесет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка - АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF.
Дата: 21/10/2011
Валута: BGN
Час: 17:30
Дата: 31/10/2011
Дата
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни
Дата
Брой месеци: 6
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: Административната сграда на Община Велико Търново
Време: 14:00
Лица: Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Дата: 02/11/2011Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ
Прогнозен график за публикуването на следващи обявленияАко да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 07.09.2011 г.
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
СтранаУточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
Дата: 07/09/2011
Официално наименование: Община Велико Търново
Пощенски код: 5000
Място/места за контакт: Община Велико Търново
E-mail
Факс
Пощенски адрес: пл.Майка България №2
Град: Велико Търново
На вниманието на: инж.Цанко Бояджиев - главен експерт пътища и улици, отдел "ТИ" в Община Велико Търново
Интернет адрес
Телефон: 062619 514
Страна: България
Официално наименование
Пощенски код
Място/места за контакт
E-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
На вниманието на
Интернет адрес
Телефон
Страна
Официално наименование: Община Велико Търново - Център за информация и услуги на гражданите
Пощенски код: 5000
Място/места за контакт: Център за информация и услуги на гражданите
E-mail
Факс
Пощенски адрес: пл.Майка България №2
Град: Велико Търново
На вниманието на: Иво Крумов Лазаров
Интернет адрес
Телефон: 062619 108
Страна: България