N: 19 / 15.8.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт:
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт:: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" № 3, ст. 10
E-mail:: bjivkova@sofia.bg
Факс: 02 9377312
Пощенски адрес: ул. "Московска" № 33
Адрес за допълнителна информация: Друго: моля, попълнете Приложение А.I
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
На вниманието на:: Блага Живкова
Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III
Адрес на възложителя: www.sofia.bg
Телефон: 02 9377545
Адрес на профила на купувача
Страна: България
I.2) ВИД НА ВЪЗЛАГАЩИЯ ОРГАН И ОСНОВНА ДЕЙНОСТ ИЛИ ДЕЙНОСТИ
От името на други възложители: НЕ
Основна дейност на възложителя: общи обществени услуги
Вид на възложителя: регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
Наименование: Поддържане и охрана на проходими инсталационни колектори и поддържане на пешеходни подлези и помпени станции на територията на гр. София
ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
(Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)
Код NUTS: BG412
Място на изпълнение: Поддържане и охрана на проходими инсталационни колектори и поддържане на пешеходни подлези и помпени станции на територията на гр. София
Тип доставки
Тип строителство
Категория услуга: 27
Обект на поръчката: Услуги
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Предназначение: Обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)
Рамково споразумение
Брой оператора
Обосноваване на рамково споразумение,
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в година/и
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месец/и:
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките:
Описание: Поддържане и охрана на проходими инсталационни колектори и поддържане на пешеходни подлези и помпени станции на територията на гр. София (съгласно приложения списък). Изпълнителят трябва да осигури нормална и безаварийна експлоатация на съоръженията в рамките на 24 часа в денонощието, включваща следните дейности: - поддръжка на проходими инсталационни колектори (ПИК) (включително диспечерските пунктове), подлезите и помпените станции в добро състояние в т.ч. при доказана необходимост -текущи поправки по стени, под, подпори, носачи, лавици, оборудване, противопожарни врати, подмяна на амортизирани и поставяне на липсващи осветителни тела и детайли от електрическата инсталация; - провеждане на всекидневни профилактични прегледи (обходи) вътре и вън по трасето на ПИК; - контрол на влизането на външни лица в ПИК съгласно приложената Инструкция; - наблюдение на състоянието на положените в ПИК съоръжения и уведомяване на съответната организация за установените повреди или аварии; - поддържане техническата изправност на устройствата за влизане и излизане от ПИК (входни врати, шахти, капаци, стълби); - поддържане на чистота в ПИК; - водочерпене; - заплащане на консумираната ел. енергия, вода, топлоенергия и разходи за телефон при експлоатацията на ПИК, подлезите и помпените станции; - осигуряване на охрана от лицензирана фирма на 11 бр. ПИК, както следва: „Овча купел 1", „Овча купел 2", бул. „Владимир Вазов", „Ботевградско шосе-стар", „Ботевградско шосе-нов", „Зона Б-5", „Средна гора", „НДК", бул. „България", бул."Васил Левски", „Цариградско шосе".
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 90491000: Услуги по инспекция на канализационни тръби, колектори или отводнителни канали
Доп. предмети: 79713000: Охранителни услуги
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, офертите трябва да бъда представени за (попълнете само една клетка):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)
В приложимите случаи, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (посочете само цифри):
Описание: Списъкът на обектите, за които ще се извършва услугата е приложен към Документацията за участие.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Крайна дата
Срок в дни
Начална дата
Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи):
Описание: Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 5 500 лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул. ”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от прогнозната стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул. ”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция валидна за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в Проекта на договор.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Условия: Финансиране - от бюджета на Столична община. Плащане - съгласно клаузите на Проекта на договор, приложен към документацията за участие.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи):
Правна форма
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)
Ако да, описание на особените условия:
Други особени условия: ДА
Условия: Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри:
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени:
Изисквания: Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Списък на документите, подписан от участника. 2. Оферта за участие (по образец) 3. Административни сведения; 4. Документи за регистрация на участника; 5. Документ за гаранция за участие; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно т.ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 7. Копие от Лиценз за извършване на охранителна дейност, съгласно ЗЧОД на фирмата, която ще извършва охраната; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП (по образец); 9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (по образец); 10. Копие от документ за закупена документация; 11. Декларация за използване или липса на подизпълнители (по образец).При ползване на подизпълнители се посочват подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, дела на тяхното участие; 12. Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката; 13. Проект на Договор – парафиран; 14. Плик „Предлагана цена”, съдържащ финансово предложение (по образец). Участникът задължително трябва да посочи в Ценовото предложение твърда месечна цена за охраната на всеки от посочените колектори, а като цена на поддръжката да посочи само стойността на услугата - стойността на консумативите не се включва. 15. Предложение за изпълнение на поръчката (по образец). Посочват се елементите на ценообразуване за формиране на анализни цени, по които ще се заплащат възложените СРР при доказана необходимост от извършване на поправки по стени, под, подпори, носачи, лавици, оборудване, противопожарни врати и др. Прилага се график за охраната на всеки конкретен обект и график за поддръжката, придружени с анализи, в които ясно да бъде описан начинът на осъществяване на основните дейности, разпределение на охранителите, работниците и техниката за осъществяване на дейност 16. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя Договор за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие. Договорът за учредяване на обединението трябва да бъде с нотариална заверка на подписите. Като минимум трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на обединението. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. 17. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3, т. 4, т. 6, т. 7 – когато е приложимо, т. 8 и т. 9 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като квалификационните изисквания по т.ІІІ.2.3. от настоящото обявление, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. 18. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите за регистрация на участника се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 19. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за всеки подизпълнител трябва да се представят документите по т. 3, т. 4, т. 6, т. 7 - когато е приложимо, т. 8 - когато е приложимо, т. 9 и т. 12, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; Офертата се подава в подвързан вид. Страниците на всеки един от документите, съдържащи се в офертата трябва да бъдат последователно номерирани. Срещу всеки документ в списъка на документите се посочва страницата, на която се намира в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участниците: 1. Списък на основните договори за поддържане на подобни обекти (ПИК, тунели/подлези и помпени станции), изпълнени през последните три години (2008, 2009 и 2010 г.), включително стойностите, датите и получателите – Образец № 7. Представят се заверени от участника копия на договорите. 2. Списък на персонала за изпълнение на поръчката – Образец № 8; За минимално изисквания персонал (съгласно т. 2.1.и т. 2.2 от Изискванията за технически възможности и квалификация на участниците от настоящото обявление) се представят копия от трудови договори; 3.Заверени копия на документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на ръководните служители и лицата, които ще изпълняват поръчката; 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2008, 2009 и 2010 г.)- Образец № 9; 5. Декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 10. Представят се доказателства за наличието на изискваното, съгласно т. 2.3 от Изискванията за технически възможности и квалификация на участниците (от настоящото обявление) техническо оборудване, необходими уреди и инструменти за изпълнение на услугата. В случай, че са на лизинг или наети се прилагат и заверени копия от договори за лизинг/наем;
Минимални изисквания: Изисквания за за техническите възможности и квалификацията на участниците: 1.Участниците да имат опит в поддържането на подобни обекти - ПИК, тунели/подлези и помпени станции: 1.1. За последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) да са изпълнили най-малко един договор за поддържането на подобни обекти (ПИК, тунели/подлези и помпени станции), като задължително представят доказателства за него. Представя се списък и заверени копия на договорите. 2. Участниците трябва да притежават технически възможности и персонал за изпълнение на поръчката: 2.1. Участникът да осигури най-малко 33 работници за поддръжка на ПИК, 2 бр. за пешеходните подлези и 2 бр. за помпените станции. За всички да се представят копия от договорите. 2.2. Участникът да разполага най-малко с 1 електротехник и 1 заварчик на трудов договор към фирмата. Да се представят копия от договорите им и удостоверенията им за правоспособност. 2.3. Участникът трябва да притежава собствени или наети за негова сметка ел. агрегат, автокран, багер, заваръчен апарат, перфоратор, ъглошлайф и др. необходими уреди и инструменти за изпълнение на услугата. 3. Участниците трябва да осигурят охрана от лицензирана фирма на 11 бр. ПИК: „Овча купел 1", „Овча купел 2", бул. „Владимир Вазов", „Ботевградско шосе-стар", „Ботевградско шосе-нов", „Зона Б-5", „Средна гора", „НДК", бул. „България", бул."Васил Левски", „Цариградско шосе" в съответствие със ЗЧОД. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица; Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното место сключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на настоящата поръчка. Участник не може да се позове на подизпълнители и трети лица за изпълнение на квалификационните критерии по т.1.1. Когата участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи)
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: ДА
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Минимален брой
Максимален брой
Критерии
Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог)
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)
Критерий за оценка: икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии (критериите за възлагане трябва да бъдат посочени с тяхната тежест или в низходящ ред на важност в случаите, в които определянето на тежест е невъзможно поради очевидни причини)
Показател: Цена за поддръжка (тежест : 50)
Показател: Цена за охрана (тежест : 40)
Показател: Елементи на ценообразуване (тежест : 10)
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган (в приложимите случаи)
Референтен номер
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Ако да,
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): ДА
Вид на публикацията: Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в OВ: 2011/S18-028637 от 27/01/2011
Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
Платими документи: ДА
Час: 12:00
Цена: 6
Условия: Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата се получава всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. № 1, след издаване на фактура на ул. "Париж" № 1, ет. 3, ст. № 207 и заплащането й в касата. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
Дата: 02/09/2011
Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
Час: 16:00
Дата: 12/09/2011
ІV.3.5) Дата на изпращане на поканите за представяне на оферти или за участие на избраните кандидати (ако е известно) (в случая на ограничени процедури и процедури на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български
Език/ци
ІV.3.7) Минимален срок , през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)
Брой дни: 180
Дата
Брой месеци
ІV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите (в приложимите случаи): ДА
Място: ул. "Московска" № 33
Време: 10:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.
Дата: 13/09/2011
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)
Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка: ДА
Прогнозен график за публикуването на следващи обявления: юли 2012г.
VІ.2) поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Ако да, позоваване на проекта/ите и/или програмата/ите:
поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове: НЕ
Проект/програма
VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)
Допълнителна информация: Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от Закон за обществените поръчки.
Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 11.08.2011 г. с референтен № 2011-112620.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Пощенски адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Страна: Република България
Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ при необходимост рубрика VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявлението в „Официален вестник”на Европейския съюз (когато датите са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата). Жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование
Пощенски код
Е-mail
Факс
Пощенски адрес
Град
Интернет адрес (URL)
Телефон
Страна
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 11/08/2011
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ
І) Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ст. 10
E-mail: bjivkova@sofia.bg
Факс: 02 9377312
Пощенски адрес: ул. "Париж" № 3
Град: София
На вниманието на: Блага Живкова
Интернет адрес
Телефон: 02 9377545
Страна: България
ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документите относно състезателен диалог или динамична система за покупки)
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: Дирекция "Инженерна инфраструктура", етаж 3
E-mail
Факс
Пощенски адрес: Площад "Славейков" № 6
Град: София
На вниманието на: инж. Мартин Кунчев
Интернет адрес
Телефон: 02 4413142
Страна: България
ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие
Официално наименование: Столична община
Пощенски код: 1000
Място/места за контакт: Фронт офис
E-mail
Факс: 02 9811028
Пощенски адрес: ул. Московска 33, фронт-офис
Град: София
На вниманието на: Отдел "Деловодство, архив и управление на документалните потоци" - Фронт офис
Интернет адрес
Телефон: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203
Страна: България